Le Grand Rotterdam

Kruiskade 12 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 39
|
31-105300200
7 /10
273 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

50% korting met TheFork Summer

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 39
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Fles mineraalwater
  • € 5,5
    Glas wijn
  • € 23,5
    Fles wijn
  • € 11
    Glas champagne
  • € 85
    Fles champagne
  • € 2,8
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Le Grand Rotterdam

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Metrostation 'Stadhuis' op 1 minuut lopen
  • : Parkeergarage 'Kruiskade' (1 minuut lopen)

Openingstijden

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag - 18.00 - 23.00 uur
Zondag - gesloten

Services

7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    21
  • 9
    36
  • 8
    76
  • 7
    56
  • < 7
    84
Eten
7,1
Service
6,4
Decor
7,3
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Kan beter
182/273 recensies

Jouw recensie over het restaurant Le Grand Rotterdam

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Victor W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Nog nooit zo’n teleurstellend bezoek aan een restaurant na bevestiging van de reservering meegemaakt. Het restaurant was dicht, niemand aanwezig. Na een kwartier wachten werd mij dit door de receptionist van het hotel gezegd. Mijn partner en ik hebben een vergeefse reis en kosten gemaakt. Balen dus. Ik stel het op prijs als u hierover telefonisch contact met mij opneemt, tel.nr. 06-18092682. Hoogachtend, Victor de Waal
Margo B.
Meesterproever
(30 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Per sms en mail een bevestiging en herinnering ontvangen van de Fork dat ik op zaterdam 3-8-2019 een reservering heb. Daar aangekomen blijkt dat de locatie geen reserveringen aanneemt.
Kan niet echt een oordeel geven over het eten en de locatie omdat de reservering wel bij de Fork is gedaan echter kan er in het restaurant niet gegeten worden.
Ze geven aan dat de Fork op de hoogte is dat er niet gereserveerd kan worden en toch reserveringen boekt.
Zeer teleurstellend en zullen daar nooit meer via de Fork boeken.
Sjoerd S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Sara V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2019
  • Online gereserveerd
Aantal gerechten waren niet beschikbaar, waaronder oesters waarvoor we juist kwamen.. aldus ober waren dier er al weken niet meer.
Christiaan S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Bediening kwam koeltjes over, passend bij de sfeer van het gebouw. Eten was erg goed en zag er goed gepresenteerd uit. Persoonlijke wensen worden goed in acht genomen. Kortom, tevreden.
Rudolf M.
Meesterproever
(33 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Direct na de opening hebben we er prima gegeten, de menu kaart was donker en de zaak ook. Nu een nieuwe kaart wit alleen groezelige kaart met weinig inspirerende gerechten. Het is zaak dat er meer groente op het bord komt, een caesar salade met weinig sla en tonijn als voor, in de buurt ook te koop beter groter voor hetzelfde geld. De ribeye kwam met jus en sla in een plastic limonade glaasje, nou niet een fraaie oplossing.
.
Mieke V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Weinig op voorraad qua eten en drinken , vlees taai , waren geen flesjes cola meer echt , vreemde smaak aan over gehouden
Roy P.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hadden gekozen voor het 4-gangen keuze menu. Het eten was prima maar niks bijzonders. Personeel had goede bedoelingen echter kwam het een beetje onprofessioneel tot uiting. Het restaurant ziet er op de foto’s helaas een stuk beter uit dan in de realiteit.
Sylvia V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Alleen het Grand dessert was zeer teleurstellend. Soepkom met 1 bolletje ijs en stukje brownie wat niet gaar was en spuitbus slagroom, dit mag je geen Grand dessert noemen.
Dick E.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2019
  • Online gereserveerd
De foto’s op Iens te zien geven niet de sfeer weer. Het is meer club dan restaurant. Eten smaakte wel prima
Margo B.
Meesterproever
(30 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Veel gerechten van de kaart niet te bestellen. Piepkuiken was heel lekker. Service en bediening vriendelijk echter moet je well heeeeeeeeeeeeeeel veel geduld hebben. Stonden zelfs op het punt om weg te gaan. Duurde een half uur voordat iemand kwam vragen wat je wilt drinken.
Jitze D.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Eten was prima, maar erg veel van de kaart was niet op voorraad helaas!
Winola W.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Een restaurant-bar-club- in-1 , maar ik zou dus echt geen feestje hier willen bouwen aangezien mijn ervaring toen ik afgelopen week kwam eten. Nadat we aan tafel zaten moesten we 10 min later vragen om een ober, terwijl er maar 4 andere tafels hadden die niet eens eten bestelde maar alleen zaten te drinken. Even later kregen we de menukaart waarvan de helft niet beschikbaar was. Le grand steakhouse zonder steak. Grote fles water is zo een skere plastic fles wat normaliter is bedoelt voor horeca personeel. (niet eens zo een fles van de appie, maar echt een skere van de groothandel).
Eten was oke en ze hadden sausjes niet op de rekening gezet, om maar positief te eindigen.
Ronnie P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Stinken! Bij binnenkomst werden we begroet door Roz van Monster Inc. (de receptioniste). We stapte het restaurant binnen en konden gelijk niet meer bewegen. Onze voeten zaten aan de vloer geplakt van oud bier en andere vloeistoffen. Onze reservering was bevestigd via mail, maar was niet binnen gekomen. Moeilijk moeilijk toch ons eten gekregen wat iedere keer het net niet was. Het was allemaal van te voren gemaakt en opgewarmd met de oven. Dit was te proeven. Het restaurant zelf kon heel mooi zijn, zoals te zien is op de foto's via Google. Maaaaar niets was zoals aangegeven
Cees O.
Meesterproever
(16 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Complimenten voor de kok! Eten erg goed. De ontvangst slordig, niet goed op de hoogte en niet ingewerkt. De latere bediening aan tafel was heel vriendenijk (zette op ons verzoek de muziek wat zachter) maar toch een beetje onprofessioneel Al met al een leuke ervaring. lekker gegeten!
Erna D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Erg lange wachttijd. Veel gerechten op de kaart waren niet aanwezig en omdat de kaart al niet zo uitgebreid was, was dit wel vervelend. Het grand dessert was erg duur (14,50) voor wat je ervoor kreeg. beetje spuitbusslagroom, droog stukje cake en beetje sorbet. Het andere dessert, ook duur (14,50) was totaal bevroren en bijna niet eetbaar.
Margriet B.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Gastvrij personeel , restaurant zag er keurig en verzorgd uit ! Soms stond de muziek iets te hard maar was leuke muziek wat men draaide ! Alle gerechten waren heerlijk ! Zeer aan te bevelen ! Kwamen nauw gezet na elkaar ! heerlijk genoten vanavond !
Eline V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
  • Online gereserveerd
We kwamen als eerste binnen. Gelukkig liep het daarna snel vol. Hadden aangegeven met AH actie te komen. Mochten kiezen tussen 4-gangen menu of 3 gangen à la carte. Kozen voor à la carte. Twee simpele drankjes duurde al vrij lang, maar oke. Vooraf aspergesoep. Bestelden we zonder de zalm, maar in plaats daarvan brood. Slechts een bord werd met brood geserveerd. Oke... Hoofdgerecht was aardig, maar niet heel spannend. En vrij prijzig gezien de kwaliteit. Andere ober ging er blijkbaar vanuit dat we voor het 4 gangen AH menu hadden gekozen. Dus zij kwam al met standaard toetje aan terwijl we à la carte aten. Bleek de helft van de desserts niet beschikbaar en zaten we alsnog met het vage sticky toffee toetje opgescheept. Nog twee drankjes besteld. Dat duurde zo lang dat we ze maar hebben gecanceld en om de rekening hebben gevraagd. Die viel erg mee, omdat daar ook niets van klopte. Gelukkigen ons voordeel, maar ik zou hier nooit meer eten. Overigens waren de toiletten ook een bende.
Wim A.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Nadat we gereserveerd hadden keken we eigenlijk pas naar de recensies en schrokken enorm. Wat een negativiteit en bijzonder lage cijfers over de bediening en wachttijden voordat eten werd opgediend. Onze ervaring? De entree ziet er wat sjofeltjes/gedateerd uit. Vroegen ons af of we wel bij het juiste restaurant naar binnen gingen. De ontvangst ging wat stroef maar verder een vriendelijke bediening en niets gemerkt van lange wachttijden om de drankverkoop te vergroten zoals gezegd wordt in andere recensies. De gerechten waren goed maar wat sobertjes opgediend.
Vincent B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Goede prijs/ kwaliteit
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.