Restaurant de Boekanier

Dam 20 1506 BE Zaandam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 33
|
31-756164657
8,5 /10
326 recensies

Over het restaurant Restaurant de Boekanier

Genieten in het centrum van Zaandam Al sinds 1995 een goed bekend adres in de Zaanstreek! In het hartje van Zaandam vind je dit sfeervolle en gezellige restaurant, dat naar eigen zeggen onderscheidend is in smaak. En dat geloven we maar al te graag want de menukaart belooft veel goeds. De keukenbrigade is gespecialiseerd in het bereiden van verse visgerechten, variërend van tonijn tot Rosa Kinklip. Maar ook vleesliefhebbers en vegetariërs zijn hier aan het juiste adres. Tel daarbij de professionele bediening op en een goede prijs-kwaliteit verhouding en u hebt alle ingrediënten voor een geslaagde avond. Klaar voor een culinaire uitdaging?

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 33
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4,5
    Fles mineraalwater
  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 21,5
    Fles wijn
  • € 2,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Boekanier

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Station Zaandam is lopend in 7 minuten te bereiken.
  • : Parkeergarage Rozenhof of Zaantheatern liggen beide op 1 minuut loopafstand. Gratis openbaar parkeren op 5 minuten loopafstand (bijvoorbeeld op de Prins Hendrikkade).

Openingstijden

Restaurant de Boekanier is dagelijks geopend voor diner (7 dagen per week).
Onze keuken is geopend van 17:00 tot 22:00.
Buiten deze tijden kunnen wij op aanvraag voor grotere gezelschappen onze deuren openen.

Services

  • Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Fantastisch
8,5 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    48
  • 9
    91
  • 8
    105
  • 7
    45
  • < 7
    33
Eten
8,7
Service
8,6
Decor
8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
273/322 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Boekanier

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Ron W.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Gegeten met AH-actie, goede eerste kennismaking met "De Boekanier". Ontvangst/bediening was vriendelijk, maar maakte soms een iets gehaaste indruk en het tempo van uitserveren kan écht wat lager, stonden nu met zo'n anderhalf uur alweer buiten. Inrichting/uitstraling goed (eetcafé-achtig), maar de tafeltjes in het hoekje waar wij zaten stonden wel te dicht op elkaar. Niet heel uitgebreid keuzemenu, maar goed te doen. Vooraf: Mosterdsoep (goed) en Carpaccio (gemiddeld). Hoofdgerechten: Diamanthaas (lekker) en Eendenborstfilet (ook lekker). Desserts: Crème brulée (goed) en Banoffee trifle (prima). Alle porties van fatsoenlijke grootte. Prijs-kwaliteit wat aan de hoge kant, voornamelijk m.b.t. de bijgerechten, bestaande uit patat (bakje), laagje erwtenpuree (op 't bord) en klein potje, overigens zeer smakelijke, romige tuinbonen/spekjes (op 't bord). De gebakken aardappeltjes (naast dus al de patat), die onder het vlees verstopt lagen, zou ik daarom liever vervangen zien worden door wat extra groente...
Restaurant
Geachte heer Wolf, wat fijn om te lezen dat u met een fijn gevoel terugkijkt op uw bezoek aan ons restaurant! Het perfecte tempo van serveren bepalen is soms wat lastig, waar de één de hele avond wil tafelen, wil de ander graag in een wat vlotter tempo eten.... Mochten wij dit onverhoopt verkeerd inschatten, geef dit gerust aan, dan houden we hier met liefde rekening mee! Wij serveren al onze hoofdgerechten standaard met 2 bijpassende groentengarnituren, aardappelgartinuur én verse frites met mayonaise. In tegenstelling van wat uit recensie lijkt, rekenen wij hiervoor GEEN GELD. Dit alles is bij de prijs inbegrepen, zélfs als u nog wat meer van iets zou willen. Mensen vragen meer dan eens een extra portie frites omdat deze zó lekker gevonden worden! Gratis bijgerechten, dat zie je bijna nergens meer en mijns inziens dan ook een prachtige prijs - kwaliteit verhouding, zeker in combinatie met een menu waarbij u al 50% korting krijgt. De keuze is wat beperkter, maar met evenveel zorg en smaak gemaakt. Mvg Pepyn
Leonie B.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Ik heb met een vriendin gebruik gemaakt van de AH Deal. Dame die serveerde was uiterst correct en netjes. We moesten wel lang wachten tussen de gangen door. Op zich was het ook niet zo erg omdat we ons prima vermaakten, ik denk alleen niet dat iedereen dit kan waarderen. Het restaurant zat ook flink vol. Een mannelijke ober was minder prettig. hij deed erg amicaal in de manier van aanspreken en trok zonder wat te zeggen een stoel weg bij de tafel, tegen het been van mijn vriendin. hij zei er niets over, dit was vreemd. Het eten was erg lekker en de verzorging door de serveerster erg goed. al met al een leuke fijne avond gehad.
Restaurant
Geachte mevrouw Borgemeester, bedankt voor uw mooie beoordeling! U heeft op een gezellig en druk bezette avond hopelijk genoten van uw diner in ons restaurant. Wanneer het restaurant helemaal vol zit kan het inderdaad wat langer duren voordat de gerechten op tafel staan, omdat we uitsluitend werken met verse en huisgemaakte producten. Ook bij drukte willen wij geen concessie doen aan de kwaliteit en ik hoop dat u dit ook heeft kunnen proeven. Ik denk dat mijn collega niet in de gaten heeft gehad dat hij met de stoel per ongeluk de been van uw vriendin raakte, anders had hij hier uiteraard zijn excuses voor gemaakt. Wij doen er immers alles voor om onze gasten een fijne avond te bezorgen! Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten in ons restaurant. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Teus G.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Het is was goed zowel de kwaliteit als de kwantiteit met ontzettend goede bediening een bezoekje waard
Restaurant
Geachte mevrouw Gerzee, ontzettend bedankt voor uw complimenten en mooie beoordeling! Een goede prijs-kwaliteit verhouding is voor ons erg belangrijk: met zorg bereidde gerechten van verse en huisgemaakte producten, in een goede portionering. Daarbij hechten wij veel waarde aan vriendelijke en attente bediening! Fijn dat u dit ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
F B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
  • Online gereserveerd
gastvrij, vlot en zeer attent personeel. wij hebben heerlijk gegeten.
voor herhaling vatbaar.
Restaurant
Geachte meneer of mevrouw Berg, bedankt voor uw complimenten! Wij waarderen het zeer om te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek aan ons restaurant. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
An E.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
  • Online gereserveerd
We gaan er graag nog eens eten.
Restaurant
Geachte mevrouw Ebbelaar, bedankt voor uw mooie recensie! U geeft aan graag nog eens terug te komen; voor ons is dat het mooiste compliment! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Marja V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Wij waren hier met een AH actie bon. We werden zeer vriendelijk ontvangen.
Voorgerecht zalm was heerlijk, uiensoep was te zout. Hoofdgerecht was prima evenals toetje.
Restaurant
Geachte mevrouw Van den Bovenkamp, fijn dat u genoten heeft van de gerechten in ons restaurant. Jammer dat de uiensoep naar uw oordeel te zout was, maar dit blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Wel ontzettend fijn om te horen dat de vriendelijke ontvangst u bij is gebleven. Naast de kwaliteit van de gerechten vinden wij vriendelijke en attente bediening enorm belangrijk. We proberen onze gasten altijd te benaderen hoe wij zélf ook graag benaderd worden: oprecht, beleefd, attent, vlot. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Nel H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Om5uur aanwezig iets daarvoor deur op slot .er werd open gedaan er werd gezegt wij zijn aan het eten u kunt niet naar binnen .daar sta je dan in de regen.erg klant onvriendelijk
Restaurant
Geachte mevrouw Hoogland, allereerst fijn om te horen dat u genoten heeft van onze gerechten! Ons restaurant is tot 17.00 uur gesloten omdat wij daarvoor gezamenlijk een personeelsmaaltijd nuttigen. Om deze reden nemen wij pas reserveringen aan vanaf 17.00 uur. U arriveerde omstreeks 16.30 uur en trof inderdaad een dichte duur. Dit is absoluut niet onvriendelijk of ongastvrij bedoeld, maar het restaurant was nog niet klaar om u te ontvangen en daarbij moeten wij onze medewerkers ook de gelegenheid geven om te eten. Wij verwachten van onze medewerkers dan zij met 100% inzet voor onze gasten zorgen, maar om dit te kunnen doen moeten zij zélf ook in goede conditie zijn. Zij kunnen immers anders niet tot 01.00 's nachts hun uiterste best doen om onze gasten een fijne avond te bezorgen. Wij hoopten dat u hiervoor begrip had, maar jammer genoeg was dit blijkbaar niet het geval. Gelukkig zijn er in de directe omgeving genoeg plekjes om even een borreltje te drinken, dus in de regen wachten is echt niet nodig.
Tineke V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Met z’n vieren hier weer gegeten. De kwaliteit van het eten was, zoals altijd prima.
Ontvangst was heel gastvrij.
Het meisje hing nog de jas weg van een van ons, mijn vraag om een kussentje in de harde stoel, werd direct op gereageerd, helemaal top! Voelden ons welkom.
De bediening liet, na het vertrek van het ene meisje, behoorlijk te wensen over.
Wat een onvriendelijke bediening!
Ik wil er niet teveel woorden aan besteden, dan doe ik de Boekanier tekort.
Dat zijn we niet gewend van de Boekanier, het is er altijd prima! Heel jammer,
De gastvrouw Christel houdt altijd in de gaten of iedereen het naar de zin heeft.
Het was duidelijk dat zij er niet was, het mag dan niet zo zijn dat dan de sfeer en kwaliteit van de bediening zo anders is.
Restaurant
Geachte mevrouw Van 't Hof, allereerst ontzettend aardig van u dat u ondanks uw minder fijne ervaring tóch een hele positieve recensie heeft geschreven over ons restaurant. Uiteraard is de kwaliteit van de gerechten erg belangrijk, maar wij hechten ook veel waarde aan een vriendelijke en attente benadering van onze gasten. Wij zijn pas tevreden en blij wanneer onze gasten dat zijn en daarvoor proberen wij altijd te zorgen. Dank voor uw compliment naar mij toe, maar u heeft natuurlijk volkomen gelijk wanneer u zegt dat de service áltijd goed moet zijn, ook wanneer ik er niet ben. Ons restaurant is dagelijks geopend, (363 dagen per jaar) en ondanks dat wij héél veel zelf aanwezig zijn, ben ik natuurlijk ook wel eens een dagje vrij. Ik hoop echter dat mijn collega's dan met net zoveel ziel en zaligheid in het restaurant staan. Ik vind het oprecht heel jammer dat dit bij u niet het geval is geweest, hopelijk mag ik u tijdens een volgend bezoek zelf weer verwelkomen! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Astrid L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk eten voor een mooie prijs. Betrokken personeel. Echt een aanrader voor de Zaanstreek. Wij komen hier heel graag.
Restaurant
Beste mevrouw Lakeman, dank voor uw lieve woorden! Wij doen ons best om onze gasten een gezellige, smaakvolle en fijne avond te bezorgen en het is voor ons dan ook het grootste compliment wanneer wij van onze gasten horen dat dit gelukt is! Hartelijk dank en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Nel B.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten. Menu van de AH-restaurantactie. Vriendelijke bediening.
Restaurant
Geachte mevrouw Beers, wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw diner bij ons! Wij hopen dat wij met deze AH actie een smaakvol visitekaartje hebben afgegeven :-) Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Ger P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Bediening is goed.
Het was o.i. te donker, bijvoorbeeld was de menukaart slecht te lezen door het lettertype en de aanwezige verlichting.
Wachttijd; De wachttijd was o.i. goed
Geluidsniveau; Door de aankleding van de zaak is er weinig gedaan om (stem)geluid te dempen.
Restaurant
Geachte heer Putter, fijn om te lezen dat u met een prettig gevoel terugkijkt op uw bezoek. Leuk dat u specifiek vermeldt dat u de bediening als goed heeft ervaren en dat het tempo van uitserveren ook goed was, ondanks de drukte van afgelopen zondag! Deze drukte is ook de reden dat het 'gezellig rumoerig' kan zijn bij ons. Om deze reden hebben wij de tafels bekleed met geluiddempend materiaal, maar wanneer het hele restaurant vol zit blijf je evengoed geluid horen. De één ervaart dit als gezellig, de ander vraagt om een tafeltje 'beneden' omdat het hier qua geluid rustiger is. Hoe dan ook: wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Maaike R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Kwamen om 5 uur en kregen een plek bij het raam. Raam gaf veel kou dus vroeg om een Andere plek. Zaak was leeg maar ipv een Andere plek kreeg ik een mini kacheltje bij mijn benen. Die maakte de hele tijd geluid en zat nu in een mini sauna te eten. Eten was prima, maar ga hier niet nog een keer heen.
Restaurant
Geachte mevrouw Randshuizen, wat jammer dat u niet genoten heeft van het meest populaire tafeltje van ons restaurant, met uitzicht om de gezellige Dam. Wij hebben voor gasten die behoefte hebben heel gastvrij een aantal kacheltjes staan, die wij op verzoek bij u kunnen plaatsen. Deze zijn qua temperatuur regelbaar en zorgen voor een heerlijke behaaglijke warmte. Jammer dat u dit niet bij ons heeft aangegeven, dit soort dingen zijn namelijk zó makkelijk op te lossen :-) En u mag uiteraard ook altijd vragen om een ander plekje. Maar wanneer gasten niets aangeven tijdens hun bezoek, denken wij dat alles naar wens is. Dus bij deze het verzoek: mocht er ook maar íets zijn waarmee wij uw bezoek aangenamer kunnen maken, geef dit gewoon aan. Uw verzoek zal met liefde opgepakt worden, wij doen alles om het onze gasten naar de zin te maken, maar een recensie achteraf op internet kan hier helaas niet voor zorgen. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Marjolijn D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Met 6 personen gegeten. Van te voren aangegeven dat er 2 glutenvrij moesten eten. Daar nog een belletje van het restaurant over gehad en dat was geen probleem. Daar aangekomen. lag het scheidbaar lastiger en was er geen glutenvrij brood voor de broodplank vond ik overkoombaar maar. Bij voorgerecht werden de rauwe garnalen gewoon weggelaten daar er gluten in de kruiden zaten. En bij het hoofdgerecht geen sausje vanwege de gluten dus alleen vlees en droge aardappelpuree. Jammer dat de chef geen inspiratie had om daar wat op te verzinnen. Toetje ook niet mogelijk vanwege de gluten. Ja konden koffie krijgen met een borreltje. Je verheugd je op een avondje lekker eten maar krijgt een uitgekleed menu. Als ze eerlijk waren geweest bij de reservering hadden we ergens anders gegeten.
Restaurant
Geachte mevrouw De Groot, wat jammer dat u de indruk heeft dat wij niet voldoende met uw dieetwens rekening hebben gehouden. Het broodplankje vooraf hoort niet bij het menu en kan los besteld worden. Wij hebben standaard geen glutenvrij brood in huis, maar wanneer u vooraf aangeeft dit op prijs te stellen dan zorgen wij uiteraard dat wij dat in huis hebben. Wij kunnen echter niet van elk product ook een glutenvrij product in huis hebben, voor het geval de gast het buiten het menu om besteld. Overigens zou het brood afgebakken worden in een oven waarin ook het gewone brood wordt afgebakken, dus bij een échte gluten allergie biedt dit helaas geen soelaas. I.p.v. de gamba hebben wij u bedeeld met extra zalmtartaar en ook de koffie naar keuze mét likeur lijkt ons inziens een vriendelijk alternatief. Dus absoluut geen uitgekleed menu, maar rekening houdend met uw eetwensen. Het is ook ons niet opgevallen tijdens uw bezoek dat u niet tevreden was met de geboden alternatieven. Met vriendelijke groet, Christel
Marian G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, ontzettend vriendelijke bediening. Enige (kleine) nadeel, het is wat rumoerig
Restaurant
Geachte mevrouw Graven, wat fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over de vriendelijke bediening én natuurlijk het diner op zichzelf. Wij verwelkomen u graag tijdens een volgend bezoek! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Rene D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Een prima restaurant. Wel een fooi gegeven ook al waren er wel wat verbeterpunten. Lijkt me genoeg dat ik dat ter plaatse gelijk geregeld heb. Daar staan ze ook voor open. Ik zou zekrr teruggaan als ik weer in de buurt ben.
Restaurant
Geachte heer Dijker, hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling! Ontzettend fijn dat u tijdens uw bezoek ons tips heeft gegeven om onze service te verbeteren, dáár kunnen we wat mee! Helaas zie je ook dat gasten tijdens hun bezoek niets aangeven, maar achteraf op internet dit alsnog doen. Hier kun je dan niets meer mee doen en dat is ontzettend jammer. Gelukkig begrijpt u het, waarvoor onze oprechte dank! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Simon G.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Gezellig restaurant met attente bediening en lekker gegeten!
Restaurant
Geachte heer Grijssen, mogen wij u bedanken voor deze super enthousiaste beoordeling?!! Heel fijn om te horen dat u met een fijn gevoel terugkijkt op uw bezoek aan ons restaurant! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Claudius S.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, correctie en attente bediening.
Restaurant
Geachte heer Sijmons, hartelijk dank voor uw complimenten! Heerlijk eten, correcte en vriendelijke bediening: deze punten vinden wij ontzettend belangrijk en wij zijn dan ook blij dat u dit ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Martin V.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Echt genoten van het " after kerst '' menu! Heerlijke gerechten, leuke attente service. Een heel goede prijs-kwaliteitverhouding kwaliteit verhouding! Bedankt Boekanier team!
Restaurant
Geachte heer vd Heuvel, bedankt voor deze super leuke en enthousiaste beoordeling! Onze 'Derde Kerstdag' zat helemaal vol gereserveerd en wij zijn blij dat we met elkaar nog zo'n gezellige avond hebben gehad waarbij onze gasten nog 1x konden genieten van ons 6 gangen kerstdiner. Graag nog eens tot ziens, de rest van het jaar hebben we óók heerlijke gerechten om van te genieten :-) Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Sandra V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Gewoon gezellig restaurant, goed gegeten.
Restaurant
Geachte mevrouw Van Os, bedankt voor uw mooie recensie! We doen iedere dag ons uiterste best om onze gasten een gezellige en smaakvolle avond te bezorgen. Fijn dat u dit ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Els B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijke gerechten geserveerd door een vriendelijke bediening.
Restaurant
Geachte mevrouw Bongers, wat fijn om te lezen dat u zowel de kwaliteit van onze gerechten als de vriendelijke bediening heeft gewaardeerd tijdens uw bezoek! We hopen dat u genoten heeft van uw diner en dan we u in de toekomst nog eens mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.