Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

Bosstraat 2-6 6301 HM Valkenburg Nederland Kaart
  • Gastronomisch
  • zakenlunch
  • Bruiloft
  • Frans
  • Limburg
  • Met familie
  • Met vrienden
  • Notenallergie
  • Pinda-allergie
  • Streekproducten
  • Terras
  • Vegetarische
  • Verjaardag
  • ...
Gemiddelde prijs € 35
|
31-436012033
8 /10
48 recensies

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

Na een heerlijke dag komt u volledig tot rust bij het compleet gerenoveerde 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg. In het moderne à la carte restaurant geniet u van heerlijke streek- en seizoensgebonden gerechten, die de chef-kok met passie voor u bereidt. Daarnaast beschikt het prachtige hotel over een bar met een ruime lounge en open haard waar u terecht kunt voor een klein hapje en drankje.

Dit uitstekende restaurant is ook uitermate geschikt voor een heerlijke kop koffie, uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere lunch of gezellige High Tea.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,6
    Fles mineraalwater
  • € 4
    Glas wijn
  • € 23
    Fles wijn
  • € 2,6
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Bus en treinstation op 15 minuten loopafstand.
  • : Gratis parkeren in de directe omgeving.

Openingstijden

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur

Services

  • Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Zeer goed
8 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    5
  • 9
    4
  • 8
    12
  • 7
    11
  • < 7
    17
Eten
8,2
Service
8
Decor
7,7
Prijs-kwaliteit
Erg gunstig
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Kort
42/49 recensies

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Theo En Nelly V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Prima met partner.
Meriam R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
We hebben lekker gegeten, bij een sfeervol haardvuur. Gezellige setting, doordat een gedeelte van het grote restaurant niet gebruikt werd en uit het zicht lag. Mooie aanbieding via the Fork. Het eten was smakelijk, goed warm en vlot opgediend.
Annemarie P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Fijn hotel en goed eten en personeel ontzettend aardig!
Jess M.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Vriendelijke bediening, en goed gegeten.
Liesbeth V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Lekker eten, zag er ook mooi uit. Heerlijk vonden we de desserts: het kaasplankje en de brownie met ijs en slagroom. Goede prijs en kwaliteit verhouding.
H D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2020
  • Online gereserveerd
We waren de enigen in het retaurant, maar geen enkel probleem. Werden goed geholpen en hebben lekker gegeten.
Sjany M.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Prima restaurant, lekker eten dat mooi geserveerd werd.
Marjo S.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel !
Andy V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Bediening was dramatisch,! Het eten zelf was lekker.
Tiny R.
Meesterproever
(23 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Het begon al verkeert. Vlgs receptioniste hadden we minimaal 2 dagen van tevoren moeten reserveren.
Nog nooit n probleem gehad behalve bij Fletcher Valkenburg. Eerst was de kok al weg maar toen ook weer niet.
Eten was teleurstellend. De menukaart was minimaal en achteraf slecht klaargemaakt. Te duur voor wat we kregen. Geen aanrader dus.
Nico H.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Prettige bediening en de sfeer was top. Eten was lekker en verzorgd.
Bela P.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Wat een slechte gelegenheid met zeer ondeskundig personeel .1 juli hier met een gezelschap van 8 personen koffie gedronken, dat ging goed, prima koffie met vlaai. Dan willen wij lunchen, het was 12.30, dat kon pas vanaf 13.30 , dan was er pas een kok......??? Oké , gewacht. Dat haffen wij beter niet kunnen doen. Ik heb nog nooit in zo’n gelegenheid zo’n echte lunch gehad. Oud brood, waarschijnlijk van de supermarkt , niet te eten. Lauwe kroketten en van 1 persoon de lunch vergeten. Bij navraag waar het bleef zei de ober dat hij het ging halen. Dat duurde 10 minuten en stond hij zelf een sigaret te roken I.p.b zijn excuus aan te bieden dat jij het vergeten was. Hem daar op aangesproken en zijn collega , haar excuus was dat ze net binnen was. Maar zijn gedrag was intolerabel , hij kerk mij niet eens aan, bleef achter de computer zitten. Bij navraag na de manager bleek deze op vakantie te zijn en naam deze heer hem waar. Nu weet deze man dus niet wat hospitslety is en hoe je met gasten omgaat. Wij hebben dus 45 minuten moeten wachten op een te armoedige lunch. Hier dus nooit meer terug, al om het onbeschofte gedrag van een assi manager.
Nas T.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
  • Online gereserveerd
We waren met een klein groepje en hebben allemaal genoten van wat op ons bord lag. Goede temperatuur van eten, fijne ontvangst en bediening en leuke locatie. Persoonlijke voorkeur gaat uit naar dunnere friet ipv dikke Vlaamse friet, maar dat is smaak.
A V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Helaas kon er niet geleverd worden wat er op de kaart stond, bereft een menu en bier waar ze mee adverteren, het alternatief was slecht.
Gp V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Het zou van gastvrijheid getuigen dat als klanten een vrije niet gereserveerde tafel uitkiezen, het bestek te verplaatsen in plaats van de klanten te vragen aan een andere tafel plaats te nemen. Een tafel die overigens later wel werd bezet en waarvan de klanten niet gevraagd werden elders plaats nemen.
Twee van de drie bestelde ribeyes waren erg goed, de derde hard.
Het ijs was erg lekker maar jammer dat deze vergezeld ging van iets dat op slagroom leek , maar het niet was
Cor H.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Wij zijn hier geweest naar een dagje scooteren in Zuid Limburg. Toen wij kwamen en op het terras gingen zitten om iets te gaan drinken, werden we niet geholpen. De ober liep langs ons heen naam 2 lege glazen mee naar binnen en kwam niet meer terug. Het was rustig dus alle tijd. Na een tijdje ben ik zelf naar binnen gelopen en iets te drinken besteld en gezegd dat wij een tafel gereserveerd hadden. Later zijn wij binnenngaan eten en konden uitzoeken van de kaart. Ik moet wel zeggen veel gerechten om uit te kiezen dus voor ieder wat wils. Restaurant was rustig en er liepen 2 obers. Toen wij besteld hadden, moesten wij erg lang wachten op het voorgerecht, ongeveer 30 minuten. Even na ons kwamen 4 hotelgasten de eetzaal binnen en waren nog eerder met het voorgerecht bezig dan wij. Ook op het hoofdgerecht moesten wij behoorlijk lang wachten. Wij zijn zeker niet van het snelle eten, want wij vragen in principe altijd of er een pauze tussen de gerechten kan, maar dit was wel heel erg lang!!! Toen wij het dessert hebben gegeten hebben wij gevraagd of we de koffie buiten op het terras konden drinken. De ober zei toen dat het apparaat aan het spoelen was, maar zou het buiten komen brengen. En hier zaten wij weer een tijd te wachten, zonder dat er iets kwam. Ik ben dus maar weer naar binnen gegaan en de andere ober heeft gekeken en het apparaat was al lang klaar!!! De ober waar ik de koffie besteld had kwam later ook weer aan lopen, maar was met heel andere dingen bezig. Oh ja, koffie besteld en ook al afgerekend!! Dus eindconclusie. Eten is zeer goed maar bediening laat veel te wensen over
Annie V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
  • Online gereserveerd
We werden meteen aangesproken, en naar de plaats gebracht. Er werd gevraagd wat we wilden drinken en de menukaart gekregen. Er werd gezegd wat de bedoeling was wat je kon uitzoeken via de kaart, omdat het een AH restaurantkaart was.
Alleen jammer dat er weinig parkeerplaats was bij het hotel. Zodat we aan de overkant van de overweg ergens de auto moesten parkeren. Dit zou toch bij het hotel horen. Verder was het allemaal goed en lekker.
JHJ H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
  • Online gereserveerd
De soep was goed en ook zo de capatio. De snitsel vonden wij te vet. En de sla zat geen smaak aan. voor deze prijs hadden wij daar meer van verwacht. De dameblanch was heerlijk.
t.vandepol .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
  • Online gereserveerd
We hadden gebruik gemaakt van een AH 2e drie gangen diner gratis aanbieding. We konden kiezen uit verschillende gerechten en de keuze mogelijkheid was prima. Lekker gegeten en prima bediening.
HenkJacqueline V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
  • Online gereserveerd
Oudbollig, bediening goed, Personeel zijn klantvriendelijk. Mooie wandelroute de Geul. Leuke terrasjes in Valkenburg.en monumenten.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.