Zephyra C. • 1 recensie
27 oktober 2024
8/10Rustige sfeer! Er ging wat mis met de doorgegeven allergie, maar werd netjes vervangen.
Sabina K. • 1 recensie
29 oktober 2024
9/10Erg goed gegeten. Kwaliteit van het vlees en de begeleidende wijn was heel goed. Vriendelijk personeel. Niet goedkoop. Op de rekening was de 40% korting op het eten vergeten maar dat werd na navraag van ons in orde gemaakt.
Lilian F. • 1 recensie
31 augustus 2024
7,5/10Het eten was goed, net als de service.
Joyce C. • 110 recensies
9 juni 2024
10/10Superfijn restaurant, geweldige bediening, classy in het Sheraton Hotel op Schiphol. We moesten de afspraak 2x verlaten wegens inpakstress, maar dat was geen probleem. Bediening spreekt ook Nederlands, gelukkig. Eten was echt formidabel. Wel wat prijzig, maar met de aanbieding van The Fork was het zeker te doen. Voor herhaling vatbaar.
F H. • 1 recensie
25 januari 2024
10/10Het was een fantastische avond, super leuk gezellig, vriendelijke bediening...ben helemaal tevreden
Remco K. • 1 recensie
26 augustus 2023
9,5/10Heel gezellig en rustgevend in het drukke Schiphol.
Pauline V. • 2 recensies
12 februari 2023
5/10Slecht ongeïnteresseerd personeel. Hele slechte bediening. Onthouden niks en alles moet je zelf vragen. Eten oke maar duur...............
Sarah O. • 17 recensies
1 december 2022
8,5/10Goed restaurant, eten was oké, niet heel bijzonder maar de sfeer was uitstekend.
Peter B. • 3 recensies
31 augustus 2022
3,5/10Vroeger prima steak restaurant en nu alleen een buffet van zeer slechte kwaliteit. Dit kan natuurlijk niet voor een Sheraton hotel en is een reden om zelfs het hotel niet meer te boeken.
Jan R. • 3 recensies
31 juli 2021
9,5/10Heerlijk gegeten en kregen voor onze trouwdag zowaar een verrassing aangeboden, dat noem ik service en attent zijn voor de gasten. Heel veel dank en zeker weer tot ziens.
Maarten v. • 2 recensies
9 februari 2020
5,5/10En Wel heb ik gebruik van de reservering gemaakt, alleen nu met5 personen i.p.v. 6. We werden hartelijk en goed ontvangen en hadden een goede rustige, tafel zoals ik gevraagd had.Opvallend was dat er steeds van obers of serveersters werd gewisseld bij het brengen van de drankjes of gerechten. De rustige tafel was dermate rustig dat wij ook enkele malen moesten opstaan om aandacht te vragen van de bediening. En bij het bestellen van de maaltijd ging het mis. Een van de gerechten was niet opgegeven waardoor een persoon moest wachten. Dat gerecht kwam pas toen alle anderen bijna alles op hadden. Een niet terzake doende serveerster kwam wel een excuses maken, zie dat het echt niet lang zou duren, maar tevergeefs. De ober die de bestelling was vergeten kwam geen excuses maken (...?) Dit kan natuurlijk altijd gebeuren, een vergissing, maar dan moet dat wel adequaat en professioneel opgelost worden, lijkt mij. Daarom daarna, bij betaling, had ik een geste verwacht, bijvoorbeeld door de koffie of het toetje aangeboden te krijgen. Ter vergoelijking. (we rekenden perslot totaal € 385,- af!) Maar daar was geen sprake van. Ik heb bezwaar gemaakt en dat werd afgedaan met “heel vervelend, ik zal het doorgeven”. Ik vind dit geen service en niet in verhouding tot de prettige stijl van het etablissement en de (pittige) prijzen daarvan. Ik hoop dat men hiervan leert. M.vr.groetrn, Maarten van der Valk.
Petra S. • 35 recensies
4 augustus 2019
8/10Relatief duur voor wat je krijgt.
- -. • 7 recensies
3 februari 2016
7,5/10Vaker geweest. De service is altijd goed. De laatste keer "patat" besteld met een biertje. Het patat was volgens mij over of niet goed. Ik weet dat dit beter kan. Overigens had ik daarna een ander drankje besteld wat de bediening was vergeten. Op dit niveau niet al te best. Deze keer kwam de bediening erg opdringerig over terwijl dit juist vorige keren heel gastvrij was. Prima tussenstop voor een zakelijke bespreking op Schiphol of als je even de drukte wilt ontvluchten van Schiphol.
- -. • 2 recensies
14 januari 2016
8/10Perfecte en keurige locatie, op Schiphol naast parkeerplaats. Heb hier al meerdere zakelijke besprekingen / etentjes gehad. Vriendelijke bediening. Lunch van de dag (2 gangen) was goed, niet uitmuntend of heel speciaal. Decor van het restaurant is een beetje oubollig, maar over smaak valt te twisten :-)
Barbara v. • 3 recensies
3 januari 2016
6/10Het eten was matig en de prijzen die van een sterren restaurant. Mijn biefstuk was erg taai en de zeebars van mijn vrouw was een halve filet. Thuis gekomen hebben wij leterlijk een paar broodjes bij moeten eten. En ditlkemaal voir € 250,00!!!!!
Sebastiaan B. • 22 recensies
24 oktober 2014
8,3/10Na een lange dag even naar de kapper op Schiphol. Zin om een hapje te eten maar waar? Als SPG member ben ik bekend met de restaurant in de hotels van Starwood dus ik dacht laat ik Voyager maar eens bezoeken, ik heb er wel eens in de bar gezeten maar nog nooit echt gegeten en daar moest maar eens verandering in komen. Je merkt meteen dat je een gast bent en op de Amerikaanse wijze op de eerste plek staat, dat is waar ze bij Starwood goed in zijn, of het nu de front desk medewerker in een hotel is of de barman, iedereen is even vriendelijk en het serviceniveau is zeer hoog. Begonnen met een heerlijke Möet, heerlijk gekoeld. Daarna gevraagd wat het advies was qua diner, geen zin om zelf een keuze te maken en meteen een leuke manier om te kijken wat de kennis is van het team. Begonnen met een heerlijke verrassende coeur de boeuf tartaar een tomaten tartaar, runderhaas, truffel crème, zuurdesem brood en een gepocheerd kwartelei wat heerlijk was, erg verrassend en fris maar er had iets minder citroen in gemogen, heerlijk glas witte wijn erbij, Chileense Caliterra Sauvignon Blanc Reserva. Na een moment rust onder het genot van een goed gesprek een heerlijke gegrilde scholfilet met spinazie, zwarte olijven, antiboise en aardappel mousseline welke echt heerlijk op smaak was, subtiel maar hemels dit in combinatie met een Winkeler Jesuitengarten Riesling. Na deze smaakbeleving genoten van het dessert, had de keuken gevraagd alle desserts te combineren wat resulteerde in een mooie combinatie van de nagerechten. Het blijft een airport situatie, wat er mooi kan zijn zeker met de herfststorm die deze avond over het land trok. Jammer van de hoge plafonds want dat komt de intimiteit in een restaurant niet ten goede maar verder is het een fijne plek, goede bediening en leuke gerechten.
- -. • 1 recensie
23 augustus 2014
6,8/10Het eten was goed en lekker! De bediening was attent en leuk. Verder blijft het een hotel-restaurant; hoge plafonds en dat maakt het niet gezelliger, terwijl de aanklding wel goed is. Ook heel leuk in de bar de jazz-band op een tv-scherm; net echt!
- -. • 42 recensies
17 april 2013
6,5/10Maandagavond hier gegeten met collega en gast. Voorgerecht van gerookte makreel stelde teleur. Geen rooksmaak te bekennen, de vis was vlak van smaak terwijl makreel zoveel karakter kan hebben! Het lekkerste was eigenlijk de piccalilli saus die bij de makreel werd geserveerd. Zelfgemaakt hoop ik. De lam-shank was redelijk maar werd te koud opgediend. Ik miste "seasoning". Net als het voorgerecht was dit te flauw. Het nagerecht, een sinaasappel creme brulee was aardig, de sinaasappelsmaak bepaald niet uitgesproken. OK, over de sterkte van de additionele smaak valt te twisten. Mijn collega pakte de rekening op. Ik heb het bedrag niet gehoord, maar aan zijn gefronste wenkbrauwen kon ik wel eea afleiden. Hij wilde nog wel aan me vertellen dat het extra glas rode wijn (een behoorlijke Pinot Noir) dezelfde prijs had als mijn voorgerecht, nl. EUR 14.50. Stevig, zeer stevig aan de prijs voor een enkel glas wijn.
Vertel ons meer over jezelf en we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Log in op TheFork Manager en neem contact met ons op via de chat.