Karaat

Houthavenkade 103 1014 ZB Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|
31-202239695
8,7 /10
18 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2
    Halve fles mineraalwater
  • € 5
    Fles mineraalwater
  • € 4
    Glas wijn
  • € 23
    Fles wijn
  • € 5
    Glas champagne
  • € 37
    Fles champagne
  • € 2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Karaat

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Tram 3, Bus 22

Openingstijden

Monday till Thursday, 08.00 till 01.00
Friday & Saturday, 08.00 till 03.00
Sunday 09.00-01.00

Services

  • Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Restaurant is af te huren (160 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Fantastisch
8,7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    5
  • 9
    5
  • 8
    4
  • 7
    2
  • < 7
    2
Eten
8,6
Service
8,4
Decor
9,2
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
12/18 recensies

Jouw recensie over het restaurant Karaat

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Moniek P.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Goede bediening, geweldige gevarieerde kaart en heerlijk eten! Prachtige inrichting en goede locatie. De nagerechten zijn ook fantastisch
Peter S.
Meesterproever
(552 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2019
  • Online gereserveerd
In het fonkelnieuwe deel van de wijk Houthaven in Amsterdam-West - en omringt door woningen en straten die nog in aanbouw zijn - ligt Karaat. Het voordeel van nieuwbouw is dat je alles van scratch af kunt ontwerpen en dat is bij Karaat fantastisch gelukt. De inrichting oogt zeer fraai en de ruimte is hoog en dus ideaal voor een entresol. Hier kun je zeven dagen per week ontbijten (ze hebben een eigen bakkerij), lunchen en dineren. De dames en heren in de bediening waren uiterst vriendelijk en professioneel en bij binnenkomst stond mijn tafeltje, met mijn naam op een klein schoolbord, gereed. Mijn lunch was uitstekend. Ik had de baguette báhn mì met een terrine van kippenlever en ham, zoetzure wortel, rettich en koriander en de Aziatische salade met sesamdressing en falafel. Bij Karaat klopt alles en als ik in de buurt ben, kom ik zeker terug.
Restaurant
Hi Peter, wat leuk om je enthousiaste en fijne review te lezen! Ik zal je complimenten zeker doorzetten naar het team en hopelijk zien wij elkaar snel weer :) Gr, Michelle
Janto M.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Ruime tent met mooi interieur, veel licht en goed terras vrij dicht aan het water. Lekkere en goeie gerechten met een twist, vriendelijk personeel.
Anneke D.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie plek, goede bediening en erg goed eten!
Peter P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Op menukaart “Asperges etc.” Op mijn bord verscheen o.a. heel veel parelgort met een paar groene asperges. Groene asperges kun je niet als asperges aanbieden.
Gamba’s van partner droge hap, zonder smaak behalve van ranzige olie waar kennelijk ook de frites in bereid waren, waarschijnlijk meer dan 1 keer.
Wij zeggen niet snel dat het niet goed was, dit keer wel; ter compensatie verdwenen 2 glazen rode wijn à €6 van de rekening. Dat was tenminste nog iets. Maar prijs/kwaliteit slechter dan “kan beter”
Restaurant
Beste Peter,
Wat jammer om te horen dat dit jullie ervaring is geweest! Dit is uiteraard niet onze bedoeling, de ervaring van onze gasten is het belangrijkste en wij doen veel om deze juist méér dan positief te laten zijn. Ik heb dit opgenomen in het managementteam en wij snappen de uw verwachting van de asperges anders is dan het daadwerkelijke gerecht. Dit zullen wij meenemen met de opmaak van onze nieuwe menukaarten, dank hiervoor. Onze gamba’s worden niet gefrituurd maar hadden zeker niet droog mogen zijn, onze excuses hiervoor. Ik snap dat u nu niks heeft aan mijn excuses, maar wellicht staat u ervoor open om nog een keer langs te komen bij Karaat en dat wij u een andere ervaring kunnen geven! Als u hiervoor open staat zou u dan contact met mij op willen nemen via reserveren@karaatamsterdam.nl . Hopelijk spreken wij elkaar snel! Gr, Michelle
Jacolien V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie plek, ongedwongen sfeer, eten was goed, prijs/kwaliteit ???? en bediening was prima! Aanrader...
Marco V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Bediening was niet alert en traag. Drie gerechten (van drie) niet gaar helaas. Ze hebben wel excuses gemaakt en 1 gerecht van de rekening gehaald. Maar het excuus over de zeeduivel die deels rauw was (in een warm gerecht) dat je die ook best rauw kan eten kan niet in mijn ogen.
Misschien is het de opstart, maar het loopt nog niet lekker (althans, niet toen wij er waren). Over een tijdje nog maar eens proberen
Restaurant
Beste Marco, wat jammer om te horen dat dit jullie ervaring is geweest! Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest en heb dit ook intern opgenomen met zowel de bediening en het keukenteam. Hopelijk wil je ons binnenkort nog een kans geven zodat wij aan jou kunnen laten zien hoe fijn en lekker het is bij ons :)
Als je hier voor open staat, willen wij je graag de hoofdgerechten aanbieden, kan je mij mailen via reserveren@karaatamsterdam.nl. Hopelijk tot snel! Gr Michelle
Elke V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Leuke kaart, veel bijzondere groentegerechten dus ook fijn voor vega’s. Net open dus alles mooi nieuw. Mooi opgezet. Uitzicht is nog tikkie bouwput maar wordt ooit ook prachtig door grote ramen.
Hendrik V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Goed eten, prachtige nieuwe zaak en een fantastisch uitzicht op het water. Het personeel was nog niet helemaal ingewerkt, maar dat is begrijpelijk. Wel erg vriendelijk.
Glenda C.
Meesterproever
(15 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Karaat is een aanwinst voor de buurt! Mooie zaak, goede akoestiek (het is een grote zaak, veel mensen; maar geen last van anderen gehad/anderen van ons), mooi uitzicht over het water en het eten was top. Prijs-kwaliteit verhouding goed. We hebben met ons gezelschap alle herbivoren en carnivoren voorgerechten genomen en wat hoofdgerechten, dus hebben veel kunnen proeven en kunnen genieten :)
Sol A.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2019
  • Online gereserveerd
De kwaliteit van hun vlees is goed. De kok doet zijn best. We werden door 2 dames geholpen, waarvan de ene heel slordig (onervaren en onpersoonlijk) was en de andere (iets oudere dame) servicegericht was. Ze nam voor alles haar tijd en zette feedback meteen om in actie. Door haar komen we nog een keer terug.
Irene K.
Meesterproever
(19 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Trendy, mooi en sfeervol restaurant met een fijne ambiance! Personeel erg vriendelijk en klantgericht. Bij binnenkomst wordt je netjes naar tafel gebracht en wordt je door alle collega’s die je onderweg tegemoet komt vriendelijk begroet. (eveneens bij vertrek) Dit team geeft je een gevoel van een warm bad! Het eten werd mooi opgediend, de porties vonden wij persoonlijk iets aan de weinige kant, maar wel van voortreffelijke kwaliteit. Er werd iets verkeerd uitgeserveerd en bij afrekening was korting niet verrekend, maar het werd allemaal netjes gecompenseerd en verrekend door zeer aardig en vriendelijk personeel waardoor we het niet als vervelend hebben ervaren. Zeker moeite om hier terug te keren. Enig minpuntje is het belachelijk duur parkeren in de buurt, maar dat is een kwestie van de gemeente.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.