Kee Lun Palace

Wagenstraat 95 2512 AS Den Haag Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 20
|
31-703649988
8,1 /10
168 recensies

Over het restaurant Kee Lun Palace

Pretentieloze Chinees met heerlijke kaart

Voor wie goed Chinees wil eten voor een redelijke prijs is Kee Lun Palace een aanrader. Daar in de Haagse Wagenstraat, midden in Chinatown, wordt heerlijk authentiek gekookt. De kaart is uitgebreid, het decor is ontegenzeggelijk Chinees en de bediening is efficiënt en kort van stof. Er bestaat geen betere manier om te genieten van Dim Sum, Pekingeend of Szechuan-biefstuk.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 20
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4,95
    Fles mineraalwater
  • € 3,75
    Glas wijn
  • € 18,5
    Fles wijn
  • € 75
    Fles champagne
  • € 2,25
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Kee Lun Palace

Openingstijden

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

Services

Zeer goed
8,1 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    15
  • 9
    33
  • 8
    50
  • 7
    46
  • < 7
    25
Eten
8,8
Service
7,6
Decor
7,2
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
104/169 recensies

Jouw recensie over het restaurant Kee Lun Palace

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Nils K.
Meesterproever
(30 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2019
  • Online gereserveerd
Lekker authentiek eten. Matige service. Goede prijs
Casper D.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2019
  • Online gereserveerd
Vanwege drukte kon er heen aparte voorgerecht besteld worden .
Na thee besteld te hebben moesten wachten op de theekopjes en expliciet er nog een keer op wachten.

Inrichting outdated niet erg gezellig.
Eten was okay
Angela R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Eten is altijd lekker snel, ideaal om een hapje te eten. Goede prijs kwaliteit!
Robert K.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Prima eten conform verwachting en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!
Yvonne H.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Elke keer weer heerlijk en een feest om hier te eten.
P B.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Afgelopen donderdag heb ik hier alleen gegeten. Ik kom hier vaker met mijn vrouw, vrienden en familie en ook met ons eetclubje KWAM ik hier vaak.. We weten dat er vaak bediening is die bijna geen Nederlands spreekt, je krijgt dan een kladblokje waarop je zelf het nummer van je gerecht moet noteren wat na enige tijd opgehaald wordt, dat weten we al jaren maar hebben ons daar niet heel erg aan gestoord er kwam altijd lekker eten op tafel.


Maar er zijn ook een paar van de jongere generatie Chinezen in de bediening die zo goed als perfect Nederlands spreken en ook de oudere ober spreekt zeer goed Nederlands, en dit zijn helaas juist degen die er ongeïnteresseerd rondlopen en je onvriendelijk behandelen. Laat ik voorop stellen dat ik hier al jaren kom en over het algemeen goed gegeten heb.


Donderdag koopavond bezocht ik het restaurant alleen, en wilde niet al te uitgebreid eten en nam een dim sum gerechtje vooraf... (Dit wordt steevast aan tafel gebracht als het de kok zo uit komt..) Dat wil zeggen dat het niet als voorafje gebracht word.. Zo ook kwam het deze keer gelijk met het hoofdgerecht op tafel. Ook dit was ik gewend en "so far so good".


Maar het drama begon met het volgende. Ik had als hoofdgerecht krokante bami met “gemengd vlees” van de menukaart gekozen, waar nb een foto bijgeplaatst was waarop duidelijk een paar mooie stukjes vlees op afgebeeld stonden.


Gelijk met de dim sum, werd het bord neergezet met krokante bami waarbij ik een hoop garnalen zag liggen. Krokante bami ken ik heel goed en ik meen te weten wat "GEMENGD VLEES" betekent.


Voordat ik een hap nam van het bord heb ik de ober geroepen en gaf aan dat dit niet was wat ik had besteld, maar de ober vertelde dat het ook gemengd vlees was. (Het zag er ook heel anders uit als dan op de foto )


Maar de ober bleef volhouden dat het ook gemengd vlees was en als de ober het zegt mag ( moet) je daarop vertrouwen toch?


Ik wilde niet te moeilijk doen en ik schoof de garnalen maar aan de kant, en ik zou de rest dan wel op eten. De eerste prik met de vork zag er uit als een stukje kipfilet en ik wilde lekker gaan smikkelen... maar de kip was geen kip maar en opgerold stukje inktvis.... Iets wat ik absoluut niet lust. De volgende poging dacht ik een Chinese waterkastanje te treffen, maar ook dit smaakte naar vis en bleek iets van st-jakobsschelp uit blik. Kortom geen vlees te bekennen en door al deze vissoorten en/of schelpdieren in een wok smaakte het mij veel te vissig.


Hierop heb ik de ober opnieuw geroepen en de ellende begon nu goed.
Zou in een professioneel restaurant gelijk je bord weggehaald worden, nee hier moest de ober overleg gaan plegen met zijn chef, er werdt bij de bar Chinees gesproken waar ik niet ver van af zat, maar dat kon ik niet verstaan. De ober liep daarna gewoon de andere kant op en negeerde mij.


Toen de ober weer in de buurt was en ik hem wenkte, bleek hij meer een professionele advocaat te zijn dan een gastheer, ik kreeg het volgende te horen.


Jij hebt ervan gegeten , dan kan ik kan het niet meer terugnemen. Ik geef antwoord, ja klopt, maar mij is gezegd dat het gemengd vlees is en dat staat ook zo op de kaart met een foto van stukken vlees!. Dit bord is gemengde vis/schaaldieren en geen gemengd vlees!


De ober antwoordde zeer onbehoorlijk en zei: "Nou en, dat is het ook maar in China is het traditioneel zo geserveerd". Verder heeft u ervan gegeten en bij ons is VIS ook VLEES!!??? Ik antwoord: “huh??”. De ober laat mij weten dat vis ook gewoon vlees is en dat ik niet heb gezegd dat ik vegetariër ben en zegt dat; Vis heeft visvlees snapt u?... "Ik antwoord: huh nou nee..! Ober: "Kijk een vis is ook een dier en komt uit de zee bij ons is d gewoon ook vlees, maar "VLEES uit de ZEE" ...


Ik vond het gedrag van de ober vrij denigrerend en onprofessioneel. Ik had ook geen zin meer om nog verder een discussie te voeren met mijn hoofd boven een bord dampende bami met vis/schaaldieren. De ober wilde mijn eten niet omruilen en stond erop dat ik de helft zou betalen.Ik ben naar de kassa gelopen om de chef hierover aan te spreken. Helaas was deze nog minder professioneel dan de ober en begon diezelfde discussie te herhalen. JIJ had het moeten zeggen, Jij had het niet mogen aanraken, dan hadden we het terug kunnen nemen sprak hij me onbehoorlijk toe.


Ik had het bord dus weg moeten laten halen... nu dat was bij mijn eerste poging al niet gelukt. De ober liep half weg met de bewoording dat dit het was wat ik had besteld en ook de chef stond er op dat ik minstens de helft zou betalen. Ik haalde €15 uit mijn zak en had deze op de toonbank gelegd, hij wilde deze weggrissen. Ik heb de 5 euro teruggenomen en liet 10 euro voor een glas wijn en een dim sum hapje van 4,50 liggen en vond de tip van bijna 3 euro al veel te veel! Hierover werd helaas nog meer stennis gemaakt.


Ik heb al vele restaurants, en eettentjes ed. en mijn leven bezocht, van Spanje tot kleine dorpjes in Thailand, van Praag tot Brazillie maar wat er hier gebeurde is mij nog nooit overkomen. Ik wilde de zaak verlaten, maar er werd ineens in rap Chinees gesproken en de deur werd voor mij geblokkeerd , ik heb herhaald dat ik het eten wat ik niet had bestelt niet ging betalen en dat ze dan de politie maar moesten bellen als ze me de deur bleven blokkeren, de andere gasten stond er verbaast te kijken en de chef kon niets anders dan die dan ook te gaan bellen.


Na een twintig minuten arriveerde die om mij te ontzetten, ik deed mijn verhaal aan de agent die het geheel snapte, de andere agent ging achter in de zaak met de chef in conclaaf. Na enige tijd kwam de agent en gaf me mijn geld terug.


Nogmaals echt slecht is het eten hier niet, anders was ik hier niet jaren gekomen, maar hoe het restaurant gerund wordt is super slecht te noemen. De service zoals ik afgelopen donderdag heb gekregen heb ik nog nooit meegemaakt, hier komen wij nooit meer terug.


Genoeg chinezen in deze omgeving van Den Haag dat bekend staat als Chinatown die wel vriendelijk zijn en service weten te verlenen.
Pascal D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Lekker eten maar
ongeïnteresseerde bediening die je laten merken weinig plezier in het werk te hebben dat hebben we beter meegemaakt bij de vele
Chinese restaurants in deze buurt.
Wei W.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Met heel wat ervaring qua dimsum en dimsumrestaurants, was vandaag een enorme teleurstelling. Het eten was niet vers, bestelling was verkeerd opgenomen waardoor gerechten misten en de service was ronduit onbeschoft. Ik ben hier vaker geweest, voor goede service moet je hier sowieso niet zijn, maar vandaag was belachelijk tot op het punt toe dat het personeel fooi zichzelf toe eigende icm slecht eten. Genoeg andere dimsumrestaurants in de buurt waar ik voortaan geen ga, hier kom ik nooit meer terug.
Laure V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker, vriendelijk en al 13 jaar de fijnste plek voor dim Sum
Oefwi V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer vlotte bediening ,geen restaurant voor een gezellig samenzijn
Anton S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Ze zijn veel duurder geworden. Vrijwel elk gerecht is nu meer dan €15.
Frederik V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
  • Online gereserveerd
De pekingeend is erg goed, maar ook andere gerechten zijn aan te raden bij Kee Kun Palace. Heerlijk gegeten!
Sonja V.
Meesterproever
(39 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
  • Online gereserveerd
We hebben lekker gegeten. Het personeel was vriendelijk en bood een snelle service. Het taalniveau was helaas slecht. De menukaart bood ook weinig informatie bij de gerechten. Qua inrichting is het een standaard Chinees restaurant, zoals er zoveel zijn. Maar het eten is zoveel beter dan bij de meeste Chinese restaurants die in de gewone wijken zitten. Dat maakt het de moeite waard om nog eens langs te komen.
Radha M.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Waren met z'n 5. Hebben lekker gegeten. Komen zeker nog terug.
Danny G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker eten goede dimsum's en de hele peking eend nummer 100 is een aanrader
Ursila K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Eten was lekker
Henk V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijke dim sum en aardige bediening in een echt Chinees decor. Verder geweldige prijs kwaliteitsverhouding!
Mevrouw W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Medewerkers zijn vriendelijk, geduldig en reageren snel. Eten is lekker.
Stephan K.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten was top. En de service ook. Als je voor de kinderen bestek wilt is dat zo geregeld.
Heleen W.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en kregen alles wat overbleef netjes in een tas voor mee naar huis. Bijzondere gerechten op de kaart.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.