Royal Parc (Hilton Hotel)

Van Weerden Poelmanweg 4-6 3768 MN Soest Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-356038383

Over het restaurant Royal Parc (Hilton Hotel)

Klassiek diner bij de Utrechtse Heuvelrug

Bij Royal Parc eet je in stijl. Dit is een klassieke zaak in de natuur van Soest waar je met elke gelegenheid terecht kunt. Ondanks de ligging, naast vliegbasis Soesterburg, ligt het op een enorm natuurgebied (de Utrechtse heuvelrug) en is het de perfecte uitweg voor zakelijke of familiaire gelegenheden. De chef en zijn team, bied je een uitgebreide keuze uit seizoensspecialiteiten, internationale en traditionele gerechten met een lokale touch. Een nachtje in het hotel doorbrengen kan natuurlijk ook!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Royal Parc (Hilton Hotel)

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Services

Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    0
  • 9
    6
  • 8
    23
  • 7
    17
  • < 7
    7
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
53/53 recensies

Jouw recensie over het restaurant Royal Parc (Hilton Hotel)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Wandav V.
Meesterproever
(37 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten in dit Restarant. We werden geholpen door een zeer nette man in de bediening. We vroegen waar hij vandaan kwam. Uit Siera Leone. Oorlogsgebied en gevlucht . Deze man was zo attend en legde uit wat voor een gerecht het was en hoe je het beste de combinatie kon eten. Het was een plaatje zoals het opgediend was en nog lekker ook. Zeker een restaurant om nog een keer terug te komen .
AdjeRem .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Concept volgens het restaurant; 10 euro per bordje, per bordje 80% groente, 20% vlees of vis. Op de kaart wat moeilijk verwoord. Vreselijke vriendelijke bediening maar erg matig Nederlands kon het ook niet echt duidelijker maken. Je zou dan met 2 a 3 bordjes je hoofd gerecht moeten kunnen samenstellen, maar daarvoor zijn de porties echt veel te klein, Voorbeeldje; 3 rolletjes met sliertjes wortel en kool en daartussen een flinterdun stukje tonijn. Volledig smaakloos geheel. Of een stukje parelhoen met best wel lekkere rissotto. Heel erg weinig vlees. Dan zit je zo op 4 bordjes om je te vullen. Toetje; bijvoorbeeld kaasplankje. 3 erg kleine stukjes kaas waarvan zelfs de blauwe kaas niet bepaald pittig is. Met 5 personen ruim 200 euro betaald, alle 5 niet voldaan. En dan kun je spreken van een aanfluiting.
Roel K.
Meesterproever
(36 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Hier op vrijdagavond 19 feb 2016 prima gegeten. Uitstekende bediening van leuke en vriendelijke ober. Eten lekker, goed gepresenteerd, kon wel wat minder zout hebben, met name de vis en de garnalen. Goede keus uit wijnen en de glazen werden goed ruim ingeschonken. Niet van dat meutige! Ok, restaurant kon gezelliger ingericht, maar gewoon een degelijk adres!
Asondaal S.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,8 /10
Eten
9
Service
9
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Wederom goed gegeten in een prettige omgeving met attente bediening.
Heel prettig is dat er op verzoek kraanwater wordt geserveerd .
Koos R.
Meesterproever
(23 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
7
Service
7
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Netjes, beetje deftig, geen enkele wanklank, maar ook enigszins kleurloos. Net iets te weinig sfeer, hartelijkheid en gezelligheid. Dus men zal het in hoofdzaak van de hotelgasten moeten hebben.
Drie zevens zijn voor een hotel van dit (prijs)nivo eigenlijk iets te laag. Ze mogen wat mij betreft wel eens uit de comfortzone komen.
Diena L.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,3 /10
Eten
6
Service
5
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Mooi gelegen locatie, goed te bereiken. We waren wat vroeg en werden naar de bar gestuurd om daar wat te gaan drinken. De ontvangst was onplezierig. Het was het gewoon allemaal net niet, De Pompoensoep was flauw, de Tomatentartaar was te doen hoewel de presentatie van weinig enthousiasme getuigde. Het hoofdgerecht was de entrecote prima gerecht. Weinig geinspireerde opmaak maar smaak van vlees was goed. Nagerecht was helaas een teleurstelling, VOC kruiden, hazelnootroomijs was geen ijs, nog was het Creme Brulee. Helaas een erg luidruchtige locatie. Een eenmalig bezoek.
Wieke V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Wij hebben als gezin heerlijk gegeten bij Royal Parc! Het restaurant in het hotel komt wat zakelijk over, en we vonden het wat tochten. Maar we mochten uit het hele menu kiezen. Dat vind ik wel zo leuk. Er was geen aparte menukaart. Er waren hele bijzondere gerechten en we hebben heerlijk gegeten! De borden waren erg mooi opgemaakt. Allemaal stuk voor stuk kunstwerkjes! Compliment! De bediening was goed. Al met al heerlijk en gezellig!
Winnie En Kees L.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
9
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Voorgerecht het lekkerst (carpatio) ,
Sfeer een beetje te zakelijk, mag iets warmer
Belichting is sfeervol, maar te donker om de menu kaart te lezen.
Het restaurant moet wel een beetje gevuld zijn, te weinig klanten....
is sfeer bepalend.
Jan Willem M.
Meesterproever
(22 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,8 /10
Eten
10
Service
10
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijk tafelen in internationale sfeer! Zo kun je een avondje uit hier betitelen. Voorkomende medewerkers, heerlijk menu van buikspek en pompoensoep als starters, hertenfilet, Hilton biefstuk en wilde eend als hoofdgerechten en als verrassing de spoon tussen die twee. Als nagerecht had ik zeven kazen te proeven die allemaal even smakelijk waren.
Je mocht vrij kiezen uit het menu en het werd dus geen beperkte keuze van de AH actie.
Chapeau, on-Nederlandse service in deze klasse zaak. Ook zonder AH een aanrader van de bovenste plank!
C.J. V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
9
Service
9
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Gastvrij ontvangen, superzacht en smakelijk buikspek, mandarijnspoompje.
Hoofdgerecht hert en Hiltonsteak goed en smakelijk.
Houdt zelf niet zo van truffelsaus, maar dat is persoonlijk.
Koffie compleet na, en onze avond was ook compleet! Aanrader!
Aandachtspuntjes: het was wat fris bij het raam en de aardappelpartjes waren iets te hard.
Dame liep nog mee voor onze jassen, top.
gjkrebbers .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
9
Service
9
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Geweldige ambiance, voortreffelijk ontvangst, perfect parkeer gelegenheid,intieme gezellige sfeer maakte deze avond voor ons een succes.
Helaas werd een van de gasten na het diner onwel. Een pluim voor het direct handelen en optreden en in actie komen (ambulance oproep) van de bediening . De voortdurende aanwezigheid van de manager en zijn geruststellend optreden tijdens het incident was super en hebben we als bemoedigend ervaren.
Top12 .
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,8 /10
Eten
9
Service
9
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Met vier personen gegeten met AH bon, prima geregeld hier bij Hilton, keuze uit de hele aantrekkelijke kaart. Goede gerechten goed op smaak. Vooral de carpaccio maakte indruk en de spontane spoom tussendoor. Prima vriendelijke en attente bediening. Leuk zo'n restuarant te ontdekken via een bon.
René C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
9
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten, goeie omgeving voor (zakelijk) gesprek. Eten en bediening was alles naar wens. Zeer goede huiswijn. Makkelijk te vinden en goeie parkeergelegenheid
monique L.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,3 /10
Eten
8
Service
9
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
  • Online gereserveerd
Eten was prima. Mocht wat mij betreft wat warmer. Vriendelijke en professionele bediening. Restaurant is wel ruim, maar was goed bezet, dus niet ongezellig.
Chris S.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
9
Service
9
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
  • Online gereserveerd
Goed toegankelijk met rolstoel. Heerlijke menu keuzes, wild maar ook de daghap, een schaal fruits de mer was perfect. Bediening was vriendelijk en onopvallend. Koffie kwaliteit vond ons gezelschap minder goed. Totale erg goede indruk.
Rene V.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,3 /10
Eten
8
Service
9
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten bij Royal Park. Het restaurant verdient een betere bezetting, het was bijna leeg. Voorgerechten: het zacht gegaarde buikspek smolt op de tong, de tomatentartaar waS smaakvol en licht verteerbaar. Hoofdgerechten: aan de goudbruin gegrilde zeebaars mankeerde niets, de groenten precies goed al dente en de frietjes knapperig (beiden extra's); jammer dat de biefstuk als een paar dunne reepjes werd geserveerd; in een restaurant van een Amerikaanse hotelketen mag je een echte steak verwachten, niet een paar plakjes (osse?)haas. Nagerecht: de lychee sorbet was fris.licht en overheerlijk, en het 'kaasplateau van Fred nu eens niet uit flinterdunne brokjes maar liefst zeven flinke stukjes Nederlandse, Franse en Italiaanse kaas. We werden tussen twee gerechten door op een verrassende spoom getrakteerd. de bediening was snel, vriendelijk en professioneel - dat vind je in Nederland niet vaak- en de opmaak van de gerechten kleurrijk en gevarieerd! Voor herhaling vatbaar! W.g. Giny en René van Rooij, Amersofoort
Mjwerker L.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
9
Service
9
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
  • Online gereserveerd
We vonden de service buitengewoon goed! We werden uitstekend geholpen bij het kiezen van de juiste wijnen bij de gangen.
Ook de gerechten waren prima, mooie smaken, goede balansen, mooie opmaak. Kortom precies dat waarvoor je uit eten gaat.
Michiel en Marie José Loonen
Paul D.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
  • Online gereserveerd
Ik woon toch al 14 jaar in Soest maar om de een of andere reden nooit geweten dat er ook een restaurant was voor niet bewoners van het Hilton hotel. Misschien komt dat omdat je het niet ziet vanaf de weg. Daarom is die actie van AH zo goed. Je doet nieuwe ervaringen op. Het eten was meer dan goed. Een heerlijk gegaarde buikspek met scampies en mijn vrouw de pompoensoep. Als verassing een (gratis) spoom en als hoofdgerecht de zeebaars en herten biefstuk met allerlei heerlijke bijgerechten. Na een 7 kazen kaasplankje en een crème brûlée en allebei een espresso tevreden naar huis. Paul de Groot
Ronald T.
Meesterproever
(54 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,8 /10
Eten
7
Service
7
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
  • Online gereserveerd
Via de AH restaurant actie gegeten bij Royal Parc. Pluspunt is zonder meer dat het 3 gangen menu vrij gekozen kan worden van de op de kaart vermelde voor-, hoofd- en nagerechten. Dat kan niet overal zo. Ik koos voor pompoensoep met eekhoorntjesbrood en gegrilde suikersla vooraf. En soms betreur je je eigen keus, zoals nu. De soep was erg dik en smakeloos, bijna muf. De grove sla voegde weinig toe. Ook het eekhoorntjesbrood kan de soep niet redden. Het hoofdgerecht, hertenfilet, daarentegen, is mals en erg smakelijk. Als afsluiter koffie compleet, met lekkere koekjes en bonbons. Prima koffie overigens. Wat verder opvalt is de forse prijs voor bijlagen bij het hoofdgerecht, 5 euro voor een bakje frieten of groente is fors, daarmee prijs je je toch een beetje uit de markt. Dan de locatie: een grote zaal met veel ruimte tussen de tafels, qua inrichting volstrekt inwisselbaar met andere ketenrestaurants, niet echt gezellig. Volgens het foldertje van dit hotel behoren de restaurants van Hilton tot de top van de hotelrestaurants in Nederland. Dat wordt naar onze mening, het geheel overziende, niet waargemaakt. Daarvoor mist de entourage authenticiteit, maakt de bediening een niet al te geinspireerde indruk en laat het eten een wisselend beeld zien qua kwaliteit en slaat de kaart wat betreft de prijzen voor bijlagen de plank mis. Al met al beleefden we hier geen topavond maar ook geen slechte avond.
Johan M.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
7
Service
7
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
  • Online gereserveerd
Het hotel is mooi maar het restaurant voelt, door de afmeting tamelijk groot en wat ongezellig aan. De spaarzame verlichting dwong mijn vrouw de menukaart bij de receptioniste te gaan lezen.
Bij een andere tafel werd het licht van de gsm hiervoor gebruikt.
Bij de ontvangst kon geen goedenavond af maar alleen hebt u gereserveerd?
Van het voorgerecht waren sommige delen warm en andere delen ijskoud.
De hoofdgerechten waren prima alleen de stukken prei waren te rauw.
De porties zijn ruim voldoende .
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.