PARK

's-Gravesandestraat 55 1092 AA Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|
31-208502450
6,5 /10
13 recensies

Over het restaurant PARK

PARK Café-Restaurant is dé ontmoetingsplek, huiskamer en achtertuin van Amsterdam Oost. Dankzij de bruisende mix van buurtbewoners, parkbezoekers en hotelgasten is hier reuring vanaf het ontbijt tot na de laatste ronde. Als onderdeel van Hotel Arena zijn wij trots op onze roemruchte geschiedenis vol kunstenaars, alternatieve jongeren, meisjeswezen en nachtbrakers. Met onze programmering, creatieve vibe en misschien wel het mooiste terras van Amsterdam doen we er alles aan om geschiedenis te blijven schrijven.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant PARK

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 07:00 - 24:00 uur
Vrijdag: 07:00 - 01:00 uur
Zaterdag: 08:00 - 01:00 uur
Zondag: 08:00 - 24:00 uur

Services

  • Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi
6,5 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    0
  • 7
    1
  • < 7
    12
Eten
5
Service
6,2
Decor
7,8
Prijs-kwaliteit
Kan beter
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
10/13 recensies

Jouw recensie over het restaurant PARK

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Danielle S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
6
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten is niet slecht, alleen jammer dat er niet genoeg bediening is zodat je het warm op tafel krijgt. Er schijnt geen bedrijfsleider te zijn, waardoor je streeds vreselijk veel tijd kwijt bent om iets op tafel te krijgen. Zoals de drank.....waar je omzet in zit. Nog steeds een ROC gevoel zoals voorheen. Hoofdzonden
B P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Mooie locatie en sfeervolle ruimte. Bediening was prima. Kaart ziet er op het eerste oog goed uit. Voor de prijs verwacht je dan ook wel iets te krijgen. De clubsandwich was ronduit saai. Ik lees meerdere teleurstellende recenties. Deze locatie verdient beter, dus ik hoop dat hier iets mee gedaan wordt.
Marjon D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
In deze mooie en smaakvol ingerichte hoopten we te genieten van een lekkere lunch. Geserveerde tartines lijken echter in niets op het geschetste beeld in de menukaart. De tartine met verschillende soorten paddestoelen ragout is gewoonweg een broodje met een paar paddestoeltjes en een gebakken eitje. Zeer karig belegd voor dat geld (9,5 euro). Overigens ook nog eens te ver getoast brood met zwarte randen. Het gerecht moest tot 2x toe teruggestuurd worden omdat het gebakken ei nog rauw was en we hadden verzocht te doorbakken. Al met al zeer teleurstellend. Zonde, zo'n mooie locatie.
Marjon D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geserveerde tartines lijken in niets op het geschetste beeld in de menukaart. De tartine met verschillende soorten paddestoelen ragout is gewoonweg een broodje met een paar paddestoeltjes en een gebakken eitje. Zeer karig belegd voor dat geld (9,5 euro). Overigens ook nog eens te ver getoast brood met zwarte randen. Service laat ook te wensen over, tot twee keer toe een gerecht terug moeten sturen.
Piet K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De zeebaars: dat was lachten.... Groot bord, klein hoopje in het midden, waar is de vis? Verborgen onder wat blaadjes spinazie lagen 2 reepjes zeebaars van elk 2 x 7 cm. En dat voor € 17,50 zonder garnituur.
Marielle E.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
N.a.v. de video op Your Little Black Book gingen wij lunchen bij Park.
Het terras is heerlijk en ligt mooi aan het Oosterpark, maar qua service en klantgerichtheid viel het helaas nogal tegen.
1. De kaart werd niet toegelicht.
2. Eventjes nadat we onze bestelling hadden gedaan (allebei tartine met gerookte zalm) kwam een andere medewerker ons vertellen dat de gerookte zalm op was, dus we moesten wat anders kiezen. Zo vervelend en onprofessioneel dat dit niet direct met het overhandigen van de kaart werd verteld.
3. Ik koos als alternatief de steak tartaar (€ 14.50). Volgens de kaart zat daar 'gegrild stokbrood baguette' (witbrood) bij. Ik vroeg om i.p.v. dit stokbrood er een stukje bruin tartinebrood (gegrild bbq-brood) bij te doen maar dit was absoluut onmogelijk. Op mijn vraag waarom dat niet mogelijk was kreeg ik geen duidelijk antwoord. Het kon gewoon niet. Deze stugheid vond ik echt verbazingwekkend. Zeker ook omdat wij al waren teleurgesteld doordat hetgeen we hadden besteld op was.


De steak tartaar was lekker maar niet bijzonder en er hadden wat minder kappertjes in mogen zitten. Die overheersten nogal. De beloofde witlof in de bijbehorende salade ontbrak. Mijn man had de tartine met pastrami (€ 8,50), die smaakte prima maar het brood was niet echt lekker knapperig gebarbecued welke verwachting de omschrijving op de kaart wel had gewekt.


Het restaurant ziet er prachtig uit en de ligging is ook top, maar ik vraag me af of Park het met dit gebrek aan service- en klantgerichtheid gaat redden. Gemiste kans!
Dominique M.
Meesterproever
(31 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wat een prachtige plek en een fijne sfeer. Ik kan me voorstellen dat het op een mooie zomeravond erg fijn vertoeven is met een drankje. Het eten is helaas geen aanrader. De kaart ziet er interessant uit en maakt nieuwsgierig maar eenmaal op tafel blijkt de broccoli met truffel en een gepocheerd ei veel te zout, de wortel met vanillecreme veel te zoet, en de risottobolletjes te vlak. De zeebaars was lekker, maar weinig bijzonder. En dat terwijl ze zo'n mooie kruidentuin hebben! Ook in de service valt nog veel te verbeteren, de bediening is vriendelijk maar onoplettend en bood meerdere keren haar excuses aan omdat het zo lang duurde. Ik hoop dat Park iets met alle feedback doet, want ik zou graag terugkomen op deze mooie plek.
Francoise R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
ik kwam voor de verbouwing graag naar hotel arena en wilde vandaag het nieuwe park restaurant uitproberen.Dat werd n teleurstelling.


De kaart is beperkt..de ceasarsalade a 9.5 wordt zonder brood


geserveerd..dat moet je apart bestellen op de kaart a 3.5 met boter.
een tonijnsandwicg is bij park ..een smal dun geroosterd sneetje brood (dikte van een cracker) met dun laagje tonijnsalade en minimaal wat groentjes eroverheen gestrooid)
Michiel_81 .
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De ontvangst en de locatie zijn goed! Het restaurant ziet er heel mooi uit. De rest was een behoorlijke tegenvaller. Dat bepaalde dingen niet goed gaan bij een nieuw restaurant is helemaal niet erg, maar bij Park ging er veel mis. Hiernaast viel de kwaliteit van het eten erg tegen. De salade Caprese (9,50) is een aanfluiting, helemaal als je deze vergelijkt met de Ceasar salade. Bij geen van de voorgerechten werd brood geserveerd. Een stukje brood/toast is best lekker bij een steak tartare of Ceasar salade. Verder waren ze de kip vergeten toe te voegen aan de salade en kreeg de helft van de tafel zijn voorgerecht veel later dan de rest. Het gepocheerde ei op de steak tartare was goed, maar verder was deze nogal vlak van smaak.

De hoofdgerechten waren niet veel beter. De zalm was doordrenkt in een vrij overheersende saus en de kwaliteit van de mosselen was vrij beroerd (er zaten ook geen sausjes bij de mosselen). De burger was wel goed. De bediening was vriendelijk.

Kortom, er moet nog behoorlijk wat gebeuren om dit restaurant op niveau te krijgen. Er zijn veel restaurants waar je voor hetzelfde geld (of minder) veel beter kunt eten.
Marjan D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wat een tegenvaller! locatie top, bediening, op een paar aardige welwillende meisjes na, volkomen ongeïnteresseerd en niet bereid echt naar onze klachten te luisteren.
slechte smakeloze mosselen, hamburger rauw en veel te vet. wijn werd écht in onze glazen gesodemieterd door een zgn manager, die daar rondliep puur ter meerdere eer en glorie van zichzelf. jammer dat er op die prachtplek niet wat meer interesse en service wordt verleend en in de eerste plaats behoorlijk eten natuurlijk.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.