Martin W. • 94 recensies
2 juni 2024
7/10We hebben gemengde gevoelens over gehouden aan ons bezoek aan dit restaurant. Bij binnenkomst bleek men niet op de hoogte van het Yums spaarprogramma van The Fork, dus wij moesten dit eerst uitleggen en vervolgens moest er met de baas gebeld worden of dit eigenlijk wel kon. Uiteindelijk werd het netjes geregeld. Qua verrekening was het restaurant er ook niet echt op ingericht, want je plaatst hier bij binnenkomst eerst zelf je bestelling via een scherm, waarna je ook direct afrekent. In onze beleving is dat meer iets wat bij een fast food restaurant past, maar daar zijn de prijzen bij Gourmet Burger niet naar. Het uitserveren van de drankjes ging niet goed, want we waren met z'n drieën, maar kregen maar twee drankjes, ook al hadden we er gewoon 3 besteld. Nadat we dit aan hadden gegeven werd het snel opgelost. Wel word je als gast geacht je frisdrank uit een blikje te drinken en je (speciaal)biertje uit de fles. Een van de redenen dat we voor dit restaurant gekozen hadden was de vegetarische falafel burger met champignons en avocado. Zo stond hij op The Fork, op de website van het restaurant en op het menu wat naast het bestelscherm in het restaurant hing. Toen de burger uitgeserveert werd bleek dit echter een vegetarische kipburger met uienringen te zijn. Bij navraag werd aangegeven dat niemand de falafel burger lekker vond, dus dat ze het menu hadden aangepast. Ter compensatie kregen we een bord met extra toppings (waaronder avocado) voor op onze burgers. De andere burgers waren wel erg lekker, en het personeel deed ondanks de taalbarriere (zowel in het Nederlands als in het Engels ging niet soepel) zijn best om het ons naar de zin te maken.
Vertel ons meer over jezelf en we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Log in op TheFork Manager en neem contact met ons op via de chat.