Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Hertog Eduardplein 4 6663 AN Nijmegen Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-247920200
9 /10
223 recensies

Over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Graag dineren aan de voet van de verlengde Waalbrug? Bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent ben je aan het juiste adres! Geniet van echte Valk klassiekers of laat je verrassen door de eigentijdse culinaire creaties van chef-kok Bart Veldhuis.

De keukenbrigade van Hotel Nijmegen-Lent verzorgt dagelijks een heerlijk ontbijt, een uitgebreid lunch buffet en een à la carte diner. Er wordt gewerkt met seizoensgebonden, pure producten, vaak streekgebonden en waar mogelijk biologisch. Dat proef je terug in de heerlijke gerechten die je voorgezet worden. Reserveer nu en eet, drink en geniet bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,75
    Glas wijn
  • € 19,5
    Fles wijn
  • € 14
    Glas champagne
  • € 45
    Fles champagne
  • € 2,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Naast treinstation Nijmegen-Lent
  • Kom je met de auto?
    De ingang van de parkeergarage bevindt zich links naast de hoofdingang. Vanaf het kruispunt rijdt u richting station en vervolgens steekt u het fietspad over naar het hotel.
  • : Kosteloos parkeren in eigen parkeergarage

Openingstijden

Dagelijks van 6.30 - 23.00 uur

Services

Uitmuntend
9 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    74
  • 9
    51
  • 8
    74
  • 7
    12
  • < 7
    12
Eten
9
Service
9
Decor
8,9
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
205/223 recensies

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Wim B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Dit was niet onze eerste keer maar voor sommige. familie wel En ook zij waren alle zeer tevreden e komen zeker terug .Het is altijd weer een feestje als wij bij jullie zijn . Gewoon top ????????????????
Restaurant
Bedankt voor de prachtige cijfers, wat fijn om te lezen dat jullie weer genoten hebben! Heel graag tot een volgende keer,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Jeanne B.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Wij stonden in de lobby te wachten op Fam. Die zich wat verlaat hadden, wij gingen gezamenlijk naar binnen, het duurde een tijdje voor de glazen champagne gevuld werden. We hebben er zelf wat over gezegd, klein aandacht puntje ,verder was het prima ,correct ,tactvol, vriendelijk, persoonlijk aandacht voor mijn Moeder, perfect.
Restaurant
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een beoordeling achter te laten. Uw opmerking met betrekking tot de champagne is reeds besproken met het bedieningsteam. Dank u wel voor het verbeterpunt, we gaan ermee aan de slag! Heel graag tot een volgende keer,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Fijn goed buffet met een goede logistiek. Leuke ronde tafel voor ons 2en, met gezellige mensen om ons heen, goede admosfeer. Eten was werkelijk goed in orde en leuk opgesteld en de items waren goed en overzichtelijk gescheiden. Dessert was ook prima in orde. Een puntje van kritiek: leg goed bestek neer om op te scheppen en waar nodig een mes om bivoorbeeld een taart aan te snijden. Er is geen verschil tussen dienbestek en bestek waar de gasten mee eten en geeft verwarring. Dit gebeurde ook toen ik eerder dit jaar bij jullie ontbeten heb.
Restaurant
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze beoordeling! Fijn om te lezen dat u genoten heeft van het buffet. Uw opmerking met betrekking tot het bestek nemen wij zeker ter harte. Bedankt voor de feedback en graag tot ziens!

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Mark V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Gisteravond gingen mijn partner en ik samen gezellig uiteten om het mooie Pinksterweekend op gepaste wijze af te sluiten. Op onze zoektocht naar een leuk restaurant kwamen we via thefork.nl uit bij Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent. We besloten buiten op het terras plaats te nemen. De terrastafel wekte de indruk dat het hier deze dag druk was geweest. De bediening had namelijk nog geen kans gezien om de tafel af te poetsen en het theeglas van een vorige gast op te ruimen... 'dat zal zo meteen wel gedaan worden' dacht ik nog. Na een paar minuutjes kwam er een stijlvol geklede jonge man aan tafel die ons vroeg wat we te drinken zouden lusten. Ik bestelde een Cornet, een heerlijk biertje, en mijn partner koos voor een Ice tea. De ober verdween maar kwam al snel terug met onze drankjes. Top dacht ik, nu nog even met een doekje over de tafel... maar nee, dat gebeurde helaas niet.
We kregen de kaart en maakte een keuze. De kaart lag echter toen we ons voorgerecht geserveert kregen nog steeds op onze tafel. Ook het theeglas stond er nog steeds en de tafel was tot op heden niet schoon gemaakt. Op dat moment zag de ober dat we nog niet voorzien waren van bestek... hij kwam het brengen en constateerde dat het tafelblad vies was, als oplossing koos hij ervoor om een servet te komen brengen die we onder het bestek konden leggen zodat dit schoon bleef... beetje vreemde oplossing als je het mij vraagt.


In tegenstelling tot de vieze tafel, was het eten écht verrukkelijk! Een goede carpaccio en een rijkelijk gevulde uiensoep met een kaasstengel maakte veel goed.
Omdat het begon te regenen besloten we om na het voorgerecht naar binnen te verhuizen. Gelukkig verhuisde het viese theekopje niet mee naar binnen!


Binnen, in het mooie sijlvolle restaurant kwam er al snel een mooie stoffen servet op tafel en werd, ditmaal aan een fijne, schone tafel, ons hoofdgerecht geserveerd. Mijn partner had gekozen voor een kipspies en ik koos het speenvarken. Beide gerechten waren keurig verzorgd en smaakte overheerlijk. Ook de droge witte wijn waarvan ik twee glazen gedronken heb, was erg lekker. De bediening binnen was vele malen beter dan buiten en de sfeervolle achtergrondmuziek zorgde voor een gezellige, ontspannen sfeer.
In plaats van een dessert, kozen we voor een een cappucino en een Italian coffee, beide ook weer helemaal goed, hoewel de schuimlaag van de Italian coffie het wel redelijk lastig maakte om de suiker door de koffie te roeren. Alles liep langs het glas op, maar hij smaakte wél voortreffelijk!


De sfeer was prima, het eten écht super lekker... alleen toen we wilde betalen werden we genegeerd. Uiteindelijk besloot mijn partner om aan de bar te betalen i.p.v. aan tafel bij de ober. Zo kwam ook dat toch nog goed.


Ondaks de vieze terrastafel, het theeglas en de jonge ober buiten op het terras die het nog niet helemaal leek te snappen, hebben we goed en lekker gegeten en toch nog een leuke avond gehad.


TIP: Ga voor personeel met meer ervaring... dat komt de zaak ten goede!
Restaurant
Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Zonder feedback van onze gasten is het niet mogelijk onze service waar nodig te verbeteren, ik ben dan ook dankbaar voor uw gedetailleerde recensie! Uw verbeterpunten zijn inmiddels intern besproken en u mag erop vertrouwen dat we ermee aan de slag gaan. Heel graag tot een volgende keer,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Gerrit H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Er g lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel . De sfeer is altijd goed en de persoonlijke aanpak van de medewerkers en familie van der Valk zeer prettig . Topavond !
Restaurant
"Topavond!" dat lees ik graag! Hartelijk dank voor de mooie woorden en heel graag tot ziens!

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Theo V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Goede service in beginsel even moeten wachten maar daarna was het goed.
Eten was erg lekker goede kwaliteit goed bediening naar tevreden geholpen .
Erg mooie ambiance zeker voor herhaling vatbaar .
Restaurant
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen een beoordeling achter te laten, dank u wel daarvoor! Goed om te lezen dat uw bezoek voor herhaling vatbaar is. We gaan aan de slag met de snelheid van de service. Heel graag tot een volgende keer,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Toos V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Vriendelijk ontvangen. Rekening gehouden met wens om rustige plaats i.v.m. Beperking familielid.
Brunch was op alle fronten prima verzorgd.
Als kers op de taart nog met medewerkster in del iftar mee naar bovenste verdieping, prachtig uitzicht en goed kunnen zien hoe alles in een paar jaar veranderd is in Lent.
Restaurant
Alleen maar tienen, daar doen we het voor! Heel erg bedankt voor de mooie woorden en graag tot ziens,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
ma V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2019
  • Online gereserveerd
mooie ambiance met een gezellige sfeervolle brunch. Vriendelijke bediening.
Voldoende en gevarieerde warme en koude gerechten
Restaurant
Bedankt voor de positieve beoordeling, we zien u graag terug in ons hotel!

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Marjolein D.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2019
  • Online gereserveerd
Prima gegeten en goede bediening.
De reservering was alleen niet bekend bij het restaurant maar dat was verder geen probleem.
Restaurant
Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Heel graag tot een volgende keer,


Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Ton R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2019
  • Online gereserveerd
wederom was het zeer goed ook voor mijn ik ben glutenvrij en daar wordt goed naar gekeken niets is ze te veel
bediening en de kok's wij komen zeker terug
Restaurant
Hartelijk dank voor de mooie recensie, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest! Heel graag tot een volgende keer,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Wim P.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2019
  • Online gereserveerd
Lunch was prima in een ontspannen sfeer met prettig, vriendelijk personeel
Restaurant
Fijn om te lezen dat de lunch naar wens is geweest! Heel graag tot een volgende keer,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Yolanda R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2019
  • Online gereserveerd
wij hebben heerlijk gegeten op zondagavond in uwrestaurant en wij hebben genoten van vriendelijke, jonge maar zeer attente bediening aan tafel 73
Restaurant
Wat een mooie cijfers, hartelijk dank daarvoor! We zullen de complimenten overbrengen aan de desbetreffende collega. Graag tot ziens!

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2019
  • Online gereserveerd
Zeer luxe hotel, mooie kamers. Personeel zeer attent en vriendelijk. Restaurant was weliswaar druk en soms rumoerig. Wij hadden gelukkig een rustig plekje toegewezen gekregen. Diner en ontbijt prima.
Restaurant
Hartelijk dank voor de mooie review! Heel graag tot ziens in ons hotel,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Kees W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2019
  • Online gereserveerd
Keurige vlotte en vriendelijke bediening en uitstekend eten, een aanbeveling!
Restaurant
Alleen maar tienen, daar doen we het voor! Hartelijk dank en graag tot ziens!

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Trees C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2019
  • Online gereserveerd
Ik vond het in een woord geweldig.
Heerlijk en goed eten en een super goede bediening.

Dank je wel.
Restaurant
Bedankt voor de prachtige beoordeling! Heel graag tot ziens in ons hotel,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
JAN K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2019
  • Online gereserveerd
Het was allemaal zeer goed geregeld. Het eten was top. Een perfecte brunch ... de bediening was zeer accuraat en vrolijk..
Restaurant
Bedankt voor de prachtige beoordeling, daar doen we het voor! Heel graag tot een volgende keer,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Viola Z.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.
Trudy E.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2019
  • Online gereserveerd
Wat een warm welkom en goede bediening! Wouter willen we in het bijzonder benoemen, wat is hij aardig en heel leuk met kinderen.
Het eten was heel lekker.
Het was allemaal goed en af, we hebben een fijne middag gehad! Zeker tot een volgende keer.
Restaurant
Hartelijk dank voor de mooie recensie, we zullen de complimenten overbrengen! Graag tot ziens in ons hotel,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2019
  • Online gereserveerd
alles is erg op de visliefhebber gericht. Graag wat meer gewone salade, huzarensalade of kartoffelsalade. De varkenshaas was heerlijk en ook de gehaktballetjes. Het toetjes-buffet was af. Erg veel keuze, voor ieder wat wils.
.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2019
  • Online gereserveerd
Wij vonden het het ontbijt heel goed, uitgebreid en alles smaakte prima. bediening was heel vriendelijk en de tafel werd steeds heel goed afgeruimd. Aandacht bij het buffet was goed en er werd prima aangevuld. Wij hebben genoten!
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.