Gemiddelde prijs € 25
30% korting op het eten
Gratis service • Reservering direct bevestigd
Reserveer gratis • Ontvang directe bevestiging
9-10
7-8
5-6
3-4
1-2
L W.23 november 2022 • 1 recensie
7,5/10We kennen dit restaurant al heel lang. Erg lekker eten. We hadden nu de pech dat we de enige gasten waren. Het was ook wat fris in het restaurant. Men was erg druk met bezorgen. Het eten was wel buiengewoon lekker. Wij zijn ook heel lief geholpen door jonge medewerkers, die nog maar net in dienst waren.
Thijmen v.21 augustus 2022 • 2 recensies
8/10onze eerste ervaring met Indiaas eten was meteen ook een goede. Heerlijk eten en een goede sfeer. Vriendelijke eigenaar. Dit gaan wij vaker doen.
Inder K.17 augustus 2022 • 6 recensies
7,5/10Na
Sara E.25 mei 2022 • 15 recensies
8/10Heerlijke biryani
Rajesh B.4 maart 2022 • 4 recensies
3,5/10Voorgerecht was niet warm, eerder lauw, funest voor een eetgelegenheid is rioollucht, zou toch hoogste prioriteit moeten zijn om een defecte wc zsm te laten maken, meer kennis bedieningsetiquette is ook aan te raden, NIET tegen gasten aankomen bij bedienen ! Op z'n minst een placemat op tafel zou ook wel wat netter zijn, eerder een kantine/eetlokaal sfeer.
Yvonne D.7 november 2021 • 3 recensies
7/10Eten was goed, eigenaar een brok chagrijn. Bij binnenkomst heb ik gezegd dat we via fork kwamen en dan bestel je en bij het afrekenen zegt hij dat dat niet bij fork zit,dus toen ik zei dat hij dat had moeten zeggen werd hij boos.
Nico R.6 november 2021 • 28 recensies
5/10Helaas, we hadden ons er meer van voorgesteld. De sfeer was bij binnenkomst al tam, er was niemand in de zaak, toen die uiteindelijk verscheen kregen we niet het gevoel dat we welkom waren. het eten was uiteindelijk redelijk, vergeleken met andere Indiaase restaurants waar we gegeten hebben staat deze wel ver onderaan. Van mijn samosas (2) was de ene prima op temperatuur, de andere aan de koude kant van lauw. In de soep zat een schijf citroen die hoodzakelijk uit het bittere wit van de schil bestond waardoor ik dacht dat het een stuk aardappel was, dat was geen prettige ervaring. ik wil na graag een kop koffie, ik houd niet van al die zoetigheden, maar helaas de koffiemachine was kapot. ik begreep al heel lang, dan had je mijns inziens allang voor een alternatief kunnen zorgen wat echt geen grote investering hoeft te zijn. Prijs kwaliteit verhouding was na de 30% korting wel oké, maar helaas moest ik wel om die 30% korting vragen, die was nog niet verwerkt in de rekening. Ondanks dat ik het bij betreden van het restaurant had gemeld en bij het doorgeven van de bestelling ook nog gevraagd of de menu's ook onder deze actie vielen. Erg jammer
Jessica V.18 september 2021 • 10 recensies
7,5/10Bediening was vriendelijk en het eten was goed, Het interieur kan wel een opknapper gebruiken.
Ronald S.12 september 2021 • 61 recensies
7/10We wilden Indiaas eten proberen. Dus reserveerden we bij Payal. Bij binnenkomst werden we gelijk ontvangen, maar later was de bediening veel in de keuken. Dus kon er niets gevraagd of besteld worden Het eten was lekker en kruidig.
Esther G.7 september 2021 • 9 recensies
6/10Het eten was erg lekker. Op het eerste gezicht leek het aan de weinige kant maar we kwamen er al gauw achter dat het meer dan voldoende was. Uitstraling van het restaurant is verouderd. Kan zeker een lik verf tegenaan en ook nieuwe hoesjes voor de menukaarten zijn geen overbodige luxe. Lijkt niet meer op de foto's! Bediening was vriendelijk maar traag ondanks dat wij de enige in het restaurant waren. Daardoor hadden wij besloten geen dessert te nemen omdat wij geen zin hadden weer lang te wachten.
Jacqueline v.20 augustus 2021 • 9 recensies
5,5/10Meneer stond alleen, Hij vertelde dat door de Corona de boel weer slecht op gang komt. Er waren 4 tafeltjes bezet, dat is ongeveer de helft, iets minder misschien. Daarom duurde her allemaal lang. Er werden veel afhaalbestellingen weggebracht. De chicken tikka masala en de chicken khorma, niet echt niet lekker, maar geheel anders dan wij gewend zijn. Niet helemaal op smaak. Kippendij ipv kipfilet (de chicken massala) en niet uit de tandoor oven, dat kun je zien, er zaten geen gaten van de grote ijzeren pin die ze normaliter gebruiken om het kippenvlees in de tandoor te bereiden. Dat beïnvloed de smaak. Jammer. De papedum moesten we om vragen, we zaten er al dik een half uur voor er iemand een bestelling op kwam nemen. Vermaak ons dan met papedum. De 1e portie was slof, iets van gezegd, toen kwam er een betere, maar geen perfecte. Zoiets moet je bereiden en net als naan direct serveren. Anders is het niet knapperig meer. Allemaal geen ramp maar dat maakt het totaal tot redelijk. De naan was daarentegen fantastisch. En kwam zeker uit de tandori oven. We snappen dat het druk en problematisch is, maar ja als klant wil je een avondje uit en lekker eten. Eigenlijk ben je dan niet geïnteresseerd in de problemen van een horeca ondernemer. Meneer was wel heel vriendelijk.
Meryem A.25 juli 2021 • 2 recensies
7/10Eten was super lekker. Wij eten wel vaker Indisch de samosa was echt heerlijk. Presentatie was wel wat minder maar het eten was goed. Heerlijk droog buiten gezeten.
Marja N.17 juli 2021 • 2 recensies
10/10Heerlijk gegeten, zoals altijd
Monique V.29 september 2020 • 1 recensie
8/10Goede service, heerlijk eten. Aanrader!
I V.22 september 2020 • 1 recensie
10/10Heerlijk het Indische eten. We hebben ontzettend genoten.
Astrid d.28 augustus 2020 • 2 recensies
4,5/10Ontvangst was vriendelijk en tegelijkertijd ongeïnteresseerd. Dit was de sfeer van de hele avond. Eten redelijk. Smaak van alle gerechten was vlak en dus niet bijzonder te noemen. Niet voor herhaling vatbaar.
Adri T.28 augustus 2020 • 25 recensies
4/10Gisteren hier gegeten, via TheFork gereserveerd. Het restaurant: een dramatische ervaring. Bovendien speelt men geen eerlijk spel. Details vind je hieronder. Korte boodschap: mijd dit restaurant, zelfs als men 50% korting geeft. De kwaliteit van het eten is redelijk, de smaak van alle gerechten is vrij vlak. De dahlsoep daarentegen is uitstekend. De setting is slecht. Het restaurant binnen ziet er niet onaardig uit, al is het niet typisch Indiaas. Maar de medewerkers zijn ongeïnteresseerd en besteden geen aandacht aan je. Dit is een typisch bezorgrestaurant met ook zitplaatsen binnen. Enkele bevindingen: - Na thuiskomst om 22:00 trof ik een mail van 20:01 van TheFork aan, dat mijn reservering "geannuleerd" is. Bijzonder, want op dat moment zaten we samen te eten... Ik heb direct het restaurant gebeld. Men zei: "Er staat een no show, TheFork maakt wel eens fouten". Volgens mij heeft het restaurant zelf de annulering in het systeem gezet, om 2x€2 provisie te besparen. Waardoor ik direct een "no show" notering bij The Fork krijg. Niet netjes. Vanochtend heb ik dit bij TheFork gemeld. Men kon zien, dat inderdaad het restaurant zélf de annulering erin heeft gezet. Terwijl wij daar zaten te eten, dus! - Op het eind weigerde men de 30% korting te berekenen over het Naan brood, "omdat dit een bijgerecht is". Ik betwistte dit: al het voedsel valt er namelijk onder, weet ik, en geen van de dranken. TheFork bevestigde, dat men onjuist gehandeld heeft. Het is een klein bedrag, maar het gaat om het principe. Qua bediening: - Slordig opdienen. - De fles wijn werd niet opengemaakt. - Bij het neerzetten van de soep ging er veel over de rand, men bracht geen nieuw bordje. - De borden voor het hoofdgerecht waren niet voorverwarmd. Sterker nog, ze waren aanzienlijk kouder dan de temperatuur in het restaurant. - Geen enkele interesse in en gevoel voor de klant. De aandacht gaat uit naar de thuisbezorgmaaltijden. - Na het hoofdgerecht vroeg ik nogmaals om de kaart. Men bracht weer dezelfde kaart met hoofdgerechten, in plaats van de desserts. Op zich onbelangrijk, maar het tekent de houding. - De.muziek stopte telkens. "Een foute CD". Toch werd iedere keer dezelfde CD weer opgestart. Vermoedelijk gaat dit al maanden zo. En dan de reviews. Dit alles meegemaakt hebbende ben ik de reviews eens goed gaan bekijken voor Payal. De reviews op TheFork zijn over het algemeen goed tot zeer goed, die op eet.nu en Google slecht tot zeer slecht. Hoe kán dit, vraag ik me af. Opvallend van vrijwel alle positieve reviews op TheFork is, dat de indiener van de review verder géén reviews op TheFork heeft staan (TheFork vermeldt bij iedereen hoeveel reviews hij of zij heeft). Gezien zaken als het zélf annuleren van mijn reservering en het willens en wetens niet overal doorberekenen van de korting, zou het me niet verbazen als men ook zelf reviews heeft neergezet op TheFork. Positieve reviews trekken immers klanten. Ik ga er ook altijd op af. Het is immers eenvoudig om een fake-account te maken op TheFork, om vervolgens op die naam een reservering in je eigen restaurant te maken. Kost €2 "reserveringskosten", maar een goede review is dat natuurlijk wel waard. Ik hoop dat dit restaurant zijn leven betert. Met iets meer aandacht voor de klant en correct gedrag zou al veel gewonnen zijn.
Elise v.14 augustus 2020 • 6 recensies
8/10Ondanks tropische weertaferelen (geen werkende airco) en corona afstand toch n hele gezellige avond gehad. Zeer vriendelijke bediening. Lekker eten. Voorgerecht garnalen beetje te prijzig (4 tijgergarnalen voor n tientje), echter vooral ook t menu voor 1 persoon was erg lekker volgens mijn man. :-) dochterlief smulde ook. O ja: linzensoep TOP!
Foto bekijken
Ronald S.7 augustus 2020 • 1 recensie
10/10Het eten was weer geweldig. De bediening was geweldig. Zeer leuk restaurant waar het goed voelt. In een woord geweldig. Je kan ook buiten zitten. De regels worden goed toegepast.
Sunaira K.6 augustus 2020 • 1 recensie
10/10Goede service! Eten was super lekker. Echt een aanrader! Eten werd vers bereid en warm geserveerd. De wachttijd viel echt mee. Dit restaurant gaan we vaker doen.
Deventerpad 10, 1324 EE, Almere, Nederland
bereikbaar met bus/trein
gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof
Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!
Aziatisch, Aan het water, All you can eat, Hip, Kindvriendelijk, Terras, Voor groepen,
American Express, , , ,
Restaurant kan worden afgehuurd voor een privé-evenement (Max. 37 personen)
Vertel ons meer over jezelf en we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Log in op TheFork Manager en neem contact met ons op via de chat.