Restaurant Amstelle

Joan Muyskenweg 20 1096 CJ Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|

Yums-acceptant

|
31-208001100
8,3 /10
143 recensies

Foto's van gerechten

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Yums-acceptant

Dit restaurant accepteert Yums

Niet geldig in combinatie met andere promoties. De loyaliteitskorting wordt verrekend op de totale rekening.

Over het restaurant Restaurant Amstelle

De geschiedenis van Amsterdam begint omstreeks het jaar 1000. Toen werd dit moerassige gebied Aemestelle genoemd. Omgevormd tot Amstelle geeft dit het à la carte restaurant zijn nieuwe naam.

De elegante inrichting en het levensgrote landschap op de wand zorgen voor een bijzondere sfeer wat ieder bezoek speciaal maakt. In Restaurant Amstelle kunt u de hele dag genieten van culinaire gerechten uit de open keuken, internationaal gericht met een Amsterdamse knipoog. Er wordt zoveel mogelijk gekookt met regionale producten, passend bij het juiste seizoen. Groenten krijgen een voetstuk en iets meer ruimte op het bord.

Geniet van de gezellige, luxe, maar toch ook laagdrempelige sfeer.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 22,5
    Fles wijn
  • € 6
    Glas champagne
  • € 30
    Fles champagne
  • € 2,75
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant Amstelle

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Metrostation Overamstel
  • : Parkeergarage

Openingstijden

Wij zijn dagelijks geopend van 08:00 - 23:00 uur

Services

Zeer goed
8,3 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    31
  • 9
    27
  • 8
    50
  • 7
    20
  • < 7
    16
Eten
8,2
Service
8,1
Decor
8,5
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
74/144 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Amstelle

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
CH S.
Meesterproever
(66 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Het hotel/restaurant ligt op een bedrijventerrein, dus de omgeving is niet geweldig. Voor een van der Valk , is het een klein restaurant. Mooie inrichting. Zakelijke en correcte bediening. Het eten was heel goed. Parkeren kan in de eigen parkeergarage en is voor restaurantgasten gratis.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze review!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw diner in ons restaurant.
Ik geef de complimentjes door aan mijn collega's!

We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
C M.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Mooi ingericht, prijs-/kwaliteitverhouding is goed alhoewel er geen menu's beschikbaar zijn. Voor ons zoontje heeft de chef een royale fruitsalade buiten de kaart om gemaakt vanwege koemelkallergie.
Restaurant
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een fijn diner heeft gehad bij Restaurant Amstelle.
Ik ga uw opmerking omtrent het menu doorgeven aan de verantwoordelijke manager.
Gelukkig heeft onze chef her probleem snel kunnen verhelpen!

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan Amsterdam brengen dan staan wij weer graag voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Sandia K.
Meesterproever
(38 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Goede service, lekker eten en parkeren 3 uur gratis.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw diner.

Ik geef de complimentjes door aan mijn collega's!

We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Ozden T.
Meesterproever
(209 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Een van onze vaste plekken. Gemakkelijk aan te rijden, zeer sfeervol, smaakvolle gerechten (de vegetarische keuzes zijn top) en kundige en behulpzame bediening. Alles werkt, zoals van eerder gewend, als een geoliede machine (ook deze keer werden de Yums direct verrekend, zonder de bediening terug te hoeven sturen voor een correcte factuur).
Restaurant
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een fijn diner heeft gehad bij Restaurant Amstelle in Van der Valk Amsterdam-Amstel.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan Amsterdam brengen dan staan wij weer graag voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Mee S.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Aanrader is de klassieke tournedos. Zeer mals en goed bereid. De groenten kunnen beter, die waren eenvoudig en eigenlijk niet gaar gekookt. Dat is jammer, als tip misschien een mooie groentensalade toevoegen.
Restaurant
Beste Gast,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten.Daarnaast wil ik u graag bedanken voor de uitvoerige feedback. Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen naar de betreffende manager, onze excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen!
Robert-Jan D.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Mooi hotel met een prachtig design. Helaas moet je hier niet eten als je een beetje of uberhaupt service wilt. Je lijkt als gast wel onzichtbaar en ik heb zo vaak mijn hand in de lucht gehouden dat ik er spierpijn aan over heb gehouden. Dus voor wie nog spieren wilt kweken, ga naar deze van der Valk. Ook erg fijn is dat ze nauwelijks vegetarische maaltijden hebben maar ze willen als je er naar vraagt wel een gerecht zonder vlees maken. Lekker die burger zonder burger! Na het eten maakt het ze blijkbaar niks uit of het lekker was. Ze nemen het mee en vragen niet of je nog koffie of thee wilt. Misschien denkt van der Valk dat als je met Yums betaald dat ze dan geen service meer hoeven te geven. Jammer, eerste en laatste keer!
Restaurant
Beste gast,

Onze oprechte excuses hiervoor.
We begrijpen uiteraard dat dit niet prettig is!
Bedankt voor uw feedback, deze is van groot belang voor ons om de service voor onze gasten te kunnen verbeteren.

Wij willen u dan ook ervan op de hoogte stellen dat uw feedback inmiddels is gedeeld binnen het Team.

Wij hopen de kans te krijgen om u terug te mogen verwelkomen in Van der Valk Amsterdam-Amstel en u de beste service te verlenen die u verdient.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Marleen K.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Prima plek, meer voor zakelijk publiek. Eten oké, maar weinig fantasie
Restaurant
Beste Marleen,

Bedankt voor het plaatsen van de review.
Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen naar de betreffende manager, onze excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Eline (Guest Relations)
Suzanne V.
Meesterproever
(16 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Smaakvolle gerechten, mooi servies, wat jonge maar vriendelijke bediening. Het restaurant was zeer nieuw en stijlvol ingericht. Wij namen de zalm en terrine voor, beide erg lekker. Als hoofd het kalfsstaartstuk en de heilbot, ook erg lekker!
Restaurant
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een fijn diner heeft gehad bij Amstelle in het Van der Valk Amsterdam-Amstel.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan ons komen brengen dan staan wij weer graag voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Aad S.
Meesterproever
(20 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Eten goed, smakelijk en wijnen erg lekker, maar personeel kijkt nooit op om te zien of iemand nog iets wil, je bent voortdurend bezig om aandacht te krijgen. Fork Korting of yums verschijnen niet automatisch op de rekening, je moet er altijd om vragen. Jassen hangen bij iedereen over de stoelen.
Natasja K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk ontspannen en lekker eten in mooi kader met vriendelijke bediening en goed opgeleid personeel kwaliteit van eten is goed en leuk geserveerd verse thee met echte melk ook zijn ze er kindvriendelijk en werden goed geïnformeerd wat we er nog meer komen doen in de omgeving we komen zeker nog terug bedankt voor de fijne avond na een prachtige kerstshow
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw diner in ons hotel.
Ik geef de complimentjes door aan mijn collega's!

We zien u natuurlijk heel graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Roland R.
Meesterproever
(17 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Eten was prima, maar wel prijzig.
Rekening klopte niet: drank van andere tafel opgevoerd en de 'yums-korting' ontbrak.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor het plaatsen van de review.
Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.
Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen naar de betreffende manager, onze excuses hiervoor.
Gelukkig is alles opgelost!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Evert D.
Meesterproever
(23 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2019
  • Online gereserveerd
De sfeer en inrichting zijn smaakvol personeel vriendelijk jammer dat het menu erg beperkt is
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw etentje in ons restaurant.
Ik geef de complimentjes graag door aan mijn collega's!
Ook uw opmerking met betrekking tot de menukaart worden zo snel mogelijk gedeeld.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Martijn V.
Meesterproever
(14 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Geshockeerd van de hele slechte ervaring tijdens onze lunch. Bij binnenkomst kwamen we in een bijna leeg restaurant. We bestelde fles wijn, na enige tijd konden we bestellen van lunchkaart. We kozen kipsate en steaktartaar. Daarna begon het wachten waarbij we konden aanschouwen hoe slecht de service bij tafel naast ons was, uiteindelijk gingen de gasten daar zelf gerechten ophalen bij de keuken uitgifte, nog nooit meegemaakt. Manager keek toe van afstand zonder hulp te beiden aan gasten.
Mijn kipsate was lauw, als bijlage kreeg ik een bakje met welgeteld 5!!! frietjes, de uitjes, bosui zoals op menu stonden, ontbraken. Helaas niemand te bekennen om ons te beklagen. Rekening gevraagd aan jonge medewerker die bijna in tranen was ivm onredelijke manager. Restaurant manager daarna gesproken die ons doodleuk vertelde dat dit kwam omdat de jonge medewerker zo slecht was en dat service van de wijn wel goed was, want dat had hij gedaan. Wat een ongelooflijke brutaliteit, medelijden met mw die met deze manager werkt
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor het plaatsen van de review.
Onze oprechte excuses voor uw onprettige ervaring met ons restaurant.

Graag wil ik u dan ook mededelen dat uw feedback inmiddels is gedeeld met de verantwoordelijke manager.

Wij hopen de kans te krijgen om u terug te mogen verwelkomen in Van der Valk Amsterdam-Amstel en u de beste service te verlenen die u verdient.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Wieke H.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Het bezoek was wat teleurstellend. Sfeer was er niet echt, miste iets van achtergrond muziek. Kaart is vrij prijzig hoewel de carpaccio en USA steak erg lekker waren. Ik had echter 1 van de Valk klassiekers; de schnitzel. Deze is echter een aanfluiting. Je krijgt een brok gefrituurd stukje vlees met daarover heel veel zout gestrooid. Daarnaast een kleine kannetje met hele dunne pepersaus. De seizoensgroenten die erbij hoor zijn 3 kleine zielige stukjes. Voor de prijs van 18,50 veel te duur en echt gewoon gênant. Patat is deel nieuws en deels oud. Dus in een schaaltje erg bruine stukjes die opnieuw zijn doorbakken en lauwe patat wat er langer staat. All met all geen aanrader. Voor de prijzen die ze rekenen kan je elders veel lekkerder eten!
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor het plaatsen van de review.
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw ervaring met ons restaurant zo tegen viel!
Uiteraard wordt uw feedback gedeeld binnen het Team.

Wij hopen de kans te krijgen om u terug te mogen verwelkomen bij Restaurant Amstelle en u de beste service te verlenen die u verdient.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Boterkoek J.
Meesterproever
(50 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Wederom heerlijk gelunched. Zeer vriendelijke bediening. Heel kindvriendelijk. Mijn kindje was in eerste instantie chagrijnig, net wakker van een lange autorit en geen kipnuggets kindermenu ????. Echter werdt er vanalles aan gedaan om een glimlach op haar gezicht te krijgen. Ze ging ook lachend de deur uit. We komen graag weer terug.
Restaurant
Beste gast,

Wauw! Bedankt voor deze mooie woorden!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw bezoek aan ons restaurant.
Ik geef de complimentjes graag door aan mijn collega's!

Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Rob V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Het restaurant ziet er gezellig uit en de stoelen zitten uitstekend , bediening is ook prima, jammer dat er weinig keus is uit de hoofdgerechten , doe maar de eenvoudige lekkere gerechten , de culinaire restaurants na doen is geen goed idee, geef een prijs van vlees of vis met daarbij friet of gebakken aardappelen en een groente daarbij en mayonaise bij het vlees een lekkere jus of een lekkere saus naar keuze het is vlees is zo droog maak er wat van.
Restaurant
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat u niet optimaal heeft genoten van het restaurant.
Onze excuses hiervoor.
We begrijpen uiteraard dat dit niet prettig is.

We zullen dit bespreken bij ons volgende overleg.

Wij hopen de kans te krijgen om u terug te mogen verwelkomen in Van der Valk Amsterdam-Amstel en u de beste service te verlenen die u verdient.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Peter S.
Meesterproever
(554 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Amstelle bevindt zich in het nieuwe Van der Valk Hotel gelegen aan de Amstel te Amsterdam. Het is een groot restaurant met een stijlvolle inrichting en prettige sfeer. De bediening was keurig, onberispelijk en niet te stijf. Mijn lunch bestond uit een romige tuinerwtensoep geserveerd met brood en de kipsaté die volgens de kaart geserveerd wordt met atjar, friet, een spiegelei, bosui, gebakken uitjes en kroepoek. De soep was lekker maar niet echt warm en bij het brood had wel een klontje boter gemogen. De saté was ook lekker maar de atjar, de bosui en de gebakken uitjes waren op het bord niet terug te vinden. En dat is niet oké, zeker gezien de hoge prijzen van de gerechten.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor het plaatsten van deze mooie recensie!
Goed om te horen dat ons personeel u zo goed in de watten heeft gelegd, dit ga ik zeker met mijn collega's delen.
Uw feedback omtrent het eten wordt vandaag nog besproken met de desbetreffende manager.
Onze excuses voor het ongemak.

We zien u uiteraard graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Hannah V.
Meesterproever
(44 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2019
  • Online gereserveerd
De inrichting was fantastisch zeer mooi warme sfeer. Muziek op het juiste volume. Lampen op de juiste sterkte. Het eten was heerlijk. Zeer goede kwaliteit. De bediening was vriendelijk. Het enige minpuntje was dat ze op het einde vergaten de yums toe te passen. Ik had wel het idee dat het meisje van de bediening, ze het oprecht vergeten was, niet wist. Maar het is gewoon net wat relaxter als het meteen wordt toegepast.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie complimenten!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw diner in ons restaurant.
Wat vervelend dat de Yums niet meteen toegepast werden, maar gelukkig is dit opgelost!

Ik geef de complimentjes en tips door aan mijn collega's!

We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Sandia K.
Meesterproever
(38 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
6
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Mooi restaurant, vriendelijk personeel en leuke sfeer om te dineren.
Kaoutar B.
Meesterproever
(28 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Top top top! Heb heerlijk gegeten! En de cheesecake van witte chocolade en Bastogne is verrukkelijk! Ga het proberen gegarandeerd geen spijt! En ook de kokos ijskoffie is heerlijk!
Restaurant
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review!
We waarderen dit enorm en vinden het erg fijn dat u heeft genoten van uw bezoek aan ons restaurant.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan Amsterdam brengen dan staan wij weer graag voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.