8,4 /10
118 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 39
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Glas wijn
  • € 2,3
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant De Firma

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Services

  • Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Zeer goed
8,4 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    13
  • 9
    27
  • 8
    33
  • 7
    17
  • < 7
    29
Eten
8,5
Service
8,5
Decor
7,9
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
114/119 recensies

Jouw recensie over het restaurant De Firma

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Marjolein K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2019
  • Online gereserveerd
Franse stijl met shared dining, goede bediening met veel kennis van zaken en vooral heel lekker eten
GJ E.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2019
  • Online gereserveerd
Super gegeten, gevarieerde gerechtjes. Duidelijk toelichting van het bedienend personeel.
Isabelle S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Er hing een erg sterke geur van eten. Bediening was super vriendelijk
E B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Amuse was top, bediening weet veel te vertellen over de kaart en producten. De gerechten waren stuk voor stuk erg goed, uitgebalanceerd en creatief. Over de steak tartare droom ik nu, een maand later, nog steeds!
John A.
Meesterproever
(78 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Leuk concept food-sharing. Leuk aanbod via Social Deal! Ze besteden veel aandacht aan het eten en vriendelijke bediening.
Misschien een klein puntje. Na elke gang even nieuwe bordjes.
Kaboom .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gisteren met mijn vriendin heerlijk gezeten bij de Firma.
De bediening was vriendelijk, het eten was erg lekker en de drankjes waren ook dik in orde.
Het restaurant is overigens prachtig ingericht en straalt veel rust en licht uit!
We komen zeker eens terug!
Louise K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Avond begon wat minder. Tel. reservering was niet genoteerd, waardoor de situatie wat ongemakkelijk was. Toch een tafel aan de rand van het terras gekregen. Duurde nogal lang voordat we drankjes en de kaart kregen. Terras loopt erg schuin af, waardoor je gevoelsmatig achterover op de straat met langsrijdende auto's kiept. Gelukkig konden we, op eigen verzoek, verhuizen naar een andere leeggekomen tafel midden op het terras. We namen het menu en dat was fantastisch. Bediening verliep vlot en er werd goed rekening gehouden met de vega-gast. De gastvrouwen waren erg vriendelijk en we werden zeer goed geïnformeerd over de gerechten en de wijnen. Na de wat mindere start, hebben we een geweldige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
M. K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gisteravond voor het eerst uiteten geweest bij De Firma. Wat een positieve verrassing! Heerlijk gegeten, goed bediend door vriendelijk personeel, gezellig en mooi restaurant. Al met al een zeer geslaagde avond!
Écht een aanrader!
Janny V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Als afsluiting van een afdelingsuitje hebben we heerlijk en gezellig gegeten bij De Firma. Omdat we allemaal het menu kregen hoefden we niet in de kaart te duiken en konden we lekker verder praten. Wel werd van te voren gevraagd naar dieetwensen. Per gang kregen we steeds 3 verschillende gerechten die allemaal heel smaakvol waren. Leuk ook dat er per gang werd verteld wat we precies gingen eten en welke ingredienten er waren gebruikt. Personeel was ook erg aardig. Kortom een prima Firma om naar toe te gaan.
John A.
Meesterproever
(78 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Gezellige plek aan de Waal om te dineren. Prettige en vriendelijk personeel.
We hebben gegeten met Social Deal met per gang drie verschillende gerechtjes om te delen. Prachtige en lekkere gerechten en gevarieerd. Een aanrader!
Alex V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij (familie, zes personen) hadden ons verheugd op een feestelijk etentje, maar zijn hier met een heel naar gevoel weggegaan. Het begon redelijk: we zaten eerst heel vervelend boven waar het heel lawaaiig was en heel donker. De kaart was niet te lezen en we konden niet met elkaar praten. Dat werd goed opgelost, we konden beneden zitten. Gauw de kaart lezen om ons eten uit te zoeken. Een deel van ons wilde het menu, een deel van de kaart eten. Pas toen we bestelden werd er gezegd dat het menu alleen mogelijk is als de hele tafel meedoet. Nou ja, dan maar iedereen menu, we zaten er al een tijdje en hadden honger. Bij het brengen van de voorgerechten bleek al snel dat er voor 1 persoon te weinig was gebracht. Het duurde even voordat de zesde portie werd gebracht. Ondanks dat was het niet heel veel eten, en een beetje onhandig (met zoveel personen) dat ieder gerecht in 1 pan zat. Hoeveel moet je dan nemen als je een aantal stukken groente hebt dat niet deelbaar is door zes? Dan maar vol verwachting uitgekeken naar het hoofdgerecht.
Een van ons moest naar de wc, maar bij gebrek aan een duidelijke richtingaanwijzing belandde ze via de nooduitgang in een donkere ruimte. Met de lamp van haar mobiel kon ze wat rondkijken, er was een trap naar boven en beneden, maar geen wc of uitgang te zien op het eerste gezicht. Tot overmaat van ramp bleek dat de deur geen klink had aan de binnenkant, dus ze zat opgesloten. Heel hard geklopt en toen er niemand reageerde heeft ze in paniek ons gebeld. Wat een afschuwelijke en bange ervaring was dat! De sfeer werd er daardoor niet beter op.
De vis was lekker maar niet heel bijzonder. Het vegetarische gerecht was gewoon groente. Ja, zo kan ik het ook, een groente als vegetarisch gerecht serveren! Groente hoort er gewoon bij! Een plak aubergine is geen gerecht! Er zaten drie plakken aubergine in een pan, waarover werd uitgelegd dat die heel speciaal was gegaard in de schil, die daardoor hard was geworden. Advies om hem uit te lepelen. Maar een lepel om dat te doen hadden we niet gekregen. En hoe moet je dit verdelen met z'n zessen? De schil was dus niet goed door te snijden (om de plakken door midden te snijden en eerlijk te verdelen). Bovendien lag alles opgestapeld in een pan met de saus eronder, snijden leverde een hoop rotzooi op.
Dan het vlees: we hadden ons verheugd op een van de soorten die op de kaart stonden. Maar wat een zeer onaangename verrassing: buikspek van het varken! Gadver! Dat serveer je toch niet in een restaurant, dat serveer je überhaupt niet. Alleen maar vet. Dit vonden we echt beneden alle peil.
Daarna volgen nog toetjes, die waren lekker en goed te verdelen. Maar het was rijkelijk veel, alsof een gebrek aan goed eten met het toetje moest worden gecompenseerd. Wij hadden liever wat meer vlees en groente gehad.
Al met al zeer weinig waar voor ons geld, we komen hier nooit meer.
En een tip over de veiligheid: als je boven zit kun je er niet uit als er beneden in de keukenbrand uitbreekt. De nooduitgang is dus donker en heeft geen duidelijke uitgang naar buiten. Teruggaan is, zoals gezegd, onmogelijk.
Restaurant
Goedendag, wat vervelend om te lezen dat jullie geen leuke ervaring bij ons hebben gehad. Ik heb met mijn team overlegd en zij gaven inderdaad aan dat er bij het voorgerecht een portie vergeten was en dat sommige onderdelen van het eten niet jullie smaak was. Ze hebben dit proberen goed te maken met jullie door een nieuwe plek aan te bieden en brood, kopjes koffie en likeurtjes van het huis aan te bieden maar zo te lezen heeft dat niet geholpen, dat is erg jammer. Wij koken inderdaad graag met groenten, dat is een van onze uitgangspunten op onze kaart. Het buikspek vinden wij zelf heerlijk, maar we vragen altijd van te voren of er dingen zijn waar rekening mee gehouden moet worden bij het menu en dan mag je ook aangeven dat je niet van varkensvlees houd. Als we dit hadden geweten dan hadden we iets anders geserveerd voor jullie. Al met al is het helaas niet gelukt om jullie een leuke avond te bezorgen, dat is erg spijtig. Desondanks hoop ik dat jullie ons toch nog een keertje een kans geven.

Team de Firma
Sabine H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Hele fijne avond uit gehad, waarbij er goed rekening werd gehouden met mijn zwangerschap waardoor ik lekker kon genieten! Fijne, kundige service. Prijs-kwaliteit goed in verhouding. Ijsthee ook een aanrader!
Restaurant
Dag Sabine,

Fijn om te lezen dat je hebt genoten van de avond bij ons, bedankt voor je mooie woorden en hopelijk tot snel weer!

Team de Firma
Nina K.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
De bediening is vriendelijk en deskundig. De gerechten zijn lekker en verassend, tevens is de sfeer in het restaurant prettig.
Restaurant
Dag Nina,

Bedankt voor je beoordeling, we geven je complimenten door aan het team!

Team de Firma
Daphne H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Bijzondere gerechten. Bediening was attent vriendelijk en deskundig. Op aanraden van de bediening een proeverij van alle nagerechten genomen, heerlijk!
Restaurant
Dag Daphne,

Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om te lezen dat jullie lekker hebben gegeten bij ons! Hopelijk zien we jullie snel weer een keertje.

Team de Firma
Lizzy V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het tafeltje vol was ontzettend lekker en genoeg voor ons twee. Soms zag de bediening ons niet zitten maar dit werd goed ‘rechtgezet’. Al met al een leuke avond; aanrader :-)
Harriët A.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Verrast met een heerlijk 3-gangen menu. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Sfeervol restaurant en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!!
Zoë T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hier afgelopen zaterdag voor de tweede keer wezen eten. Allebei de keren was het eten echt voortreffelijk. De tweede keer moesten we wat langer wachten op ons eten, omdat het erg druk was. Dit werd door ons niet als hinderlijk ervaren, maar toch kregen we vrij snel een drankje van het huis aangeboden. Ook toen de koffie, die wij besteld hadden voor bij het dessert 5 minuten eerder kwam, kregen wij een excuses en een koffie van het huis. Al met al erg genoten van de goede service en het lekkere eten.
Restaurant
Dag Zoë,

Bedankt voor je mooie worden, fijn om te horen dat jullie ondanks het wachten tot genoten hebben bij ons. Wie weet zien we jullie binnenkort weer een keertje terug.

Team de Firma
Lieke V.
Meesterproever
(16 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Met Social Deal ging ik met mijn vriend voor het eerst naar De Firma, om ons daar te laten verrassen met een "shared dining" driegangenmenu: we kregen drie gerechtjes per gang om te delen met z'n tweeën. De gerechten, van de nieuwe menukaart, waren bijzonder en over nagedacht (niks standaards) en de meeste vielen goed in de smaak. Ook de Firma frites, met Parmezaanse kaas, is erg lekker. Persoonlijk vond ik de desserts (carrot cake, steranijs-ijs met merengue en geitenyoghurt met vijgen) helaas tegenvallen; niet enorm lekker en niks met chocolade. Het personeel is erg vriendelijk en neemt de tijd om je rustig uit te leggen wat de gerechten allemaal inhouden en hoe ze bereid zijn. Wel moesten we vrij lang wachten op onze eerst gang (de honger was groot!), maar daarna werd alles in rap tempo geserveerd, misschien iets te rap op elkaar zelfs. Het meubilair van de vernieuwde Firma is hip en sfeervol, maar niet heel comfortabel -- gelukkig lag er op mijn stoel een kussentje. En ons werd geïnformeerd dat de lastig kleine ronde tafeltjes, waarvan we er twee nodig hadden, binnenkort gelukkig vervangen worden door grotere tafelbladen. Al met al, out-of-the-box en redelijk fancy eten, vriendelijk personeel en fijne sfeer. Alleen miste ik dus minstens één toetje met choco (mousse/brownie/taart/etc.), voor de zoetekauwen onder de gasten.
Restaurant
Dag Lieke,

Bedankt voor het schrijven van deze review! Leuk om te horen dat de nieuwe kaart van de nieuwe chef in de smaak valt, helaas deze keer geen chocolade in het dessert van het menu maar wellicht komt daar binnenkort verandering in! De tafelbladen zijn inmiddels vervangen, dus hopelijk mogen we jullie daar binnenkort een keertje op ontvangen.

Team de Firma
Walter R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goed gegeten en toch met een kater naar buiten lopen. Bij de Firma is het mogelijk. Hoofdgerecht was lekker, hoewel de geroosterde venkel wat was aangebrand, wat de smaak van het gerecht (dorade) wel beïnvloedde. Vervolgens toetje bestellen. Omdat dit heel lang op zich liet wachten vroegen we of onze bestelling wel goed was doorgekomen. De ober ging informeren. Maar kwam pas na een kwartier vertellen dat het toetje het eerstkomende 10 minuten nog niet geserveerd kon worden, omdat het zo druk was. Dan heb je principes van horeca gastvrijheid en klant is koning niet begrepen. Erg jammer. Zijn dus zonder toetje vertrokken.
Henk V.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vorige week gegeten. Eten was prima, geen grote porties. Echter een zeer groot nadeel was de zeer kleine ronde tafels waar je aan moest zitten met een ronde voet . De tafels op de foto is niet correct. Het waren theetafeltjes. De (gedeelde) gerechten paste niet op de tafel. Jammer.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.