Elke V. • 1 recensie
30 november 2024
10/10vlotte bediening, lekker eten en de bediening was erg vriendelijk en deed hard zijn best
Egbert T. • 6 recensies
25 oktober 2024
2/10Toen wij kwamen gaven ze aan dat we niet konden dineren. Vervolgens konden we wel weer eten maar kregen we alleen de keuze uit een broodje hamburger, fish and chips of sate. Drinken besteld: werd pas na het opdienen van het eten gebracht. Kortom: hele slechte ervaring en beslist geen herhaling waard
Jos S. • 1 recensie
15 april 2024
10/10Perfect en uitermate vriendelijk. Eten was erg goed . Kamer was ook erg goed . Een likje verf misschien ? In de doucheruimte. Maar dat valt te verwaarlozen. Al met al de moeite waard !
Sonny f. • 230 recensies
28 maart 2024
8,5/10We eten altijd in dit restaurant als we in het hotel verblijven. Ik begrijp niet waarom ze altijd met een kaart aankomen waarop de keuzes staan voor een reservering van een menu. Dat is namelijk een andere kaart dan wanneer je a la carte eet. We hebben overigens lekker a la carte gegeten. Prima bediening, vriendelijk en correct.
Sonny f. • 230 recensies
27 november 2023
8/10We waren blij verrast deze keer. We namen de varkenshaas en een geitenkaas salade. Dit keer gelukkig een normale portie op het bord. Gevarieerde groenten en aardappeltjes. De geiten salade was goed gevuld. Vriendelijke bediening. We waren tevreden.
E.R J. • 78 recensies
26 oktober 2023
8/10De carpaccio was goed en de roodbaars was goed.
Sonny f. • 230 recensies
16 oktober 2023
6/10De reservering bleek niet te zijn doorgekomen. Een nogal geïrriteerde ober vroeg naar onze bevestiging van de reservering. Ik liet hem de app zien met de reservering erop en de bevestigingsmail. Toen vroeg hij naar de achternaam. Die wilde ik wel geven, maar daar stond de reservering niet op. Nors zei hij dat we wel aan een tafeltje konden gaan zitten. Even later kwam een serveerder vriendelijk uitleggen dat de reservering niet doorgekomen was en of het mogelijk was dat we iets later konden eten omdat de keuken te druk was. Geen probleem voor ons. Ik moet zeggen dat de porties steeds kleiner worden bij Fletcher evenals het garnituur en geen salade meer.
Bert D. • 51 recensies
1 december 2022
7/10Soepen als voorgerecht waren redelijk tot goed. De samenstelling van de hoofdgerechten teleurstellend. Mijn vrouw had "Pasta met pulled zalm". Zij kreeg een overladen vol bord en het gerecht bevatte een veelheid van ondefinieerbare warme stukjes groente. Ik had de "Mixed Grill" als hoofdgerecht. Het gegrilde vlees was goed. Maar ik zou gebakken aardappels daarbij krijgen. Ik had van tevoren aangegeven dat ik niet van aardappelen in de schil houd. Mij werden in stukken gesneden roseval aardappelen geserveerd, gebakken in de schil. Mijn groentegarnituur bestond, zoals bij het gerecht van mijn vrouw, uit een veelheid vanondefinieerbare warme stukjes groente. Toen ik hier later over klaagde, werd er gezegd dat ze de aardappels en de groente zo aangeleverd kregen. Ter compensatie kregen mijn vrouw en ik van de aardige serveerster elk een kop thee aangeboden. Wij snappen de ontvangen verklaring niet. Bij andere Fletcher hotels (zoals de Buunderkamp in oktober dit jaar) hebben wij aanmerkelijk betere maaltijden geserveerd gekregen. Val Monte zou de samenstelling van haar warme hoofdgerechten nog eens moeten analyseren.
Gerard v. • 2 recensies
18 november 2022
9,5/10Ondanks dat de reservering fout gegaan was toch supergoed opgelost! Door drukte en ziek personeel duurde het iets langer, maar heerlijk gegeten met vriendelijk personeel!
H. Van Den Heuvel v. • 21 recensies
27 mei 2022
8,5/10Prima wijn, heerlijke hoofdgerechten. Kaasplankje was ook divers. Voorgerechten waren helaas slecht: soep was te zout en niet goed op smaak, het voorgerecht met mini gambas was fantasieloos.
Louise V. • 4 recensies
19 mei 2022
7/10Aangezien er een grote groep personen in een aparte ruimte in het restaurant vertoefde, duurde het erg lang voor de gangen voor de overige gasten werden opgediend.
Petra V. • 3 recensies
16 mei 2022
6/10Ongeorganiseerd bij Fletcher. We stonden niet op de aanmeld lijst maar mochten uiteindelijk toch naar binnen. Toen veel gedoe om de menukaart, maar na lange discusssie kregen we toch wat we hebben wilden. Daarna werden we heel vriendelijk geholpen. De vis was teveel doorbakken, maar rest was goed
Tineke m. • 4 recensies
14 juli 2020
9/10Helaas waren ze niet op de hoogte van de aanbieding en kregen de gewone kaart. Bij het afrekenen opnieuw discussie en uiteindelijk op alles 25% korting gekregen.
Jenneke H. • 17 recensies
17 februari 2020
8/10Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.Vooral de meneer met de snor, maar die werkt gewoonlijk in Ooij. Sowieso is dit een leuk adres vanwaar je heerlijk kunt wandelen.
Sonny f. • 230 recensies
21 januari 2020
9,5/10De tweede avond van ons verblijf wederom hier gegeven. We keuze het 3 gangen keuze menu. Heerlijk kipsalade vooraf, de zalm als hoofdgerecht en de dame blanche na. Dit keer was het hoofdgerecht heerlijk warm. De dame blanche vonden we een beetje merkwaardig, zonder chocolade saus. De bediening was ietsje trager als de avond ervoor. We moesten erg ons best doen om de aandacht te trekken als we nog een glaasje wijn wilde.
Sonny f. • 230 recensies
20 januari 2020
7,5/10Vriendelijke bediening in een prettig hotel. We namen vis and chips. De vis was niet echt warm, een beetje lauw. Dat was jammer. Wel een heerlijke wijn er bij.
Sonny f. • 230 recensies
5 december 2019
8/10Zeer vriendelijke bediening, 3 gangen menu is echt heerlijk. Sfeer was heel goed ondanks dat er weinig gasten waren in het hotel.
- -. • 4 recensies
24 november 2019
8/10We hebben genoten. 3 - gangen diner was prima van smaak. Bediening was attent en gastvrij. Restaurant was sfeervol. Zeker voor herhasrlijk vatbaar.
Ellen L. • 2 recensies
20 november 2019
4/10Broodje met niet zo'n sappige hamburger met friet voor 18 euro vind ik vrij prijzig. Toetje volgens kaart: appelplaatkoek met amandelspijs en rumgranité met basilicum. Vond ik verrassende combinatie dus genomen. Helaas geen rumgranité te bekennen. Gevraagd aan gerant. Die vergat me. Gevraagd aan een dienster: die kwam met een vingerhoedje basilicumdressing, zoetzuur van smaak met de boodschap dat dat de granité was volgens de kok...Daar kon ik me niet in vinden, dus de brigadechef gevraagd waarom ik een dressing kreeg in plaats van de beloofde granité. Antwoord: het spijt ons dat het dessert niet aan uw verwachtingen voldoet, (wie had die gewekt?)maar geen verklaring voor de afwezigheid van het ijs met basilicum. Wel een voorstel om dan maar het diner voor twee personen als betaald te beschouwen. Vond ik hoogst bevreemdend. Voelde het als een soort afkopen. Heb ik geweigerd, uiteindelijk een rekening betaald zonder de drankjes te tellen. Mijn indruk: de kok was vergeten het te maken, maar zeg dat dan gewoon!
Erna v. • 9 recensies
2 november 2019
7/10Boven verwachting lekker gegeten. Verse producten, mooie combinaties. Vriendelijke bediening. Er zat wel veel tijd tussen de gangen door., had wat sneller gekund.
Vertel ons meer over jezelf en we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Log in op TheFork Manager en neem contact met ons op via de chat.