The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Bezuidenhoutseweg 53 2594 AC Den Haag Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 36
|
31-703814901
8,5 /10
238 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Op de eerste etage van Hotel Babylon Den Haag bevindt zich restaurant The LivingRoom. Dit klassiek-moderne restaurant is dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner. De combinatie van stijlen is zo uitgevoerd dat het restaurant een heerlijk huiskamergevoel heeft. In de ‘huiskamer van Den Haag’ geniet je van een heerlijke lunch of een diner en heb je een mooi uitzicht over het Haagse Bos. De nisjes zijn ideaal voor een borrel of een rustig, zakelijk overleg.

De menukaart van The LivingRoom is seizoensgebonden. Dit betekent dat verse, lokale en huisgemaakte producten de kern van de keuken vormen. Heb je een vraag over een van de gerechten, of de herkomst van de producten dan kun je ze altijd stellen aan de medewerkers van The LivingRoom. Een stukje service kun je hier zeker verwachten, dat vinden ze bij The LivingRoom namelijk erg belangrijk!

Benieuwd naar dit fijne restaurant in het centrum, direct naast het Centraal Station? Breng dan eens een bezoekje aan The Livingroom in Den Haag. Reserveer een tafel en geniet net als thuis van een aangename ongedwongen middag of avond.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 36
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 6,7
    Fles mineraalwater
  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 22,5
    Fles wijn
  • € 84,5
    Fles champagne
  • € 3,2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Tram 2, 3, 4, 6 - Den Haag Centraal station
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant bevindt zich op de eerste verdieping van het Babylon Hotel Den Haag. De hoofdingang kunt u via de Bezuidenhoutseweg vinden. Via de lobby kunt u de trap of de lift naar de eerste etage nemen. Let op: veel werkzaamheden aan het plein.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Services

Fantastisch
8,5 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    38
  • 9
    79
  • 8
    69
  • 7
    28
  • < 7
    25
Eten
8,7
Service
8,7
Decor
8,2
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
160/239 recensies

Jouw recensie over het restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Edith V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2019
  • Online gereserveerd
Super gegeten!
Maaike V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie ruimte, met sfeervol uitzicht op het bos. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakvol. De geitenkaaskroketjes waren lekker (vooral ook de bietensalade en zelfgemaakte mosterd erbij!). De gevulde pompoen een heerlijk vegetarisch gerecht (fijn wat variatie voor de vegetarier!) en het toetje van de chef maakte het af. Via the Fork nog een mooie korting, dus voor een zeer goede prijs lekker gegeten :)
Restaurant
Beste mevrouw van Dijk,

Hartstikke bedankt voor uw feedback. Ik zal dit ook mededelen aan ons keukenteam!

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest Service Coach
Anouk H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2019
  • Online gereserveerd
eten was kwalitatief goed, wat weinig, maar de wachttijden waren echt lang. het was niet heel druk...
Restaurant
Beste Anouk,

Ik ben erg blij om te lezen dat het eten goed.
Het doet mij wel wat als ik lees dat het erg lang heeft geduurd.
Ik zal deze betreffende dag met de team bespreken en evalueren.
Nogmaals hartelijk dank voor uw review.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Margot V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten en bijzonder aangename bediening. Enthousiast en meedenkend.
Restaurant
Beste mevrouw van der Horst,

Wat leuk dat alles naar wens is verlopen.
Het is ook goed om te lezen dat u tevreden bent met ons personeel wij doen ons best om mee te denken en u de leukste tips te geven die wij weten.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Marie B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Top!
Angelique V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Kleine lunchkaart
Restaurant
Beste Angelique,

Als eerst bedankt voor uw review.
Wat jammer dat u de lunchkaart wat te klein vind.
Tegenwoordig hebben wij ook late breakfast waarbij u wat meer gerechten kunt bestellen voor bij de lunch.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Christine V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was niet lekker. Ook weinig keus op de kaart, vooral bij voorgerechten.
Personeel was wel vriendelijk.
Chris K.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben gegeten met een gezelschap en waren zeer tevreden over onze kennismaking met The Livingroom op één punt na: de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was echt te lang. Toen we aangaven dat we toch wat krap zaten (we waren inmiddels > 2 uur in het restaurant) werd er wat kribbig op gereageerd. Was niet nodig geweest, we waren niet boos of zo. Iets minder tijd tussen de gangen en we waren gelukkig geweest. Er wordt goed gekookt en je zit lekker. Kaart is veelzijdig en goed van samenstelling.
Restaurant
Beste Chris,

Goed om te lezen dat u lekker heeft gegeten en dat u genoeg keuze had om een lekkere samenstelling van gerechten te kunnen maken.

Zeer jammer om te lezen dat u wat moest wachten op het eten en zeker jammer dat er kribbig is gereageerd.

Ik zal dit bespreken binnen mijn team en contact opnemen met u voor meer feedback.


Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Karin G.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Prima prijs kwaliteitsverhouding en heel kundig en gezeĺlig personeel. Fijne avond gehad. Aanrader !!
Restaurant
Beste Karin,

Hartstikke bedankt voor uw leuke reactie !!
Wij hopen u snel weer mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Hanneke V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Heerlijk gegeten, goede uitleg van gerechten, zeer vriendelijk personeel. En zeker niet al te formeel. Niets was te veel gevraagd.
Ook het ontbijt was zeer uitgebreid. Er was zelfs een kraampje met streek producten, super leuk.
Er werd gevraagd of we lekker geslapen hadden, toevallig? hoorden we veel mensen antwoorden dat het 's nachts te warm was. Zelf hadden we ook minder geslapen. De dienst doende mensen van de bediening kunnen het beter niet vragen.
Marijke V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Jammer dat er lang op het eten gewacht moest worden
Restaurant
Beste mevrouw van der Wiel,

Wat jammer om te lezen dat u lang heeft moeten wachten op het eten. Helaas lees ik ook dat u de service en setting een 3* rating heeft gegeven.

Graag wil ik u bedanken voor uw feedback mocht u nog meer feedback hebben voor ons dan mag u deze altijd naar the livingroom mailen. Wij evalueren de feedback binnen ons team om beter service te kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Cynthia C.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Geweldig eten en heerlijke ambiance
Restaurant
Hartstikke bedankt voor uw reactie!
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Toon V.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Weinig continuïteit in de bediening; wij kregen zes verschillende mensen aan tafel. De salade die we bij het hoofdgerecht kregen had een zure dressing en paste daardoor niet bij de ossobuco. De wijn die we kregen kwam uit 2017 en niet uit 2014, zoals de wijnkaart vermeldde. Maar verder hebben we lekker gegeten.
Restaurant
Beste meneer van der Heijden,

Wat goed om te horen dat u lekker heeft gegeten.
Wel jammer om te lezen dat de continuïteit in de bediening zeer laag was.
Ook vind ik het jammer om te lezen dat u een jongere wijn had ontvangen dan wat er op de wijnkaart stond.

Ik wil u hartelijk bedanken voor uw feedback wij zullen deze zeker bespreken binnen de team.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Pieter S.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Vriendelijke bediening, prima eten, leuke locatie (wel even zoeken …)
Nico M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Goeie prijs rn kwaliteit verhouding
Restaurant
Hartstikke bedankt voor uw reactie!
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest service coach
Bianca M.
Meesterproever
(46 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Voor de derde keer hier gegeten. Ditmaal vonden we het toetje te pittig en de vis bij het hoofdgerecht was niet helemaal gaar. Verder een prima plek om dineren en bij te praten. Bediening is vriendelijk.
Sylvia L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Vriendelijke ontvangst beneden bij de hotelreceptie en een hartelijke ontvangst op de 1e etage waar het restaurant gevestigd is. De bediening is jong, vriendelijk, enthousiast en soms wat onzeker (nog in training?).
Je merkt wel dat het een hotel-restaurant is vanwege het ontbijtbuffet, maar dat vind ik zelf totaal niet storend. Netjes gedekte tafels en fijne kuipstoelen. Menukaart op een houten klembordje; ook niet storend. Dan het eten: Blij verrast met de kwaliteit, smaak en portionering. De dungesneden rauwe gemarineerde beef met citrusvruchten zou ik zo weer bestellen. Helaas was het lang wachten op dessert, maar dat is dan ook het enige minpuntje van de avond in het restaurant zelf.
Ander minpunt: ik wist niet waar ik mijn fiets kwijt kon en heb hem uiteindelijk maar vlakbij de ingang van het hotel gestald. Mijn tafelgenoot wist niet waar te parkeren; die stond 4 straten verderop.
Jeanette S.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Voor de tweede keer hier gegeten, nu met een groter gezelschap. Het eten is perfect! De wachttijden waren dit keer minder. Jammer maar het was ondanks dat een zeer geslaagde avond..
Koenes K.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Goede ontvangst, heel aardige ober. In plezierige sfeer gegeten.
Marian J.
Meesterproever
(81 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Met de AH kaart hier gegeten. Vrije keuze van de kaart en dat was erg fijn. Goede en originele gerechten. Bediening zeer attent.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.