Parck

Frederikspark 2 2012 Haarlem Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 33
|
31-235420911
8,3 /10
694 recensies

Over het restaurant Parck

Parck Overtreft!

Welkom bij Restaurant Parck geniet van ons unieke concept , de gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en pure kwaliteit.

Parck opent haar deuren ’s ochtends om 11:00 om iedereen in en om het houtplein te voorzien van een heerlijke kop koffie of lunch. U heeft de keuze tussen gezonde originele broodjes en salades of een 3-gangen keuze menu van onze dinerkaart. In ons restaurant of op het rondom de villa gelegen terras heeft u een prachtig uitzicht over de Dreef en het Frederikspark.

Parck transformeert zich na de lunch tot een gezellige borrel locatie met ‘voor ieder wat wils’. Maak een keuze uit onze aperitieven, appetizers, bieren of wijnen.

Tijdens het diner laat u zich verwennen door onze chef kok Nick Cornet en zijn keukenteam. De dinerkaart bestaat uit een mix van klassieke en moderne gerechten op niveau met een verassende “twist” en een vaste prijs van €29,95 voor een 3-gangen menu.

De liefde voor pure producten en de aandacht die wij geven aan het maken en serveren van onze gerechten zal u verwachting overtreffen.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 33
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 5,5
    Fles mineraalwater
  • € 4
    Glas wijn
  • € 22
    Fles wijn
  • € 8,5
    Glas champagne
  • € 50
    Fles champagne
  • € 2,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Parck

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Vanaf treinstation Haarlem Centraal neemt u één van de volgende buslijnen: 50, 51, 53, 73, 90, 140, 175, 176 of 236. U stapt uit op de halte ‘Houtplein’ of ‘Tempeliersraat’. Vervolgens loopt u door naar de ABN-AMRO, waar u restaurant Parck tegenover ziet
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Utrecht rijdt u over de A2. Neem de afslag ‘A9 Haarlem-Schiphol’. Neem vanaf deze weg de afslag ‘N205 Haarlem-Zuid/Zandvoort’. (** Lees verderop het vervolg). Vanuit Den Haag en Schiphol volgt u de aanwijzingen ‘A5 Haarlem’. Neem de afslag ‘A9
  • : Tegenover restaurant Parck bevindt zich (onder het Carlton Square Hotel) de gemeentelijke parkeergarage ‘Houtplein’. Tevens kunt u betaald parkeren aan de ‘Baan’ en aan de ‘Dreef’

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Services

Zeer goed
8,3 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    107
  • 9
    119
  • 8
    278
  • 7
    105
  • < 7
    86
Eten
8,3
Service
8,3
Decor
8,3
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
474/695 recensies

Jouw recensie over het restaurant Parck

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Wat een grote teleurstelling.. hier kom ik nooit meer!!!
geen ontvangst bij binnenkomst,jassen worden niet aangenomen zodat je ze de hele avond over je stoel hebt hangen. gastvrijheid is hier ver te zoeken.

De bediening was ronduit slecht en lijkt geen idee te hebben wat ze aan het doen zijn. (Gasten spreek je niet aan met “is goed joh” en als 4 gasten eten bestellen, dat krijgen ze dat graag tegelijk, de voorgerechten kwamen in twee etappes waardoor ik mijn voorgerecht kreeg toen mijn gasten het al op hadden! (las ze hadden gewacht was hun eten koud geweest)

Vega gerecht (bietenburger)was niet meer beschikbaar en de enige andere optie was voor onze gast een salade bestellen, andere veganistische opties waren er niet. (ook op ons verzoek geen enkele oplossing of creatief voorstel als vervanging)

Dat het hoofdgerecht er niet meer was kregen we te horen nadat de voorgerechten al geserveerd waren en we dus wel verplicht waren te blijven waardoor onze vegetariër uiteindelijk brood met Gefrituurde kaassnacks gegeten heeft en een salade..... Plaatsvervangende schaamte bij mij gasten voor de slechte service en oplossingsgerichtheid.

Wat een amateurs werken hier, zonde van onze avond en van ons geld. Zelden heb ik zulke ongeïnteresseerde en slechte service gezien... en aan het einde van de avond stond de bietenburger en de salade op de rekening. Dit is na een opmerking van onze zijde opgelost maar is gewoon slordig.

:( ooit heb ik hier genoten nu zal het het iedereen afraden. Jammer
Marianne O.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Ontspannen en aan alle verzoekjes werd voldaan.
Birgitta D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Prachtige plek, leuke kaart, eten was okay (de rijst was koud, de kroepoek en de friet niet gaar, de salade op koelkasttemperatuur).
Erna S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2019
  • Online gereserveerd
De gerechten waren mooi en keurig opgediend. Het eten was heerlijk. Het lamsgerecht vond ik persoonlijk iets te flauw. Een van onze tafelgenoten houdt niet van frites. Gebakken aardappels konden niet geserveerd worden. Wel werd een schaaltje geroosterde groenten aangeboden. Heel fijn
Suzanne D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Gezellige avond, lekker eten, vriendelijke bediening.
Nadeel: de akoestiek. We zaten met een groep in een vrij kleine ruimte waar nog een grote groep zat. De akoestiek was niet prettig.
Olga H.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Erg mooi en gezellig restaurant met prima service! Allebei leuk voor een gezellig/romantisch avondje uit of lekker samen met collega’s! Heerlijk gegeten tijdens de Restaurant Week, 3-gangen chef menu was lekker en zeker genoeg!
Jaap B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Bij reservering om 20.00 toch nog 20 min. wachten op een tafel, voor ons geen probleem maar geef dan niet die keuze op de site. Zeer vriendelijk personeel....rumoerige omgeving ...prima sfeer...de kleine kaart maakt alles wel overzichtig...zouden zeker nog een keer aanschuiven maar dan graag op het terras in het zonnetje. Wel zeer veel friet bij het eten. Less is more!! Aanvullen is beter dan weggooien
Django J.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Het restaurant is heel erg gastvrij en de service is super!
Eten was lekker goede smaken maar niet heel erg speciaal.
Dat er niet van te voren gevraagd werd of we een broodje wilden of iets om in de stemming te komen vond ik apart.
Na een paar minuten stond het voorgerecht op tafel en dit was nog maar nèt weg en toen stond het hoofdgerecht al voor mijn neus.
Mensen stonden bij de bar half met hun gehijg en ellebogen in mijn nek.
Oppassen dat het eten niet te snel komt dit brengt de setting wel naar beneden.
Om positief af te sluiten wil Gastvrijheid een dikke 8 geven en het was een leuke avond.
John V.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Goed restaurant. Eten, bediening, sfeer, prijs, voldoende afstand tussen de tafels, alles uitstekend.
nangoosens G.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Er was veel personeel aanwezig maar het wasbdoor de drukte toch erg rommelig en chaotisch
Na het eten kwam de sla eindelijk
We werden een beetje weggekeken omdat ze bij een groot gezelschap te weinig couverts hadden gedekt en onze tafel nodig hadden
Nodigde dus niet uit om nog een dessert te nemen
FElix K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
10
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Eten was voortreffelijk, service alleen niet zoals ik gewend ben van Parck. Er waren veel nieuwe mensen (bediening) waardoor het één grote chaos was en de drank bijzonder lang op zich liet wachten.
Laurien V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Vanwege uitval van 3 koks ontzettend lang moeten wachten op ons eten.. voorgerecht de sashimi was erg vreemd opgediend, een iemand van tafel had 4 hele dunne stukjes, iemand anders 6 grote dikke stukken. Hoofdgerecht was niet echt meer warm, het vetlaagje had zich al gevormd op de saus. (Gestold). Ondanks alles deed de bediening er wel alles aan en waren ze vriendelijk, maar drank duurde ook heel lang. Voordat de tafel werd afgeruimd etc. Verder leuke locatie.
V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Helaas waren onze kopjes en bordjes voor de high tea nog helemaal vies. Ook kreeg iedereen om ons heen steeds verkeerde gerechten. Een jongen die voor de eerste dag er werkte werd totaal niet ingewerkt. En onze bon werd na heel veel gedoe pas geaccepteerd. Wel een mooie setting maar het was een grote chaos.
Vincent L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Op uitnodiging middels een dinerbon hier op maandagmiddag gaan eten .
Kwaliteit van eten was ver boven verwachting . Prettige ambiance en vriendelijk geholpen .
Rob H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Niet de eerste keer bij Parck. Eten was weer prima. Bediening liet nu te wensen over. Te beginnen met een Engels sprekende man die joviaal Hey guys! begint te roepen. Spreekt verder niet/nauwelijks Nederlands. Verder 6(!) verschillende personen aan tafel gehad. De eerste was zo enthousiast die wilde al een bestelling opnemen nog voordat we zaten. Toen wij besteld hadden duurde het vervolgens erg lang voordat wij ons drankje kregen (het was niet eens zo druk...). Een bestelde kan water kwam pas na een herhaalde vraag. Afrekenen? Kunt u aan de bar doen! Nee eerst de rekening. Dat duurde en duurde. Moest ik ook een 2e keer om vragen. De rekening klopte wel en kon gewoon per pin aan tafel worden afgerekend.
Parck: je serveert goed en lekker eten maar aan de bediening moet worden gewerkt. Dat kan echter beter en gestructureerder. Succes!
V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Wij waren getroffen door de kwaliteit van de gerechten , de voorkomendheid van het personeel en de gezelligheid van de inrichting. Wij willen dit restaurant aan eenieder van harte aanbevelen.
Anouk B.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Eten super lekker. Enigste nadeel was dat wij vroegen wat voor rode wijn heb je. Dan verwacht je dat de huiswijn word opgenoemd en dat ze de duurdere klasse erbij kunnen vermelden maar dan wel met het bedrag erbij. Nu waren wij in de veronderstelling dat we een huiswijntje hadden en bleek op de rekening een glas ruim 6,50 te kosten. Vinden wij niet netjes gewoon duidelijker uitleggen of de wijnkaart geven. Verder was alles top, aardig personeel en mooie locatie.
Eline D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie locatie en erg lekker gegeten. Enig minpuntje was de netheid: het bestek was niet schoon en we zaten naast vieze ramen, wat het uitzicht minder prettig maakte. Gelukkig is dit eenvoudig te verhelpen voor het restaurant en in dat geval zou ik het zeker aanbevelen!
Pieter V.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Prima eten en een goede service. We kregen een tafeltje bij het raam zodra deze vrij was. Attente jongen die alles ziet. Ging iets mis met het hoofdgerecht en dat werd goed opgevangen
V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Vanwege onderbezetting in de keuken lang moeten wachten op onze hoofdgerechten. Niet prettig, maar als kleine compensatie een glas wijn van het huis aangeboden gekregen en het eten was ondanks dat perfect bereid.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.