Mo-Jo

Heuvelring 90 5038 CL Tilburg Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 34
|
31-135359887
7,4 /10
35 recensies

Over het restaurant Mo-Jo

All you can eat sushi of grill

De naam Mo-Jo zegt genoeg. Hier is je mood altijd goed! In dit charmante restaurant kun je genieten van all-you-can-eat met de heerlijkste sushi of grill gerechten. Heerlijk genieten na een dagje wandelen door het centrum van Tilburg!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 34
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo

Hoe kom je er?

  • : Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Woensdag
- Lunch 12:00 - 17:00
- Diner 17:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag
- Lunch 12:00 - 17:00
- Diner 17:00 - 22:30
Zondag
- Lunch 12:00 - 17:00
- Diner 17:00 - 22:00

Services

7,4 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    1
  • 9
    7
  • 8
    8
  • 7
    6
  • < 7
    13
Eten
8,3
Service
6,7
Decor
7,2
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
35/35 recensies

Jouw recensie over het restaurant Mo-Jo

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Godelieve H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Hier wezen eten op een donderdagavond. Het eten vond ik erg smaakvol, veel keuze aan gerechten en te bestellen met een tablet.
Het personeel is echter niet allemaal even vriendelijk en attent. Er waren twee erg vriendelijke jongemannen aan onze tafel geweest. Vooral de dames kijken of ze er geen zin in hebben tot zelfs woedend/chagrijnig aan toe. Erg jammer dit grote minpunt, het geeft geen gastvrij gevoel als mensen zo boos kijken en onvriendelijk zijn.
De toiletten waren trouwens ook niet heel fris, gelukkig zag ik dat pas ná het eten.
mmmariekske .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het spandoek dat buiten hangt met ‘beste sushi van Tilburg’, is geen weergave van onze ervaring. Bestellingen kwamen niet of pas na een half uur, tot 3x toe wasabi gevraagd en niet gekregen, kwaliteit niet naar behoren, zat een vreemd smaakje aan de lamsspies. Rijst was plakkerig, handrollen week. Echt jammer, we hadden er veel van verwacht!
André M.
Meesterproever
(27 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voor de vierde keer naar Mo-Jo. Eens kijken hoeveel fouten de bediening nu weer gaat maken want dat de bediening beter getraind dient te worden is wel duidelijk. Dit keer met tablet ipv briefjes, en yes slechts 1 fout gerecht in 5 rondes terwijl in het verleden zeker per ronde 1 of meerdere vergissingen plaats vonden. Dus al een grote vooruitgang voor Mo-Jo. Het eten....de nigiri sushi viel erg tegen. Tonijn die duidelijk met bietenrood gekleurd is om vers te lijken. Nigiri met gerookte paling helaas vol graat. In het algemeen zijn de Nigiri sushi veel te klein waardoor stukje vis zowel in de lengte als breedte over de rijst wappert. Dit viel helaas erg tegen. Je zag ook overal de maki's rijkelijk geserveerd worden en zelden zag je een nigiri. Grote teleustelling! De pikante tonijnrol is echt heerlijk! Gyoza's, hier heel onzinnig kipravioli's genoemd gezien het Japans is en niet Italiaans, zijn prima. Ossehaas van de plaat is heerlijk, wat jammer dat er veel zoete weinig aan smaak toevoegende saus op het vlees zit. Zonder, of in veel mindere mate, zou het nog veel beter zijn. De Ribeyerolletjes zijn ook lekker. Al met al lekker gegeten. De warme gerechten vallen beter in de smaak dan de sushi's helaas zeker met de nigiri's erbij. Tenslotte het ijs....gatver! Wat een chemische troep. Beter even naar de overkant lopen voor een lekker ijsje. De vruchtensalade ligt helaas in witte zoete amandelsiroop....tja, ik heb mijn fruit liever zonder! En als ik het wil wil ik de mogelijkheid hebben het zelf erover te doen gezien het veel is waardoor je meer amandelsiroop proeft dan fruit. Creme brulee, verrassend goed!!! Onbegrijpelijk dat het personeel de schaaltjes gewoon op de tablet neerzet. Geen wonder dat veel tablets barsten in het glas hebben.
Melle V.
Meesterproever
(37 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
10
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima sushi, leuke sfeer. Maar wat jammer dat het merendeel van het personeel niets begrijpt van gastheer(gastvrouw)schap, vriendelijkheid en menukennis. Het zou de zaak nog vele malen aantrekkelijker kunnen maken. Aan de sushi zal het niet liggen, die is prima. Doordat mijn tafelgenoot en ondergetekende rustig zaten te kletsen hadden we geen tijd meer voor andere gerechten. Toch ook een nadeel van tijdgebonden menukaart.
Tiny V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Slechte service. Terwijl het midden van de tafel vrij was, werden de gerechten op de hoek van de tafel en zelfs op de bord waarop mensen op eten geserveerd. Door de tablets was er ook geen communicatie tussen de medewerker en de klant. Ook werd er niet gevraagd of alles naar wens was. Zeer teleurstellend over de bediening.
Myrthe M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ontzettend onvriendelijke bediening. Na meerdere aanvaringen uiteindelijk met ruzie naar huis gegaan. Het eten is hier prima, maar ze weten niet hoe je met klanten om moet gaan.
Lizzy B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
4
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Geeb leuke ervaring in dit restaurant. Na een lange dag Beekse Bergen en het vieren van mijn moeder haar verjaardag besloten wij een lekker sushi restaurant op te zoeken. Gereserveerd om 17.30 maar doordat we het zo makkelijk konden vinden waren wij er al om 17.00. We werden gelijk naar een tafeltje gestuurd terwijl ik aangaf dat ik eerst nog even rustig mijn baby een fles wou geven. Prima. Wij aan tafel, meneer de manager stelt direct de tablet in en onze tijd begon te lopen. Toen ik vroeg of de tijd pas om 17.30 in mocht gaan kreeg ik als antwoord ; waarom? je zit toch al aan tafel? Heel onprofessionneel van deze meneer. Vervolgens vroeg ik op hij het water in de fles voor babyvoeding wou opwarmen. Meneer kwam ruim 10 minuten later, met een koude fles en 1/3 van de inhoud minder terug aan tafel.. Gelukkig was er een ander vriendelijk meisje en zij heeft het water in de fles weggegooid en opnieuw gemaakt. Dit meisje was ook zeker de enige vriendelijke serveerster in het pand. Wat een slechte service hier zeg, ben ik even blij dat we uit Amsterdam komen en hier zeker niet meer terug komen. De sushi daarintegen was 'oke'. Crispy rolls erg droog en de beefsushi was echt niet lekker. Sojasaus was heel erg zout. De overige warme gerechtjes waren dan wel weer heerlijk. Conclusie; als de arrogante manager wat aan zijn attitude doet en zijn team traint om vriendelijk te zijn, dat wordt het misschien nog wat voor Mo-Jo's.
sanneseiichi .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
1 /10
Eten
1
Service
1
Decor
1
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Helaas ontzettend tegengevallen. Wij hebben maar 1 ronde op. Wat sushi besteld, spiesjes. Aardappel kroketjes, mosselen en gebakken banaan. De spiezen waren helemaal aangebrand (zwart) de banaan was zuur. De aardappel kroketjes stonken naar frituur en hrt vet droop er vanaf, de sushi was zoooo droog en de mosselen waren OOK aangebrand en kreeg ze niet los. Na deze ene ronde hielden wjj het dus voor gezien en vroegen om de baas. Hij was gepikeerd en vertikte het te gaan kijken, hij zou nog nooit eerder klachten gehad hebben. Ik heb fotos gemaakt van het eten. Had niet verwacht voor deze ene ronde te hoeven betalen maar... We kregen 15 procent korting en mochten even 51,27 afrekenen ( we hebben nergens van gegeten) 1x en noooooit meer!!
Mr. Anthony A.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,3 /10
Eten
8
Service
5
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vorige week wezen eten bij Mojo.
Wij hadden al goede verhalen gehoord over de kwaliteit van de sushi en wilden dit ook uit proberen
Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet door het personeel.

We kregen keurig uitleg over hoe het bestel systeem werkt ( met een tablet)

We bestelden een fles wijn en een karaf water bij.
Helaas wordt er geen karaf water geserveerd bij Mojo.
dit vind ik niet gast vriendelijk.

de sushi en de overige gerechten zijn echt van goede kwaliteit.

Helaas zijn ze over alle rondes 6! gerechten vergeten...

De bediening is ook erg jong met weinig uitstraling....je moet vooral niet tegen ze praten heb ik het idee...(snap ik ook wel als het druk is)

We hebben dit gemeld bij de bedrijfsleidster en die heeft ons klacht proberen op te lossen naar tevredenheid.

Je zou zeggen dat ze daarna op scherp staan, zijn ze een gerecht vergeten bij het dessert.

Volgende keer maar weer terug om de gemiste gerechten nogmaals te proberen.

R0bert72 .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
5
Service
1
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Gisteren gegeten op de lunch, service was erg slecht. De mobiele telefoon van de bediening was belangrijker dan lege borde van tafel te halen.
Ook was de bediening alles behalve vriendelijk en servicegericht. De sushi duurde erg lang, hier hebben wij een opmerking over gemaakt, daar kregen wij als antwoord dat er maar 1 kok met de sushi bezig is, en dat terwijl er 3 koks aan het werk waren!
Service was de vorige keer ook al slecht (3 maanden geleden) dit is dus niet veranderd!
Restaurant
Beste R0bert72, allereerst mijn oprechte excuses dat u zo'n slechte ervaring(en) heeft bij Mo-Jo.
Dat de sushi bij de lunch wat langer duurt dan 's avonds wil ik graag even toelichten. Het is namelijk zo dat onze zaak gelijktijdig voor personeel en gasten open gaat. Onze koks beginnen dan meteen met de voorbereidingen voor de service. Omdat wij echter, zeker vergeleken met 's avonds, tijdens de lunch niet zo heel veel gasten hebben, kiezen wij ervoor om de sushi dan echt à la minute te bereiden. Dit houdt inderdaad in dat wij er dan langer over doen om bepaalde sushi uit te serveren, hopelijk bent u het wel met mij eens dat de sushi dan echter wel echt super vers is, en bijvoorbeeld de sushi met gebakken garnaal ook echt nog knapperig en licht warm van binnen is.
Wat betreft de bediening : ondanks uw eerdere bevindingen is het momenteel echt zo dat wij hier serieus mee aan de slag zijn gegaan. Als u onze zaak momenteel bezoekt, dan zult u ook merken dat we van bepaalde personen afscheid hebben genomen en een behoorlijke vernieuwing qua personeel hebben bewerkstelligt.
Ik hoop dan ook dat u ons nog een, laatste, kans zou willen geven om te laten zien dat onze service weldegelijk is verbeterd.

Met vriendelijke groet
Bas van Dongen, Team Mo-Jo Tilburg
Nadia H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,3 /10
Eten
8
Service
2
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vandaag hebben wij met zijn tweeën geluncht op het terras bij jullie buiten, het is tenslotte lekker weer. Wij zijn al erg vaak bij Mo-Jo geweest, en altijd als we sushi willen eten gaan we zonder na te denken naar jullie. Vooral omdat jullie service en bediening altijd goed is. Helaas was dat vandaag anders..
We bestelden ons drinken en daarbij gelijk de sushi. Na drie kwartier te hebben gewacht vonden we het toch wel lang duren en vroegen we het na bij de bediening. Zij waren het vergeten in te voeren en het zou er zo snel mogelijk aan komen. Dit vonden wij in principe niet erg, mits er gepast op gereageerd zou worden. Helaas kon er nauwelijks een excuses vanaf. Het kwam over alsof het onze eigen schuld was en we ons niet zo moesten aanstellen. Het eten kwam, en daar was absoluut niks mis mee, hele lekkere sushi! Al met al zijn wij niet heel vriendelijk behandeld, en vinden we dit erg jammer. Helaas geen Mo-Jo meer voor ons..
Wat er wel vermeld mag worden is dat we een drankje gratis kregen, maar wel pas nadat wij daar over begonnen. We vonden het namelijk wel gepast dat er iets van een compensatie kwam. Later kwam de bediening nog even vertellen dat dat heel raar is en vooral heel Hollands om er zelf om te vragen. Dit lijkt ons niet echt een goede omgang met gasten, vooral niet als je je vaste gasten wilt behouden.
Restaurant
Beste Nadia, het spijt ons zeer te vernemen dat uw ervaring jongstleden donderdag zo slecht was. Als een van de betrokkenen wil ik graag de situatie even nader toelichten. Het was inderdaad zo dat de eerste bestelling, wegens onjuist invoeren in onze kassa, 45 minuten op zich heeft laten wachten. Toen wij echter van dit euvel op de hoogte werden gesteld, hebben zowel ik als mijn collega meteen ons excuus aangeboden, aangezien hier door u positief op werd gereageerd, hebben wij inderdaad besloten u geen drankje aan te bieden. En toen kwam het eten ook gewoon mooi op tijd. Vervolgens kwam de reactie van u, om om een gratis consumptie te vragen. Dit heeft u ook gehad, zelfs de reeds door u genuttigde consumpties zijn van de rekening af gehaald. Al met al vinden wij het enigszins jammer dat u een eenzijdig beeld schets van de situatie. Tevens betreuren wij het te moeten vernemen dat u onze zaak niet meer wenst te bezoeken. Wij zouden graag zien dat u ons toch nog eens zou bezoeken, zodat wij u kunnen tonen dat wij u ook gewoon wel een prettige eetervaring kunnen bezorgen. Hopende u toch nog eens te mogen verwelkomen, verblijven wij, Team Mo-Jo Tilburg.
walter_daniel143 .
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,8 /10
Eten
10
Service
9
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Ik ben eigenlijk niet zo een sushi liefhebber, maar bij Mojo is het HEERLIJK! Ik eet hier heel graag, de sfeer die er hangt is erg prettig. Ik kan eigenlijk niet wachten om weer te komen en de crispychicken en de sojabonen te bestellen.
Restaurant
Dankuwel voor u lovende recensie, wij zijn heel blij om dit te horen en verwelkomen u graag weer terug!
Karrrman .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,3 /10
Eten
9
Service
10
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Hippe restaurant met lekkere all you can eat sushi! Alles is lekker vers en uitstekend uitgevoerd! Ik kom hier vaker en was altijd al zeer tevreden, maar je merkt op dat ze recent nog beter zijn geworden! Vooral de gefrituurde ebi maki is erg lekker, als de ebi nog lekker vers gefrituurd is.
Evie E.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,8 /10
Eten
6
Service
4
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Jammer dat de reservering via internet ondanks bevestiging niet op de lijst stond. Sushi was een stuk minder lekker dan de vorige keer. Kwaliteit is echt minder. De sojasaus is erg zout en niet lekker. De service van het eten en drinken met de tablet is erg snel. Alles wordt bijna meteen gebracht. Wanneer je een ober roept, duurt dit wat lang, zeker als je niet verder kunt met de tablet. Jammer dat de service zo onpersoonlijk is geworden. Er komt alleen nog personeel om drankjes te brengen en bordjes op te halen. Verder ben ik gewend om na het eten nog een ijsje te bestellen. Hier moet ook het ijsje met de tablet besteld worden dus als je na je laatste ronde niet opschiet kan een ijsje niet meer. Dat vonden we jammer. Daarom ook geen drankjes of koffie meer besteld. Decor ziet er verzorgd uit en het is gezellig donker.
Restaurant
Beste Evy,

Bedankt voor uw recensie. Wij nemen alles wat u zegt mee om de ervaring bij Mo-Jo te verbeteren.
Bij u volgende bezoek kunt u eventueel minder zoute soyasaus aanvragen en een toetje mag altijd bij het personeel besteld worden!

Met vriendelijke groet

Mo-Jo
Jeff V.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
9
Service
9
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gemakkelijk te vinden in de binnenstad van Tilburg. Voor een zakelijk bezoek was ik in Tilburg en ben bij Mo-Jo gaan lunchen. Het bedienend personeel was erg vriendelijk en hebben zelfs een aantal suggesties gedaan waarvan ik absoluut genoten heb. Ik heb verschillende sushi's en een mix van sashimi besteld. De producten waren vers en goed van smaak. Bestellingen moest ik met een iPad plaatsen.

Het interieur is trendy, met een Aziatische uitstraling. De lange bar is mooi afgewerkt en ik kan me voorstellen dat ook stelletjes romantisch kunnen dineren in een van de nisjes achterin het restaurant.
Restaurant
Beste Jeff,

Bedankt voor uw recensie. Wij zijn blij om uw positieve woorden te lezen en hopen u vaker terug te zien om u nog meer te laten genieten van alle gerechten die wij te bieden hebben!

Met vriendelijke groet

Mo-Jo
aMeHa .
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,8 /10
Eten
5
Service
3
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Hier gegeten tijdens Ladies Night en ik moet zeggen dat ik niet meer tevreden ben over MoJo. De ober die ons uitleg moest geven over het 'nieuwe bestellen' met de tablet, leek er geen zin in te hebben, hij kwam erg onvriendelijk over, legde het snel en onduidelijk (nauwelijks hoorbaar) uit.
De service is snel, maar erg onpersoonlijk geworden. Jammer.
Kwaliteit van het eten is naar mijn mening ook achteruit gegaan. (zoutige sojasaus, rijst lijkt soms taai, mayonaise automatisch over alle sushi's..niet iedereen houdt daarvan!)
Verder werd de muziek steeds harder gezet, waar ik mij persoonlijk aan ergerde. Op een gegeven moment moest ik bijna schreeuwen om mezelf verstaanbaar te maken. Erg jammer!
Ik was zeer tevreden over MoJo maar moet mijn mening helaas bijstellen.
Restaurant
Beste AmeHa,

Bedankt voor uw recensie. Jammer om dit te horen, omdat u vaker bij ons bent geweest weet u hoe het normaal gesproken bij ons te werk gaat en hopen daarom dat u deze ene keer niet uw hele mening zal beinvloeden. Onze excuses!

Mayonaise/sausjes hebben al vanaf het begin op onze sushi gerechten gezeten maar als u hier niet van houd kunt u dit altijd aangeven zodat wij ervoor zorgen dat u onze gerechten zonder saus krijgt!

Ook is er op donderdag t/m vrijdag altijd een DJ waardoor de muziek meestal iets harder staat dan op doordeweekse dagen. Dit kan natuurlijk ook aantal aangegeven worden zodat er iets aan gedaan kan worden!

Met vriendelijke groet

Mo-Jo
Jessica V.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Donderdag (ladies night! €19,95 voor vrouwen!) met een vriendin bij de Mo-Jo wezen eten, omdat we opzoek waren naar een nieuw favoriet sushirestaurant. Sinds kort gebruikt de Mo-Jo tablets waarop de bestellingen (ook drank e.d.) kunnen worden doorgegeven, dit wilde we zeker eens uitproberen!

Op de menukaart staat bij elk gerecht aangegeven of het speciale producten bevat (gluten, lactose, vlees, geschikt voor zwangere vrouwen, sesam). Dit is erg handig voor mensen met een allergie.

De bestellingen werder snel geserveerd door het gebruik van de tablet en zonder fouten/gerechten te vergeten. De gerechten waren vers en erg lekker. Het personeel was vriendelijk en duidelijk bij de uitleg en het restaurant zelf zag er uitnodigend en modern uit.

Wij komen zeker nog eens terug!

SLS08 .
Meesterproever
(73 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
7
Service
7
Decor
5
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Zondagavond hier wezen eten. Een all-you-can-eat sushi restaurant is niet onbekend voor ons.
Dit was een geheel nieuwe ervaring. Bij binnenkomst leek het alsof we een club binnenkwamen. Zo ook het muziek, er was een DJ die avond en overal wat led-lichten. Het zorgt voor een aparte sfeer tijdens het eten. Het muziek was prima qua volume. Wij zaten in een leuk rond bankje en hebben prima gegeten. Het fruit aan het eind viel wel tegen, 5 stukjes heel klein gesneden fruit, overgoten met heel veel saus.
Restaurant
Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van het bovenstaande schrijven zend ik u dit toe.

Wij hebben uw recensie nauwkeurig doorgelezen en zouden graag het een en ander toelichten aan u.

De dag dat u bij ons kwam dineren was gedurende de kermis-periode. Gedurende de kermis-periode werd er een andere genre aan muziek gedraaid. Normaliter gesproken hebben wij een andere genre aan muziek. Tevens hebben wij alleen op donderdag, vrijdag en zaterdag avond een DJ die muziek draait.

De fruitstukjes hebben wij verbeterd aan grote en hoeveelheid. Onze excuses dat het dessert overgegoten was de saus die wij erop serveren. Dit hebben wij geminimaliseerd.

Wij willen u vriendelijk bedanken op de punten die u heeft aangemerkt in ons restaurant. Wij hebben het nauwkeurig in behandeling genomen en zoals geschreven is zijn wij aan het werk daarvoor.

Tevens willen wij u graag tegemoet komen om bij uw volgend diner een drankje van het huis aan te bieden en een speciaal gerecht bereid door onze chefs.

Met vriendelijke groet

Mo-Jo Tilburg


herhab .
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
9
Service
9
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
De kwaliteit van eten en ook de vlotte bediening maken van dit avondje uit een feestje.
De gebruikte sushi rijst in de gerechtjes is, zo als het hoort lauw warm.
De mosselen en de gefrituurde oesters zijn nu ook mijn favoriete gerechten geworden.
Heerlijk om tot besluit nog een lekker toetje te mogen kiezen.
Monique V.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
9
Service
7
Decor
3
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
De sushi waren stuk voor stuk erg lekker en vers. Af en toe vond ik ze wel wat te vernederlandst, door het ruime gebruik van mayonaise. Ik weet dat mayonaise gebruikelijk is in Californian rolls, maar hier zat het over zowat alle sushi. Ook de wakamesalade bevatte duidelijk een dressing op mayo-basis en er waren ook andere groenten toegevoegd dan alleen zeewier. Maar zoals gezegd, de smaak was goed, we hebben lekker gegeten.
Toch zullen we nooit meer naar deze zaak gaan: er werd lounge/clubmuziek gedraaid door een dj. En naarmate de avond vorderde werd de muziek luider en doordringender. Niet zo hard dat je elkaar niet meer kon verstaan, maar wel zeer hinderlijk aanwezig. Jammer!
  • 1
  • 2
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.