Grand Café Figi

Het Rond 2 3701 Zeist Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 36
|
31-306927400
6,9 /10
99 recensies

Over het restaurant Grand Café Figi

Welkom in ons Grand Café, dé meest theatrale huiskamer van Zeist.

Het Grand Café Figi in Zeist is compleet verbouwd. Het Grand Café heeft een prachtige nieuwe inrichting en uitstraling. Gelegen in het hart van de stad Zeist is het de ideale locatie om na het winkelen te komen lunchen of borrelen. En of je nu vanwege een voorstelling in het theater komt of omdat je gewoon lekker wilt eten of drinken: je bent van harte welkom.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 36
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Glas wijn
  • € 23
    Fles wijn
  • € 2,3
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Grand Café Figi

Hoe kom je er?

  • : Eigen parkeergarage

Openingstijden

De keuken van het restaurant is maandag tot en met zondag geopend tot 22.00 uur.
6,9 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    7
  • 9
    6
  • 8
    23
  • 7
    18
  • < 7
    45
Eten
6,8
Service
6,3
Decor
7,4
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
93/99 recensies

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Figi

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Ea V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Prachtig ambiance gelegen op mooie lokatie. Theatermenu genomen. Het was heerlijk en mooi opgemaakt.
De bediening was zeer vriendelijk, attent en vlot.
Esther S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Eten was opzich lekker, maar erg simpel. Ook de opmaak van de borden was erg simpel. Servies was ook erg simpel ( witte borden zoals ze in een bedrijfskantine hebben). Door de nette bediening en de prijs van het eten had ik het wat chiquer verwacht.
Gert-Jan J.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Heerlijke saté gegeten. Goede prijs/kwaliteit. Prettige bediening. Mooi plekje bij het raam. Voor herhaling vatbaar. Goede sfeer en lekkere wijn.
Timdewolf D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Als geheel voldoende maar toch enkele punten die m.i. beter kunnen. De porties zijn erg klein (maar de smaak was goed). We hebben wat friet bijbesteld. Deze was eigenlijk niet geheel gaar. De bediening was goed en vriendelijk en er was tenminste geen hinderlijke muziek en/of slechte akoestiek.
Kees H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Bij bespreken van een tafel werd niet verteld dat de kaart beperkt zou zijn. Bij het afrekenen werd 1 gerecht teveel in rekening gebracht. Gelukkig keek ik de rekening na en zag het. Later op de avond heb ik geld terug gehad.
Angeli V.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2019
  • Online gereserveerd
We zijn voor de voorstelling in het theater gaan eten in het restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en onze gereserveerde tafel stond gedekt klaar. We kozen eenvoudige gerechten, een hamburger en saté, maar alles was luxe en uitstekend verzorgd en ook heel lekker. We werden vlot en goed geholpen en waren ruim op tijd klaar voor het theaterbezoek, ondanks dat het restaurant vol zat. Zo doen we het de volgende keer weer!
D D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Kaart zeer beperkt en het eten was ook niet van een geweldige kwaliteit. Veel personeel maar weinig aandacht voor klanten.
Prijs kwaliteit niet echt in verhouding
B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Prima gegeten voorafgaand aan theatervoorstelling. Hamburger was erg lekker, kipsate was op zich prima. Bediening erg gastvrij. Maar tijdens ons diner veel verschillende mensen aan tafel gehad, denk wel 5 of 6 verschillende mensen. Persoonlijk heb ik voorkeur voor vaste bediening per tafel (meer binding klant vs bediening en minder verwarring).
André S.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Na bezoek aan de website waren onze verwachtingen hoog. Prettige foto's, leuke en mooie prijzige gerechten op de kaart. Aankomst was wat koeltjes, zoek maar een tafel, maar veel vrij was er niet. Grote ronde tafel beschikbaar onder veel licht, uitzicht op bar waar veel jong personeel vooral druk met zichzelf was. Het eten was meer dan goed; jammer dat de taartjes beperkt beschikbaar waren.
M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
10
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2019
  • Online gereserveerd
De bediening zeer slecht geen leiding loopt allemaal door elkaar 3 gangen moet je in 2.15 uur het dessert af bestellen anders te laat in het theater zit echt geen regelmaat in
W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hebben een zeer teleurstellende ervaring gehad in het restaurant. Er liepen heel veel medewerkers. Helaas liepen een groot aantal van deze medewerkers doelloos rond met drankjes en maaltijden omdat zij niet wisten naar welke tafels het moest. Regelmatig werden drankjes terug gezet en weer opgepakt. Zoekende medewerkers was het beeld tijdens onze maaltijd. We hebben zelfs een keer zelf de teruggezette drankjes gepakt van de bar. De medewerkster was weer iets anders gaan doen ipv kijken of vragen voor wie het echt was. Wij hadden de indruk dat het personeel niet goed ingewerkt was en ze niet goed begeleid werden. Erg jammer voor zo’n gezellige entourage.
G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten (goede keuken) en er is een zeer vriendelijke bediening.
De jongeren zouden wat attenter moeten zijn, want het serveren duurde soms te lang.
Wim V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2019
  • Online gereserveerd
We hadden gereserveerd voor het Theatermenu, voorafgaande aan een voorstelling. We waren zeer op tijd, maar helaas werden we helemaal in een hoek gezet tegen de keuken aan, zo was nu eenmaal de planning en daar kon niets aan veranderd worden. Niet erg verwelkomend! Des te irritanter dat het zogenaamd gereserveerde tafeltje elders, waar we liever hadden willen zitten, tot aan de start van de voorstelling onbezet bleef. Iets meer flexibiliteit geeft een zoveel aangenamer welkom!


Ook bij het afrekenen was er gedoe. Figi heeft besloten geheel cashvrij te zijn. Vreemd, ik dacht toch echt dat eurobiljetten een wettelijk betaalmiddel zijn in Nederland. Dus dan maar een creditkaart, maar dat kon niet aan die kassa, daarvoor moesten we ons vervoegen bij een andere kassa op een andere plek. Advies: richt het afrekenen op het gemak voor de klant, niet op het gemak voor de horeca-exploitant.


Het theatermenu was teleurstellend. De keuze was zeer beperkt en onze wens waarbij er één een voorgerecht bestelde + hoofdgerecht en de ander een hoofdgerecht en een toetje, maar dan wel in twee gangen tegelijk opgediend, zorgde voor ernstige hoofdbrekens bij de dienstdoende ober. Uiteindelijk is het inderdaad zo opgediend, maar met veel chagrijn. Een hoofdgerecht bestond uit een entrecote, die was taai en de saus smaakte muffig. Het andere hoofdgerecht bestond uit fish en chips, waarbij de vis in een soort beignet-beslag was gefrituurd. Vreemd en niet lekker. Gezien de prijs hadden we op een verfijndere keuken gerekend.
Marion B.
Meesterproever
(19 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Vlees was niet gaar. Gemeld aan de bedoening. Liever een klein stuk vlees en gaar dan groot stuk rauw.
E. V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Bediening is waardeloos. Lange wachttijden, 30 minuten op 2 glazen wijn moeten wachten. Maaltijd was prima maar duurde ook weer lang voordat er afgeruimd werd, zelf om moeten vragen. Bediening is niet horeca waardig.
Marij V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Een heerlijke middag gehad met vriendinnen om een verjaardag te vieren met een uitgebreide high tea. Mooie plek in de serre gekregen. Het Lemon Custard gebakje was heel erg mooi en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Eerlijk gezegd hebben we geen fantastische ervaring gehad. De bediening was erg langzaam, we moesten zelf achter bestek aan terwijl ons eten er al een tijdje was. Uiteindelijk hebben we 2 uur nodig gehad voor het bestellen, krijgen en eten van 1 (hoofd)gerecht. Duidelijk was dat andere tafels hier ook last van hadden, mensen die koffie hadden besteld maar vertrokken omdat ze het te lang vonden duren etc. Ik zou er niet nogmaals gaan eten.
K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Gastvrije bediening, heerlijk theatermenu. Helaas haperde de kassa waardoor er een rij ontstond. Maar we mochten het eten na de voorstelling betalen, en zo waren we toch nog op tijd. Topavond gehad!
Marianne V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Kastanjesoepje was heerlijk, carpaccio zag er mooi uit, maar smaakte wat saai. Bediening was snel, zoals gevraagd, ivm voorstelling, maar erg onzeker en aarzelend. Stagiaires?
Peggy B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Het is ons echt tegengevallen. Alle gerechten waren het gewoon net niet. Carpaccio vooraf met ijsbergsla, dat was echt teleurstellend en wat mij betreft een goedkope versie. Hoofdgerecht was een huisgemaakte hamburger, die hebben we voor de helft laten staan. Er kwam nog allemaal sappen uit de hamburger waardoor je broodje nat was. De opmaak van de hamburger was triest een plak salami en een plak cheddar. Deze had ik thuis ook kunnen maken.. nagerecht kreeg je 4 kleine verassingen in een theedoos. De chocolade mouse was te hard, en als je een €5,- voor het nagerecht betaald dan was het prima. Maar je betaald er € 8,- voor en dat is echt teveel voor wat ze serveren. wij zagen figi als een wat luxer restaurant met een hotel, theater en bioscoop. Maar het is ondertussen gedateerd, en simpel.
Wij gingen naar de bioscoop en wilde dit combineren met een etentje.
Er zijn hele goede restaurants in Zeist, ik zou voor een ander gaan! In plaats voor gemak ????
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.