Mori Kitchen

Watercipresstraat 9 1326 CM Almere Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 28
|
31-365353888
8,5 /10
317 recensies

Over het restaurant Mori Kitchen

Mori Kitchen is een Asian fusion all you can eat restaurant. We bieden een mix van fusion hapjes van zowel Japanse als Chinese gerechten. Kom sfeervol dineren voor een vaste prijs van 27,80 euro ( ma – wo ) en 29,80 euro ( do – zo ) op Oosterse wijze! U kunt op Japanse stijl (op Tatami matten) eten of op Westerse wijze in onze corners of tafels. Mori Kitchen is perfect voor mensen die ervan houden om te proeven van verschillende gerechtjes en die nieuwe smaken willen ontdekken. Neem alvast een kijkje op onze menukaart om te zien welke heerlijke gerechten u bij ons kunt bestellen.
Een avondje Mori Kitchen is:
• dineren volgens all you can eat concept
• dineren voor een vaste prijs vanaf 25,80 euro p.p.
• genieten van onze dagverse vis, groente en vlees die voor u ter plekke wordt bereid
• Aziatische dining experience
• keuze uit meer dan 100 gerechten
• onbeperkt dessertbuffet

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 28
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,5
    Halve fles mineraalwater
  • € 4,5
    Fles mineraalwater
  • € 4,2
    Glas wijn
  • € 19
    Fles wijn
  • € 38
    Fles champagne
  • € 2,8
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Mori Kitchen

Openingstijden

Maandag – Donderdag 16:00 – 22:00
Vrijdag – Zaterdag 16:00 – 22:30
Zondag 16:00 – 22:00
Op alle feestdagen zijn wij geopend 16:00 – 22:30

Services

  • Pin
  • Airconditioning , Wi-Fi
Fantastisch
8,5 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    88
  • 9
    78
  • 8
    96
  • 7
    25
  • < 7
    31
Eten
8,6
Service
8,3
Decor
8,4
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
208/318 recensies

Jouw recensie over het restaurant Mori Kitchen

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Jenny V.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Weer heerlijk gegeten!
Erik D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Wederom heerlijk gegeten. Prima kwaliteit. In een rustige omgevimg.
Ģerechten zijn van prima formaat en kwaliteit. zelfs de nieuwe items op de kaart zijn verfrissend
Adri M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Goede kwaliteit van het eten. Wordt snel geleverd. Voldoende keuze mogelijkheid. Gemakkelijke bestelmethode.
Mylene V.
Meesterproever
(14 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2020
  • Online gereserveerd
We komen hier regelmatig eten. Van alle all you can eat restaurants is dit verreweg de beste. De sushi is geweldig (geen dikke rijsthappen) en de warme gerechten heerlijk van smaak, tempura krokant en niet vet. Elke keer zijn we weer verbaasd over de kwaliteit. Vriendelijk personeel en goede en snelle service.
Chantal S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Erg netjes allemaal en alles smaakte goed! Ook hebben we alles gekregen wat we bestelde. We werden niet na 2,5 uur weggejaagd gelukkig! Fijne avond gehad!
Patricia B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
4
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Het was vanavond drama. Het eten was best ok. Maar omdat er bijna geen personeel was en het restaurant zat vol, waren de wachttijden erg lang. Een uur wachten op je eten en drinken was deze avond normaal en de porties een stuk kleiner. Dit zijn wij niet van ze gewend. Meerdere mensen zijn vroegtijdig vertrokken of gingen met een bijna nog lege maag naar huis. Ook het bier wat we hadden besteld was over datum. Dat hoort gewoon niet. Dit hebben ze wel op een juiste manier opgelost.
Maria P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Mori Kitchen is een fijn restaurant met heerlijke gerechten en goede sushi. Ze kampen echter net als de meeste bedrijven in Nederland momenteel met een flink personeelstekort, hierdoor is het verstandig op je op drukke dagen in te stellen op een langere tijd tussen de gerechtjes door.
Henny W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Het was er gezellig, het eten was lekker en het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Ik kan het zeker aanraden om daar een keer te gaan eten.
Irma R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2020
  • Online gereserveerd
gerechten heel afwisselend en goed bereid. dochter met vis en melkallergie heeft aparte tablet gekregen en gerechten werden op haar allergieën afgestemd. Top!! Aanrader! wel van te voren aangeven.
Tanco V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Almere heeft meerdere sushi all you can eat restaurants, maar bij de meesten is de kwaliteit terug gelopen. Deze is wat nieuwer en nu al meerdere keren bezocht. Mori heeft nog een frisse insteek en hoewel de gerechten niet echt verrassend zijn, zijn ze wel goed te eten. Snelle vriendelijke service en gelukkig niet van die grote hompen rijst bij de Nigiri, maar lekker kleine hapjes. Je kan beter bijbestellen dan na ronde 1 al klaar te zijn. Zelf geen fan van dessert buffets, alleen bied het wel veel variëteit voor de liefhebbers van nagerechten en het is toch een inclusief prijs.
Enig minpunt is dat ze (tijdelijk melden ze) geen credit card kunnen aannemen ivm nieuw betalingssysteem.
Hazel V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Het eten vonden wij hier veruit véél smakelijker, vergeleken met andere all you can eat restaurants in Almere.
Dus dat was wel een hele grote pluspunt. Het personeel is heel erg vriendelijk. Maar... Hoe later de avond, en hoe drukker, hoe langer het duurde voordat de bestellingen kwamen. Waardoor de Kids echt moe werden en ze niet aan al hun bestellingen toe kwamen. Dat is wel een echte minpunt.
We zouden hier zeker terugkomen maar dan wel op een rustigere dag.
Anky S.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Het deel van het restaurant waar wij zaten was nagenoeg leeg. Later kwam er aan de andere kant een grote groep. Wij kregen gerechten geserveerd die we niet besteld hadden. Gerechten die we wel besteld hadden, stonden gewoon in de tablet, werden niet geserveerd? Bij navraag werd er gezegd dat ze niet in het systeem stonden?
Men zou het uitzoeken, maar na ruim een half uur hadden we die gerechten nog steeds niet.
Weer nagevraagd en we moesten het maar opnieuw bestellen?
Vorige keer was er ook het een en ander mis, de afwas is gedurende de hele maaltijd niet weggehaald. Maar er wordt dan gezegd : HET IS DRUK.
Ik vind dat geen excuus. Twijfel toch een beetje of we nog terugkomen.
Miranda M.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Gisteravond heerlijk gegeten met 7 personen. Beste all you can eat van Almere wat ons betreft.
Tracy G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Al het eten was heerlijk en vers. Personeel is aardig, soms iets teveel aandacht (met name aan kinderen). Snelle bediening. Er was geen 0.0% bier koud gezet maar we vonden dat nirt erg, want alles was verder prima.
S P.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Gezellige sfeer, met heerlijke eten met kwaliteit. Bediening ook erg vriendelijk. Het restaurant is een aanrader! Voor het hele gezin, vrienden en collega’s
Cindy K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
6
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Nadat we met Kerst een enorm teleurstellende ervaring hadden (eten was zoals voorheen voortreffelijk, maar bestellingen kwamen niet door of juist dubbel, het was echt een zooitje omdat ze de drukte niet aan konden) gisteravond weer teruggegaan in de hoop om op een rustige avond weer als vanouds te kunnen genieten van de uitstekende kwaliteit van het eten.
Helaas een tegenvaller. Bediening en sfeer zoals gebruikelijk uitstekend, maar het eten was voor het eerst in de afgelopen jaren ondermaats. Wij komen er zeker 10x per jaar en dit is de eerste keer dat het eten niet goed smaakte. De warme gerechten kwamen te laat op tafel (lauw) en de sushi smaakte gewoon echt niet vers (op een enkele uitzondering na). Mijn favoriet, Mount Fuji Roll smaakte echt heel ranzig, dus die hebben we maar 1x besteld, terwijl we die normaal gesproken wel een paar keer bestellen.
We hopen dat dit eenmalig was, want we gaan echt graag naar Mori, juist vanwege de versheid van het eten en de waanzinnig lekkere sushi.
Ernst K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Eerder daar gegeten was goed bevallen daatom deze reservering.
Abdurr I.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Wij waren normaal fan van mori maar nu verpest. Eten was minder en bediening slecht. Half lege borden werden verwijderd voor ons neus.
Smaak was anders dan normaal
Els Z.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Na de chaos met kerst
was het fijn om weer normaal van alles te genieten. Was weer prima.
Wendy B.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten. Leuke sfeer. En wat super dat ze voor verjaardag speciaal dessert en zingen regelen. Onze dochter voelde zich helemaal happy
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.