Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Amsterdamseweg 505 6816 VK Arnhem Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 25
|
31-264821100
7,4 /10
86 recensies

Over het restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

U bent van harte welkom in Restaurant "De Veluwe", gevestigd in Van der Valk Hotel Arnhem. Op onze zeer uitgebreide menukaart vindt u een ruim assortiment nationale en internationale gerechten. Tevens serveren wij biologische, streekgebonden gerechten en wordt ook de vegetarische gast bij ons niet vergeten! Bij mooi weer is het goed toeven op het grote, zonnige terras met een mooi glas wijn en goed gezelschap.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 25
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Met de buslijnen 10 en 105 stapt u vanaf Arnhem Centraal in een kwartier uit bij de voordeur van Hotel Arnhem.
  • : Parkeer uw auto gratis op ons parkeerterrein.

Openingstijden

Restaurant 'De Veluwe' is dagelijks geopend van 10.00 tot 22.00 uur. Daarnaast is bar-brasserie 'West End' doordeweeks geopend van 12.00 tot 00.00 uur en in het weekend van 16.00 tot 00.00 uur. De openingstijden kunnen afwijken op feestdagen.

Services

7,4 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    10
  • 9
    11
  • 8
    19
  • 7
    9
  • < 7
    38
Eten
7,2
Service
7,4
Decor
7,7
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
82/87 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Frans. S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2019
  • Online gereserveerd
De groenten moeten wat gaarder gemaakt worden. Je bent nu op te harde groente aan het kauwen.
De rest was prima verzorgd en netjes
P.M. V.
Meesterproever
(27 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
4
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Ontvangst was goed en vlot, gastvrij. Bediening was prima. De prijs van het voor- en hoofdgerecht was te hoog in verhouding tot wat er geboden. Het hoofdgerecht viel erg tegen. In de kreeft zat er nauwelijks inhoud en er zat strooikaas op wat m.i. niet op kreeft thuishoort en waardoor de smaak van de kreeft wegviel. Ik kreeg een nieuw gerecht zonder strooikaas dit keer, maar de inhoud was even gering als in het eerste gerecht. dus geen verbetering. De kreeft op een andere locatie van Van der Valk wordt veel beter gepresenteerd. Nagerecht was prima.
Marja D.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Gevraagd om een rustig plekje en gekregen. Heerlijke gerechten goede smaakcombinaties en vriendelijke bediening. Restaurant sfeervol en vriendelijke ontvangst
Chris M.
Proever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
André B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Met echtgenote en kinderen en kleinkinderen, heerlijk aan de telefonisch gevraagde ronde tafel genoten van het diner. Perfecte bediening , vriendelijk.
Anna J.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Fijne locatie, met meerder hoeken met gasten; veel knusser dan de nieuwe, grote vd Valk restaurants die her en der verrijzen.
Ad D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
4
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2019
  • Online gereserveerd
De medium biefstuk was slecht met spieren in het vlees die niet verteerbaar waren, De binnenkant was koud, te kort verwarmd. De paddenstoel stelen waren keihard en niet te eten.
Leo B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Lekker 3 gangen menu gegeten voor een mooie prijs, zeer vriendelijk personeel
Helen L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Tafel was niet gedekt toen wij kwam. Op de voet van de wijnglas was de rode wijn gedrupplt maar niet verschoond alleen geserveerd dus stond wijn vlekken op de tafelkleed en we moesten de voet eerst schoonmaken. We kunnen de attentie van de serveester niet te krijgen. Frites waren slap...helemaal niet krokant.
Suzanne .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten viel echt tegen, ongelijke porties sate. De een had 2 stokjes met veel saus en de andere 3 met bijna geen saus. Met 2 personen krijg je 3 kleine kommetjes op een plankje met inspiratieloze salade en een kommetje tuinbonen met rooksmaak. Ten eerste waren ze uitgedroogd en nog eens niet lekker, gerookte tuinbonen is geen goede smaakcombinatie. En een kommetje frietjes dat echt net genoeg is voor 1 persoon moet je delen met 2!


Er zijn zeer simpele en goedkope ingrediënten gebruikt en op de meest fantasieloze wijze bereid. Personeel vraagt niet eens hoe het eten is geweest maar grissen de borden meteen onder je neus weg.
Dit is totaal anders dan VD Valk in Veenendaal. Waar ik wel heerlijk gegeten heb en goede service ervaren heb.
Hier kom ik nooit meer, ik voel me echt bekocht.
Diane O.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
4
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Het hoofdgerecht : de bijgerechten op mijn bord waren niet meer warm, de zalm erop wel. Mijn bord ging terug naar de keuken, een ander onsmakelijk ogend bord met de opgewarmde groenten maar ondertussen afgekoelde zalm werd snel terug gebracht. Los daarvan kreeg ik een stuk te platte zoete aardappel en een hard stuk courgette geserveerd. De maître d’hotel heeft uitgebreid excuses aangeboden en wij kregen allebei het dessert gratis aangeboden. Een heel mooi gebaar maar dat maakt de miskleun daarvoor spijtig genoeg niet goed.
Joey V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Online gereserveerd maar geen bevestiging gehad, mail gestuurd met de vraag of de reservering goed is doorgekomen, geen reactie ontvangen. We zijn gewoon langs gegaan en ze hadden nog een tafel maar niks gevraagd over een reservering, eten was erg goed alleen personeel was erg luidruchtig, zou er niet nog is gaan eten
Luc B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2019
  • Online gereserveerd
We vroegen een beetje brood voor bij ons voorgerecht, maar kregen een hele plank, waar we natuurlijk voor moesten bijbetalen zonder dat dit op voorhand werd gemeld.
We zagen dat er op vele tafels nog veel brood over was en vonden dit een grote verspilling van het eten.
Colinda K.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Helaas is onze lunch met 6 personen ter ere van de verjaardag van mijn moeder niet zo goed verlopen. Er stond netjes een ronde tafel voor 6 personen gedekt. Helaas zaten wij erg in de tocht en werd naast onze tafel de vloer gedweild en het buffetgedeelte schoongemaakt. Het schoonmaakmiddel roken wij terwijl wij aan de tafel zaten. Daarom en ivm de tocht, vroegen wij om een andere tafel en dat was na even navragen geen probleem. Aan onze nieuwe tafel duurde het even voordat onze bestelling werd opgenomen. Toen de gerechten werden gebracht hebben wij direct een 2e ronde drankjes besteld. Van de geserveerde gerechten was 1 gerecht een hamburger en deze bleek wel erg rauw van binnen. Dit hebben wij gemeld. Deze stond later ook niet op de rekening.
Inmiddels had de rest het eten op maar onze 2e ronde drank hebben we nooit gekregen.
Dit hebben wij gemeld en die bestelling hebben wij geannuleerd. Wij hebben een nieuwe ronde met andere drankjes besteld en deze was op rekening van u. Hierna wilden wij afrekenen. Toen bleek de 2e ronde drank die wij niet hebben gekregen, wel op de rekening te staan. Deze moest er weer afgehaald worden. Wat wij ook erg jammer vonden was dat 1 personeelslid haar dag niet had. Dat straalde ze ook uit. Al met al is het een rommelige en onprettige lunch geworden. Heel jammer.
Willem Z.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Met vrienden uit wezen eten, wat een afknapper!
Als vooraf warme geitenkaas met uiencompote besteld, kregen echter koude geiten kaas op een groot bord met sla. Bij navraag aan de serveerster werd ons gegarandeerd dat dit het voorgerecht was wat we besteld hadden. Onze vriendin kreeg een voorgerecht wat niet besteld was.
Het hoofd gerecht was dramatisch, gevulde ravioli met ricotta en spinazie, in plaats daarvan kregen we een bord vol met linzen met daar boven op een paar vellen pasta!? Toen wij ons ongenoegen uitten bij de restaurant manager werd er eerst gezegd dat gevulde ravioli niet op de kaart staat en dat wij dat verkeerd hadden gezien. Toen ze eenmaal de kaart had gehaald kwam ze erachter dat het WEL op de kaart staat. Na goed een kwartier kregen we eindelijk de ravioli die we besteld hadden Deze was niet goed gaar(nog niet eens al dente) en smakeloos, zat totaal geen smaak aan. We hoefden het hoofdgerecht niet te betalen. Weet zeker dat ze mij daar nooit meer zien.
Bert L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Om mijn verjaardag te vieren met kinderen en kleinkinderen waren wij er 's ochtend voor koffie met gebak, en na een bezoek aan de dierentuin, 's avonds voor het diner. Wij zijn bijzonder content over de ontvangst, een mooie ronde tafel op een geschikte plek, en leuke, vlotte en attente service, met kaarsje op de taart.
's Avonds aan dezelfde tafel gegeten, voor de jongsten was een kleurplaat en het dessert voorzien van vuurwerk droeg bij aan de gezellige sfeer. Met hartelijke dank.
- -.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Goed eten, redelijke prijs, goede en vriendelijke bediening, goede sfeer. Onze klein-kinderen mochten bene
den eten. Vonden ze erg leuk en ze hebben lekker gegeten.
Chris M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hadden vooraf een mailtje gestuurd met de vraag of wij een gezellige en rustige tafel aan de raamzijde konden boeken , hier netjes een respons over gekregen dat de boeking en onze voorkeur doorgegeven was en dan men hier rekening mee wilde houden .. indien mogelijk .. en bij aankomst hebben wij ons aangemeld en werden wij naar een fantastische rustige en gezellige tafel aan de raamzijde gebracht .. waar wij een geweldige avond hebben door mogen brengen met heerlijk eten en drinken en met zéér vriendelijk en correct personeel .. Klasse !! .. Bedankt Restaurant de Veluwe ( v/d Valk )
John S.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten van ontbijt lucnch diner uitstekend alleen aan de patat moet meer aandacht worden gegeven er zaten teveel verbrande patatjes bij het eten de rest was perfect het personeel heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan we raden het restaurant van harte aan
Anne-Claire S.
Meesterproever
(19 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Snelle service, hartelijke ontvangst. Helaas ook minpunten: gerechten nauwelijks op smaak, lam was erg vet, wijn werd gebracht ná het hoofdgerecht, dessert teleurstellend (hangop van limoen met ijs was een uitgestreken lepel op het bord met een bolletje ijs en slagroom) Het meest hinderlijk was dat wij vlak naast de ingang van het terras zaten waar ook een desk voor het personeel stond die afwisselend met elkaar stonden te grappen, ruzie te maken en te flirten. Op de vraag of het hoofdgerecht had gesmaakt zei een van de tafelgenoten “matig” waar verder niet op ingegaan werd. Ook het glas wijn dat na het hoofdgerecht werd gebracht en dus weer terug moest werd zonder enige opmerking mee teruggenomen. Heel erg jammer dit. Wij slaan deze van der Valk voortaan over.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.