Reserveer gratis
foto's
Eten
Service
Sfeer
9-10
7-8
5-6
3-4
1-2
Wat gasten over dit restaurant zeggen:
Karin Z. • 118 recensies
16 juni 2024
10/10Heerlijk Indonesisch gegeten in een sfeervol restaurant met attente bediening. Een ontdekking!
Okko V. • 1 recensie
30 april 2024
8,5/10De Service van het bedienend personeel zou toch wel een tikkeltje verbetering kunnen gebruiken, dit gebaseerd op de tijd die we hebben moeten wachten voordat het drinken kwam eerst werd het drinken van mijn tafelgenoot gebracht en ik heb vervolgens 15 minuten moeten wachten, die was bij de rijsttafel niet anders we moesten vragen waar het bleef na 1 uur en 15 minuten en toen kwam het ook wij kwamen wel in tijdnood omdat we na het eten naar Carre zouden gaan, er wordt immers een tijdvak van anderhalf uur gereserveerd alles bij elkaar kwam dit niet uit. MAAR het eten was perfect zou wel iets pittige mogen maar dat is kinzinnen.
Humberto S. • 34 recensies
31 maart 2024
3/10Zeer slechte bediening en soms heel aardige dame! kleine porties, smaak mist diepgang. De indische keuken is veel pittiger, hier was alles wat egaal . Lam saté was goed.
Petra D. • 3 recensies
8 oktober 2023
6,5/10Personeel is zeer vriendelijk, helaas was ons eten lauw en de beef en kroepoek was taai. Wel nieuwe kroepoek gekregen maar dat eten lauw was en beef taai werd helaas niet op gereageerd. De prijs voor een glas rode wijn is tevens belachelijk!
R H. • 1 recensie
28 september 2023
10/10Zeer goed . Voldeed aan verwachting.
Mama Makan Indonesian Kitchen • Eigenaar
Hallo! Bedankt voor je geweldige feedback. Hoop je een andere keer te zien.
Marijn N. • 1 recensie
21 juli 2023
3,5/10Al veel vaker hier gegeten, en altijd enorm lekker en vers. Nu was het een standaard menu met rijsttafels, wat prima is want dat wilden we ook. Maar alles werd gewoon opgewarmd, alsof we in een gaar keuken zaten... Het was erg apart.. het eten stond ook zo op tafel en miste echt smaak. Het lijkt alsof de efficiëntie het van de authentieke stijl heeft gewonnen zoals voorheen wel enorm aanwezig was. In de anderhalf uur dat we er zaten, hebben we geen 1 vlam gezien, alles was opgewarmd of stond al klaar om geserveerd te worden. Het personeel was aardig maar we zijn door wel 5 verschillende mensen geholpen, wat niet erg is maar het volde enorm gehaast... Het toetje was niet lekker, dus we kregen wel een ander toetje om te proberen, wat enorm lief was. De koffie kwam uit een automaat met een drukknop, ik heb toen gevraagd of we koffie uit het mooie apparaat van de bar in de receptie mochten hebben. Dit hebben we toen ook gekregen. We hebben in totaal 135 euro betaald voor 2x rijsttafel, incl 1 glas wijn, 1 cocktail, fles water, toetje en koffie. Ik vond het een enorme tegenvaller... Ik kom niet terug, alhoewel het personeel wel heel attent en vriendelijk was.
Randy M. • 28 recensies
30 juni 2023
6,5/10Bij binnenkomst kom je in een soort van halletje terecht waar direct een vriendelijke medewerker (in pak!) naar je toe komt om je met een grote glimlach hartelijk welkom te heten en om je naar je tafel te brengen. De beste eerste indruk in een restaurant ooit! Restaurant ziet er verder erg leuk uit. Fris, modern, groen, heel natuurlijk. Wat de ervaring hier een stuk minder aangenaam maakte, waren de mensen van de bediening. Wel superaardig maar ze spreken geen Nederlands, praten dermate zacht dat we ze echt niet konden verstaan en van 1 van de dames hadden we sterk het vermoeden dat het voor haar puur een bijbaantje is want ze had werkelijk waar geen verstand van wat er werd geserveerd. Zo vroegen we bijvoorbeeld of we lontong konden krijgen bij de rijsttafel en we moesten aan haar uitleggen dat het rijst is. Zij bevestigde vervolgens dat ze begreep dat het rijst is en dat het bij de rijsttafel komt. Ze kwam zo onduidelijk over dat we twijfelden. Denk dat ze dat door had en toen ging ze het even navragen in de keuken. Ze had ons verkeerd geïnformeerd: geen lontong bij de rijsttafel, alleen bij de los te bestellen saté. Wat ook verrassend was: er waren geen kleine bijgerechten om te bestellen zoals mini loempia's, pisang goreng, etc. Tenminste niet bij het normale menu. Het was dan ook verrassend dat iemand loempia naar onze tafel bracht en vroeg of wij dat hadden besteld. Achteraf bleek dat deze bijgerechten onderdeel zijn van de dessertkaart. Spekkoek stond ook op de dessertkaart dus dat was wel fijn maar het meeste van de dessertkaart is een bijgerecht voor bij het hoofdmenu. Voor toetje zijn we maar ergens anders heen gegaan.
Thembi I. • 6 recensies
16 juni 2023
9,5/10Mooi restaurant, en heel aandachtig personeel en ook energiek en verwelkomend. Je krijgt sowieso een rijsttafel en het was echt super smaakvol allemaal. Ik kom er zeker nog wel een keer.
Michèle A. • 2 recensies
26 mei 2023
7/10Mooie inrichting, maar was onderdeel van een internationaal hotel en niet "echt" Indonesisch. De rijsttafel was op zich wel lekker, maar de schoteltjes niet allemaal warm. Kan beter. Personeel was vriendelijk.
Henri v. • 1 recensie
18 mei 2023
10/10De rijsttafel bij Mama Makan is zeer smakelijk, alle gerechten heerlijk. De rendang en sayur lodeh zeer goed! Heel vriendelijke en vlotte service, leuke mensen die bedienen en Indonesische chef en staf in de keuken. Goede Ambiance, mooi ingericht en ondanks dat het een groot restaurant is niet lawaaierig. Als iemand mij vraagt waar je Indonesisch moet gaan eten in Amsterdam zeg ik; Mama Makan voor een heerlijke avond!
Mevrouw S. • 1 recensie
22 april 2023
9/10Op zoek naar een Indonesisch restaurant kwamen we via de website bij Mama Makan. Het bezoek aan het restaurant was een verrassing, niet alleen een gezellige restaurant en zeker ook lekker eten, maar vooral de gastvrijheid en vriendelijkheid. Een kleine wijziging in het menu van dit dag was goed bespreekbaar en voor de allerkleinsten waren er heerlijke kindvriendelijke alternatieven.
Jessica S. • 28 recensies
16 maart 2023
10/10Prachtige ambiance, heerlijk eten. Ik vond het wel wat aan de prijs, maar ach, voor een keer kon dat wel. Kwam vooral door de 3 glazen wijn.
Hans M. • 1 recensie
7 april 2023
10/10Wanneer je in Amsterdam bent en echt goed Indonesisch / Maleis wilt eten dan moet je bij Mama Makan gaan eten. Het eten is echt geweldig, de bediening zeer goed en de ambiance chique maar passend in de Indonesische / Maleise sfeer. Je kunt bij Mama Makan niet terecht zonder tijdige reservering, denk daar dus aan. Het viel ons op dat er veel mensen waren die niet gereserveerd hadden en toch graag een plekje wilden. Dat gaat je niet lukken. De bediening bij Mama Makan spreekt Engels maar als je die taal machtig bent geen bellemering. Wat we ook erg goed vonden was dat Mama Makan in haar menukeuzes heel veel aandacht aan het vegetarische en vegan menu besteed. Wij waren weer eens ouderwets onder de indruk van samen uit eten gaan, en dat is helemaal de bedoeling. Bedankt personeel en keukenbrigade van Mama Makan, we nemen jullie in ons hart mee naar huis (Arnhem)
Jules D. • 3 recensies
1 april 2023
6,5/10Prima maar toch uiteindelijk wat vlakke smaken, teveel voor internationale hotelgast, te weinig onderscheidend tov ander indonesische restaurants in Amsterdam
Jan S. • 2 recensies
12 februari 2023
8/10Prima gegeten. Goede bediening. Jammer dat alles in de Engelse taal gesproken wordt. Goede sfeer. Waarom een redenatie van minimaal 120 tekens. Het is erg dwangmatig!
CH S. • 164 recensies
17 februari 2022
8,5/10Prachtig restaurant in het Hyatt hotel. Engelstalige bediening. De menukaart is niet heel uitgebreid, maar toch voor ieder wat wils. De Saté Ayam, Lumpia Sayur en de Ayam Kecap smaakte uitstekend. De Gulai Tempeh was wat saai en miste variatie in smaken. Prettige bediening.
Foto bekijken
Marit M. • 12 recensies
3 februari 2022
7,5/10De bediening is vriendelijk maar kan wat alerter, het eten was heerlijk!
Marcel W. • 3 recensies
30 juli 2021
10/10Alle facetten voor een mooie avond waren aanwezig. Bijzonder vriendelijke medewerkers, geweldige locatie en heerlijk (vegan) gegeten. We komen hier graag terug
Peter B. • 1 recensie
19 juni 2021
6,5/10Goed restaurant. Kwaliteit van de Indonesisiche gerechten is goed de keuze is echter beperkt. Er waren niet veel Indonesische gerechten om van te kiezen. Kan ook niet zeggen het is een authentiek Indonesisch restautant aangezien ze ook burgers, fries, clubhouse sandwiches etc. serveren. Is wellicht wat gefocused op gasten van het Hyatt? Als je een echte Indonesische maaltijd en sfeer wil, is die niet de beste keuze.
Jurgen V. • 47 recensies
11 oktober 2020
8,5/10Heerlijke Indonesische rijsttafel met mooie gerechten. stuk voor stuk heerlijk. Mooi ingericht restaurant. Enige minpunt is dat personeel geen Nederlands spreekt, blijft toch apart.
Ervaar de exotische aroma's en authentieke smaken uit de verschillende delen van Indonesie. Chef Rosmina, speciaal overgevlogen uit Jakarta om de authenticiteit te waarborgen, neemt je mee op een culinaire reis geïnspireerd door de Indische buurt. Geniet van een authentieke rijsttafel of een botanische cocktail in de bar en laat je inspireren door de moderne, sfeervolle inrichting.
Spinozastraat 61, 1018 GV Amsterdam
Vertel ons meer over jezelf en we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Log in op TheFork Manager en neem contact met ons op via de chat.