Nagoya

Markt 3 5531 BA Bladel Nederland Kaart
31-497388456

Meer informatie over restaurant Nagoya

Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    0
  • 7
    0
  • < 7
    5
5/5 recensies

Jouw recensie over het restaurant Nagoya

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Maaike V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Pas na een half uur kwam er een serveerster aan rafel om drankjes op te nemen en het duurde ruim een kwartier voordat de drankjes geserveerd werden. De sushi is goed. De warme gerechten smaken allemaal of naar de frituur of naar eenzelfde marinade, deze waren echt niet goed. Jammer dat de sashimi niet in de prijs zit.
I H.
Meesterproever
(18 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gisteren bij Nagoya gaan eten om eens de lokale sushi te proberen.
Alles was een beetje teleurstellend. Service was amper aanwezig, eten was het net niet en het decor tsja, oudbollig? Voor het bestellen werd er gebruik gemaakt van een tablet (lekker modern) waar alle gerechtjes met foto keurig op stonden (maar zonder verdere uitleg wat er precies in zat! of misschien wel maar wij konden dat er niet uit krijgen) Je kon naar links en rechts swipen om alles te bekijken. Ook bij het swipen hebben wij een aantal gerechtjes per ongeluk aan gekruist die eigenlijk niemand wilde eten. In onze ogen zou het beter zijn om een gewone kaart erbij te hebben zodat we alles goed kunnen bekijken om vervolgens via de tablet te bestellen. Verder hebben wij een aantal keer iets gekregen wat we niet besteld hadden (dit gebeurd in ieder sushi restaurant maar deze keer werden wij door het personeel gevraagd wie ons dit gebracht had?? alsof wij dat nog wisten) en dingen die we besteld hadden juist niet gehad. Er zijn echt betere sushi restaurants in de omgeving, wij gaan de volgende keer gewoon weer naar Tilburg! De service is in onze ogen echt onder de maat. Er kon geen lach of niets vanaf. De biefstuk was echt niet te eten en de crispy roll was alles behalve crispy. De visgerechten waren verder prima.
M.A.J S.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,3 /10
Eten
6
Service
8
Decor
5
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
De suchi's en de warme gerechten waren wederom weer erg smaakvol.
Echter de verandering dat je het dessert (ijs) zelf moet scheppen is niet waardig aan het restaurant.
Maarten V.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,8 /10
Eten
7
Service
6
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Het typische all-you-can-eat sushi concept. De bediening werkt zich uit de naad, maar er is weinig interactie met gasten. De gerechten worden met zeer wisselende snelheid geserveerd, vooral de sushi liet lang op zich wachten. Een aantal gerechten zijn niet gebracht. De smaak is over het algemeen prima in orde, met name de warme gerechten zijn lekker. Veel gerechten waren te zout naar mijn smaak.
Pascal M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
1 /10
Eten
1
Service
1
Decor
1
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Vanavond hier gegeten,al overal ter wereld sushi gegeten... Echter nog nooit zo slecht als hier... Alles smaakt hetzelfde, veel saus overal op/over/bij/in, sorry om te moeten zeggen maar het personeel is niet vriendelijk en zeker niet kapabel om eten uit te serveren, werkelijk zonde van de tijd en het geld..
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.