Kasteel Coevorden

Het Kasteel 29 7741 GC Coevorden Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|
31-524522009
8 /10
101 recensies

Over het restaurant Kasteel Coevorden

In Kasteel Coevorden staat U als gast centraal. Dit ziet U ook terug in de menukaart, we hebben een grote variëteit aan mogelijkheden van een informele Kasteelburger tot een culinair 5 gangen diner.

In onze lounge, de Don Jon, treft u de Kasteleinkaart met een mix van klassiek en modern eten. High Tea's of High wines worden gewoon naast hamburgers en salades geserveerd.

In ons restaurant kunt u kiezen voor een meer gangen menu waarbij de setting wat formeler is.

U kunt ook kiezen voor een geheel persoonlijk op uw wensen verzorgd menu van onze chef-kok. We ontvangen u dan graag in de setting van private dining in ons Blauwe Toren Cabinet .

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Fles mineraalwater
  • € 4
    Glas wijn
  • € 23
    Fles wijn
  • € 12
    Glas champagne
  • € 67
    Fles champagne
  • € 3
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Kasteel Coevorden

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 18:00 - 21:00

Services

Zeer goed
8 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    14
  • 9
    21
  • 8
    22
  • 7
    18
  • < 7
    26
Eten
8
Service
7,8
Decor
8,3
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
78/101 recensies

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Coevorden

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Harrie V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Wij vonden sommige smaken in 'n paar gerechten te overheersend. Onze kritische opmerkingen hier over werden goed ontvangen en men gaf aan dat de keuken positief was over opbouwende kritiek. Ze opperde een paar suggesties over aanpassing van smaakcombinaties. Ook kregen wij aan het einde van de avond nog een paar lekkere dessertwijnen te proeven met bijbehorende uitleg. Wij vonden het een mooie en warme ervaring en wij komen hier dan ook graag nog een keer terug.
Winnifred M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, verrassend verrassingsmenu.
Bennie K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Het was boven verwachting, super lekker eten
Bernard P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Van het verrassingsmenu met drie gerechten waren met name het voorgerecht (vijf variaties van knolselderij) en het toetje (een combi van verschillende toetjes) door de bijzondere variatie in zowel smaak als textuur zeer verrassend; het hoofdgerecht met varkensvlees was in vergelijk daarmee niet bijzonder. Voor het voor- en nagerecht zouden we een nachtje in het design hotel van het Kasteel zeker overwegen.
Anke S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Het restaurant van Het Kasteel in Coevorden stelt qua locatie, inrichting en sfeer niet teleur. Gevestigd in een historisch bouwwerk straalt het een soort gedistingeerde gezelligheid uit. Dat maakt de totaalbeleving des te schrijnender. Want daar is nogal wat mis mee. Een piepjonge ober die zich bij elk bezoek aan de tafel uitvoerig moet verontschuldigen voor de lange wachttijden, het ontbreken van items op de (toch al niet imposante) kaart, de uitvoering van de gerechten en de fouten bij de uiteindelijke afrekening werkt aanvankelijk op de lachspieren maar na verloop van tijd beginnen al die excuses behoorlijk irritant te worden. Dan wordt pijnlijk duidelijk dat je het niet redt door de boter bij het oudbakken brood op een mini-zwerfkei gelegen in een bak met spliterwten te serveren (wie verzint die nonsens...) maar dat je als restaurant méér hebt aan personeel dat begrijpt dat er een directe relatie is tussen wat er op de menu- en wijnkaart staat en wat de klant moet kunnen verwachten.
Bianca S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Zeer mooie locatie en in dezelfde stijl ingericht. We werden hartelijk ontvangen en konden direct plaats nemen in het restaurant. Het eten was lekker en simpel. Zelf dacht ik dat er wellicht iets meer variatie qua eten zou zijn, gezien wij voor de luxe variant gingen. (bijvoorbeeld sandwich met vis of een mini quiche)
Jaap W.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Oudejaarsavond menu in gezellige volle ambiance. Mooi opgediende gerechten. Smaakvol, maar zuinig geportionneerd. Leidingwater wordt duur betaald. Dat irriteert. Bediening vriendelijk, maar dringend advies: leren zolen i.p.v leren hakken op houten vloer! Beperkt de geluidsoverlast.
Eva D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Twee kroketten met twee volkoren boterhammen: euro 9,50. Veel te zoute mosterdsoep voor euro 6,50 en een doodnormale cappuccino voor euro 3,50. Tel daarbij op een serveerster die warrig en afwezig was en die het bij de soep geserveerde witbrood goed probeerde te praten (want om bruin brood gevraagd) met: 'ja maar het is zelf gemaakt'....geen positieve ervaring dus.
Gerrit W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Goede accommodatie, vriendelijk en deskundig personeel, eten is ronduit fantastisch!! een aanrader!!
John V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Het was erg gezellig maar beetje druk met het personeel dat steeds heen en weer liep dat was erg jammer.
Verder was het erg goed.
Nicoline J.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker eten, mooie omgeving, bediening prima. Tijd tussen gangen te lang.
Wim T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Gisteren vanwege ons 49 jarig trouwen bij u gedineerd.
We hadden een Bongo bon gekregen en waren voor een verrassingsmenu naar uw hotel gegaan.
Om uit te proberen waar we volgend jaar ons 50jarig trouwen met familie en vrienden zouden gaan vieren.

Een verrassing was het...in de verkeerde zin van het woord.
WE ZIJN ZWAAR TELEURGESTELD.

Het voorgerecht was leuk en ook lekker, geen punt daar.
Maar het HOOFDGERECHT: 3 stukjes biefstuk van 4 cm lengte en halve cm breed en 3 platte bloemkool schijfjes voor minder dan een 10e bloemkoolroosje.
Een paar hele kleine knikkertjes aardappelpuree en nog wat entourage.
Er is een norm voor biefstuk bij een hoofdgerecht en dat is minimaal 150 gram.
Alles paste op een gebakschoteltje.
Ik heb fotos gemaakt maar die zijn volledig ongeschikt voor het foto album.

Wij zijn geen grote eters maar dit was een waanzinnige kleine hoeveelheid.
Leek meer op een overgebleven restant van een maaltijd.

Mijn wijnglas werd de 2e keer gevuld tot een hoogte van nog geen halve centimeter.
Bij het derde glas zei ik dat tegen de andere ober en die vulde mijn glas extra bij.

We hebben al vele vele jaren onze trouwdag gevierd in binnen en buitenland maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Ook zakelijk heb ik op vele plaatsen gedineerd maar ben dit in mijn leven nog niet tegengekomen.

Bij de plaatselijk snackbar krijg je als bijgerechtje meer groente dan hier de groente bij het hoofdgerecht.

We waren van de zomer wezen kijken en dachten in de grote zaal te zitten maar niets was minder waar.
Een kleine zijkamer die rumoerig en rommelig was. Ongedekte tafels.
Later realiseerde ik me dat jullie natuurlijk de grote zaal voor de kerst aan het klaar maken waren.
Maar...had ons dat verteld.

Voor ons is onze trouwdag heel erg belangrijk en we zoeken altijd alles met zorg uit.
Hebben nooit klachten want we zijn heel erg makkelijk.
Maar dit slaat echt alles.

We zijn zwaar teleurgesteld en zullen dit niemand aanraden.
Ten sterkste afraden zelfs.

Een zeer teleurgesteld echtpaar.



Het management zou contact opnemen en de chefkok ook maar tot op heden hebben we NIETS GEHOORD.
Casper S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Geweldige voorgerechten, maar hoofdgerechten vielen tegen. (Vis wat vet en geserveerd op kaal bord. Sate vrij taai en smakeloos.)
De inrichting is heel erg sfeervol, maar met wat verbeterpunten. (Kapstok overvol, muur beschadigd, lamp stuk, rioollucht.)
Iets meer aandacht voor details zou fijn zijn, want het is echt een prachtige locatie met heel veel potentie!
Frans V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Beetje chaotisch
Cisca L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
  • Online gereserveerd
De kipsate was heerlijk, de patat ook, de sla was niks, alleen sla, geen sausje of noortje erdoor. kale sla.
Het was erg weinig de patat en sla.
De oberbwas vreselijk, hij liep op schoenen met klik, het leek of hij op hoge hakken liep, hij liep erg snel, druk en hard( stampend) door de eetzaal.
Het duurde lang voordat we konden bestellen. Niks na genomen, anders nog weer een half uur of langer wachten.
We hadden het eten op en toen moesten we nog vragen waar het bier bleef, besteld bij het eten,niet tussen door vragen, wilt u nog iets drinken?
Flink gegeven en niet een, bedankt.
We gaan niet weer hier eten.
Lian M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijke sfeer , lekker warm , goeie bediening.Fantatische gerechten, ware smaakbeleving. De chef aantafel .... helemaal top.
Marije P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten was lekker maar erg weinig. Te duur voor wat je krijgt.
Jacko S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Wijnarrangement was uitstekend bij het 5 gangen menu. Doorbakken taai rundvlees kan echt niet. Bediening matig, rekening klopte niet. Al met al voor dit prijsniveau volstrekt onvoldoende. In Coevorden zijn betere gelegenheden waar je meer kwaliteit, lekkerder eet met vriendelijker bediening voor minder dan de helft van het geld.
G.H Z.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Verrassingsmenu bestaande uit 5 gangen.

Wat top!! En natuurlijk heerlijk!!
Carienr P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Om 1700 uur een tafel gereserveerd. Bij aankomt kregen we te horen dat de keuken pas om 1800 uur open was, maar dat men zou i formeren of wij aan tafel konden. Dit was het geval en wij bestelden iets te drinken in de verwachting dat we dan de kaart zouden krijgen. Niets was minder waar. We hebben een half uur gezeten zonder een mens te zien. Na polshoogte te hebben genomen en ons beklag te zei het meisje dat ze zo zou komen en dat ze het druk had!!! Echt, mijn mond viel open. De manager verscheen toen en hem vertelde we hetzelfde. De sfeer was weg en wij zijn gegaan. Nooit meer! Wat een enorme slechte service.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.