7,7 /10
116 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

Hooggelegen op de Drentse Hondsrug, te midden van bos en heide, vindt je Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen. Vanuit het hotel leiden vele fietspaden je langs de mooiste plekken van Drenthe. Na een prachtige dag kan je in Restaurant De Hunzebergen genieten van een smaakvol diner. Schuif aan voor culinaire verrassingen en laat je verwennen door de creaties van de chef-kok en zijn keukenbrigade. Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,85
    Fles mineraalwater
  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 26
    Fles wijn
  • € 2,85
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeergelegenheid

Openingstijden

Maandag t/m zondag 11:00 - 21:00 uur

Services

7,7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    5
  • 9
    11
  • 8
    40
  • 7
    25
  • < 7
    36
Eten
7,5
Service
7,7
Decor
8,2
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
114/117 recensies

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Leen T.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2019
  • Online gereserveerd
weinig groente
Arie K.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Reservering via TheFork was niet doorgekomen. Wel plaats genoeg, dus geen probleem. Eten was kwalitatief redelijk . Wijn bleek geen topper te zijn. Door korting nog een redelijk goede score, maar niet meer dan dat. Bediening nog wat slordig. Problemen bij het opstellen van de uiteindelijke rekening.
TM L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2019
  • Online gereserveerd
De voorgerechten zijn uitstekend, evenals het nagerecht.
Prima service!
Het hoofdgerecht vonden wij iets minder van kwaliteit, vlees vrij vet.
De saus bij de vis voegde weinig toe, misschien kwestie van persoonlijke smaak.
Al met al toch genoten van dit diner. Voor herhaling vatbaar.
Maickel K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2019
  • Online gereserveerd
we waren wat eerder en konden iom medewerker ook eerder terecht.
Hans S.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Zeer fraaie omgeving. Heel mooi hotel restaurant
Bediening zeer vriendelijk en gastvrij.
Kwaliteit eten ...geen hoogstandjes maar goed.
Christa K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Sate besteld,te grote stukken kip,helaas geen varkenssate.De frieten hadden wel wat langer in de frituur gemogen.
De salade was niet aangemaakt,ook stond er geen azijn/olie/peper/zout op tafel.
Het nagerecht was heerlijk,chocolade met ijs,
De bediening vond ik heel goed,ze deden goed hun best,!!!
Lomekoj M.
Meesterproever
(19 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten. Ervaren personeel. goede uitleg over de ingrediënten.
Goede deal. Alleen het drankje (likeur met prosecco) is een "duur" drankje.
G V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Gewoon prima...gezellige sfeer
Silverstrino .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij hebben met drie personen hier gegeten. De mosterdsoep en gevogelte bouillon lauw. Eenden borst en roodbaars filet miniem stukje vis, veel te droog. Groenten zagen er niet uit, tauwkost uit de bakken van ah zonder ook maar een beetje aangemaakt. Gefrituurde aardappelschijfjes, taai en lauw. Heeeel teleurstellend om voor deze prijs dit menu voor te schotelen. Zal hier nooit meer eten.
Ter compensatie kregen we een gratis glas wijn.
Jan P.
Meesterproever
(56 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vanwege het prachtige weer konden we buiten eten. De kaart was beperkt. Wij bestelde een Burger met rauwkost en een mandje frites wat 20 euro kostte. Het smaakte lekker maar we vonden dit wel erg duur. Ook een glas witte huiswijn kostte 4,75 euro. Al met al lekker gegeten maar de prijs/kwaliteit was niet in overeenstemming. De bediening was vriendelijk.
Spanjeganger .
Meesterproever
(96 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gegeten met 2 personen niet onaardig maar ook niet bijzonder.De bediening was goed maar de prijs kwaliteit verhouding was niet goed.Vlees was wel OK zo ook het garnituur echter de prijs kan beter.Het personeel was goed.
Wim D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geen garderobe, dus jassen op stoelen. Bij binnenkomst kregen we een welkomsdrankje aangeboden die helaas later voor 5,00 Euro p.p. op de rekening stond. (Hebben natuurlijk niet betaald).
We namen de visschotel, maar kwam lauw, te lang doorbakken (droog) en in heel kleine porties aan. De groenten waren te weinig , de aardappelen (in schil) hard en droog. We kregen er een kommetje smakeloze sla met macaroni bij.
Nog niet genoemd het lange wachten van drie kwartier tussen elk gerecht. Dit is helemaal geen 4 sterren. Wij komen hier niet weer terug.
Ever46 .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Het verliep prima Geen enkele klacht.
Opm. Graag bij avond betere aanduiding locatie vanuit de richting Exlo
Tom gaf paar 100 meter te vroeg eindpunt aan.
David B.
Meesterproever
(155 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We gaan er met z'n drieën voor de lunch op een vrijdag.
Los van het vrij karige menu, en zeker karig wat vegetarische gerechten betreft, hebben we uiteindelijk vrij veel kunnen eten voor weinig geld.
Hoe komt dat? Mede door een bepaalde slordigheid in de bediening of in de communicatie met de keuken...
Mijn partner bestelt 2 kroketten met brood (€8).
Mijn gast bestelt een salade met biefstukpuntjes, maar krijgt het vlees met garnering en friet (€19,50). Wel heel malse vlees, een redelijke portie, maar niet wat besteld was.
Ik bestel een vegetarische boerenomelet (€8) - dus zónder spekjes - en met friet in plaats van brood. Ik krijg een royale portie en een nette omelet met een laagje kaas eroverheen. Wel moest ik voor een tweede keer vragen om ketchup. Wat blijkt dan? De kok heeft de spekjes wel meegebakken. Het kost wat tijd voordat ik de aandacht van de serveerster krijg, maar ze ziet snel dat een foutje is gemaakt en rent om het goed te maken. Ik krijg een geheel nieuw gerecht (ik had al wat friet en garnering gegeten en uiteraard een stuk omelet totdat ik het foutje ontdekte), maar de omelet was 'met de Franse slag' op het bord gekwakt...
Enfin, we hebben in een rustig hoekje van dit restaurant gezeten, we hebben kunnen bijpraten en we hadden geen haast.
Toch zal ik niet zo gauw teruggaan naar dit retaurant...
Renee B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Leuk en lekker welkomstdrankje. Prima gegeten voor een goeie prijs. Genoeg keuze en goede porties. Gezellige en mooie entourage! Rustig de tijd gehad om vanuit het restaurant de omgeving te bewonderen.
G L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Er werd niet goed opgelet of je glas leeg was, moest er om vragen en het duurde lang. Te weinig eten voor mijn man. Bleek dat hij van de fritus en salade van onze vrienden mee had moeten eten. Dat bleek voor 3personen te zijn geweest. Nog wat fritus bijbesteld wat ze ook berekende. Als je te weinig eten krijgt en niet meld dat het eten wat je op tafel zet voor 3personen bedoeld is is dit een slechte zaak. . Nee voor ons niet om hier terug te komen. Het bedienend personeel heeft geen overzicht over de tafels. Je kan sorry zeggen dat je het niet gemeld hebt maar geen extra kosten berekenen als je iemand te weinig te eten geeft.
Caroline V.
Meesterproever
(23 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hadden al gelezen dat het hier lang kon duren.. daarom besloten geen voorgerecht te nemen. Helaas wel ja gezegd op de vraag of we dan een mandje met brood wilde, dat leek ons wel wat tijdens het wachten op het eten. We hebben een uur op onze maaltijd moeten wachten, later bleek dat onze bestelling pas was doorgegeven toen we klaar waren met het brood, dat overigens niet heel vers was. Hoofdgerecht was op zich prima, alleen de kinderpizza van mijn zoon die toch echt geen moeilijk eter is viel tegen. Zelf had ik ribeye met friet en sla, dat was prima.
Daarna dachten we dat we nog wel een kinderijsje en koffie konden bestellen, helaas duurde dit ook weer eindeloos, ondanks dat we bij het hoofdgerecht al hadden aangegeven dat we een en ander wel erg lang vonden duren.
Beter hier alleen gaan eten als je alle tijd hebt.
Smeenge Van Luijk L.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
  • Online gereserveerd
mooie locatie genoeg te zien. vriendelijk personeel en goed eten top . aa te bevelen. is wel een echt hotel
gr corien we gaan zeker nog een keer heen
Hennie K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Mooie entourage ,waar je gezellig en ruim kan zitten, zéér vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.


Je bent echt uit


Kortom een aanrader.
jagerhenk15 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Prachtig horeca complex, zeker in het donker met de vele verlichtingsornamenten. Prettige ontvangst en bediening, maar wij waren ook in een goede stemming en dat heeft zijn weerslag op het personeel. Ambiance OK in de toch wel grote eetruimte. Wijnen prima. Carpaccio heerlijk en visschotel smaakte goed, maar niet warm en kleine porties voor ons vieren. IJs als dessert bleek een goede keuze.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.