Strada del Vino

Wijnstraat 170 3311 BZ Dordrecht Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-787400001
8 /10
67 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

50% korting met TheFork Summer

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,75
    Glas wijn
  • € 21
    Fles wijn
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Strada del Vino

Hoe kom je er?

  • : Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 02:00
Zondag 17:00 - 00:00

Services

  • Pin
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren
Zeer goed
8 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    3
  • 9
    9
  • 8
    26
  • 7
    9
  • < 7
    21
Eten
8
Service
7,5
Decor
8,4
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
50/68 recensies

Jouw recensie over het restaurant Strada del Vino

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
L. A.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Prima gelegenheid voor een family dinner! Alles klopte en was naar wens. Ook het personeel verdient een pluim!
Marielle V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant complimenten aan de koks en t personeel????????
Sjan L.
Proever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2019
  • Online gereserveerd
Helaas was het kinderijsje minimaal, normaal smarties en slagroom erbij. Nu alleen bolletje ijs. door de drukte was het een beetje chaotisch. Misschien puntje aanscherpen
Monique D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2019
  • Online gereserveerd
Goede, vriendelijke en professionele service, heerlijke pizza en uitstekende wijn!
Cobie V.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Mijn man en ik bestelden een pizza en een calzone. Mijn calzone was bovenop zwart geblakerd. Ik zag dat niet direct omdat er een bolognese-saus overheen gegoten was. Nadat ik dit ontdekte heb ik dit doorgegeven aan de bediening en er werd goed gereageerd en een nieuwe voor mij bereidt. Het was wel jammer dat mijn man nu zijn pizza alleen at en ik moest wachten op mijn gerecht, daar ging toch wat tijd overheen. Toen ik mijn calzone kreeg was mijn man al uitgegeten.
Het restaurant Strada del Vino Dordrecht is ons niet tegemoet gekomen met een compensatie bv een drankje van het huis of een bedrag vermindering van de rekening. Ik heb gewacht en er werd ons niets aangeboden.
ik heb bij afrekenen speciaal gevraagd of zij iets van onze rekening af konden doen of ons 2 drankjes minder in rekening wilden brengen.
Dit was niet mogelijk omdat ik al een nieuwe calzone kreeg die wel goed was!!!!!
Ik vind dit een gemiste kans qua service/klantenbinding.
Romy V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Met Valentijnsdag gezellig met zn tweetjes gedineerd, alles is vloeiend gegaan en bij afscheid kregen we nog een mooie rode roos mee, zeker een leuke toevoeging. Dikke duim voor het personeel die heel attent was ondanks de drukte en chapeau voor het traplopen!
Astrid V.
Meesterproever
(71 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
  • Online gereserveerd
In verband met Valentijn hier een tafel gereserveerd. He restaurant was voor de gelegenheid leuk aangekleed met overal ballonnen en hartjes. We werden vriendelijk ontvangen in het volle restaurant. Er was een valentijnsdiner samengesteld, wat er prima uit zag. Helaas ontbrak de prijs, iets wat de medewerkster ook vreemd vond. Het voorgerecht bestond uit een proeverij van voorgerechten, het hoofdgerecht betrof meerdere keuzes en het nagerecht was ook een proeverij van nagerechten. We bestelde de tagliata, op advies van onze dochter, alleen de beloofde kans was minimaal. Voor de rest smaakte het prima allemaal en de medewerkster was erg vriendelijk. De tiramisu smaakte gemeld, nog nooit zulke lekkere tiramisu op. Bij het weg gaan kreeg ik een roos, erg leuk!
Bart H.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
6
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Over het algemeen goed, echter zijn er kleine puntjes voor verbetering. Patat was slap, mag iets krokanter. Rucola was oud, niet vers.

Op de vraag of de aardappels gekookt worden werd JA geantwoord. In realiteit worden deze gebakken.

In het heren toilet mogen verschillende reparaties uitgevoerd worden.
Marleen K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Leuke plek, lekker gegeten. Alleen jammer dat we geen duidelijke informatie kregen van de bediening waardoor we een veel te duur voorgerecht kregen.
Nancy V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Restaurant zelf ziet er top uit, goede inrichting. Focaccia met ham e.d. was lekker en de voorgerechten waren ook prima. Echter had ik als hoofdgerecht de risotto en dit was een enorme teleurstelling. Het was een kwakje rijst met in verhouding veel te veel champignons en het dreef letterlijk in de olijfolie op een flinke laag rucola. Toen ik de serveerster erop aansprak gaf zij dit door aan de chefkok die ik vervolgens hoorde antwoorden in de trant van : " Dat meen je niet, serieus??" (Wij zaten namelijk dicht bij de keuken) Verder is hier niet meer op teruggekomen.
Mijn tante had de tagliata waar o.a. parmezaanse kaas en citroen bij hoort, zoals beschreven op de kaart. Echter moest zij hier zelf om vragen want dit zat er niet bij.
Vervolgens bij het dessert had ik een speciaalkoffie besteld. De overige 3 hadden wel een dessert besteld. Toen hun desserts arriveerden heb ik nog 20 minuten moeten wachten op mijn koffie. Tip: Het staat netjes om alles tegelijk te serveren ;) Daarbij zag ik het personeel lekker lollig doen met z'n allen bij de bar en hadden ze eigenlijk totaal geen aandacht meer voor wat er in het restaurant gebeurde. Op het eind zijn wij zelf ook maar naar de bar toegelopen om af te rekenen omdat niemand meer kwam. Nee, hier kom ik niet meer terug dit was echt bijzonder slecht.
Nancy V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Restaurant zelf ziet er top uit, goede inrichting. Focaccia met ham e.d. was lekker en de voorgerechten waren ook prima. Echter had ik als hoofdgerecht de risotto en dit was een enorme teleurstelling. Het was een kwakje rijst met in verhouding veel te veel champignons en het dreef letterlijk in de olijfolie op een flinke laag rucola. Toen ik de serveerster erop aansprak gaf zij dit door aan de chefkok die ik vervolgens hoorde antwoorden in de trant van : " Dat meen je niet, serieus??" (Wij zaten namelijk dicht bij de keuken) Verder is hier niet meer op teruggekomen.
Mijn tante had de tagliata waar o.a. parmezaanse kaas en citroen bij hoort, zo staat het op de kaart. Echter heeft ze hier zelf om moeten vragen want dat zat er dus niet bij.
Vervolgens bij het dessert had ik een speciaalkoffie besteld. De overige 3 hadden wel een dessert. Toen hun desserts arriveerden heb ik nog 20 minuten moeten wachten op mijn koffie. Tip: Het staat netjes om alles tegelijk te serveren ;) Daarbij zag ik het personeel lekker lollig doen met z'n allen bij de bar en hadden ze eigenlijk totaal geen aandacht meer voor wat er in het restaurant gebeurde. Op het eind zijn wij zelf ook maar naar de bar toegelopen om af te rekenen omdat niemand meer kwam. Nee, hier kom ik niet meer terug dit was echt bijzonder slecht.
Michel V.
Meesterproever
(27 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Prima pizza gegeten. Niks mis mee. Top italiaan
Lilian B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Weer heerlijk gegeten bij Sunshine, fijne ontvangst en bijzondere gerechten. We hebben één schaal besteld met injeera en allerlei gerechten, leuke manier om alles te proberen.
Chequisha C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Top
Monique J.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Het is belangrijk voor het bedienend personeel dat de aandacht op de klant gericht blijft en niet op elkaar ( voorgerecht vergeten, koffie vh huis aangeboden, duurde lang voordat dessert besteld kon worden) . Het was niet druk. Hen er op geattendeerd waarna excuus werd aangeboden. Het zou jammer zijn als dit gedrag de beleving vd klant verminderd terwijl de anderen hun best doen. Voor mij had bij de vis of de aardappels of de spaghetti gemogen en niet speciaal beiden. Gerechten waren lekker van smaak.
Krista V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Enige puntje volgende keer vraag ik een plekje boven, daar heb je net iets meer privacy

Verder lekker gegeten, prima bediening. Rekening wel snel opgelopen, zo duur had ik hem niet verwacht.
Anne-Marie K.
Meesterproever
(16 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
  • Online gereserveerd
Dikke prima! Vriendelijk en vlot personeel, mixed grill is top! Wel iets aan de prijzige kant.
Diaan B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
  • Online gereserveerd
Eten super goed. Bediening beetje rommelig allemaal
Sanne P.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Rauwe ham met focaccia en bruschetta zijn erg lekker vooraf. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellig restaurant. Beetje rumoerig, maar verder top! Volgende keer gaat er zeker komen en dan wordt het de pizza van één meter!
Karin B.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
  • Online gereserveerd
Serveersters niet erg oplettend. Mensen aan bar waren interessanter. Eten prima maar bediening kan veel beter. Lasagne vegetarisch wel weinig, dat was ook jammer.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.