Restaurant Chiparus (by Fletcher)

Weigelia 22 2262 AB Leidschendam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 32
|
31-703209280
7,5 /10
86 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

50% korting met Festival

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Chiparus (by Fletcher)

In het Zuid-Hollandse Leidschendam, naast winkelcentrum Leidschenhage, ligt Restaurant Chiparus. Het restaurant is vernoemd naar een van de beroemdste beeldhouwers van de art deco, Demetre Chiparus, die vooral kleinschalige beelden van brons en ivoor maakte. Een aantal van zijn beelden is ook terug te vinden in het restaurant. Te midden van deze kunstwerken ben je verzekerd van een bijzonder diner, dat speciaal wordt bereid door de chef-kok en zijn keukenbrigade. Bij mooi weer is het tevens heerlijk vertoeven op het terras, waar je direct aan het water zit. Volop genieten dus!

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 32
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,85
    Fles mineraalwater
  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 26
    Fles wijn
  • € 2,85
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant Chiparus (by Fletcher)

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Tram 2 of tram 6 richting Den Haag Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur
De bar is dagelijks geopend tot 23.00 uur.

Services

7,5 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    6
  • 9
    18
  • 8
    28
  • 7
    12
  • < 7
    23
Eten
7,3
Service
7,6
Decor
7,8
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
85/87 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chiparus (by Fletcher)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Lex L.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Prima
Debby G.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, leuke locatie, prima prijs kwaliteit verhouding. Wij eten heel vaak.
Marianne V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Bij binnenkomst even zoeken waar je je jas kwijt kon. Daarna zoeken naar iemand die wist van je reservering en je tafel kon wijzen. De tafels waren super ongezellig gedekt. Geen tafelkleedje zelfs geen placemat. Alles zo op een houten tafel neergezet. Bij het opnemen werd gelijk al gezegd dat van het aangeboden dagmenu vrijwel geen enkel gerecht verkrijgbaar was. Hoe kan dat? We waren er om 6 uur en waren toen pas de 2e tafel. Gelukkig nog wel voldoende aanwezig van het wildpotje met aardappelpuree, rode kool en peer dat aangeboden werd, maar eigenlijk van de vorige dag was. A la cart was wel alles beschikbaar.
Carpatio als voorgerecht was prima. De zalm ook. Wildstoofpotje lekker maar niet bijzonder. Uitgebreide koffie als dessert (€ 6,75) bestond uit één kopje koffie met 2 chocolaatjes, 1 koekje en 1 stukje noga. Beetje teleurstellend. Ook het dessert van peer was een aanfluiting. Een peer 2 doormidden met daar tussen een kletskop. De wachttijden waren veel te lang terwijl er maar 4 tafels bezet waren.
Restaurant
Geachte mevrouw van der Linden,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Spijtig om te horen dat het diner niet naar wens was, goede service is bij ons altijd een prioriteit.

Met vriendelijke groet,

Ward Beerents
Banqueting & Sales medewerker
Marco H.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wat een heerlijke 1e kerstdag diner moest worden is uit gelopen op een aanfluiting, er was totaal geen controle of leiding wachttijden tussen de gangen was erg lang. Een 2e fles wijn van het zelfde soort was niet voorradig een echt alternatief was niet aanwezig. De live-muziek was al klaar na 2 nummers en ging verder aan de bar met drinken om daarna te vertrekken. Had wat meer creatie van de kok verwacht dan alleen halffabrikacten uitzondering de hertenbiefstuk was in orde. Helaas jammer en een gemiste kans veel mensen om ons heen klaagde en hadden het zelfde gevoel met wat meer passie en vakkennis had je een hoop kunnen verbloemen en een positieve draai er aan kunnen geven. Voor ons niet meer en jammer feed-back werd niet opgepakt.
Van A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij hebben vandaag een high tea gehad in dit restaurant. Nog nooit zo'n simpele high tea gehad. Te veel zoete dingen . Twee sandwiches met kaas en kipfilet verder geen hartige hapjes geen zalm of quiche of iets anders wat het nog enigszins de moeite waard zou maken. Slechte bediening. Niemand kwam vragen of het smaakte. Ze vergaten extra theewater te brengen. Nooit meer!
Duncan M.
Proever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Het ontvangst was wat vaag. We hadden gereserveerd, maar bij binnenkomst werden we niet ontvangen. Na een beetje rond gelopen te hebben, kwam er eindelijk iemand op ons af om te vragen of ze ons kon helpen.
De bediening aan tafel was verder prima en vriendelijk. Wel moesten we daarna vrij lang op ons hoofdgerecht wachten, terwijl het helemaal niet druk was in het restaurant. Twee van ons hadden de housesteak besteld en hoewel die prima gebakken was (medium zoals besteld), was het vlees van matige kwaliteit. Beetje droog en smaalloos. Ook het dessert was ontzettend teleurstellend. Twee van ons hadden een appelstrudel, maar die was hard en taai van de buitenkant.
Robert M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Er was levende muziek.
Joost F.
Meesterproever
(31 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Op 5 oktober 2018 met mijn zoon heel lekker gegeten
Wij hebben gebruik gemaakt van de a la carte kaart. Een kaart met een aantal smakelijke voor , hoofd en na gerechten. Voor ieder wat wils.De gerechten worden met zorg bereid en geserveerd. De wacht tijd is redelijk en de inrichting van het restaurant is modern en smaakvol Er is voldoende parkeer gelegenheid voor de deur.
David B.
Meesterproever
(155 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een rustige lunch met een oude vriend, handig omdat zijn gehoor niet meer zo goed is. Service is attent en vriendelijk.
Hij neemt een jenevertje (€3,50), ik een groene thee (€2,75).
Hij bestelt het 'Fletcher 12-uurtje' (kommetje soep, kroket, kleine uitsmijter, frisse garnering) (€9,50) en ik de vegetarische versie van de boerenomelet met friet in plaats van brood (€9,50).
We ronden af met een espresso (€2,75) en een cappuccino (€3,00).
We zijn blij met de ruimte en rust van deze plek en ervaren de maaltijd als 'waar voor het geld'.
Her en der merken we kleine 'schoonheidsfoutjes', zoals een stuk steel aan de tomaat of dat de omelet wordt geserveerd en niets wordt gezegd in de geest van "De friet komt eraan!".
Restaurant
Geachte heer Bloch, hartelijk dank voor uw recensie. Ik heb uw feedback m.b.t. de kleine schoonheidsfoutjes doorgegeven aan de manager van de afdeling F&B zodat zij dit kan oppakken met haar team. Wij zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales
Gon V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Vriendelijke ontvangst en goede uitleg over het verloop. Starten met een rose met gefrituurde hapjes, daarna carpaccio met de keus uit een Sauvignon blanc of een Chardonnay. En als laatste gang een kaasplateau met keus uit een Merlot of een Cabernet. Na de 2e gang wisseling van bediening, nog steeds vriendelijk. Maar de laatste gang, het kaasplateau, viel nogal tegen. Deze bestond uit 4 blokjes belegen kaas per persoon met een schaaltje mosterd en een glas Merlot, die de dame toevallig bij haar had. Al met al waren we blij dat we met 50% korting van deze aanbieding gebruik hebben kunnen maken.
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Ik had gereserveerd voor 3 personen maar kwam met 2 in het restaurant-gedeelte. Daar kon je echter niet zitten vanwege de schittering van de zon in het naastgelegen water; je zag vrij weinig dan. Het was blijkbaar drukker dan verwacht, alhoewel voor zover wij konden zien slechts 2 of 3 tafels van de 40 bezet waren. Het was dus erg (te) stil. Bediening was vriendelijk, maar we moesten erg lang wachten, en op een gegeven moment toen we koffie/thee wilden bestellen was de bediening helemaal weg. Ook na lange zoektocht niet te vinden. De geitenkaassalade was lekker, het 12-uurtje ging wel... de kaas op het eis was uitgedroogd. Al met al een tegenvaller bij een restaurant dat vroeger toch echt heel goed bekend stond...
Caroline D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
  • Online gereserveerd
We zijn totaal niet tevreden, we vinden de prijs-kwaliteitsverhouding totaal niet kloppen. Nu hadden we een bon voor € 15,- per persoon, maar zelfs dat vinden we veel te duur met wat we hebben gekregen. Tevens hebben we ontzettend lang op alle gerechtjes moeten wachten, terwijl er maar twee andere tafels bezet waren in het restaurant, dus dat begrepen we ook al niet. We hebben onze klachten kenbaar gemaakt en er word nog contact met ons hierover opgenomen. Onze mening is dat we daar nooit meer naar toe gaan, onze gezellige dag was direct totaal verpest erg zonde als je er de hele dag op zit te verheugen.
Anenleo D.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijke klaar gemaakte maaltijden en zeer vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar ook met kortingsbonnen
heb alweer voor een volgende keer besteld zeker de moeite waard.
Louise V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Wijntjes prima, bijlage wel erg basaal, met name de kaas (geen verschillende soorten, maar een aantal blokjes gewone Hollandse jonge kaas)
Stefan D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
  • Online gereserveerd
2 minislibtongetjes in te hete donkere boter gebakken. 4 obers en gerechten niet compleet en tegelijk uitgeserveerd. Prijs absoluut niet waard. Zelfs met dinerjarkart en 25% korting niet.
carbonneke .
Meesterproever
(20 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Goede kwaliteit en heel vriendelijke bediening! We zaten gezellig aan het raam met leuk uitzicht op de vijver.
De ober wist nog precies wat we de vorige keer hadden gekozen,fantastisch.Hij is gezellig en heeft gevoel voor humor.
Kunavanderwulp W.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
We hadden via social deal een voucer voor een ‘verrassingsmenu’. Waarbij we ook nog 5 euro pp moesten bijbetalen omdat het ging om een 4 sterren fletcherhotel. We zijn inderdaad verrast, maar dan in negatieve zin. Een menuutje in een eetcafe stak er gunstig tegen af. Soepje, kipfilet en toetje dat was het. Als je ziet wat er verder op het menu staat, was dit ronduit een teleurstelling. Nu snap ik dat je niet de duurste gerechten krijgt, maar dit was wel het andere uiterste. Erg jammer.
Richard G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Bij binnenkomst moesten we best lang wachten voordat onze jassen werden aangenomen. We hadden gereserveerd via Social Deal. Daardoor was keuze vooraf beperkt tot soep. Prima soep verder maar niet prettig om niet meer keuze te hebben. Hoofdgerecht was keuze tussen snoekbaars of kipfilet. Vond ik heel vervelend. Ik lust geen snoekbaars en kipfilet vind ik voor een etentje niet echt passend. Kwaliteit was trouwens goed. De mevrouw die ons bediende was aardig. Nagerecht was ook geen keuze. Totale kosten inclusief fooi was € 72,-. Dit was inclusief 4 glazen wijn. Geen reclame voor Fletcher door het op deze manier aan te pakken. De achtergrondmuziek was ook niet echt prettig.
liesje1512 .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk verse gerechten en mooi op het bord gebracht. Prijs/kwaliteit uitstekend. Ondanks drukte prima geholpen. Zeker aanrader.
Restaurant
Beste Liesje1512, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales
Maria M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Zijn hier met AH uitjes geweest,was teleurstellend klopte niet met beschrijving,niet genoten. Na nog geen uurtje buiten.
Restaurant
Geachte mevrouw Meulenbroek,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wat vervelend dat uw bezoek aan restaurant Chiparus niet naar wens is geweest. Zou u uw feedback en verhaal m.b.t. uw bezoek kunnen sturen naar sales@fletcherhoteldenhaag.nl zodat ik uw feedback intern kan opnemen met de afdeling F&B?

Met vriendelijke groet,

Romy Heijser
Banqueting & Sales medewerker
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.