8,8 /10
190 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant ’t Backhuys (by Fletcher)

In't Backhuys vinden we dat gerechten lekker, puur en eerlijk moeten zijn. Daarmee bedoelen we dat het bijzonder moet smaken en dat het, zoveel mogelijk, zonder schade voor de leefomgeving, het dierenwelzijn en de gezondheid moet worden geproduceerd. Dat we onze leveranciers en producenten kennen en weten hoe zij werken en dat we de verhalen achter die producten ook aan u kunnen overbrengen. Zo zijn en blijven we op zoek naar mooie producten uit onze directe omgeving.

Bij het samenstellen van de kaart laten we ons inspireren door de seizoenen. De kookmethodes die we daarbij kiezen passen bij de aandacht die we hebben voor de producten; roken, pekelen, smoren, stoven, inleggen etc. Ambachtelijke bereidingswijzen die we zelf beheersen, verfijnen en voorzien van een moderne twist, waarbij aandacht voor smaak en product tot mooie gerechten leidt.

De persoonlijke benadering van onze bediening, een luisterend oor voor uw wensen en een passend wijnadvies complementeren een heerlijke ervaring in 't Backhuys.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 42
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,85
    Fles mineraalwater
  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 26
    Fles wijn
  • € 2,85
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant ’t Backhuys (by Fletcher)

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Vanaf station Hoevelaken is het 5 minuten met de bus.
  • : Gratis parkeren

Openingstijden

Maandag t/m Zondag
- Lunch 11:00 - 16:30
- Diner 16:30 - 21:00

Services

Fantastisch
8,8 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    33
  • 9
    65
  • 8
    60
  • 7
    19
  • < 7
    13
Eten
8,9
Service
8,7
Decor
8,2
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Kort
148/190 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ’t Backhuys (by Fletcher)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
J.R. V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Wat is dit ontzettend slecht en zelfs schofterig. Wij hadden gereserveerd en toen wij binnen kwamen keek er al niemand naar ons om. Niet dat men druk was maar kennelijk gewoon geen interesse. Toen ik een minuut of 5 voor de balie stond waarachter een van de obers bezig was vroeg hij mij eindelijk of hij ons kon helpen. Hij ging controleren of wij inderdaad gereserveerd hadden en wij mochten buiten een tafeltje opzoeken. Hij zou dan zo bij ons komen om het tafeltje af te ruien en naar onze wensen te vragen.
De twee obers liepen gedurig op het terras rond want binnen zat er met het mooie weer dan ook niemand.
Ze maakten beide een verdwaasde indruk en er werdt feitelijk niets gedaan.
Nadat wij 26 minuten daar hadden gezeten en er nog niemand bij ons was geweest en zelfs de tafel nog niet was ontruimd, zijn wij maar vertrokken na een van de obers goedendag gewenst te hebben.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt en zeker niet bij een bedrijf wat zo’n hoge dunk van zich zelf heeft.


J R. van Heiningen
Joke V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2019
  • Online gereserveerd
Wij hadden een High Tea, wat ons betreft mag het met minder zoetigheid en meer sandwiches.
Maar over het algemeen wat het prima.
Voor herhaling vatbaar.
Bram B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2019
  • Online gereserveerd
Gevraagd om kraanwater. Gekregen zonder toelichting Fletcher water van €2,85. Is wel weer van rekening afgehaald na reclame.
Abuitink B.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2019
  • Online gereserveerd
Prima om gezellig te lunchen. Lunchkaart oogt wat ‘goedkoop’. Past niet bij dit restaurant. Gelukkig bood de chef de gelegenheid ook dinergerechtjes te bestellen. Top. Backhuijs is meer dan een gangbare lunchten met broodje, salade. Lunchgerechten van meer culinair niveau breder aanbieden lijkt me.
Saskia D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2019
  • Online gereserveerd
Bij binnenkomst was reservering niet vindbaar, vervolgens dacht men dat wij via een andere actie hadden geboekt en moesten we een voucher laten zien die we dus niet hadden. Uiteindelijk een tafel gekregen, bleek dat actie die wij geboekt hadden, 30% korting op al het eten een standaard menu te zijn. Dat stond niet bij de voorwaarden op de website. Na het tonen van de desbetreffende website werd er geen enkele moeite gedaan om ons tevreden te stellen. Ook was er geen goede vegetarische optie, we zijn daarom na het drankje (die we tot overmaat van ramp toch gewoon moesten afrekenen) weggegaan. Service en ontvangst dus zeer teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar.
Arjen W.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2019
  • Online gereserveerd
Gereserveerd met 30% korting op de gerechten. Voor dit restaurant betekent dat, dat je een vast 3 gangen TheFork menu krijgt a € 24,85 p.p.. De kwaliteiten van de gerechten is ok, maar dit is niet 30% korting op de gerechten. We voelden ons daarmee enigszins misleid. Dit mogen Fletcher en TheFork echt anders aanbieden. Om 18:30 gereserveerd. Om 20:45 stonden we alweer buiten en waren de laatste gasten die vertrokken. Het ging allemaal wel erg snel. Samen met 7 glazen wijn, 2 flessen kraan water a € 3,85 /0,75l en 2x koffie/bonbons waren we toch nog € 100 kwijt (2-personen). Dat was toch teleurstellend. De bediening was attent en vriendelijk. We zullen hier niet snel nog eens terugkomen.
J W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2019
  • Online gereserveerd
3 dagen heerlijk gegeten. Aanrader. Weliswaar lange wachttijd toe er 2 grote groepen binnenkwamen. Personeel had wat moeite hiermee om te gaan.
Bert O.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Sfeervolle en prima locatie. Goed eten en goede bediening
Anne L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Ik had gereserveerd voor high tea voor 2 personen. Bij binnenkomst netjes gemeld bij de balie en er werd ons verteld dat we een tafeltje uit mochten zoeken. Tot zo ver was de service prima.
Vervolgens werden we ruim 20 min compleet genegeerd, niemand die even vertelde wat de bedoeling was.
Overigens kwam na die 20 min direct de thee en de hapjes en de bediening was ook vriendelijk, in totaal hebben we dus niet lang hoeven wachten. Een bevestiging dat ze ons hadden zien zitten en een kleine uitleg over dat ze bezig waren met de voorbereidingen en ze alles in 1x zouden brengen was wel fijn geweest.
Nadat de hapjes en thee bezorgd was hebben we de bediening vrijwel niet gezien. Ook met afrekenen werd er totaal geen aandacht aan ons geschonken. Ik had via internet al betaald maar vind het wel zo netjes om even te bevestigen dat het goed is zo in plaats van gewoon weglopen. Uiteindelijk zijn we toch maar opgestaan en weggegaan en kwamen we de bediening toevallig nog tegen bij de balie.
Een paar maanden geleden ook een zelfde soort situatie gehad bij het diner, ook toen was de ontvangst en service zeer slecht. Zonde, want het eten is wel van goede kwaliteit.
Els V.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Aangenaam van interieur. 2x in het restaurant gegeten. De parelhoen was zo mals als boter, heel lekker. Alles mooi gepresenteerd.
Gerrit V.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Hoeveel eten was te weinig. Dessert kan je op een lepel schuiven en wegwerken.
We vroeg rode wijn en kregen zonder keuze deze. Terwijl er meerder soorten waren.
Vroegen bij broodplankje alleen boter want de rest zijn we niet gek op. Was geen probleem, maar de keuken dacht er anders over.
Komen hier zeker niet terug.
Anneke A.
Meesterproever
(15 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Een prettig restaurant , vriendelijke bediening , lekker eten.
Marion B.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Vanwege de goede kwaliteit al meerdere keren daar gegeten en het bevalt uitstekend.
Jody J.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Zeer smakelijk gegeten. Prima service en bediening. Aanrader.
Jody J.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Prima eten. Echt lekker. Maar hotel sfeer.
Dick H.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
THEFORK FESTIVAL menu gebruikt. Een vast (dag)menu, waarbij alleen afgeweken kon worden bij vis/vlees.
We hadden vooraf om brood gevraagd, was vers en warm. Smaakvol. Tip: we misten een schoteltje om broodjes op te snijden en smeren. Nu kruimelden we op het tafelkleed
Henry S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Verrassend menu, erg goed afgewisseld met smaak. Geen verzadiging maar uitgebalanceerd. De bediening uitermate correct en met humor!
Terry O.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten, bediening vriendelijk en voorkomend. Enige minpunt is dat je voor fles plat kraanwater € 3,85 moet betalen bij de keten van Fletcher Hotels. En zeker in Hoevelaken waar we goed water hebben is dit geldklopperij!
Wim S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten van leuk opgediende gerechten.
Vriendelijke bediening.
Jogé S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, veel verschillende smaken. Wel jammer dat we niet zelf konddn kiezen. De website doet dat wel vermoeden.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.