Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-107200856
8,7 /10
1746 recensies

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Restaurant MA t/m WOE 17:00 - 22:30
Restaurant DO t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00
BAR 17:00 - 23:00

Services

  • Mastercard , Pin , Visa
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Fantastisch
8,7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    377
  • 9
    503
  • 8
    551
  • 7
    186
  • < 7
    128
Eten
8,9
Service
8,6
Decor
8,4
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Kort
1387/1745 recensies

Jouw recensie over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Bm P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Wij komen hier erg vaak. Eten is lekker en de bediening is goed, op een dame na die opvallend erg in je ruimte komt met afruimen tussendoor. Waardoor je bijna een paar keer een elleboog in je gezicht krijgt. Niet fijn.
Volgende keer weer een poging.
Jan R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Uitstekende gelegenheid om sushi en aanverwante gerechtjes te eten. Goede kwaliteit tov andere restaurants. Iets duurder maar de kwaliteit is dan ook erg goed. Komen hier regelmatig terug. Moeten er redelijk ver voor rijden, maar dat is geen probleem. hebben we er voor over!
Edna R.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Amriesh R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Slecht eten niet eens vers en duurt veel te lang voor het er is zonde om zoveel geld eraan uit te geven kan je beter naar shabu shabu gaan want dit is exht belachelijk voor dat geld! 1x nooit meer
J L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Goed, snel eten gekregen gewoon goed,
Rebecca V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Lekkere sushi! Maar enorm luidruchtig en teveel “regels” met betrekking tot het bestellen van de sushi. De ruimte is mooi maar omdat er zoveel mogelijkheid is voor tafels tegelijkertijd weer te druk.
Christa P.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
4
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2019
  • Online gereserveerd
We zaten op een heel tochtige hoek. Het personeel reageerde niet na twee keer aangeven. De dame bij de kassa gaf meteen aan dat ze deze klacht nog nooit gehoord had. Er staat echter wel een warmte kanon daar op die hoek. Geen woord excuus of iets van in levend vermogen van het personeel gezien.. Erg jammer en zeer klant onvriendelijk. Uiteindelijk een ander tafeltje gekregen, maar met een ontevreden klant.
Anne-Marie K.
Meesterproever
(16 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Gezellig gegeten, vriendelijk personeel en we konden lang blijven zitten. Het is wel lawaaiig soms maar dat heb je bij elke sushi-tent met dit concept.
Nienke P.
Proever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk eten! Beste sushi restaurant in de omgeving.
Claudia G.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2019
  • Online gereserveerd
We hadden 2 personen mee die beiden een gastric bypas verklaring mee hadden. Deze personen hebben een maagje tgv een kiwi. Er was begrip, maar ze kregen slechts 10% korting. Normaal gesproken ontvangen we elders 50% korting. As much as one can eat is nl slechts 3-4 stukjes sushi...
Tip vd directie!!!
Debby T.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Minder ijs in de drankjes ;-)
Willem H.
Meesterproever
(133 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2019
  • Online gereserveerd
21-02-19 geweest. De sushi ziet er rommelig uit. Personeel stapelt alles op de tafel. De prijs van de drank schiet door het plafon met de prijs. Haast 5 euro voor een wijn en 3 euro voor een ijsthee. Dan kan men beter langs de Rotte in Ommoord een all you can eat inclusief drank en goedkopere prijs p.p. nemen.
Dit is een zaak waar wij niet meer terug komen. de gebakken aardappelen waren week en slap. de biefrolletjes leken een soort nat sappig iets zonder smaak. Alleen de tonijn en hertbiefstuk was te eten. verder was deze kwaliteit de prijs niet waard en vergelijk ik dit met de sushi van de supermarkt.
Het ijsbolletje was wel lekker.


Helaas. Veel te duur en slecht eten.
Door de open gelegenheid hoor je kinderen huilen die aan de andere kant in de ruimte zitten als of ze naast je zitten. Ook de tafels staan zo dicht bij elkaar dat je elkaars gesprek kan horen en net of je met elkaar aan het eten bent.
Wilco S.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Altijd heerlijk en snel op tafel
T. B.
Meesterproever
(22 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten is zoals altijd fantastisch! We komen hier graag.
A. R.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Met verbazing heb ik de diverse recensies gelezen en een aantal begrijp ik niet. Er is hier een all-you-can eat concept voor een vaste prijs. Je hebt volop keus uit producten, per ronde is er een maximum aan gerechten maar je kan zoveel keer bestellen als je wilt. Wij hebben hier bijna drie uur gezeten en zouden nog wel een keer kunnen komen zonder dezelfde dingen te bestellen. Hoe kunnen porties dan te klein zijn of niet voldoende waar voor je geld? De zaak zat gisteren vol, vanzelfsprekend is het dan wat rumoeriger in zo'n grote ruimte maar daar kies je voor. De gerechten kwamen prima op tijd en zonder fouten. Personeel was zeer vriendelijk, vlotte bediening maar er werd snel afgeruimd. Eten was heerlijk, tablet goed te bedienen, historie is grappig om te kijken wat je nu gegeten hebt en zelfs de rekening staat op het tablet. Wij gaan hier zeker nog een keer eten en zullen dit ook aan anderen aanbevelen. En .. dit restaurant accepteert gespaarde Yums, dus voor ons was de rekening een stuk lager.
Restaurant
Beste, dank voor uw recensie. Wij doen dagelijks ons best om al onze gasten te voorzien van een top avond. Bedankt voor uw recensie en tot snel! Groet, Shiki
Boris B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Kaart is minder uitgebreid als eerst, prijs wel duurder. Toetjes zijn karig. Belachelijk dat je min 45 pp moet betalen om je parkeerkaart te krijgen.
Angela V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Wederom top! Heerlijk eten, snelle bediening!
Frank B.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Fantastisch zoals altijd. Gastheer Kish met zijn crew maakt het lastig om eens ergens anders sushi te gaan proberen. Met afstand de beste! Éééén fantastische cocktails!!
Danny L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Slecht eten geen smaak , erg prijzig , verlichting sfeer erg somber , kwaliteit ten op zichte van de prijs beneden niveau
Sanjay R.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Er waren 30 reserveringen teveel waardoor iedereen moest wachten aan de bar. Uiteindelijk stonden mensen uren te wachten.
Restaurant
Beste Sanjay, wat jammer om uw recensie te lezen. Met Valentijnsdag hebben wij rekening gehouden met een meer dan zekere speling tussen onze reserveringen. Helaas heeft de toen veroorzaakte file er toch voor gezorgd dat de reserveringen op een later tijdstip moesten wachten op hun tafel. Wij kunnen ons niet zo goed plaatsen in het door u geschetste aantal wachtende reserveringen en daarmee ook de wachttijd die u aangeeft. Wij hebben al onze gasten die gewacht hebben op een tafel gecompenseerd met een consumptie van het huis en tevens waren de parkeerkosten voor onze rekening. Als u hier niet in bent tegemoetgekomen, dan adviseer ik u uw klacht door te zetten naar het email adres kishan@restaurantshiki.nl. De directie zal uw klacht dan verder behandelen. Groet, Shiki Sushi & Lounge
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.