Het Roode Hert

Zuiderdorpstraat 15 1981 BG Velsen-Zuid Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 49
|
31-255515797
7,1 /10
33 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 49
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Het Roode Hert

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Services

  • Mastercard , Pin , Visa
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren
7,1 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    2
  • 9
    7
  • 8
    3
  • 7
    5
  • < 7
    14
Eten
7,5
Service
6
Decor
7,2
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
31/31 recensies

Jouw recensie over het restaurant Het Roode Hert

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Em B.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Alles is eigenlijk al gezegd in veel recensies hieronder. Gastheer/eigenaa is in zijn hoofd al aan het rentenieren; het restaurant staat te koop en moeite om gasten gastvrij te ontvangen en het ze naar de zin te maken is er niet meer bij. Hij doet er alles aan om je GEEN plezierige avond te bezorgen. Wanneer je met een social deal, groupon of primera-deal komt is zelfs het servet anders (papier ipv linnen), krijg je geen amuse en zijn de gerechten anders (lees: van mindere kwaliteit en beduidend minder kosten). Dus: geen korting, maar gewoon een ander concept. Misleidend heet dat. Water wordt alleen per fles geserveerd, kleine flesjes water zijn er niet dit wordt automatisch (zonder te vragen) een grote fles, met dito bedrag. Kosten voor glas wijn (7,50) /speciale koffies (9,75 zonder friandises) etc. zijn torenhoog en niet in overeenstemming met de kwaliteit ervan. Ze hebben er duidelijk geen zin meer in. En dat is jammer, ook voor de toekomstige koper. Dan heb je het niet begrepen. Dit is duidelijk een vorm van in korte tijd veel geld genereren.
Sjemaine T.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
woensdagavond met 6 personen bij het Roode Hert gegeten via een deal van de Primera. Na de recensies gelezen te hebben had ik hier en daar wat twijfels. Dit was totaal niet nodig want we hebben onwijs genoten! Vooraf een terrine van ree met als hoofdgerecht super malse parelhoen. Mijn vriend is allergisch voor appel en dit werd bij het dessert keurig opgelost voor iets anders. Verder mooie wijnen op de wijnkaart die keurig zijn geprijsd. We hebben onwijs genoten! Laat je niet afschrikken door de recensies en team van het Roode Hert nogmaals bedankt.
GJ B.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Na 30 jaar weer terug in het Roode Hert, met vrienden, voor een diner ter ere van onze gezamenlijke trouwdag. Inmiddels zit er natuurlijk een nieuwe eigenaar in. Wij kozen voor 5 gangen een verrassingsmenu met bijbehorende wijn. Er was heel goed rekening gehouden met gluten- en lactose vrije eter (gewoon vooraf even bellen).
Ik wil niet teveel verraden van het menu. De eerste gang was vlees, de tweede en derde vis en de vierde was weer vlees, in ons geval een winterschotel met twee bereidingen van hertenvlees. Het toetje was een zalige mousse op een bitterkoekjes bodem en een pistache ijsje.
Goede porties, goeie ontspannen bediening, perfecte tijd tussen de gangen niet te lang en niet te kort. Prijs kwaliteit ws zeer goed. Voor de volgende keer wachten we geen 30 jaar ...
Jeroen D.
Meesterproever
(139 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Met 2 personen geluncht bij Het Roode Hert. Vooraf zalm, hoofdgerecht Tournedos met truffel. Nagerecht chocolade, maar die hebben we vervangen door koffie. Smakelijk gegeten, vriendelijke bediening. Prima dus.
Anneke R.
Meesterproever
(22 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ooit was Het Rooden Hert een leuke tent met prima eten, goed sfeer en vriendelijke bediening. Tweede keer hier gegeten met 8 volwassenen. Okay het eten was via social deal en ik snap dat je daar als restaurant niet vrolijk van wordt, maar doe er dan niet aan mee!!! Lijkt mij ook dat je het doet om je restaurant te promoten. Welnu dat is in ieder geval NIET gelukt. Ik raad de heer die bedient aan om een ander beroep te kiezen. Hij heeft het echt niet begrepen. We hebben naderhand toch nog een drankrekening van 270 euro betaald dus het had wat vriendelijker gemogen. Verder zat er buiten ons slechts 1 tafel van 2 en die waren ook snel vertrokken.
WAT EEN AANFLUITING! Een adviesje voor Social Deal, weiger dit restaurant om mee te doen aan deals want ze willen eigenlijk geen gasten ontvangen. Zonde van het restaurant want het zit op een top lokatie en je kunt er iets leuks van maken, maar deze heren slaan de plank volledig mis.
Martine V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Via social deal bij dit restaurant uitgekomen. Het leek mij leuk mijn moeder eens culinair te laten verwennen. Had de recensies over de gastheer gelezen maar ach hoe erg kon het zijn? Nou erg dus! Zoals velen al hebben geschreven voel je je met een deal totaal niet welkom. Zou niet mogen en doe dan gewoon niet mee als je deze mensen te min vindt. In de eerste 5 minuten had hij mijn moeder al twee keer gekleineerd. Normaal vind ik het heerlijk om bij de gerechten een passende wijn geserveerd te krijgen maar ik moest rijden dus sloeg het aanbod van de wijnkaart af en bestelde een sauvignon blanc. Mijn moeder wilde graag een chardonnay en dacht daarbij aan witte wijn dus zei er wit achter. Nou mevrouw ik zal u wat leren: er bestaat geen rode chardonnay!! U lijkt op iemand zei ze, nou mevrouw ik wil het niet weten we zijn allemaal mensen en ik ben ik en u bent u! Toon was gezet! Maar ok, zonnetje schijnt, zouden de avond niet laten verpesten door de gastheer en van het heerlijke eten gaan genieten. Kwartier na ons arriveerde een stel die zonder deal ook van het 4 gangen diner kwamen genieten. De gastheer kwam met de amuse, wij 6 stukjes kroepoek (wel de balinese variant dat dan weer wel) maar het stel naast ons kreeg een zelfgemaakte amuse. Tussendoor gooide hij toch nog even de wijnkaart op tafel ondanks dat wij hadden gezegd dat wij dat niet wilden. (Achteraf begrijpelijk als een wijntje eur 7 kost!!) Samen met de arrogante houding geen leuke binnenkomer. We vroegen of we na het voorgerecht binnen mochten eten. Nee, het is of binnen of buiten ik heb al alles klaarstaan!! Ok dan pakken we wel ons glaasje en gaan we binnen zitten..... “Uiteraard” maar wel heel fout kreeg het stel hun voorgerecht eerder. Voorgerecht was een saaie carpaccio, maar toegegeven wel lekker. Daarna een linzensoep, ben niet zo van soep, de gastheer vertelde dat hij er ook niet van hield ?? Tijdens het hoofdgerecht vroeg hij of ik nog een wijn wilde, had er al twee op dus vroeg om een water. Mijn moeder had al een water na eerst een hele fles te hebben afgeslagen en ook nu werd er weer gevraagd of ik een fles wilde. Uhm nou nee, gewoon een water is prima. Je voelt je dan gewoon ongemakkelijk maar om nou een hele fles te gaan bestellen alleen om de gastheer een plezier te doen? Hoofdgerecht was drie keer niks, droge parelhoen met roerbakgroenten en paar slappe aardappeltjes. Gastheer dacht er waarschijnlijk hetzelfde over want grep de borden van de tafel zonder te vragen of het had gesmaakt. Ik was erg teleurgesteld en het deed mij denken aan leftovers die ik de volgende dag nog even opbak. Nu kon ik ook niet meer lachen om de houding van de gastheer. Als het eten nou nog fantastisch was dan denk je ok zielig dat hij denkt zon houding te moeten geven maar nu wilden we eigenlijk gewoon weg. Omdat het eten toch niet zo culinair verzorgd was als ik had gedacht maakte ik nog een grapje dat we of een saaie creme brulee of een panna cotta zouden krijgen. Hoopte op wat anders maar het was een panna cotta... Volgende keer toch maar echt van de recensies uitgaan want ik denk ookal was het eten wel top dan nog is de avond niet compleet. Heel jammer, maar kom hier echt nooit meer. De gastheer zit echt niet op zijn plek maar daar zal hij zelf niet mee zitten. Ook gaan ze nog gewoon door met social deals, waarom is mij een raadsel, is toch voor niemand leuk zo? Zonder koffie en fooi met gierende banden weg!
kasper S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was goed, maar de ober was verschrikkelijk. Wat een arrogant stuk vreten. Als je je te goed voelt om mensen te bedienen, die gebruik maken van een actie waar je als restaurant aan mee doet om de tent vol(ler) te krijgen, waarom doe je er dan aan mee?
Leonie V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wauw wat hebben wij ons onwelkom gevoeld! Elke vraag was er een te veel voor de gastheer en het was overduidelijk dat ie ons met onze groupon wel kon schieten. Gerechten waren ok, maar wij komen hier nooit meer. Zelfs voor het grouponbedrag zijn er zat restaurants met een betere kwaliteit. Tijd om met pensioen te gaan!!
Leonique D.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vanavond gegeten in het rode hert. Fantastisch gegeten. Heerlijk Vier gangen diner . Goed op elkaar afgestemd en bijzonder vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Mooi servies en heerlijk warme borden . Geen enkel minpuntje te bedenken.
Loet D.
Meesterproever
(14 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gister met 3 collega's bij het Roode hert gegeten. Als ik de ervaring met een zin zou moeten samenvatten: Goed eten, maar de bediening laat ver te wensen over.
Bij binnenkomst waren mijn collega's er iets eerder dan ik en meteen werd wat moeilijk gedaan over de naam van de reservering. Stond dat nu op mijn naam, of op naam van ons bedrijf... raar om daar moeilijk over te doen en zo druk was het ook niet, dus een reservering voor 4 personen lijkt mij niet zo lastig. Gastheer was gewoon niet aangenaam. Paar voorbeelden: Toen ik vroeg om een ijsthee: "maar meneer...zoiets hebben wij hier echt niet. Hooguit een cola-tje of een appelsap of gewoon water. Nadat ik een rode wijn had gedronken werd er gevraagd of ik nog een glas wilde. ""nee dank u, ik moet straks nog rijden". gastheer zette de wijnfles opzij en liep weg. Niet even vragen of ik misschien nog wat anders wilde. Daar zat ik dan zonder drankje.
Het eten op zich was prima. Weinig op aan te merken, maar als je je niet gastvrij opstelt, dan bepaalt dat wel voor een groot deel je avond.
Jammer, want het Roode hert zou een mooi restaurant kunnen zijn.
Oz T.
Meesterproever
(198 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Voor het eerst uitproberen met..ja, ja de zoveelste...een SD spontane reservering. Lekker dicht in de buurt.


Had al een paar recensies gelezen over bediening etc, dus enigszins voorbereid.
Bij aankomst bij de deur was het inderdaad wat stijfjes, maar correct (op 't formele af). Mijn bijna 80-jarige moeder (nog 3 jaartjes) druk bezig haar rollator buiten bij de deur in een hoekje te parkeren onder toeziend oog van de gastheer.


Binnen lekker knus en opvallend het zeldzamer wordende tafellinnen. Sjiek hoor.
Correct bediend.
Gerechten waren gewoon heerlijk en boven de standaard (vitello tonato met heerlijk stukje tonijn + subtiele dressing als voorgerecht; dan een lekkere niet te zoute cremerige courgettesoep met bieslook en gerookte zalm.
Als hoofdgerecht een lekker bereide parelhoen met carre aardappeltjes en witlof.
Als nagerecht een subtiel en licht smakende cheesecake met heerlijke vanilletopping; normaliter vermijd ik cheesecakes (meestal bereid op de vettige Amerikaanse manier), maar dit was prima.
Tsja, dan zijn er altijd mensen, die zeggen dat het allemaal standaard is en dat ze 't ook thuis kunnen maken; tsja doet dat dan, als je zelf idd een verborgen chefkok bent of ga elke keer uit eten bij een sterrenrestaurant.
Het was dus gewoon goed.
Koffie genomen aan het einde; kwam met lekkere friandises (koekjes, noga, caramel (dacht ik)) en op de kassabon zag ik, dat dit wel een prijs had (5.50). Tsja ook hierover kan gezeurd worden door sommigen, maar dit doen wel meer restaurants (standaard) en als je toch culinair aan 't genieten bent, dan kan je het ook zien als een stijlvolle afsluiter.


De plek is heerlijk gelegen in een rustiek dorp (Velsen-Zuid) en buiten eten (niet op deze dag, te koel) lijkt me heel fijn hier.
Zag ik sommige recensenten klagen over (te weinig) aandacht van de gastheer, terwijl 'hoge heren/vaste clientele' ? Ach, mij boeit het niet zo, zolang ik maar correct bediend wordt en de gerechten te pruimen zijn volgens de standaard van het restaurant. De rest is meegenomen, mocht het klikken.
Wel kan ik de gastheer aanraden om eens te kijken (voorzover niet gedaan) bij een 2-sterrenrestaurant in de regio, wiens gastheer tegelijkertijd en vakbekwaam en in contact met alle gasten is (met de een meer of minder dan bij de ander). Het zou dit restaurant (en ook andere restaurants) een eye-opener kunnen geven.
Alleen al de gastheer kan al een heleboel winnen. Wie weet hoef je als restaurant nadien niet (meer) op SD te staan, tenzij hiervoor bewust gekozen is.


Bij vertrek werd deze keer mijn moeder zeer attent in het zadel (haar rollator) geholpen door de gastheer middels uitvouwen en rijklaar maken hiervan.
In hoeverre mijn fooitje van 3 euro invloed hierop had, weet ik niet ;-), maar gaat in ieder geval om het eindresultaat.


Ik denk, dat ik nog wel eens terug kom (vlakbij huis), maar ben een te kleine man om 't volle pond te kunnen betalen, dus ik zal weer zwaaiend met mijn SD-vouchers aan komen lopen.
Het geniepige van zulke vouchers is echter (sprekend voor mijzelf), dat je juist vaker in een specifiek restaurant gaat eten, waardoor deze restaurants dus toch flink aan jouw clientele verdienen, ondanks voucher.


Cijfer service: 7 (aankomst: 6 en vertrek: 8), Gerechten 8; decor/ambiance: 8
Bianca K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vandaag geweest met social deal bon.


Eten was goed maar gastheer/ober verschrikkelijk slecht.
Deed enorm zijn best (en is ook gelukt) om je daar niet welkom te voelen en keek je ook echt de zaak uit.


Hadden om 7 uur gereserveerd en waren om even voor zeven bij de zaak.
Bij binnenkomst en snelle afgifte van de social deal bon
vroeg ik of we het eerste drankje op het terras in de zon konden nuttigen. Antwoord: "Nee liever niet ik heb net alles afgeruimd maar als u het wil, vooruit maar"


Ik drink geen wijn maar bier. Moest bijna smeken om nog een flesje te krijgen. Toch vreemd voor 4,25 per flesje.


Ober loopt meerdere keren langs en haalt wel de lege glazen van tafel maar vraagt niet hoe het gaat en of men nog wat wil nuttigen.
Na het dessert gelijk de rekening gevraagd en die werd na een tijdje op tafel gegooid.


Betaald en weg. Komen hier ECHT nooit meer.
Super slecht.
Niels R.
Meesterproever
(15 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Afgelopen donderdag hier wezen eten met een vriend van me. We hebben voor een 4 gangen diner gekozen.

De gerechten zijn als kleine kunstwerkjes. Mooi opgemaakt, goed van smaak. Ook de amuse welke we van het huis kregen geserveerd was erg smaakvol.

Het tweede tussengerecht, griet in de boter gebakken was de absolute topper! De wijnen uit het wijn arrangement waren ook goed uitgekozen!

Het Roode Hert heeft in de regio al jaren een goede naam. Waar vind je nog een restaurant met tafel linnen? Waar de gastheer/ober ook echt de tijd voor je neemt en wat kan vertellen over de gerechten/wijn. Dit is een absolute aanrader!
Jolpet .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gisteravond hier gegeten via social deal
Heerlijk gegeten ,lekker buiten , heerlijke wijn erbij en prima bediening !
Ik snap de negatieve reacties niet ...
Wij komen zeker terug !
Marian V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,8 /10
Eten
6
Service
1
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We maakten gebruik van social deal. We kwamen binnen en toen gedraagde de kelner zich niet vriendelijk, hij bootste mijn vriendin na, maar ik vond het genant en zij ook. Direct moesten de bonnen worden afgegeven.

We wilden geen wijn, maar spa rood. Het diner bestond uit makreel, aspergesoep, kabeljauw en een karamel dessert. Ik vond de kabeljauw niet vers smaken, brandde op de tong. Ik gaf dit discreet en netjes aan, maar de kok en kelner reageerde daar niet professioneel op. Het kon niet, nog nooit meegemaakt, kortom heel vervelend. Ik kreeg wel een stukje tarbot, die overigens heel smakelijk was.

Na het dessert bestelde we koffie. Hier zaten friandises bij. Wij dachten, goh wat leuk. Op de rekening waren ze terug te zien, terwijl we ze niet hadden besteld.

Het gevoel bekruipt mij dat de eigenaar(kelner) niet op gasten zit te wachten met bonnen. Ik denk dan verkoop ze dan niet en serveer geen dingen die niet zijn besteld.

Ik voelde me er totaal niet op mijn gemak. Dit heb ik nog nooit meegemaakt dat ik me zo niet comfortabel voelde. Ik ga er never nooit meer heen. Dat komt ook goed uit, want de heren zitten ook niet op gasten als ik te wachten.
Reen P.
Meesterproever
(23 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
3
Decor
3
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Via social deal hier een 4-gangen menu gegeten. Een wildpate, linzensoep met gekonfijte eend, parelhoen met zuurkool en een soort chocolademousse na. Volgens het kaartje op tafel werkt de keuken met 'seizoengerichte' producten- maar het wildseizoen is eind maart toch echt over. Eenzijdig menu (wild, wild en wild) eenvoudige traditionele bereiding. Tot mijn grote verbazing worden er geen karaffen water geschonken 'we hebben geen karaf maar wel een fles water'. Waar maak je dat nog mee, tegenwoordig. De kelner is ongeïnteresseerd op het horkerige af. De inrichting oogt versleten en is oubollig. Als dit menu normaal gesproken € 47,50 pp kost zou ik me bekocht voelen. Dit was eens en nooit meer.
AsKock .
Meesterproever
(86 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Hier gegeten via social deal. Al bij de uitleg van het diner raakten wij in een enorme discussie gewikkeld met de gastheer over al dan niet van tevoren doorgegeven dieetwensen. Mijn man weet zeker dat als daar bij de reservering om gevraagd is, hij dit ook als zodanig heeft doorgegeven. Belangrijkste punt is, dat ik geen wild eet en nu juist net deze avond het diner een hoog wild-gehalte had. Uiteindelijk bleek de gastheer alleen bereid tot een kleine aanpassing voor wat betreft het voorgerecht. Op mijn suggestie om als hoofgerecht een stukje vis, rund- of varkensvlees te serveren, kreeg ik als antwoord dat het restaurant geen varkensvlees serveert en dat vis niet paste binnen de prijs van de voucher. Het was dus slikken of stikken. Daar het hoofdgerecht bestond uit parelhoen waarvan de suggestie gewekt werd dat deze niet was geschoten, deze geaccepteerd. Vervelend dat met zo’n ervaring de toon gelijk is gezet terwijl de avond eigenlijk nog moet beginnen. Verder was er een lekkage in het damestoilet. Zowel aan de kant van de entree als aan de andere kant, dus zeker hinderlijk. Dit heb ik doorgegeven aan de gastheer en dit bleek bekend, er was actie ondernomen om dit op te lossen. Uiteindelijk hebben wij ons over de ergernissen heen gezet en hebben we genoten van een prima diner in dit overigens gezellig ingerichte en pittoresk gelegen restaurantje.
P. N.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,3 /10
Eten
7
Service
3
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met een social deal naar dit leuke restaurantje gegaan voor een hernieuwde kennismaking. Het was al een tijd terug dat we hier waren geweest dus vandaar. Direct na binnenkomst werd naar onze vouchers gevraagd alsof men bang was dit te vergeten. Er was een vast 4-gangenmenu (geen keuze in vlees of vis) en daar viel niet aan te tornen, tenzij je 5 eu extra betaalde. Het menu pate van ree, linzensoep, parelhoender en chocolademousse was goed maar niet bijzonder. We bestelden een fles (prijzige) huiswijn en vroegen hier een karafje water bij. De ober reageerde geirriteerd dat er geen kraanwater wordt geschonken. Blijkbaar had hij het artikel op de website van het PWN ("Meer wijnconsumpties dankzij serveren van water") nog niet gelezen.
Ondanks dit alles hebben wij een gezellige avond gehad maar wij zullen hier niet meer terugkeren, mede omdat wij m.n. de prijs voor de drankjes (€ 4,-- voor een flesje bier) veel te hoog vinden.
Nicole T.
Meesterproever
(28 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Gisteravond met vriendinnen hier gegeten via een Social Deal. Zeer aangenaam verrast door de ontvangst en de aankleding van dit restaurant. Het menu stond vast en bestond uit 4 gangen voorafgaand door een amuse. We hebben genoten van het wild, de soep en het mooi opgemaakte hoofdgerecht en als afsluiter een heerlijke dessert. Echt een "diner" in plaats van een "etentje".
Genoten en komen zeker nog eens terug in de zomer want het locatie middenin OudVelsen is prachtig!
Anneke R.
Meesterproever
(22 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,3 /10
Eten
7
Service
5
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Mijn vriendin had een tafel voor 6 geboekt via Croupon voor een 4 gangen menu. Dat was van te voren betaald dus alleen de drank werd nog in rekening gebracht. Mijn vriendin drinkt geen alcohol dus het lijkt mij vrij normaal dat ze iets van fris hebben. Er was weinig tot geen keus aan frisdrank, geen fanta, ginger ale of sprite, het enig was tonic, cola of bitter lemon. Op zich bijzonder, ik heb het niet eerder zo karig meegemaakt in ieder geval. De ene helft ging aan de rode en de andere aan de witte. We kozen in de eerste instantie voor een Riesling. "Daar is nog maar 1 fles van" .... nou misschien een advies om de voorraadbeheer wat aan te passen voor zowel de wijn alsook de frisdrank. Tevens werd er gevraagd of er water bij het menu geserveerd moest worden, ik heb daarop gemeld dat het een karaf kraanwater mocht zijn. Wij hebben het meest heerlijke leidingwater van NL en dus vind ik het onzin dat er water uit een fles geserveerd wordt. Daar werd niet op in gegaan en we kregen gewoon een fles spa blauw en daar word ik kribbig van, dan is bij mij de toon al gezet.
De bediening straalde weinig tot geen interesse uit. Ik zou als ik hem was een andere baan kiezen want zin had hij er niet in en deed alles zeer plichtmatig en op de automatische piloot. Je voelt je verre van welkom. Het eten was goed, niet bijzonder. Het gezelschap was gezellig dus we hebben een prima avond gehad maar het had beter ergens anders kunnen zijn. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug.
  • 1
  • 2
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.