Stairway

Mariaplaats 11 3511 LJ Utrecht Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 34
|
31-302340338
7,3 /10
51 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 34
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Fles mineraalwater
  • € 3
    Glas wijn
  • € 22
    Fles wijn
  • € 2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Stairway

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    5 minuten loopafstand tot station

Openingstijden

Dinsdag: 1:00-00:00 uur
Woensdag: 11:00-23:00 uur
Donderdag: 11:00-01:00 uur
Vrijdag: 11:00-01:00 uur
Zaterdag: 11:00-01:00 uur
Zondag: 12:00-21:00 uur

Services

  • Mastercard , Pin , Visa
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Airconditioning , Dansvloer , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
7,3 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    5
  • 9
    3
  • 8
    11
  • 7
    6
  • < 7
    27
Eten
7,5
Service
7,2
Decor
7,1
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
33/52 recensies

Jouw recensie over het restaurant Stairway

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Eline H.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Omelet en uitsmijter zijn een aanrader. Prima kaart, niet verassend maar onze lunch smaakte erg goed. We komen zeker terug.
Vincent V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
4
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Misschien waren mijn verwachtingen niet goed, maar als het nog een kwartier duurt voor een ontbrekend voorgerecht wordt geserveerd dan lijkt het mij dat men geen aandacht voor de klant heeft. Ook bij het hoofdgerecht was men wat vergeten, dat werd dan redelijk snel herstelt.
Yvonne S.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Het eten en de bediening is goed, De locatie zou ik eerder omschrijven als eetcafé. De inrichting is industrie en gezellig, maar het is er behoorlijk lawaaierig door de gladde harde vloeren en plafonds. Door de 50% kortingsactie via ‘the Fork’ voordelig gegeten.
Edith L.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Heel gastvrij en attent al lijkt dat in het begin niet zo duidelijk.. En het eten is echt heel erg top. Het was lekker vol en dus ook druk maar heel aangenaam.
Elly V.
Meesterproever
(42 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2020
  • Online gereserveerd
We hebben hier gegeten op vrijdagavond, het was erg druk. Doordat hier de vloer, plafond en wandbekleding uit harde materialen bestaan, worden de geluiden rondom je, nog eens versterkt wat wij als hinderlijk hebben ervaren. Verder viel ons op dat er op de carpaccio en op de zalmfilet veel saus gebruikt werd, wat erg jammer is voor de smaak. Misschien beter om de saus er naast te serveren.
Carola G.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2020
  • Online gereserveerd
We moesten bijna een uur op onze lunch wachten terwijl het niet druk was. Satesaus erg waterig en saté wat smakeloos, friet erg zout en salade buratta erg armoedig en zonder dressing. Jammer want locatie is top
Cobie G.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Het personeel was heel vriendelijk. Kleine foutjes werden direct hersteld. Het eten niet duur en van goede kwaliteit. Helaas een heel lawaaierige ruimte
Bas D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2020
  • Online gereserveerd
De bediening was erg traag. Nadat we 15 minuten aan tafel zaten, kwamen ze pas bij ons langs. Na het voorgerecht hebben we ook een halfuur met lege borden op tafel gezeten. In deze tijd hadden we ook lege glazen, we hadden veel meer kunnen drinken. Daarna kregen we de hoofdgerechten. De burger was erg smaakloos en de bacon die erop zat was (zo leek het) amper gebakken. De sate was erg droog en er zaten lauwe frietjes bij. Al met al een erg teleurstellende ervaring.
Daphne S.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Sinds de stairway is verbouwd is het echt een super mooie tent! Goede bediening, lekker eten voor een prima prijs. Helaas zaten er weinig andere gasten, maar dat is een kwestie van tijd denk ik.
Daphne S.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Lekker eten, vriendelijke bediening, mooi ingericht.
Melanie E.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
2
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hadden de high tea. Kwaliteit was mager: goedkoop wit brood voor sandwiches met bijna geen beleg, droge wraps en zoetigheden die uit de diepvries leken te komen. we hebben de helft laten staan. Voor de koffie moesten we nog apart bij betalen.
- -.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2019
  • Online gereserveerd
De prijs kwaliteitverhouding van het eten vond ik echt matig. Ook was het kip niet goed doorbakken waardoor we het terug moesten sturen. Courgettini is 15 euro wat ik persoonlijk echt belachelijk vind
O.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Lekker eten en vriendelijk personeel, leuk ingericht. Eten kwam vlot en was allemaal lekker. Cole slaw was op maar dat kan gebeuren en verder was er meer dan genoeg keus! Wij zijn via groupon gekomen en hebben echt heel veel kunnen bestellen dus onbeperkt was het zeker. Personeel is vriendelijk en attent. Vooral George is een vakkundige en gezellige man. Toen wij onze drankjes af wilden rekenen hoorden wij dat de koffie van het huis was en wij alleen de frisdrank af moesten rekenen. Echt heel leuk en we hebben een superavond gehad! Tot snel!
Raymond M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ik kan mij niet vinden in al dit negatieve commentaar.
De bediening vertelde uit zich zelf de "spelregels".
Gelijk werd gevraagd of we iets te drinken wilden hebben.
Bij het brengen van de drankjes konden wij gelijk de bestelling doorgeven. Dit is de hele avond zo doorgegaan.
De kok de barmedewerker en de bediening hadden alles onder controle. Kortom een prima eetgelegenheid.
Arjen M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
6
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Ons bezoek met 10 personen aan dit restaurant was erg teleurstellend. Het eten was ok, en het personeel was op zich vriendelijk, maar de service was belabberd. Verder werd het restaurant terwijl we aan het eten waren omgetoverd in een full blown disco, zodat je elkaar niet aangeschreeuwd kon krijgen. Er was wel gezegd dat er een 'feestje' zou zijn na 21.00 uur (wij waren om 19:30u klaar om te beginnen met eten), maar de bediening was zo traag dat we om 21.00u onze eerste ronde met eten nog niet gehad hadden. Verder waren we niet gewaarschuwd voor deze harde muziek. Een gezellige avond met vrienden viel op deze manier in het water. Omdat voor ons de lol eraf was (elk gesprek was onmogelijk), zijn we voor het dessert weggegaan. Een verzoek om financiële compensatie (uitsluitend betaling voor de maaltijd, niet voor drankjes) werd door de restauranthouder als 'triest' aangemerkt. De restauranthouder geeft als reden voor bovenstaande bedroevende ervaring dat het toch allemaal 'mensenwerk' is wat in het restaurant gebeurt.


Kortom: een afrader!
Vandaag B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wat een raar zooitje???? eerst vriendelijk geholpen door het personeel, vervolgens zien wij deze jongen allemaal (jongere) meisjes meenemen naar boven en flessen drank deze hebben wij later niet meer terug gezien. Voelde niet een fijne sfeer.
Nikita R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We zagen eerder tijdens een heerlijke high tea (met erg veel eten, ondanks dat wij via een actie kwamen!) dat er een heel lekkere kaart was voor avondeten. Allerlei lekkere Amerikaanse hapjes (hotdogs, hamburgers, nachos, mais etc.). Dit wilden wij uitproberen!


Via het all you can eat concept hebben we GENOTEN. De bediening was erg aardig, ondanks dat ze met z'n drietjes alles moesten doen. Het eten kwam redelijk vlot, niet super snel, maar precies goed. En het eten was VEEL. Juist bij all you can eat verwacht ik mini porties (wat ook prima is!), maar dit waren echt grote porties. Verkijk je daar dus niet op! Alles was echt lekker, nergens was op bespaard en we konden kiezen wat we wilden. Enige tip voor Stairway: de porties mogen echt prima wat kleiner, en ook zou ik bv doen dat je max. 2 gerechtjes per persoon per ronde mag bestellen bij het all you can eat.


Bediening was top! Joey was heel aardig, vroeg regelmatig of we nog iets wilden bestellen en regelde dat wij net wat langer door mochten eten. Top! Dank je wel Joey. Ook Taky is een topper, zowel bij de high tea als bij het diner was hij erg vriendelijk.


Prijs is top, eten is mega veel en heel lekker, bediening erg vriendelijk, en de locatie is super!
Mike V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
*waarschuwing* ga hier niet heen!

Tsja waar moet ik beginnen...

We kwamen binnen en bij de bar melden we ons. We werden niet naar een tafel begeleid maar konden zelf iets uitzoeken. Eenmaal daar aangekomen werden onze drankjes opgenomen en werd onze Groupon gescand. De ober vertelde ons dat we 2uur lang onbeperkt konden eten. De drankjes kwamen so far so good. Toen begon de ellende allereerst duurde het al ruim 15 minuten voordat de ober weer terugkwam om onze bestelling op te nemen waarop ik reageerde dat ik graag wat uitleg had gewild hoe het werkt. Na de uitleg bestelden wij wat gerechtjes en toen zagen we dat er op de kaart stond bestellen tot 21:00. (We hadden om 19:45 gereserveerd). Na dit te hebben nagevraagd kon je inderdaad maar tot 9 uur bestellen. Nog nooit ben ik ergens zo de deur uit gekeken en heb ik zo slecht gegeten als hier.
Jelmer A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Toen we binnen kwamen hoorden we al dat andere mensen 1,5 uur moesten wachten op hun eten. Om 7 uur zaten we aan tafel en hebben we onze bestelling gedaan. Om 8 uur vroegen we ons af waar ons eten bleef, we hadden een knoflookbroodje als voorgerecht besteld. Toen we vroegen hoe lang het nog duurde kregen we te horen dat er niks doorgevoerd was aan onze tafel. Ook krijg je niet de glazen die bij je drankjes horen omdat er te weinig glazen zijn en krijg je koffie lepels bij dessert omdat die ook op zijn.
Debbie V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Slechte service, hadden eten besteld na een uur kwamen ze melden dat ze onze bestelling dus waren vergeten & hoorde van andere gasten dat ze ook 5 kwartier aan het wachten waren op eten
  • 1
  • 2
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.