Gemiddelde prijs € 37
Gratis service • Reservering direct bevestigd
Reserveer gratis • Ontvang directe bevestiging
9-10
7-8
5-6
3-4
1-2
Conny P.4 februari 2023 • 1 recensie
6,5/10Wij hebben genoten, maar helaas kan je wel zien dat er de weinig personeel is. Bij het ontbijt was veel niet, maar ja wat kan je doen als er maar een of twee jonge meiden an het werk zijn. Moet ik nog bij zeggen dat die twee het beste van gemaakt hebben. Dus daar moet nog wat gebeurd tenslotte betalen wij ook voor het ontbijt. Verder was alles goed en vriendelijk.
Geeske D.9 juli 2022 • 3 recensies
9/10Personeel was erg vriendelijk, het eten werd op de juiste temperatuur geserveerd. Er werd geen keuze gegeven voor friet of aardappeltjes helaas, dus de aardappels ook laten staan. Met afrekenen zag ik een foutje op de bon, dit aangegeven maar het was goed zo zeiden ze. Kwaliteit was super we hebben met smaak gegeten.
Yvonne B.18 juni 2022 • 1 recensie
5/10Helaas was het personeel niet scherp en had weinig aandacht voor de gasten, met de bestelling ging het ook mis, we gaan hier niet nogmaals heen..
R. D.5 juni 2022 • 14 recensies
6,5/10Het hotel-restaurant ligt in een prachtige omgeving. Maar wij kwamen voor het eten. Helaas was het te slecht weer om op het terras te zitten. Het was heel druk in het restaurant en de bediening deed wel haar best maar had het daar moeilijk mee. Het ging dan ook niet helemaal goed en we moesten lang wachten. Als het wat rustiger zou zijn geweest was dat ongetwijfeld beter gegaan, dus wel een plek om naar terug te gaan. Het eten van het keuzemenu was goed.
Annelien L.19 september 2021 • 1 recensie
8/10Lekker gegeten en de bediening was goed. Wel heel weinig keus. Kindermenu had meer keuze. Helaas geen hondjes meer zoals op de menukaart aangegeven. Pas dat dan aan om teleurstelling te voorkomen.
Lindy V.5 juli 2021 • 18 recensies
3,5/10Helaas blijken ze een hele andere kaart te hebben dan dat er online staat
Philippine H.3 september 2020 • 8 recensies
4,5/10Laten we beginnen met de bediening: die was aardig en adequaat. Dat is het positiefste van het restaurant. Vooraf nam ik een gin-tonic. Er werd op de kaart vermeld dat er Fever-Tree tonic in zou zitten. Geen idee, want de GT werd geleverd zonder los flesje, en het ijs erin kwam uit een vermoedelijk kapotte ijsmachine: het was vrijwel gesmolten. Wij namen beiden het gerecht van de maand: gegrilde ossenhaaspuntjes. Je zou verwachten dat zo’n gerecht dagelijks vele malen gemaakt wordt, helaas waren ze nogal verbrand. De frites erbij waren goed gefrituurd; jammer dat de kwaliteit van de aardappel zo slecht was. De inrichting van het restaurant kan alleen maar gekwalificeerd worden als ‘oude meuk’. Oude skaileren stoelen, een verwaarloosd parket dat overgaat in vreselijk oude vloerbedekking. In de grote hanglampen lagen vele vliegenlijkjes. De vliegen die nog rondvlogen zullen waarschijnlijk ook daar eindigen. Een Fletcher-restaurant: nooit meer. Fletcher hotels zijn aan het eind van hun latijn. Erg jammer van het aardige personeel dat in het algemeen erg hun best deed.
Els A.6 maart 2020 • 2 recensies
7,5/10Prima gegeten voor een prima prijs
Fred J.16 november 2019 • 8 recensies
9/10Zeer attent personeel, nemen de tijd voor je.
H. Lohuis l.25 oktober 2019 • 17 recensies
9/10Lekker en goed gegeten
- -9 april 2019 • 5 recensies
7,5/10Prachtige locatie, maar de 50% kortingsactie was niet wat je van zo'n grote organisatie zou verwachten. Met een uitgekleed hoofdgerecht hebben ze de 50% snel terugverdiend. .
Rommie G.26 maart 2019 • 1 recensie
8/10Jammer dat er slechts een vast menu is met 2 keuzes . Dus niet van de hele kaart. Het eten was wel goed.
- -20 oktober 2017 • 2 recensies
9/10op goede locatie gelegen restaurant vriendelijke bediening ,goede sfeer de bediening was goed en het eten was goed. goede afstand tussen de tafels om de privacy te bewaren.
- -16 oktober 2017 • 1 recensie
9,5/10Het is heerlijk eten. Zeker de toetjes (walnootijs en crème brûlée ) waren voortreffelijk) Het was voldoende ( we zijn geen grote eters. Wel beperkte keus ( uit 2) correcte bediening.
- -21 september 2017 • 11 recensies
5,5/10Wij zijn afgelopen vrijdagavond bewust al om 17.30 uur gegaan om lange wachttijden voor te zijn. Helaas was dit niet het geval. We hebben bijna, op 5 minuten na, een uur moeten wachten op ons dessert. Ook was de hoeveelheid van war je op je bord kreeg niet om over naar huis te schrijven. Kortom gezegd, wij komen hier niet weer....
- -31 augustus 2017 • 2 recensies
8,5/10hotel is gedateerd, en kan wel hier en daar wat opgefrist worden. Service was prima, heerlijk gegeten, komen zeker nog eens terug
Spj S.24 augustus 2017 • 57 recensies
8/10We hebben er heerlijk gegeten. Het is een mooi restaurant en er is ook een mooi terras buiten waar je kunt zitten. Wij komen er al jaren en logeren er dan ook. Zeer de moeite waard.
- -11 juni 2017 • 4 recensies
7,5/10We hebben gegeten via de AH restaurant actie. Het eten was goed, maar we zouden het voor de volle prijs niet doen, dan moet de kwaliteit wel verbeteren.
Jeannette H.27 mei 2017 • 8 recensies
6/10Allereerst de beoordeling met matig. Wij hebben 10% korting op de rekening gehad, anders was het echt slecht geweest: Gedineerd met een dinercheque van de winkels in Rijssen. Per 2 personen 32,50. Meerdere keren bij diverse restaurants gebruik van gemaakt en altijd goed tot uitstekend! Maar deze keer....... We hebben een luxe broodtapas bijbesteld om eerst lekker te borrelen. Na een uur hadden we nog geen broodplankje maar het drinken kwamen ze constant brengen. Zo snel als het glas leeg was stond de bediening er al weer. Na nog een poos wachten kwamen ze met het voorgerecht. Geen broodplank. Dat brachten ze nog (misschien na het nagerecht?) Ik heb gezegd dat ze de broodplank wel mochten houden. Om 21.30 kregen we een karig hoofdgerecht. Er werd niet gevraagd of ze nog bij moesten vullen maar toen het op was ruimden ze snel af. Daarna kwamen ze met het dessert. Crème brullee met een bolletje ijs. Rijsserberg: als jullie dit lezen dan zou ik mij de volgende keer maar bedenken om aan zo'n actie mee te doen. Echt slecht!
- -25 mei 2017 • 5 recensies
8/10Een prachtige ligging van het hotel/ restaurant.. we hebben hier gegeten met de ah-actie. Voorgerecht: keuze uit carpaccio of soup. Hoofdgerecht: haasbiefstuk of vis. Nagerecht: crème brulle of stragliatella ijs. Het eten was erg lekker, maar bij hoofdgerecht zat wat groente op het bord en werd broccoli erbij geserveerd en geb aardappels. Voor iets extras als bijv patat werd 3,50 berekend. Een 3-gangendiner kost er 34,50 wat veel te duur is voor wat je krijgt. Een wijntje kost 4,50.. kortom lekker eten maar veel te duur
Burgemeester Knottenbeltlaan 77, 7461 PA, Rijssen, Nederland
Gratis parkeergelegenheid
,
De Rijsserberg: bijna on-Nederlandse vergezichten en verrassende flora en fauna in het prachtige Nationaal Park De Sallandse Heuvelrug, waar je eindeloos kunt fietsen en wandelen. Na een prachtige dag in alle rust nagenieten? Laat je dan verwennen met een culinair diner in het sfeervolle Restaurant Rijsserberg en proef heerlijke gerechten uit de Franse keuken, met invloeden uit de Sallandse streek. Om nog even na te tafelen kun je plaatsnemen in de knusse bar en lounge.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.
, ,
Restaurant kan worden afgehuurd voor een privé-evenement (Max. 60 personen)
Af te huren, , , , , Open op zondag, , Toegankelijk voor rolstoelen, Wi-Fi
Vertel ons meer over jezelf en we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Log in op TheFork Manager en neem contact met ons op via de chat.