Grand Café De la Bourse

Markt 37 6211 CK Maastricht Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 28
|
31-433218112
7,7 /10
165 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

50% korting met Festival

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

50% korting met Festival

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

50% korting met Festival

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

50% korting met Festival

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Grand Café De la Bourse

Bourgondisch genieten

Aan een van de mooiste pleinen van Maastricht is het genieten geblazen! De sfeer is heerlijk ongedwongen, je voelt je helemaal thuis. De attente bediening schenkt graag nog een drankje voor je in en zorgt dat je met een grote glimlach weer naar huis gaat.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 28
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Grand Café De la Bourse

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Vanaf station Maastricht brengt de bus je snel en gemakkelijk naar hartje stad. De bus stopt op de markt waar De la Bourse hotel is gesitueerd. Vanaf het treinstation is De la Bourse op 10 minuten loopafstand te bereiken.
  • : Wij raden aan om te parkeren in de parkeergarage van het Mosae forum of, de iets verder en goedkopere optie, parkeerplaats van de Cabergerweg.

Openingstijden

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 17:00
- Diner 17:00 - 21:30

Services

7,7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    10
  • 9
    23
  • 8
    62
  • 7
    48
  • < 7
    22
Eten
7,8
Service
7,6
Decor
7,6
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
151/165 recensies

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De la Bourse

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Jose B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was heel goed maar het personeel was meer met het terras
bezig dan met de gasten binnen. De tijd tussen voor en nagerecht was daardoor
erg lang. Als we hun aandacht kregen waren ze wel vriendelijk.
N. S.
Meesterproever
(41 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
We namen het driegangen menu. Voorgerecht was prima en ruim, zowel vega als met vlees. Het vegetarisch zuurvlees is heerlijk! Frietjes warm en knapperig,. Salade ok. Het vleesgerecht was ook prima en voldoende. Het grand dessert was niet home made, maar toch erg lekker. Personeel vriendelijk, maar de bediening verliep in het algemeen niet echt vlot. Personeelstekort? Of nog onervaren? Maar ik heb er begrip voor. Er is een gigantisch personeelstekort in de hele horeca.
Wout Y.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Leuke en lekkere plek om te eten. Het zuur lees (lokaal iets) was ontzettend lekker!
Restaurant
Hallo Wout,

Bedankt voor deze positieve review! Lekker is het zuurvlees he? Inderdaad een echt Limburg gerecht en tot op heden nog altijd zeer geliefd! Wellicht tot de volgende keer!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Mieke K.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Verrrasende en smakelijke deal. Mooie muziek op de achtergrond en een gezellige plaats voor het raam. Wat wil een mens nog meer? Als we weer in Maastricht komen we zeer zeker terug.
Emmy en Mieke
Restaurant
Hey Emmy en Mieke,

Hartstikke bedankt voor het achterlaten van een review! We hebben nog niet zo lang geleden gerenoveerd dus erg leuk om te horen dat De la Bourse een gezellige ambiance voor jullie heeft verzorgd. Tot de volgende keer!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Monique Q.
Meesterproever
(30 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
  • Online gereserveerd
het was redelijk lekker, vriendelijke bediening, geen culinaire hoogstandjes.
Restaurant
Hallo Monique,

Bedankt voor het achterlaten van een review en je eerlijke mening met ons deelt! Geen culinaire hoogstandjes maar wel een avond heerlijk kunnen genieten hopen we! Wie weet tot nog eens.

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Fokke B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Het was geweldig.
Nog nooit eerder zo lekker gegeten en de bediening was ook top.
Een echte aanrader. Ook het interieur was top
Restaurant
Hi Fokke,

Wat een fantastische review, hier doen we het voor! Ons personeel zal ook hierover worden geïnformeerd want hier worden we allemaal heel erg blij van. Wist je dat we binnenkort een nieuwe menukaart gaan lanceren? Kom je nog eens proberen? Tot dan!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Sonja K.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Ontvangst wat kortaf en onvriendelijk, er werd niet naar ons omgekeken. Bij het serveren werden de borden op tafel gekwakt, zonder aandacht. Het was meer vullen en proppen dan service gericht. Het eten was niet slecht, bediening wel.
Restaurant
Hallo Sonja,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Jammer om te horen dat jullie ervaring niet positief is geweest. Klachten zoals deze nemen wij erg serieus en dit mag dan ook direct gemeld worden bij de leidinggevende op de vloer of achter de bar. We zullen dit zeker meenemen voor de toekomst en hopelijk krijgen wij nog eens de kans om het goed te maken.

Met vriendelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Kees B.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Oudejaarsavond menu daar gegeten. Eten heel lekker. Gezellig ingericht en vriendelijke bediening. Op het verwarmde terras gewacht op het vuurwerk. Een geslaagde avond.
Restaurant
Hallo Kees,

Een feestelijke avond gehad zo te horen! Wat leuk dat het jullie zo goed is bevallen. We zijn inmiddels klaar met de verbouwing en gaan binnenkort de nieuwe menukaart lanceren, kom je nog eens langs om te vieren?

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Desiree D.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Wij vierden gisteravond hier de verjaardag van onze moeder van 79 en het had echt een leuker feestje kunnen zijn geweest als we ons niet zo hadden hoeven te ergeren over het personeel dat bijzonder inefficiënt en onprofessioneel te werk ging. We kregen op geen mogelijkheid hun aandacht te pakken en we hebben erg lang moeten wachten op onze bestellingen. Ja, het was druk maar zeker niet propvol en er liep genoeg personeel rond. Mijn man ging op gegeven moment maar zelf naar de bar met de wijnkaart in de hand om de fles te bestellen. Vervolgens werd de bestelde fles op tafel gezet met de woorden "ik zet 'm hier even neer he".... Ook de borden en glazen werden de hele avond aan ons overhandigd ("pas op, het bord is warm"...) in plaats van op tafel gezet, prima in een eetcafé of zo maar is zeker niet dat de normaalste zaak van de wereld in een restaurant. Het eten was overigens echt niet slecht. Echt ontzettend jammer van de beroerde service en van het management dat hun personeel duidelijk verkeerd heeft geselecteerd of opgeleid, want vanwege deze service (of het gebrek daaraan) komen wij hier in elk geval nooit meer terug.
Restaurant
Hallo Desiree,

Erg jammer om te horen dat jullie feest van jullie moeder niet verlopen is zoals gewenst. Klachten nemen wij erg serieus dus jullie hadden dit mogen aangeven bij de supervisor zodat we naar een passende oplossing hadden kunnen zoeken. We zullen dit zeker meenemen als aandachtspunt voor de toekomst. Onze oprechte excuses.

Met vriendelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Paulien B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Het restaurant was naar ons idee nog niet afgewerkt (in verbouwing)
Restaurant
Hey Paulien,

Bedankt voor het achterlaten van de review. Helemaal gelijk heb je! Hopelijk hebben wij niet voor overlast gezorgd hiermee. We zijn nu inmiddels klaar met de renovatie dus kom zeker nog eens langs om een kijkje te nemen.

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Cor D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Vriendelijk personeel, nieuwe inrichting restaurant, korte wachttijd ondanks twee kerstdiners op 1 ste kerstdag.
Drank en eten voor redelijke prijzen.
Restaurant
Hey Cor,

Hoe vond je de nieuwe inrichting? Mooi is het geworden he! We zijn er ontzettend trots op dus leuk om te horen dat het jullie is opgevallen. We gaan binnenkort ook de nieuwe menukaart lanceren! Spannend, spannend. Wie weet zien we elkaar de volgende keer.

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Corinna S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
  • Online gereserveerd
De brunch starte een half uur later dan afgesproken. Hierdoor werd t meer een kerstlunch en we zaten 2,5 uur aan tafel. Voor t eten was dat prima want het was meer het eten wat je voor n diner verwacht. Bij een brunch verwacht je een mix van voedsel dat je normaal als ontbijt en lunch eet. Doordat het dus meer n diner s middags was zat je ook de hele middag aan tafel. Bij een kerstbrunch stelde ik mijzelf iets anders voor. Dat was niet wat ik zou willen doen als brunch. Op de kwaliteit van het eten was niets aan te merken. Erg lekker en goed verzorgd.
Restaurant
Hi Corinna,

Bedankt voor het achterlaten van een review, een drukke dag geweest waarbij het personeel hard werkt om iedereen te kunnen bedienen natuurlijk! Fijn dat het jullie zo goed is bevallen! Wellicht tot de volgende keer.

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Gerolien H.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten , en vriendelijke bediening
Restaurant
Hey Gerolien,

Bedankt voor het achterlaten van de review, wellicht tot een volgende keer!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Gilbert S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer goed en zeer goed eten voor een zeer schappelijke prijs. Voor iedereen zekerlijk een aanrader bij een bezoek aan Maasstricht.
Restaurant
Hey Gilbert,

Wat een leuke positieve review! Bedankt! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en natuurlijk dat jullie ons zelfs zouden aanraden. We lanceren binnenkort de nieuwe menukaart, kom je nog eens kijken?

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Ans B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Prijs kwaliteit verhouding was goed, personeel erg vriendelijk
Restaurant
Hey Ans,

Goed bediend geworden door onze harde werkers op de vloer zo te horen? Complimentjes worden altijd gewaardeerd! Bedankt voor het delen!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Julie A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten was niet hoogstaand maar wel lekker.
De eendenborst stak er wel uit qua lekker gerechtje.
De bediening was enorm vriendelijk.
Restaurant
Hi Julie,

Bedankt voor je review! Lekker is de eendenborst he? Ook fijn om te horen dat de bediening jullie goed geholpen heeft, daar zullen ze blij mee zijn! Wie weet tot de volgende keer.

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
R. W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Gezellige en moderne inrichting. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten. Geweldige locatie!!
Een grote eter moet rekening houden met de porties. Deze zijn prima voor de gemiddelde eter. Ik vind het vaak zonde als ik de helft moet teruggeven. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!
Restaurant
Hi R.

Liefde gaat door de maag he, daar zetten we op in ha! Inderdaad relatief grote porties maar beter teveel dan te weinig. We gaan de nieuwe menukaart binnenkort lanceren en daarop staan meerdere kleinere gerechten, bijvoorbeeld om gezellig te delen met vrienden of familie! Wellicht iets voor jullie om in de toekomst te proberen?

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Bart L.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten was prima, maar niet fantastisch. De bezig zijnde verbouwing zou een excuus zijn voor muizen in het restaurant en levert daarnaast niet echt sfeer op. Ons zien ze in elk nooit meer terug.
Restaurant
Hi Bart,

Bedankt voor je review, jammer om te horen dat jullie last hebben ondervonden van de verbouwing. Uiteraard is dat geen excuus voor muizen? Dit zijn klachten die wij absoluut serieus nemen dus ik hoop dat jullie dit direct hebben aangegeven zodat er voor een oplossing kan worden gezocht. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Desiree L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Prima gegeten voor een goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel. Restaurant zelf zijn de tafels wat krap geplaatst ik heb graag wat meer ruimte om me heen.
Trudie K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Heel vriendelijk personeel snelle bediening! Heerlijk gegeten alles was even lekker????prijs/kwaliteit prima ????zeker voor herhaling vatbaar????
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.