Restaurant Ramada Schiphol

Sloterweg 299 1171 VB Badhoevedorp Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-206588111
8,3 /10
23 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

50% korting met TheFork Festival

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Ramada Schiphol

Start your day with a wide selection at our breakfast buffet, or make savory selections for lunch and dinner. We open our doors at 06.30h for breakfast and close our doors at 22.00h. Limited room service is also available.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3
    Halve fles mineraalwater
  • € 5
    Fles mineraalwater
  • € 6
    Glas wijn
  • € 29
    Fles wijn
  • € 89
    Fles champagne
  • € 3
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant Ramada Schiphol

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Free Shuttle from the airport to the hotel
  • : Own parking

Openingstijden

Dagelijks geopend van 10:30 t/m 22:00.

Services

Zeer goed
8,3 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    2
  • 9
    6
  • 8
    10
  • 7
    3
  • < 7
    3
Eten
8,5
Service
8,8
Decor
7,3
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
15/24 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ramada Schiphol

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
M. V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, de ambiance zou een iets ‘warmere’ uitstraling mogen krijgen (Sfeervolle verlichting zou het verschil maken)
Dit was voor ons de eerste keer, maar komen zeker terug!
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Het wordt bijna saai, zo lekker is het eten bij Ramada;-). Probeer de Tuna Pokebowl of Beefburger eens en tel daar de geweldige gastvrijheid van het team van Karlos bij op. Als jouw gezelschap dan ook nog top is, wordt het gegarandeerd een feestje... Tot snel?!
J. W.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Prima gegeten. Een zeer smakelijke uiensoep, royaal gevulde geitenkaas salade, flinke portie vegan pokebowl (lekker maar ik zou m toch niet een tweede keer bestellen, kan niet goed uitleggen waarom niet) en zeer malse veal steak. Prima locatie op 15 minuten van Schiphol. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Restaurant
Beste J W,

dank voor de zeer positieve recensie! Ik zal deze delen met de teams!
Wij hopen jullie snel weer te begroeten in ons hotel!

Met vriendelijke groet,

Niek Laarveld
F&B operations manager
Danielle M.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Regelmatig bezoek ik samen met mijn gezin Restaurant Ramada. Dit komt onder andere door de combinatie van de goede kwaliteit van het eten en de 50% korting (op het eten), wat het aantrekkelijk maakt om hier met enige regelmaat te komen eten. De sfeer (lees: aankleding) laat te wensen over, het is niet echt gezellig / knus ingericht, maar er staat een verbouwing gepland en dan wordt de inrichting van het restaurant grondig aangepakt, zo liet de manager ons onlangs weten. Verder wil ik nog even met klem benadrukken dat wij de service en gastvrijheid van het personeel als overweldigend ervaren. Niets is te gek of te veel en zij geven ons stuk voor stuk altijd weer het gevoel dat zij het fijn vinden dat wij er weer zijn! Vooral Karlos is in onze ogen de perfecte gastheer. Dus wij zullen zeker weten snel weer reserveren!!
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Het is hier (beter dan) thuiskomen. Echt! Een echte aanrader, qua kwaliteit van het heerlijke, de wijnen, en, vooral het bedienend personeel. De obers verdienen echt een 10 qua klasse en klantgerichtheid.
Gerrit V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Voor de eerste keer in deze brasserie gegeten.


Wij werden "ontvangen" door een arrogante chef ober. Goedenavond kon er niet van af. Het hoofdgerecht werd zwijgzaam neergezet zonder bestek!
Blijkbaar vond hij ons te min omdat we via The Fork met 50% korting hadden gereserveerd. Aan een andere ober om het bestek gevraagd want de chef ober was al snel weer verdwenen.


Gelukkig werden wij het meest bedient door Tio , heel vriendelijk, attent en humorvol. Dankzij hem hebben wij een hele fijne avond gehad.


De kwaliteit van het eten is goed, niets op aan te merken.
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Lekker eten, goede service, wel lekker rustig en eten goede kwaliteit. Zeker aan te raden!
Kitty V.
Meesterproever
(18 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk eten en heel goede service
Restaurant
Beste Kitty,

Fijn om te lezen dat je wederom lekker gegeten hebt!
Vanzelfsprekend zien we jullie graag terug!

Met vriendelijke groet,

Niek Laarveld
F&B Operations manager
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Wij komen hier momenteel regelmatig. Het is absoluut een verborgen parel! We verbazen ons dat het hier niet drukker is. Dat ligt niet aan de service (excellent: 9-10), en zeker niet aan de keuken (zeer goed: 8-9). Ik denk dat het mensen tegenhoudt dat het in een hotel is. Probeer het eens en laat je verrassen!
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Fijne service, heerlijk eten en wederom een aanrader!
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2019
  • Online gereserveerd
We waren hier voor de zoveelste keer. Do we need to say more? PS. Ze hebben overigens ook erg goede wijnen ;-)
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2019
  • Online gereserveerd
We waren hier voor de 3e keer, dus dat zegt al iets. Het personeel is attent, klantvriendelijk en snel. Het eten was wederom voortreffelijk: de kids nemen bijna altijd de Beef Burger (medium/well), mijn dame de Poke Bowl en ik ben 'verliefd' op de Pizza Tonne. Aan die laatste kan menig Italiaan niet tippen. Guys, het is een restaurant bij/in een hotel, dus de inrichting is er naar; kun je dat wegdenken, dan is het geweldige eten, met evenzo geweldige wijnen, een absolute aanrader!
Restaurant
Dag Roy

wederom een erg positieve review!
Dank hiervoor en tot snel

Groetjes
Niek
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was geweldig. De service prima. Vraag wel even aandacht, als je dat nodig hebt, want soms moet je zoeken naar het personeel...
Hans V.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Voor de eerste keer hier gegeten. Een zeer smakelijk voorgerecht, echter de pizza (hoofdgerecht) viel tegen. de bediening was prettig en vriendelijk al duurde het lang voordat hij aan tafel kwam en duurde het eten ook lang. De kok stond alleen en had last van stress was de reactie van de bediening. De bekendste uitspraak van Arnold Schwarzenegger zal hier voor ons niet van toepassing zijn: I will not be back.
Restaurant
Beste Hans,

Dank voor de feedback naar aanleiding van jullie reservering hier.
Het spijt mij dat de ervaring niet optimaal is geweest en dat jullie hierdoor niet meer terug willen komen.
Keuken technisch zijn wij momenteel weer helemaal op orde!
Ik hoop dat jullie ons nog een kans willen geven om te laten zien hoe de service normaal gesproken hoort te lopen!

Met vriendelijke groet,

Niek Laarveld
F&B Operations Manager
Roy M.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Wat een geweldig personeel, altijd even persoonlijk en vriendelijk. Het eten is ook prima en voor ieder wat wils, ook voor de kids. Verbaas je niet als je het enige bezette tafeltje bent. Wij vinden dat prima (over aandacht gesproken ;-)). Ze verdienen meer klandizie maar dat lukt hen nog slecht... Probeer het eens met 'korting'; dan weet je waar je goed kunt vertoeven...
Restaurant
Beste Roy,

Dank je wel voor de recensie!
Dank voor de lovende woorden!
Ik ga ze doorgeven aan het team!
Je gaat merken dat het drukker gaat worden omdat voor ons het business seizoen is aangebroken waardoor je niet meer alleen zit :)

Tot snel,

Niek Laarveld
Food & Beverage Operations Manager
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.