Grand Bistro 1688 (Sandton Hotel de Roskam)

Arnhemsestraatweg 62 6991 JG Rheden Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 59
|
31-264971277
7,7 /10
94 recensies

Over het restaurant Grand Bistro 1688 (Sandton Hotel de Roskam)

Waar natuurschoon en culinaire klasse hand in hand gaan...

Restaurant Grand Bistro is gevestigd in de gerestaureerde hoeve naast Sandton Hotel De Roskam in Rheden. Hier staat genieten voorop. Allereerst van de prachtige en bosrijke omgeving, maar niet minder van de smaakmakende gerechten die hier door de toegewijde keukenbrigade op tafel worden getoverd. Bistrogerechten zijn door chefkok Ronald Wientjes naar een hoger niveau getild en worden grotendeels bereid met lokale producten. Pluspuntje: bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 59
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Fles mineraalwater
  • € 4
    Glas wijn
  • € 24
    Fles wijn
  • € 65
    Fles champagne
  • € 2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Grand Bistro 1688 (Sandton Hotel de Roskam)

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 17:30 - 21:00
7,7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    4
  • 9
    10
  • 8
    34
  • 7
    25
  • < 7
    15
Eten
8,2
Service
7,3
Decor
7,1
Prijs-kwaliteit
Kan beter
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kan beter
86/88 recensies

Jouw recensie over het restaurant Grand Bistro 1688 (Sandton Hotel de Roskam)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Marianne K.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Goede ontvangst en vriendelijke, correcte bediening. Wij herkennen de lange wachttijden van andere gasten niet alhoewel het een vrij rustige avond was en daardoor wellicht alles soepeler liep.
Jonne R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Mijn vriendin en ik hebben hier gisteren gegeten. De inrichting is rustig en gezellig. Helaas is de muziek op de achtergrond erg zacht en wat ongepast. Het lijkt alsof het personeel in de keuken op hun telefoon muziek zit te luisteren. Wij kregen helaas geen aperitief aangeboden (andere gasten wel). We moesten lang op de kaart wachten maar het eten kwam daarna wel vlot. Mijn vriendin had een driegangen menu, ik a la carte. Vooraf had mijn vriendin zalm met geroosterde quinoa, ik asperges met humus en geitenkaas. De zalm was top! Echt heerlijk. (jammer alleen dat we lang op de bijpassende wijn moesten wachten, als goedmaker stond de wijn uiteindelijk niet op de rekening) De asperges vielen tegen; de onderkanten waren hard en vezelig, de humus was bijna op denk ik en het was al met al (zelfs voor een voorgerecht) erg weinig.


Het hoofdgerecht was er snel. Ik had gnocchi met schorseneren en blauwe kaas en mijn vriendin had parelhoen met geroosterde bloemkool. Mijn gnocchi waren helaas nog niet gaar (hard en droog). De borden werden weer meegenomen en helaas moesten we daarna nog 20 minuten wachten voor het terugkwam. De bijpassende wijnen waren voortreffelijk. Toen het eten terugkwam was het weer geweldig. Goed op smaak en mooi opgemaakt.


De nagerechten (cake-je met mangosaus, mango ijs en passievrucht) waren prima hoewel het cake-je wat aan de droge en stugge kant was. Smaken waren wel echt goed.


Na afloop zijn alle wijnen, de koffie en mijn hoofdgerecht niet op de rekening gekomen. Dat was erg netjes. Het personeel was vreselijk druk maar erg kundig en vriendelijk. Uiteindelijk bleek dat er in de keuken door een ziekmelding personeel te kort was. Respect voor het personeel maar zoiets knulligs zou in een tent als deze eigenlijk niet moeten kunnen.
Feiko J.
Meesterproever
(77 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hebben hier afgelopen vrijdag bij prachtig weer op het terras gegeten. Het eten smaakte prima, althans voor gerecht en hoofdgerecht. Het nagerecht was wat teleurstellend. Wij hadden behoorlijk veel last van het verkeerslawaai. De bediening was ronduit beroerd. Wij zaten er om 19 uur als gereserveerd. Wij moesten tot 20 uur wachten op de vier broodjes die alle gasten werden aangeboden. Het voorgerecht kwam 5 minuten later. Vervolgens wachtten wij langdurig op het hoofdgerecht, en daarna ook weer op het nagerecht. Bij onze klacht kregen wij slechts te horen dat het aan de stagiaires lag. Onze conclusie: een volgende keer maar ergens anders eten.
Jan V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben hier 2 avonden gegeten, echt voortreffelijk op alle fronten. Het eten, de bediening en de sfeer, allemaal een een dikverdiende 10!
Ivo K.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vrijdag 4 augustus heb ik hier met mijn vriendin hier gegeten. En helaas: het was niet zo goed. We hadden een weekend geboekt in het hotel en zouden die vrijdag daar gaan eten. Het personeel oogde vriendelijk, maar we zijn twee keer vergeten. Na de tweede keer een excuus te hebben aanvaard toch in volle hoop een Irish Coffee besteld. Maar helaas: de room was op. Bij de re-fill van de wijn kreeg ik de verkeerde wijn ingeschonken. Na al die missers hou je dan toch een naar gevoel over. Eten op zichzelf was oké. Niet super. Maar oké. We hadden het gevoel dat er leiding ontbrak. Veel jong personeel hing ook laat in de avond in de keuken rond en had weinig oog meer voor de gasten. Bij het afrekenen kregen we de 4x sorry. Maar avond was al een beetje verknalt. Geen toffe avond helaas.
Harald S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We waren hier vorig jaar ook en zijn dit restaurant niet vergeten. Nu, een jaar later hebben wij weer geboekt vanwege dit zeer goede restaurant. Vandaag en morgen gaan we hier eten!
Henk A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
Kwalitatief goed en lekker eten, fijne en prettige bediening.
We zijn al vaker hier geweest en komen graag weer terug.
Hans R.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
Heel sfeervol en ruim op gezet
Frans L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Over Roskam niets dan goeds. Reservering bij iens gedaan. Na enkele dagen werd ik door medewerker van Roskam gebeld dat mijn reservering niet ging aangezien dit met kerst gepaard moest gaan met een overnachting.
Mijn reservering kon dus geen doorgang vinden. Ik werd zeer correct te woord gestaan. De volgende keer daar toch eens bezoek te brengen. En nu ziens. Organisatie die mijn berichten stuurt dat ik een reservering heb bij Roskam. En een mail of ik tevreden was met mijn reservering? Mijn volgende reserveringen ga ik dus voortaan rechtstreek doen.
Juan B.
Meesterproever
(51 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Alleen de gegrilde IJsselvallei rund met huisgemaakte frieten (6 stuks!) hebben indruk gemaakt. Als je in het hotel verblijft is dit een "aardige" mogelijkheid. Advies: verdiep u in de diverse restaurants in de wijde omgeving en rij daar heen! De kwaliteit / prijs verhouding is ver in onbalans.
Frnk .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
  • Online gereserveerd
De bediening is gastvrij en ontspannen. In overleg is veel mogelijk: voorgerecht op het terras, de rest binnen ivm veranderend weer. Ook de inhoud van het gerecht kan door gast beinvloed worden.
het eten was prima. hoeveelheden goed gedoseerd en vol van smaak. Prijs/kwaliteit is goed. Voor herhaling vatbaar!
Pieter Jan S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,8 /10
Eten
5
Service
5
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Goede omgeving (en akoestiek), gezellige drukte al. Er was vandaag een nieuwe kaart ...
Om bij onszelf te beginnen: het voorgerecht was gewoon goed maar de hoofdgerechten helaas minder (want lauw). Maar erger natuurlijk was het dat het voorgerecht pas na 1 uur en de rest na een kleine 2 uur kwam. Niet alleen bij onze tafel, merkten we. Dus lieten we weten dat we dit niet onplezierig vonden, eerst wat ongelukkig bij het (nog onervaren) meisje dat ons bediende maar daarna toch degelijker ook bij de gérant. Excuses werden aangeboden en de rekening werd ook gehalveerd. Maar wat ons het meest heeft gestoord, is dat zulke excuses pas ná de klacht komen, terwijl het die avond al langer bekend moet zijn geweest dat de zaak de kok door de nieuwe kaart boven het hoofd aan het groeien was. Het is het management dat dit moet opmerken en direct aan klanten moet laten weten ipv de klant aan zijn opkomende ergernis moet overlaten.
Onaangenaam en niet competent.
Youpculinair .
Meesterproever
(14 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
9
Service
9
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Door omstandigheden hier al zo'n twee jaar niet meer wezen dineren. Nu teruggekeerd en het is een succes gebleken. We aten met vier personen.
Aperitief mooi glas Cava met warme broodjes met roomboter en tapanade van Geitenkaas met rode biet. Extra broodjes werden snel gebracht.
Daarna gekozen voor Chefs menu, dus niet van de kaart. Heerlijke tonijn als voorgerecht, daarna een FANTASTISCHE hertenrug: super mals, goede temperatuur, bijzondere garnituur van groente al dente en voldoende frietjes met huisgemaakte mayonaise. Afgesloten met een bijzonder smakend dessert.
Bediening is enthousiast en persoonlijk, daar hou ik van. De huisstijl kan m.i. worden aangepast: tafels en stoelen doen oubollig aan en het skaileer zorgt na drie uurtjes gezelligheid en lekker eten voor een beetje plakkerige "bps".
Het eten is goed, dus we gaan weer vaker terugkomen, zeker na de positieve reactie van onze gasten.
zeearend2014 .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
7
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
  • Online gereserveerd
Goed eten, prettige bediening, prettige omgeving.
Kostte soms moeite om de aandacht van de bediening te krijgen.

Goed eten, prettige bediening, prettige omgeving.
Kostte soms moeite om de aandacht van de bediening te krijgen.
mpc.westervoort .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
7
Service
9
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Jammer dat men alleen maar kon kiezen tussen 2 voor en hoofdgerechten, vis en vlees. En geen keuze voor het nagerecht. Iets meer, bijvoorbeeld één vegetarische bij het voor en hoofdgerecht. En een extra nagerecht, iets minder zoet.
jaaprutgers .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,8 /10
Eten
10
Service
10
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
  • Online gereserveerd
De eetzaal was heel rustig,alhoewel er steeds meer gasten kwamen.E werd op duidelijke wijze uitgelegd welke keuzes er waren.De vleesgerechten,waar we voor kozen waren heel royaal van hoeveelheid en door allerlei toevoegingen zeer smakelijk.
Het dessert was een openbaring,wat een rijkdom aan smaken,waarvan er niet 1 storend was.De bediening was zoals we gewend waren,prima.Een heerlijk diner.
SaskiaArnhem B.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,8 /10
Eten
5
Service
5
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
  • Online gereserveerd
Roskam heeft een paar dagen vantevoren onze reservering afgebeld. Deze was van de AH actie, dit gaf ons weinig tijd en daarmee weinig keus om alsnog te reserveren.
Riena V.
Meesterproever
(26 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
9
Service
9
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
  • Online gereserveerd
Voor de 2e keer met de AH actie wezen eten en het was weer heerlijk genieten. Zowel het eten, de service en de entourage was top! Ook mijn schoonouders die voor de 1e keer daar waren hebben van begin tot het eind genoten. Wij komen er zeker weer terug!
Barbara H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,8 /10
Eten
9
Service
9
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
  • Online gereserveerd
zowel voor, hoofdgerecht en nagerecht was prachtig opgemaakt en een heerlijke smaak sensatie!!
De hoeveelheid mag iets meer zijn.
Verder is de bediening ook erg aardig en netjes in benadering en uitleg.
Chris T.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
9
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
  • Online gereserveerd
Voor- en hoofdgerecht waren heerlijk van smaak. De presentatie van de gerechten zag er mooi uit.
De bediening was zeer attent.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.