Grand Café Figi

Het Rond 2 3701 Zeist Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 21
|
31-306927400
6,7 /10
52 recensies

Over het restaurant Grand Café Figi

Welkom in ons Grand Café, dé meest theatrale huiskamer van Zeist.

Het Grand Café Figi in Zeist is compleet verbouwd. Het Grand Café heeft een prachtige nieuwe inrichting en uitstraling. Gelegen in het hart van de stad Zeist is het de ideale locatie om na het winkelen te komen lunchen of borrelen. En of je nu vanwege een voorstelling in het theater komt of omdat je gewoon lekker wilt eten of drinken: je bent van harte welkom.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 21
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Glas wijn
  • € 23
    Fles wijn
  • € 2,3
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Grand Café Figi

Hoe kom je er?

  • : Eigen parkeergarage

Openingstijden

De keuken van het restaurant is maandag tot en met zondag geopend tot 22.00 uur.
6,7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    6
  • 9
    3
  • 8
    11
  • 7
    9
  • < 7
    24
Eten
6,4
Service
6,3
Decor
7,7
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
50/53 recensies

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Figi

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Rob B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Figi is gewoon top in Zeist, goede bediening, ruime zitgelegenheid waar je niet op elkaars lip zit. Sfeer met ambiance. En altijd bereid mee te denken naar de mogelijkheden. Ik kwam met een heuse Engelse Dubbeldekkebus aan, en voor stalling voor de deur werd gezorgd. Waar vindt je dat nog?
Bernadette R.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Wij vonden het eten prima, maar erg weinig.
We kregen er geen groente of friet bij, en gelukkig hadden we een dessert genomen want we hadden al gehoord dat het karig was.
Dit was een theater menu, met voor gerecht hadden we het ook niet genoeg gevonden en wij zijn geen grote eters.
B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Tweegangen Theatermenu van Euro 27,50. De voorgerechten. De milde romige Knoflooksoep was prima. De gerookte Ribeye was van het formaat van een amuse waarvan je er in een sterrenrestaurant 5 á 7 als tussen gerechtjes krijgt geserveerd. Het hoofdgerecht omschreven als Kabeljauwfilet, doperwtensoepje, crumble van roggebrood en mierikswortel. GEEN ENKEL BIJGERECHT.GEEN SALADE. GEEN GROENTE. GEEN FRITES OF AARDAPPELGARNITUUR. Kortom dit zou zelfs voor ons kleinkind van vier jaar te weinig zijn geweest. Frites bijbesteld klein bakje waarvoor 4 Euro extra werd berekend. Kortom zeer teleurstellend, doen we nooit meer.
Met vriendelijke groeten, Thea en Henk Ballast.
S.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
De via Fork gemaakte reservering was niet doorgekomen. Er was dus geen tafel voor ons, we werden in een hoekje geplaatst aan een veel te kleine tafel. Het eten was goed maar duur, te duur. Bediening was matig en wanordelijk, bepaalde drankjes kwamen niet, andere dubbel. Rekening klopte niet, stonden drankjes op die we niet gekregen hebben. Geen fooi.
groot150 .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
We hadden het theatermenu en ook al stond het niet op het menu, we hadden op z'n minst een aardappeltje en een schaaltje groenten verwacht. Konden bij navraag bijbesteld worden. Een roze gekleurde stukje brood lag in de jus. Zag er niet aantrekkelijk uit. Een tweede glas wijn was van een andere druivensoort. Bedienend personeel wist vaak niet voor wie het bestelde was. We wilden ons avondje uit niet bederven en het onervaren personeel had het al moeilijk genoeg. Niet voor herhaling vatbaar.
A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
  • Online gereserveerd
De steak zag er goed uit maar was taai, meer aandacht voor inkoop goed vlees!.
Verbaasd dat we bij het hoofdgerecht geen frietjes of aardappels of groente kregen!.
S.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
  • Online gereserveerd
De Menukaart is zeer beperkt en duur
keuze is moeilijk pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Brigitte-Nanne H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Na een theatervoorstelling lekker gegeten in het Grandcafe.
Snelle bediening,lekkere kipsaté .
Genoeg bedienend personeel
I.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Wij hebben lekker gegeten. Tafels zitten wel wat dicht op elkaar zodat je de conversatie van de gasten om je heen kan volgen.
V.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Goede en vriendelijke bediening.
Niet opdringerig maar wel attent.
En bovenal genoeg mensen die het bestelde bij de juiste tafel bezorgen.
karen H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Het is anno 2018 best teleurstellend dat in het standaardmenu bij de voorgerechten uitsluitend vlees als optie wordt aangeboden. En dat het dan wat gedoe geeft als je wilt opteren voor een ander voorgerecht.
Irma O.
Meesterproever
(68 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Eten was oké, alleen de prijs was een beetje teveel. Mijn partner ik hadden allebei slechts 1 gerecht per persoon, daarbij 2 glazen alcoholvrij bier en een glas wijn. Verder 1 dessert met ons tweeën en 2 kopjes koffie en dit voor 67,50 euro. Wij waren hier ivm een theateravond. Wij eten erg vaak uit en kijken nergens meer van op, maar dit vonden we toch wel wat veel gevraagd.
Marianne V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
2
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
  • Online gereserveerd
mijn gerecht was zeer matig, slechte kipfilet die niet vers was gemaakt maar opgewarmd met een dikke "klodder" saus het gerecht van mijn zoon (kibbeling) was wel zeer goed. Al met al een mooie en verzorgde lokatie met een gezellige gastvrouw!
Caroline M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
  • Online gereserveerd
De keuze op de kaart van de vegetarische gerechten vonden wij te beperkt. Het enige vegetarische hoofdgerecht bevatte alleen groente en geen eiwitten.
Pivoos M.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Theatermenu is enkel vis of vlees/geen vegetarische variant. Bij navraag wel verkrijgbaar. Was een bord groente; mooi opgemaakt, smaak goed maar zeker geen hoofdgerecht waardig. Hier hebben we een uur en een kwartier op moeten wachten zodat het nog opschieten was om op tijd in het theater aanwezig te zijn. Kortom een zeer slechte ervaring; volgende keer bij theaterbezoek beslist niet eerst eten in Grand cafe Figi. Heel jammer; we hadden ons er echt op verheugd.
V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Zaterdag 17 november gegeten in het Grand Café voorafgaand aan ons theaterbezoek.
Bij reservering aangegeven dat mijn partner een Gluten allergie en lactose intolarantie heeft.


Bij ontvangst werd hier door de gastvrouw meteen naar geïnformeerd. De kok had het door ons gekozen menu hierop aangepast en bij vertrek werd door de gastvrouw nogmaals geïnformeerd of er voldoende rekening mee was gehouden. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt in restaurant. Complimenten!!


Het eten was voortreffelijk, de bediening was top! Kortom een aanrader.


Bedankt voor jullie gastvrijheid!!


Arnold en Anki.
Raymond V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Een mooie kamer met veel mogelijkheden ( b.v. de up-date )
Een min puntje was dat wij niet konden reserveren in het restaurant voor een later tijdstip dan 18.00 uur, ( zaterdag 17 november)
Verder hadden wij geen opmerkingen en komen zeer zeker terug.
Meneer R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Prima ,malse hertenbiefstuk,de overige gerechten ook heerlijk. Rode wijn was iets te koud.
Het lijkt ons verstandig,om het menu voor zo'n widdiner eerder op de site te zetten,en door te geven aan de receptie.Wij hadden veel moeite het menu te ontvangen.Prima bediening door de restaurant manager.
Leonie B.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Na 20 minuten binnenkomst was er nog niemand naar ons toegelopen, uiteindelijk zelf de kaart gepakt. Daarna hoorden we veel klachten van anderen die 30 minuten op hun drankje aan het wachten waren. We hebben daarna besloten toch bij de buren te lunchen.
Nicole D.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Helaas is het een grote puinhoop met bestellingen. Iedereen is aan het wachten op eten en drinken. Verkeerde bestellingen, mensen lopen boos weg wanneer ze na een half uur vragen waar hun koffie blijft. De tosti die ik na 2 keer vragen dan eindelijk heb gekregen heeft amper het tosti apparaat gezien. Echt geen aanrader. Je zou het niet verwachten van zo'n chique uitziende locatie.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.