Zurich

Mercatorplein 2 1057 CB Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 27
|
31-207165933
8,2 /10
136 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 27
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Zurich

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Zondag t/m donderdag van 09:00 - 01.00
Vrijdag en zaterdag van 09.00 - 03.00

- Ontbijt 09:00 - 16:00
- Lunch 09:00 - 16:00
- Borrel 16:00 - 22:00
- Diner 18:00 - 22:00

Services

Zeer goed
8,2 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    16
  • 9
    20
  • 8
    40
  • 7
    34
  • < 7
    27
Eten
8,2
Service
8,1
Decor
8,3
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
98/137 recensies

Jouw recensie over het restaurant Zurich

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Lidewij B.
Proever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Lotte S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Goed, vriendelijk en leuk interieur
Eva R.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Fijne plek gezellig met heerlijk eten. Geen poespas, gewoon goed!
Elisabeth L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie inrichting en een fijne ambiance. Het eten was lekker en ze hebben een Sauvignon blanc uit Malborough op de kart staan, dus daar ook niets mis mee. Het cocktailtje kon op maat en naar smaak gemaakt worden, superbarvrouw! Bediening vergat ons wel eens en niet alles ging even goed; voorgerecht voor het drankje en het brood gekregen nadat we expliciet hadden gevraagd om eerst het brood te krijgen. De bedoeling was namelijk om heel rustig de hele avond te tafelen. Dit pikten ze goed op en de bediening was verder heel vrolijk en vriendelijk. We komen zeker terug!
Annemarie G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Aardige bediening. Prijs kwaliteit niet in verhouding.
Ashley P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Goed eten, aardige bediening, toffe locatie en sfeervolle inrichting!
Iris L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten!
Michiel B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Geitenkaas van de green egg waa goed, hertebiefstuk erg taai. Zowel speculaastaartje als cheesecake vielen tegen: te hard en niet lekker. Ons advies: stick to the burgers!!! Dat is een veilige optie...
Han S.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Dit keer ging ik voor NieuwZeelands hertenbout van 15 euri. Niet blij toen het bord kwam. ca. 55 gram vlees verdeeld over twee stukjes, ingebed door 4 kleine broccolie roosjes op een base. Het smaakte prima maar voor een bourgondier van 98 kilo erg miniem. Het is wellicht een idee om dat vlees uit de waterleidingduinen te halen. Dat scheelt in ieder geval heel veel transportkosten.
Han S.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Het was een top uitje en iedereen zeer tevreden.
Denise M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Fantastisch eten, goede sfeer.
Wouter L.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Vriendelijk personeel, lekker eten en leuke ambiance als je van wat rumoer om je heen houdt.
Dina J.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Altijd gezellig, lekker eten en goeie vediening
Felice S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Fijne gezellige tent in de buurt. Al 7 jaar prima !
Mick .
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Heeeerlijk gegeten, vriendelijk personeel!!
Mick .
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ontzettend lekker gegeten, vriendelijk personeel. Met name de spareribs en het Zürich Snicker dessert waren zoooo niet normaal lekker! Voor herhaling vatbaar!
Peter S.
Meesterproever
(535 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hoe vaker ik in De Baarsjes kom, hoe meer ik de architectuur van de wijk en dus van de Amsterdamse School weet te waarderen. En dat geldt natuurlijk ook voor het Mercatorplein al vind ik restaurant Zurich nogal een vreemde eend in de bijt. Het is eigenlijk een rond paviljoen met een groot terras op het plein. Binnen kun je onder andere plaatsnemen aan een van de taptafels alwaar je zelf je biertje kunt tappen. De dames in de bediening waren vriendelijk, kordaat en snel. Als lunch had ik de pompoenpizza - met feta, cherrytomaatjes, zoetzure rode ui, olijven en kervelroomkaas - en de sandwich Surinaamse kip met zoetzure groenten en een piccalilly met madame-jeanette. Beide gerechten smaakten goed. De porties waren aanzienlijk en je krijgt echt waar voor je geld.
Sybe D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Altijd goed bij Zürich, zeker op het terras bij mooi weer, dat is top, maar niet alleen buiten. Gewoon goed bereide gerechten, geen hoogvliegers maar valt eigenlijk nooit tegen. Wel jammer trouwens dat ze de Wagyu-buger niet meer op de kaart hebben, dat was voor mij de beste burger van Amsterdam (huidige alternatief is niet verkeerd overigens, maar waarom komt de Wayu niet terug??). Bediening wisselt regelmatig, meestal prima en anders gewoon okay. Gewoon een fijne plek, niet overstroomd door toeristen, lekker local, ontspannen, prima over all.
Heidi V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Lekkere gerechten op de kaart. Vriendelijke en vrolijke bediening. Akoestiek is minder prettig.
Math V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Nog nooit in mijn leven zo n slecht ontbijt ergens gekregen Inplaats van de gevraagde Spa blauw kregen we een fles met lauw kraanwater de jus orange was gewoon warm en het brood was zo taai dat je het niet een kon snijden met je mes Hier eten we nooit meer Wat een bende en dan wil ik niet eens praten over de bediening er lopen zes man rond die niks doen en je laten wachten alsof de tent vol zit Ja zo kom je wel vol als iedereen een uur op zijn ontbijt moet wachten NOOIT meer Zürich
Restaurant
De betreffende groep kwam verdeeld binnen en alle drie de keren is een medewerker binnen een minuut aan tafel gekomen om hun bestelling op te nemen. De gasten waren bij het bestellen redelijk onbeleefd en onvriendelijk. Betreft de fles Spa Blauw de gasten hadden om water gevraagd en de medewerker vroeg of ze dan mineraalwater of een karaf water wilden, waarop alleen het antwoord water gegeven werd. Hierop gebaseerd is er een karaf naar de tafel gebracht. Toen deze is neergezet, is zij hier niet op aangesproken. Er is degelijk ijs gebracht toen hierom gevraagd werd. De groep arriveerde verdeeld, waardoor zij ook in drie keer de lunch bestelden bij de medewerker. Toen één van de heren van de laatste groep die arriveerde zijn uitsmijter niet meteen met de tweede groep kreeg, maar vijf minuten later(gezien dit als laatst besteld werd), wilde hij de uitsmijter niet meer omdat het volgens hem te lang duurde,deze is van de rekening gehaald. Warme verse jus was onze verantwoordelijkheid is ook van de rekening gehaald
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.