Restaurant Amstelle

Joan Muyskenweg 20 1096 CJ Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|

Yums-acceptant

|
31-208001100
8,4 /10
110 recensies

Foto's van gerechten

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Yums-acceptant

Dit restaurant accepteert Yums

Niet geldig in combinatie met andere promoties. De loyaliteitskorting wordt verrekend op de totale rekening.

Over het restaurant Restaurant Amstelle

De geschiedenis van Amsterdam begint omstreeks het jaar 1000. Toen werd dit moerassige gebied Aemestelle genoemd. Omgevormd tot Amstelle geeft dit het à la carte restaurant zijn nieuwe naam.

De elegante inrichting en het levensgrote landschap op de wand zorgen voor een bijzondere sfeer wat ieder bezoek speciaal maakt. In Restaurant Amstelle kunt u de hele dag genieten van culinaire gerechten uit de open keuken, internationaal gericht met een Amsterdamse knipoog. Er wordt zoveel mogelijk gekookt met regionale producten, passend bij het juiste seizoen. Groenten krijgen een voetstuk en iets meer ruimte op het bord.

Geniet van de gezellige, luxe, maar toch ook laagdrempelige sfeer.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 22,5
    Fles wijn
  • € 6
    Glas champagne
  • € 30
    Fles champagne
  • € 2,75
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant Amstelle

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Metrostation Overamstel
  • : Parkeergarage

Openingstijden

Wij zijn dagelijks geopend van 08:00 - 23:00 uur

Services

Zeer goed
8,4 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    28
  • 9
    16
  • 8
    41
  • 7
    15
  • < 7
    12
Eten
8,2
Service
8,3
Decor
8,8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
62/112 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Amstelle

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Martijn V.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Geshockeerd van de hele slechte ervaring tijdens onze lunch. Bij binnenkomst kwamen we in een bijna leeg restaurant. We bestelde fles wijn, na enige tijd konden we bestellen van lunchkaart. We kozen kipsate en steaktartaar. Daarna begon het wachten waarbij we konden aanschouwen hoe slecht de service bij tafel naast ons was, uiteindelijk gingen de gasten daar zelf gerechten ophalen bij de keuken uitgifte, nog nooit meegemaakt. Manager keek toe van afstand zonder hulp te beiden aan gasten.
Mijn kipsate was lauw, als bijlage kreeg ik een bakje met welgeteld 5!!! frietjes, de uitjes, bosui zoals op menu stonden, ontbraken. Helaas niemand te bekennen om ons te beklagen. Rekening gevraagd aan jonge medewerker die bijna in tranen was ivm onredelijke manager. Restaurant manager daarna gesproken die ons doodleuk vertelde dat dit kwam omdat de jonge medewerker zo slecht was en dat service van de wijn wel goed was, want dat had hij gedaan. Wat een ongelooflijke brutaliteit, medelijden met mw die met deze manager werkt
W. H.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Het bezoek was wat teleurstellend. Sfeer was er niet echt, miste iets van achtergrond muziek. Kaart is vrij prijzig hoewel de carpaccio en USA steak erg lekker waren. Ik had echter 1 van de Valk klassiekers; de schnitzel. Deze is echter een aanfluiting. Je krijgt een brok gefrituurd stukje vlees met daarover heel veel zout gestrooid. Daarnaast een kleine kannetje met hele dunne pepersaus. De seizoensgroenten die erbij hoor zijn 3 kleine zielige stukjes. Voor de prijs van 18,50 veel te duur en echt gewoon gênant. Patat is deel nieuws en deels oud. Dus in een schaaltje erg bruine stukjes die opnieuw zijn doorbakken en lauwe patat wat er langer staat. All met all geen aanrader. Voor de prijzen die ze rekenen kan je elders veel lekkerder eten!
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor het plaatsen van de review.
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw ervaring met ons restaurant zo tegen viel!
Uiteraard wordt uw feedback gedeeld binnen het Team.

Wij hopen de kans te krijgen om u terug te mogen verwelkomen bij Restaurant Amstelle en u de beste service te verlenen die u verdient.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Boterkoek J.
Meesterproever
(36 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Wederom heerlijk gelunched. Zeer vriendelijke bediening. Heel kindvriendelijk. Mijn kindje was in eerste instantie chagrijnig, net wakker van een lange autorit en geen kipnuggets kindermenu ????. Echter werdt er vanalles aan gedaan om een glimlach op haar gezicht te krijgen. Ze ging ook lachend de deur uit. We komen graag weer terug.
Restaurant
Beste gast,

Wauw! Bedankt voor deze mooie woorden!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw bezoek aan ons restaurant.
Ik geef de complimentjes graag door aan mijn collega's!

Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Rob V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Het restaurant ziet er gezellig uit en de stoelen zitten uitstekend , bediening is ook prima, jammer dat er weinig keus is uit de hoofdgerechten , doe maar de eenvoudige lekkere gerechten , de culinaire restaurants na doen is geen goed idee, geef een prijs van vlees of vis met daarbij friet of gebakken aardappelen en een groente daarbij en mayonaise bij het vlees een lekkere jus of een lekkere saus naar keuze het is vlees is zo droog maak er wat van.
Restaurant
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat u niet optimaal heeft genoten van het restaurant.
Onze excuses hiervoor.
We begrijpen uiteraard dat dit niet prettig is.

We zullen dit bespreken bij ons volgende overleg.

Wij hopen de kans te krijgen om u terug te mogen verwelkomen in Van der Valk Amsterdam-Amstel en u de beste service te verlenen die u verdient.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Peter S.
Meesterproever
(554 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Amstelle bevindt zich in het nieuwe Van der Valk Hotel gelegen aan de Amstel te Amsterdam. Het is een groot restaurant met een stijlvolle inrichting en prettige sfeer. De bediening was keurig, onberispelijk en niet te stijf. Mijn lunch bestond uit een romige tuinerwtensoep geserveerd met brood en de kipsaté die volgens de kaart geserveerd wordt met atjar, friet, een spiegelei, bosui, gebakken uitjes en kroepoek. De soep was lekker maar niet echt warm en bij het brood had wel een klontje boter gemogen. De saté was ook lekker maar de atjar, de bosui en de gebakken uitjes waren op het bord niet terug te vinden. En dat is niet oké, zeker gezien de hoge prijzen van de gerechten.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor het plaatsten van deze mooie recensie!
Goed om te horen dat ons personeel u zo goed in de watten heeft gelegd, dit ga ik zeker met mijn collega's delen.
Uw feedback omtrent het eten wordt vandaag nog besproken met de desbetreffende manager.
Onze excuses voor het ongemak.

We zien u uiteraard graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Hannah V.
Meesterproever
(44 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2019
  • Online gereserveerd
De inrichting was fantastisch zeer mooi warme sfeer. Muziek op het juiste volume. Lampen op de juiste sterkte. Het eten was heerlijk. Zeer goede kwaliteit. De bediening was vriendelijk. Het enige minpuntje was dat ze op het einde vergaten de yums toe te passen. Ik had wel het idee dat het meisje van de bediening, ze het oprecht vergeten was, niet wist. Maar het is gewoon net wat relaxter als het meteen wordt toegepast.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie complimenten!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw diner in ons restaurant.
Wat vervelend dat de Yums niet meteen toegepast werden, maar gelukkig is dit opgelost!

Ik geef de complimentjes en tips door aan mijn collega's!

We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Sandia K.
Meesterproever
(35 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
6
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Mooi restaurant, vriendelijk personeel en leuke sfeer om te dineren.
H C.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Het was heerlijk, lekker gegeten met mijn nicht. Echt top. We hebben een voorgerecht, een salade en een een dessert gegeten. Ook hebben we een ijskoffie gedronken,
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor uw mooie woorden!
We vinden het erg fijn om te horen dat u genoten heeft van uw etentje in ons restaurant.
Ik geef de complimentjes graag door aan mijn collega's.

Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Kaoutar B.
Meesterproever
(22 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Top top top! Heb heerlijk gegeten! En de cheesecake van witte chocolade en Bastogne is verrukkelijk! Ga het proberen gegarandeerd geen spijt! En ook de kokos ijskoffie is heerlijk!
Restaurant
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review!
We waarderen dit enorm en vinden het erg fijn dat u heeft genoten van uw bezoek aan ons restaurant.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan Amsterdam brengen dan staan wij weer graag voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Boterkoek J.
Meesterproever
(36 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Prettig ontvangst. Mooie restaurant. Goede lunch. Goedkoop parkeren. Tevreden.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw lunch in ons restaurant.
Ik geef de complimentjes door aan mijn collega's!

We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Paul V.
Meesterproever
(43 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Een typisch Van der Valk restaurant met de suggestie van chique. Ideaal voor de toerist en gezinnen met kinderen.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden.
Goed om te horen dat u genoten heeft van ons restaurant!

We zien u uiteraard graag terug!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Wendy W.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hebben vandaag heerlijk gegeten bij Amstelle en ook genoten van de sfeervolle inrichting. Bediening was beleefd en de borden waren prachtig opgemaakt. Zeker de moeite waard om hier weer te eten.
Farieda R.
Meesterproever
(57 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2019
  • Online gereserveerd
We waren positief verrast door de inrichting van het restaurant. Personeel is jong, vriendelijk maar niet altijd oplettend. Ik had de gerookte eend als vooraf en de US steak als hoofdgerecht. Beide waren goed. De pepersaus van de steak was een beetje waterig, had iets meer body mogen hebben. Als nagerecht had ik de hemelse modder. Dat was een teleurstelling. Het was erg bitter, heb het ook niet opgegeten. Personeel zou het doorgeven aan de keuken maar er werd verder niets mee gedaan bv ander dessert aanbieden of een kopje koffie van het huis. Beetje jammer.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen naar de betreffende manager, onze excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Ruurd V.
Meesterproever
(14 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Prima gegeten in mooie ambiance. Minpuntje waren de frites. Deze waren slap en niet krokant. Jammer. Carpaccio was heel erg lekker en een grote portie. Steak USA en entrecote ook prima. Nog een vervelend minpunt was dat ik het restaurant had geboekt via The Fork en 2000 Yums gebruikte. Dat betekende Euro 50 korting in het restaurant. Bij binnenkomst heb ik dit gemeld. Omdat ik iemand had uitgenodigd vond ik het zeer vervelend bij het afrekenen dat de 50 Euro korting niet was toegepast. Het restaurant wilde eerst bewijs van mijn inleveren 2000 Yums. Gelukkig had ik de reservering nog. Zelfs toen moest dit nog met een manager worden besproken. Ik vond dit zeer genant tegenover mijn gast.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling... en wat een prachtscore.
Fijn dat u heeft genoten van het eten!

Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen naar de betreffende manager, onze excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Patrycja K.
Meesterproever
(19 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2019
  • Online gereserveerd
De gerechten klinken/lijken sjieker dan dat ze smaken.
De paddestoel in bladerdeeg zat in een vettig, dik korst wat niet krokant was.
En de entrecote zat vol met reuzel in een dunne, zoete saus.
Culinair totaal niet de moeite waard.
Wel vriendelijk personeel.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor uw feedback, deze is van groot belang voor ons om de service voor onze gasten te kunnen verbeteren!
Wij willen u dan ook ervan op de hoogte stellen dat uw feedback inmiddels is gedeeld met de desbetreffende manager.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Van der Valk Amsterdam-Amstel, misschien wel voor een hapje en drankje bij een van onze andere restaurants.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Anne-Sofie D.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2019
  • Online gereserveerd
Een locatie waar je niet snel terecht komt, relatief ver van het centrum (wel dicht bij de metro). Leuk en hip ingericht, net als het hotel. Het eten is erg smakelijk, maar qua prijs wel aan de hoge kant. Bediening was erg netjes en vriendelijk. De Gateau Chaud is een echte aanrader voor het dessert!
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden.
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw diner bij Restaurant Amstelle!

Ik geef de complimentjes en opmerking door aan mijn collega's!

We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Liliane P.
Meesterproever
(28 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2019
  • Online gereserveerd
Een nieuwe parel van van der Valk in het steeds meer trendy wordende Amstelkwartier. Ruime ondergrondse parkeergarage, sfeervolle entree, bar Moqum met internationale allure en restaurant Amstelle zorgde voor een culinaire fijnproeverij. Op uitnodiging van het management hebben we een aantal kamers, de vergader/congres en wellnessfaciliteiten mogen bewonderen. Alleen maar lof!
Irene K.
Meesterproever
(20 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2019
  • Online gereserveerd
Net als voorgaande keren weer heerlijk gegeten in een mooie setting.
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Ik geef de complimentjes door aan mijn collega's!

We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Ursula A.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Ook erg kindvriendelijk (leuke aparte menukaart speciaal voor kinderen)
Restaurant
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw diner bij Restaurant Amstelle.

Ik geef de complimentjes door aan mijn collega's!

We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
Edwin V.
Meesterproever
(28 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie aankleding, onervaren personeel... eten was wisselend tussen fantastisch (bisque) en matig (makreel)
Restaurant
Beste gast,

Ontzettend bedankt voor uw feedback, wij nemen dit zo snel mogelijk in behandeling.

Mocht u in de toekomst weer een hapje willen komen eten, dan staan wij graag voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.