JinSo Loungebar & Restaurant

ArenA Boulevard 155 1108 DE Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 31
|
31-206974138
5,8 /10
90 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 31
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant JinSo Loungebar & Restaurant

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 11:30 - 22:00

Services

5,8 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    0
  • 9
    4
  • 8
    6
  • 7
    24
  • < 7
    56
Eten
5,6
Service
5,7
Decor
6,5
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kan beter
90/90 recensies

Jouw recensie over het restaurant JinSo Loungebar & Restaurant

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Thérèse W.
Meesterproever
(69 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
We hadden minstens 10 keer eerder bij Jinso boven gegeten (met een groep van zo'n 4 tot 8 personen) en altijd tevreden geweest. Een tafel gereserveerd voor 17 uur. Ik was als eerste aanwezig en hoorde aan de bar beneden dat het restaurant boven om 17 uur van bediening voorzien zou zijn en dan open zou gaan. Om 17.10 uur liepen we de trap op naar boven. Toen we halverwege de trap waren werden we door een serveerster teruggefloten. Waar we op weg naar toe waren? Nee, antwoordde de serveerster bits, geen sprake van. We konden wel een reservering hebben en haar collega beneden aan de bar kon wel gezegd hebben dat ze vanaf 17 uur ook boven open waren, maar dat was niet het geval. We moesten beneden maar wachten totdat ze zover zouden zijn dat ze boven ook konden bedienen. Dit alles werd op een zeer botte, klantonvriendelijke manier gebracht. We liepen stomverbaasd de trap weer af en besloten naar een ander restaurant te gaan. De serveerster riep ons achterna dat ze het vreemd vond dat we verderop gingen want we moesten toch begrip voor hun situatie hebben. Gelukkig zitten er in de buurt genoeg restaurants waar de bediening wel begrijpt dat ze de gasten niet moeten afblaffen. We komen hier niet terug.
Deni .
Meesterproever
(18 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
4
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
De bediening was vriendelijk en heel snel, niets op aan te merken en we hebben 3 verschillende mensen aan tafel gehad.
Maar dat broodje mozarella, tomaat en pesto..... nee. De Mozarella was net plastic. 3 rechthoekige plakken op een broodje. Pesto was trouwens wel ok.
Bosbende .
Meesterproever
(30 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Met 4 collega's hier gegeten zonder dat er een festival was. Daarmee was het buffetrestaurant gesloten, maar dat was geen straf. Bij de borrel de snackplate aan laten rukken, als alternatief voorgerecht. Goede keus met lekkere hapjes, voor elk wat wils.
De salade met gerookte zalm was een uitstekende keuze. In sommige restaurants moet je dan de zalm erbij denken, hier was de salade echt goed belegd met gerookte zalm. Zo hoort het. Bediening was vriendelijk, waarbij er wel wat teveel verschillende mensen het werk deden. Hierdoor ging het serveren rommelig, maar alles kwam op z'n pootjes terecht.
Mirna G.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Mijn ouders zijn op bezoek vanuit het buitenland. We kwamen hier om een koffie te drinken en een stukje taart te eten en hebben een glasje water besteld... de ober kwam met een glasje water in zijn hand en zei "here is the water but in Holland we don't usually give water". Echt onaardig.
Shellen G.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Erg slechte service!!De obers zijn allemaal chagerijnig en helemaal niet aardig.... wij komen sowieso nooit meer terug!!!
Annemiek V.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
2,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Blijkbaar kunnen ze geen drukte aan. We zitten hier nu al anderhalf uur op het terras, en nog geen drinken. Na veel vragen aan personeel, weet niemand ervan. We hebben begin dit jaar ook slechte ervaringen gehad, maar in de hoop op verbetering, de zaak toch weer een kans gegeven..
Helaas, toch geen verbetering... Jammer, een domper op wat een leuk begin van de avondje Limp Bizkit had moeten zijn..
Rop D.
Meesterproever
(35 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Sinds lange tijd weer eens all you can eat gedaan en dat was prima! De keuze was nog steeds hetzelfde (wellicht wat variatie?), maar de kwaliteit was goed, behalve het biefstukje dat was van matige kwaliteit. De bediening leuk & vlot. We komen beslist nog eens terug.
agvandrunen .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Gisterenavond voorafgaand aan een concert in de Ziggodome, een hapje gegeten, service en eten is altijd prima. Of het nu van het buffet is, of van de kaart. Wordt altijd goed ontvangen, kan mijzelf voorstellen als er meerdere evenementen zijn dat het voor hun ook druk is, dus alle klagers ten spijt. Ik kwam er al toen ze nog in het oude pand zaten, maar kwaliteit en bediening is voor mij nog steeds hun kracht.
Annemiek V.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Jammer dat ze tijdens de evenementen een andere kaart hebben. Wij zaten er vanaf een uur of 4 lekker wat biertjes weg te tikken, wilden wat te eten bestellen vanaf de kaart die we rond die tijd ook kregen.
Maar nee, ze kunnen daar dus geen drukte aan, dus we kregen een andere kaart voorgeschoteld waar dus geen simpele hamburger op te bekennen is. Echt een slechte zaak, hier komen we niet meer terug. Jammer maar helaas
Anton M.
Meesterproever
(30 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vanwege een bezoek aan het Ziggo Dome kwamen we hier uit om iets te eten. Dat je dan even moet wachten is helemaal prima. Helaas voelt de service aan als een fabriek. Je wordt even snel aan een tafel gezet, de bediening kijkt niet echt om naar wie geholpen moet worden en de serveerster die ons eten kwam brengen keek de hele avond chagrijnig. Als je niet op kunt brengen vrolijk te kijken zoek dan een ander beroep. Uitstraling van het restaurant is helemaal prima. Dan het gerecht. Ik had Mambai Lambs stew die echt lekker was. De portie groente was niet echt een portie, een minuskuul bakje, wat op zich prima smaakte. Ook de kip in teriyaki saus smaakte prima maar ook daar ontbrak van een gezonde portie groente ieder spoor.
Merle R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Hier vandaag gegeten, een Thaise salade met ribeye. Was weinig Thais aan en flauw. Tafelgenoot was ook niet te spreken over zijn gerecht. Niet lang erna ziek van eten, ik zal de details besparen. Absolute afrader.
Rob G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Dit is gewoon een opgewarmde prak voor ruim € 20,00. Onvoorstelbaar dat dit soort restaurants kunnen blijven bestaan.
Het eten was lauw en stond binnen 5 minuten op tafel. Opgewarmd dus. Hoewel, ik denk dat ze niet eens de moeite hebben genomen om de prak op te warmen. Not done!
Nas J.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ik kwam hier in mijn eentje om een kop koffie te drinken en te genieten van een cheesecake. Ik werd ergens in een hoekje gezet en kreeg mijn koffie in een meeneembeker. Vervolgens deden ze de ramen aan mijn kant open terwijl het koud was. Toen ik van plek wisselde omdat ik het koud had werd me gezegd dat ik daar niet mocht zitten omdat ik deze plek bezet hield. Als het druk was geweest had ik het begrepen maar het was hartstikke rustig. Ik kreeg het gevoel dat ze me zo snel mogelijk weg wilden hebben. Daar ga ik nooit meer heen. Nog nooit zo slecht behandeld!
Cheryl93 .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteravond met een groep van 6 mensen wezen dineren. Het eten was erg onder de maat. Het was lauw tot koud en zelfs na een klacht kwam mevrouw terug met koud eten. Het eten kwam na onze mening veel te snel aan tafel, namelijk na 5 minuten al. Het lijkt wel opgewarmd eten. Voor ons is dit een absolute NEE. Er zijn betere eetgelegenheden die voor een betere prijs lekkerder eten serveren.
Cheryl93 .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteravond met een groep van 6 mensen wezen dineren. Het eten was erg onder de maat. Het was lauw tot koud en zelfs na een klacht kwam mevrouw terug met koud eten. Het eten kwam na onze mening veel te snel aan tafel, namelijk na 5 minuten al. Het lijkt wel opgewarmd eten. Voor ons is dit een absolute NEE. Er zijn betere eetgelegenheden die voor een betere prijs lekkerder eten serveren.
Jessica M.
Meesterproever
(15 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Even lekker een hapje eten voordat je de de bios ingaat denk je dan...niet doen bij JinSo.
Magmetroneten zou je haast zeggen, koud opgediend, alleen de extra groenten was warm. De hoofdgerechten zijn aardig aan de prijs want garnituren dienen apart besteld te worden.
De noodles waren droog en zaten geen smaak aan.
Beiden een simpel hoofdgerecht en een drankje met ieder een garnituur erbij gekozen. Alles bij elkaar moesten we €47,50 afrekenen en naar ons idee véél te veel voor een magnetronmaaltijd.
Misschien is het wat om het concept bij te stellen en voor eerlijke simpele gerechten te gaan voor een redelijkere prijs ipv je op de zogenaamde Japanse keuken te richten.
Loes S.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met het team buffet gaan eten, ik vond het middelematig. Weinig keus aan vegetarisch eten en ik vond het eten niet echt heel warm. De chocoladefontein ziet er leuk uit maar de chocolade smaakt niet.
Verse fruit salade was lekker maar er zat ook fruit tussen uit blik, bah! Kok was wel erg vriendelijk en fileerde de door hem vers bereidde vis voor ons.l
Isabella V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker eten maar zeer slecht aangevuld meerdere bakken tegelijk leeg , 1 oudere dame die alles moest aanvullen waneer het uit de keuken kwam en duurde erg lang voordat het was aangevuld. Voor 24,95 best duur zeker daar je op zoveel gerechten moest wachten.sate heb ik niet 1 keer kunnen nemen. Wij waren met 15 personen en zo waren er meerdere grote groepen , dit kunnen ze dus niet goed inschatten. Want om 8 uur toen wij weg moesten stond er wel van alles klaar maar ja geen tijd meer. Meeste mensen waren er tussen 18.00 en 20.00 uur.dus het advies aan Jinso betere inschatting maken want ik zou jullie niet snel aanbevelen.ook al was het eten lekker.
Met vriendelijke groeten Isabella
Annemarie K.
Meesterproever
(42 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk kip gerecht met rijst gehad, deze was erg smaakvol. Bediening was vlot en vriendelijk. De sfeer is niet super bijzonder maar wel oké. Bij binnenkomst zag ik weg veel tafeltjes die nog schoongemaakt moesten worden en dat vond ik wel wat slordig ogen. Verder nergens iets op aan te merken.
Tim S.
Meesterproever
(90 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een erg groot restaurant maar ondanks dat zijn de zaakjes meestal wel op orde. Wanneer het helemaal vol zit dan duurt het soms langer. Personeel altijd erg vriendelijk en beleefd. De laatste keer hebben we hier gebruik gemaakt van het buffet en dat was echt gewoon goed en lekker. Genoeg keus en duidelijk aangegeven wat het is. Restaurant is verder overzichtelijk en boven heb je zeker genoeg ruimte.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.