Restaurant Pieterman

Pieterman 8 1131 PW Volendam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 32
|
31-299323392
8,8 /10
178 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Pieterman

Restaurant Pieterman is gelegen aan de Marina-haven van Volendam. Aan ons ruime terras kijk je uit naar de boten en kun je genieten van ons diverse aanbod. Onbeperkt! genieten van ons concept met 28 verschillende kleine gerechtjes, ruim keuze van de a la carte kaart of ´s middags genieten van een heerlijke high-tea... Bij ons kan het allemaal! Binnen kunnen we ruim 200 gasten bedienen in een gezellige, ongedwongen sfeer. Restaurant Pieterman biedt een geheel verzorgd avondje uit. Tevens voor grotere groepen, bijeenkomsten en feesterijen bieden wij de geschikte ruimte; ons restaurant is voorzien van geluidswerende, verschuifbare wanden en bied onderdak voor iedere gelegenheid op maat.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 32
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 6,5
    Fles mineraalwater
  • € 4,25
    Glas wijn
  • € 21,75
    Fles wijn
  • € 49,75
    Fles champagne
  • € 2,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pieterman

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Bus 316 vanaf Amsterdam Centraal richting Volendam-Edam uitstappen halte Zeddeweg.
  • : Gratis parkeren op locatie tevens voor touringcars.

Openingstijden

Woensdag t/m Maandag vanaf 11:00 uur.
Keuken geopend vanaf 12:00 uur.

Services

  • Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Restaurant is af te huren (35 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi
Fantastisch
8,8 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    49
  • 9
    52
  • 8
    53
  • 7
    17
  • < 7
    8
Eten
8,8
Service
9,1
Decor
8,3
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
128/179 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pieterman

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Karel C.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Helma K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Geweldig genoten
Heerlijk gegeten
Op na de volgende keer????????
Ellen V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Vond drankjes aan dure kant, heb bon niet goed bekeken maar denk dat we ook voor karaf water hebben betaald, vind ik jammer
Restaurant
Beste Ellen,

Omdat wij direct actie hadden ondernomen in het geval je betaal zou hebben voor een karaf water, welke niet besteld was, hebben we de rekening er even bij gepakt. We kunnen hier zien dat dit niet het geval is geweest. Wanneer wij iets over het hoofd zien nodig ik je uit mij even te mailen naar info@restaurantpieterman.nl en we hopen bovenal dat je verder een fijne avond hebt gehad en lekker gegeven hebt.

We bedanken je in ieder geval voor het achter laten van de goede beoordeling! :)

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Han T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Aan te bevelen.
Restaurant
Beste Han,

Bedankt voor de warme aanbeveling.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Margo D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten.
Restaurant
Beste Margo,
Bedankt voor de goed beoordeling en graag tot ziens!

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
J K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
  • Online gereserveerd
De entourage moet je waarderen. De huidige ‘jongeren’ zijn alweer aan een veranderings explosie toe.

Het eten is goed tot uitstekend.
Gebaseerd op kleine hapjes zodat je een verscheidenheid aan presentatie en smaken krijgt. Na 6 tot 10 hapjes heb je al een aardig maal.
Voor onze groep was het daarMee een voldane maaltijd De grote eters kunnen gewoon doorgaan. De bediening continue attent en aanwezig.
Voor ons een zeer geslaagd diner.
Restaurant
Beste J Koomen,

Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Leuk om te weten is dat de enigzins gedateerde inrichting binnen de komende weken volledig vernieuwd zal worden. We hopen dan ook al onze gasten, ook de jongeren, van dienst te kunnen zijn met een explosie voor álle zintuigen.
We nodigen jullie van harte uit eens te komen ervaren hoe dat uitgepakt heeft!

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
A D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Hoe drukker het werd,hoe langer we op de gerechten mpesten wachten, net iets te lang
Restaurant
Beste A de Boer,

Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We betreuren dat toen het drukker werd je wat langer op de gerechten hebt moeten wachten. Dit gebeurd gelukkig nauwelijks bij Restaurant Pieterman en wij streven er dan ook naar dat dit tijdens een volgend bezoek niet het geval zal zijn. We hopen dan ook je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Mireille K.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Wij komen al langere tijd bij dit restaurant. Wie kiezen meestal voor het onbeperkt genieten. Heerlijke a la carte gerechten in kleine porties. Super vriendelijke bediening en geen tijdsdruk. Kortom een aanrader.
Restaurant
Beste Mireille,

Ontzettend bedankt voor de prachtige beoordeling. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Wim V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
  • Online gereserveerd
door niet werkende afzuiging in de keuken was de lucht in het restaurant allesbehalve prettig.
in de loop van de avond verholpen, maar dat neemt de geur aan de kleren en je huis en haren niet weg.
weinig licht waardoor het menu niet goed leesbaar was. voorlopig komen we hier niet meer terug
vorige ervaringen met andere eigenaar waren 100% beter
Restaurant
Beste Wim,

Hoewel jou ervaring van Restaurant Pieterman niet in orde is geweest willen we je toch bedanken dat je de moeite neemt ons hierover te schrijven. We betreuren inderdaad dat er deze dag een voorval was met onze afzuiging - iets wat helaas niet te voorzien is- maar waar we uiteindelijk allemaal van balen. Uiteraard is dit ondertussen opgelost en word daarnaast de Pieterman nog vóór de zomer geheel vernieuwd, waarbij de verlichting ook opnieuw ingericht wordt. We zouden je graag een compensatie willen bieden voor dit vooral omdat we geloven je van dienst te kunnen zijn met een heerlijke avond uit. Ik nodig je dan ook graag uit mij te mailen op info@restaurantpieterman.nl om zo tot een passende oplossing te komen.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Maria V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
  • Online gereserveerd
vlotte bediening, heel aardig
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Restaurant
Beste Maria,

Bedankt voor het achterlaten van de goede beoordeling. Graag tot ziens!

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Irma K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
  • Online gereserveerd
"Onbeperkt genieten":
leuke en lekkere formule om uit een groot aantal kleine gerechten te kiezen en zo veel smaken te genieten.
Prima kwaliteit en ook lekkere bijgerechten zowel bij de gerechtjes als los op tafel. Zelfs de frites is erg goed (ook zelfgemaakt??) Ruime keuze, ook uit vegetarische en vis-gerechten.
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Desserts heb je na dat genieten niet nodig eigenlijk, maar die zijn vrij stevig geprijsd vergelijkbaar met elders.
Restaurant
Beste Irma,

Hartelijk dank voor het achterlaten van jou recentie hier. We doen er alles aan om de kwaliteit van onze gerechten te blijven verbeteren. De opmerking betreft de prijs van onze desserts is tevens iets wat op dit moment in overweging is. De moeite waard om eens te komen ervaren hoe dit allemaal heeft uitgepakt in de zomer!

We heten je dan ook graag weer van harte welkom,
En nogmaals dank voor de mooie beoordeling.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Henk H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben weer heerlijk gegeten
Restaurant
Beste Henk,

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Sylvia S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Wij komen hier altijd graag eten en genieten van een gezellige avond uit. Een echte aanrader.
Restaurant
Beste Sylvia,

Wij kunne niet anders zeggen dan : geweldig bedankt!
Graag tot ziens,

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
J. K B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was erg goed. Vriendelijke bediening. Als we nog eens die kant op komen, zijn wij weer van de partij.
Restaurant
Beste J. K Brouwer,

Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wanneer jullie een volgende keer weer van de partij zijn, gaan wij absoluut iets aan die gegeven ´4´ voor de ontvangst en service doen!
Voor nu een goed weekeind gewenst.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Marja B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Het eTen was erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk,maar we hebben geen 20% korting gekregen zoals wordt vermeld bij de reservering.Er staat n.v.t bij het keuzemenu maar dit geldt ook voor “onbeperkt genieten” misschien handig om dit voortaan erbij te vermelden,de informatie is nu misleidend.
Restaurant
Beste Marja,

Bedankt voor het achterlaten van de goede beoordeling. We zijn er helaas net te laat achter gekomen dat de precieze voorwaarden van onze korting op IENS niet geheel duidelijk vermeld stond. Dit is echter nu opgelost, mede door uw beoordeling dus bedankt hiervoor. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Ellen S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Heel lekker en vriendelijk personeel
Restaurant
Beste Ellen,

Bedankt voor de beoordeling! Graag tot ziens.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Emma K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Ik ging ervan uit dat wij 40% korting zouden krijgen op het eten, maar toen bleek dat dit alleen a la carte gold, terwijl ik speciaal bij dit restaurant heb gereseveerd voor het onbeperkt eten van de kleine gerechten, toch wel een leuk concept maar de korting verviel bij dit menu, terwijl ik dit nergens op Iens of op de site heb gevonden dus dat was jammer. Verder was het eten prima en de bediening ook wel, maar qua service was het dus wat minder, omdat wij ervan uit gingen dat wij met korting zouden gaan eten vanavond.
Restaurant
Beste Emma,

One oprechte excuses dat je de dupe bent geworden van een stukje miscommunicatie tussen ons aanbod en de vermelding op IENS. Wij hebben dit tegenwoordig opgelost en het staat nu overal netjes aangegeven zodat niemand meer voor verrassingen komt te staan. We betreuren echter wel dat dat voor jou niet het geval is geweest en ik zou je graag een passende compensatie willen bieden. Zou je, wanneer je dit ziet zitten mij kunnen mailen op info@restaurantpieterman.nl

Evengoed ontzettend bedankt voor het achterlaten van jou recentie en we hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Perry W.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Zeer lekker gegeten en vriendelijke, vlotte bediening
Susanne P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Eten perfect bediening perfect!!! Alleen opmerking qua belofte 40 %korting op eten niet correct volle prijs betaald !
Toegegeven manlief was vergeten dat dit toegezegd was ! Blijft gegeven dat dit nalatig van personeel was!!
Restaurant
Beste Susanne,

Bedankt dat ondanks er blijkbaar een kleine miscommunicatie heeft plaatsgevonden je toch zo´n lovende recentie hebt achtergelaten. Dit waarderen wij zeer! Tegenwoordig hebben we dit intern weten op te lossen met IENS, zodat iedereen goed op de hoogte is van gegeven kortingen... Nogmaals bedankt.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
Yvonne R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten. Alleen de biefstuk was aan de rode kant, wellicht even vragen hoe mensen de biefstuk willen of sowieso medium bakken
Restaurant
Beste Yvonne,

Uit uw recentie blijkt dat er iets niet helemaal goed gegaan is, want de standaard behoord inderdaad medium gebakken te zijn. We nodigen je bij deze graag uit een volgende keer daar gerust een opmerking over te maken, dan lossen we dat direct voor je op. We hopen dat de ervaring voldoende is geweest ons in de toekomst nogmaals te overwegen. Een goed weekeind gewenst.

Groet, Sander
Restaurant Pieterman
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.