Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

Broekhem 134-136 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|
31-436012962
7,9 /10
73 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

De gezellige bar, lounge, ontbijtzaal en het restaurant van Hotel-Restaurant De Burghoeve zijn begin 2007 compleet gerenoveerd en hebben een geheel eigentijdse uitstraling gekregen. In deze sfeervolle ruimtes is het heerlijk genieten van de Bourgondische Limburgse keuken.

Het Bourgondische Limburg staat immers bekend om haar buitengewone keuken. Deze traditie wordt dan ook zeker in ere gehouden in het hotel. De koks van Hotel-Restaurant De Burghoeve prikkelen uw smaakpapillen met heerlijke gerechten.

Het hotel beschikt ook over een lounge, waar u heerlijk kunt ontspannen door bijvoorbeeld een boek te lezen, spelletjes te spelen of door gewoon een lekker borreltje te drinken. Bourgondisch genieten op zijn best!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,6
    Fles mineraalwater
  • € 4
    Glas wijn
  • € 23
    Fles wijn
  • € 2,6
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur

Services

7,9 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    3
  • 9
    8
  • 8
    21
  • 7
    18
  • < 7
    24
Eten
7,9
Service
8,3
Decor
7,4
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
71/74 recensies

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
A.L. R.
Meesterproever
(15 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben gebruik gemaakt van de 50% kortingsactie en daarom heel gunstig. Vriendelijke bediening en een klein probleempje werd meteen keurig opgelost
Nico H.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Stil restaurant, geen sfeer. Perfecte vriendelijke service.
Anke R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was lekker, de bediening was erg vriendelijk.
Helaas werd vergeten de 50% korting te berekenen.
Henne P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Op de site wordt over festival Fork samengesteld 3 gangen diner geschreven zonder inzicht in menukaart. Hoe het werkt blijkt pas in het restaurant. Dit kost eventuele klanten ! De uiensoep was “ mager”, zou veel meer kaas op moeten zijn die dan gegratineerd dient te worden. Verdere eten uitstekend.
Marco V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Goed eten, vriendelijke gastvrouw! Heerlijke louche gedeelte om na het eten een lekker bakje koffie te kunnen nuttigen!
Lisa F.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Fijne knusse kamer met heerlijke matrassen, erg mooi en uniek hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en goede ligging
Will-sie V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
  • Online gereserveerd
N.a.v. ziekte van de kok niet in Burghoeve maar fletcher hotel Valkenburg. Service en ontvangst prima, zij deden hun uiterste best er iets goeds van te maken, kwalieit was vrij oké, maar wanneer je in beide hotels met zieken zit en er dus met minder mensen veel meer gasten bediend moeten worden op een samengestelde plek, is het hard werken voor het overgebleven personeel die probeerden de gasten het naar de zin te maken. Echter wanneer de fletcher keten alleen bezig is hotels te kopen en leuk nr. tje 81 aangeschaft heeft maar alle andere in de wacht zet voor verbetering, een verfje en of een verbouwing, dan schiet het niet op, en dit is mij al meerdere keren dit jaar overkomen/heb ik zo ervaren. Noordwijk idem dito. Geen goed beeld, ook niet t.a.v het personeel wat bijna overal met minder mensen n.a.v. veel ziekte/hoge werkdruk meer moet presteren. Komt de Keten niet ten goede en doet geen goed aan de naam Fletcher. Als Management zou ik daar meer aandacht aan geven. Stoppen met kopen en AANDACHT voor de hotels die nu oud en vervallen eruit gaan zien!!!
Monique V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Leuk gezellig restaurant, vriendelijke medewerkers. Wat rumoerig i.v.m. gesprongen waterleiding in hoteldeel. door medewerkers adequaat gehandeld en duidelijk teruggekoppeld naar gasten.
Anita V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten!. Met AH dinercheques. Gerechten waren uitstekend, we mochten overal uit kiezen. Er was geen apart 3-gangenmenu samengesteld voor de AH dinercheques. Wij hebben echt heerlijk gegeten!
A V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Vriendelijke bediening, een alternatief gerecht (vegetarisch) was geen probleem. Het eten was snel klaar erg korte wachttijd.
Marion S.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Het eten was op zich wel goed. Als we er de volle pond voor hadden moeten betalen had ik het het geld niet waard gevonden. Bediening was erg goed en vriendelijk.
badriaansen .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Op goed gelukt geboekt omdat we een weekend in Zuid Limburg waren en we geen idee van restaurants hadden.
Geen moment spijt van gehad, prima bediening en ook het eten was lekker. We waren dik tevreden.
Pieternel S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Het was een gezellig etentje. Voorgerecht, carpacio, heerlijk !
Hoofgerecht, Zuurvlees , matig.
Nagerecht, Creme brule was koud. had dat warm verwacht.
Ambiance was goed. Bediening ook.
Hans M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Eten was goed, bediening was ook goed alleen de sfeer was ver te zoeken door de inrichting, kwam te goedkoop over met de uitstraling van het hotel.
Emtilleman T.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
  • Online gereserveerd
we hebben hier nu voor de 4e keer gegeten, zelfs met voedselallergie is het perfect, dit restaurent hadden we nooit ontdekt zonder de actie van ah. want hier in valkenburg zijn heel veel eetgelegenheden.
jack-bionda.van.kleef V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Menu was aan de dure kant met 34,50 euro en niet in verhouding met de aanbieding van tweede 3 gangenmenu gratis. Daarvoor was de kwaliteit niet voldoende. Verder was er niemand die ons gezelschap ontving dus zijn we maar ergens gaan zitten. De eenmans bediening deed zijn best maar kwam soms handen tekort. Bij het oerhammtje stonden gebakken aardappelpartjes met rozemarijn op het menu maar werden niet opgediend. Pas na vragen bleek dat ze op waren.!!! We gaan er niet meer terug.
jberth .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Toen we aankwamen was er niemand van het personeel te bespeuren. zeker 10 minuten naar iemand gezocht. Gasten die na ons kwamen liet men gewoon midden in het restaurant staan! Kelner was zeer onervaren.
Voor- en nagerechten waren heel lekker, hoofdgerecht vis was koud, logisch als twee keer door de keuken gebeld wordt en de kelner daar niet op reageert!
y.wagensveld .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Voorgerecht lekker gerookte zalm met sla, hoofd gerecht met kip pesto wat aan de droge kant . Ik miste verse kruiden en sausje erbij. Nagerecht vers fruit met vruchten ijs. Jammer dat het fabrieksijs is. Smaken niet te herkennen.
Gerry V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Genoten van het diner waarbij we hazenpeper hadden gekozen. Vriendelijke dames in de bediening. We hebben nog lekker nagezeten in de lounge onder het genot van een kopje koffie met likeurtje. Aanrader!
Nastacha V.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
  • Online gereserveerd
We hebben lekker gegeten, al weken de gerechten iets af van de menukeuze bij het reserveren (anders omschreven en minder keus). Goede smaak van de gerechten, goede temperatuur, aardige bediening, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en we konden apart betalen (indien gewenst)
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.