7,2 /10
70 recensies

Restaurantprijzen

Drankprijzen

  • € 5
    Fles mineraalwater
  • € 3,9
    Glas wijn
  • € 22
    Fles wijn
  • € 65
    Fles champagne
  • € 2,6
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Danel

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Restaurant Danel bevindt zich op 10 minuten lopen vanaf het Centraal Station in Utrecht en minder dan 5 minuten lopen vanaf de dichtstbijzijnde bushalte.
  • Kom je met de auto?
    Restaurant Danel bevindt zich onder het dak van TivoliVredenburg aan de singel, naast grand café Het Gegeven Paard.
  • : Er bevinden zich diverse parkeergarages in de nabije omgeving, waar je tegen betaling je auto kunt parkeren.

Openingstijden

Zondag t/m Woensdag: 12:00 - 01:00 uur (keuken open tot 22h00)
Vrijdag/Zaterdag: 12:00 - 02:00 uur (keuken open tot 23h00)

Danel is op Eerste en Tweede Kerstdag en op 31 december en 1 januari gesloten.

Services

7,2 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    4
  • 9
    8
  • 8
    20
  • 7
    11
  • < 7
    27
Eten
7,2
Service
6,9
Decor
7,5
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
54/70 recensies

Jouw recensie over het restaurant Danel

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Myrthe W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Het eten was gewoon lekker en precies wat je ervan kan verwachten. Je merkt wel dat de bedieining zoekende is naar een goede werkstijl en verdeling van de taken, de vriendelijkheid van iedereen maakte echt alles goed!
Maaike K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Hoewel het personeel echt haar best deed er nog wat van te maken en de sfeer in het restaurant okay is, heeft Danel voor mij afgedaan.
Wij aten met vier personen, omdat wij naar een voorstelling gingen, het menu. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant.
Voorgerecht: de gebrande prei en de carpaccio. De prei was teleurstellend, smakeloos en qua formaat meer een amuse. Carpaccio was okay.
Hoofdgerecht werd in drie delen opgediend, waardoor één persoon pas haar eten kreeg toen de andere drie al klaar waren. De frietjes werden 'nageserveerd' (d.w.z. 10 minuten na opdienen van het hoofdgerecht en na meermalen vragen waar de frietjes bleven).
De kalfswang was ronduit vies, een stuk onbestemd vlees met veel vet, drijvend in de jus met onduidelijke overgare groenten. Zag er zeer onaantrekkelijk en smakeloos uit. Wel, dat was het dan ook. De beloofde salade bestond uit een fantasieloos mini bakje vage verlepte sla met twee stukjes tomaat en zonder dressing, niet overdreven! Halverwege de maaltijd kwam de floormanager aan tafel om even te praten over de klacht dat de vierde persoon zo laat haar eten kreeg. Excuses aanvaard en ook het drankje van het huis. Meteen maar even het hoofdgerecht ter sprake gebracht. Ze was het met me eens dat het er niet bepaald smakelijk uit ziet en zou het opnemen met de keuken.
Al met al een teleurstellende ervaring. Een dikke, vette onvoldoende! Zo'n mooie centrale plek, bij Tivoli Vredenburg, verdient echt een betere keuken!
Ib E.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Dagschotel vlees was slecht (vies), vega was redelijk. Bediening: ze deden hun best maar bestelling kwam rommelig aan, een persoon kreeg alles een kwartier later dan de rest. We moesten 4x opnieuw vragen wanneer het eten/drinken kwam.
Meikej D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
2,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
In combinatie met concertkaartje voor Tivoli hier het concertmenu geboekt. Het menu zelf was karig en fantasieloos en de prijs/kwaliteitverhouding klopte volstrekt niet. Voor het hoofdgerecht hadden we de vegetarische variant besteld, ravioli. Deze was nog niet gaar, en dus geen verse pasta (want er zaten nog harde stukjes in), en bestond uit een klein bordje pasta met een witte saus en een toefje rucola. Dat kunnen we thuis beter en lekkerder. De bediening was rommelig. Het voorgerecht werd 2x gebracht, en daarna moesten we na een kwartier nogmaals vragen waar het hoofdgerecht bleef. De serveerster had geen idee welke eindtijd we hadden opgegeven (voor het concert) en vroeg er ook niet naar. Toen we aangeven dat het menu nogal karig en fantasieloos was en dat de pasta niet gaar was, lachte ze schaapachtig en vroeg van de weeromstuit of we nog drinken wilde (terwijl onze glazen nog halfvol waren). En zo kan ik nog wel even doorgaan. We zijn er helaas ingetuind, volgende keer zoeken we voor een concert zelf even een leuk plekje voor een hapje vooraf...
Jeroen T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wij kwamen om 18:00 ivm een concert dat om 20:15 begon. Ze vroegen er keurig naar en daarna ging alles mis. Eten kwam laat of niet door. Om half acht nog naar de hoofdgerechten moeten vragen. Toetje hebben we niet meer gered. Geen oplossing aangeboden en wij hadden geen tijd meer om een gesprek te voeren. Eten was ok, niet heel smaakrijk maar ook niet slecht. Al met al: hier kom ik nooit meer.
Edwin T.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
2,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wat was dit slecht. Een schande. We hadden het menu en het was echt een magnetron menu. Bediening erg gehaast en slordig.
Marilou W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Shared dining is een leuk concept maar daarvoor zijn de porties te klein. Verder best prijzig en de kwaliteit van de gerechten was matig.
Arie V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was druk toen we rond 18.00 uur arriveerden, zoals het heel druk was in alle horecagelegenheden in de binnenstad die avond.
Positieve ontvangst, wel erg jammer dat we maar één menu kregen met z'n tweeën. Er lagen er nog genoeg op de servicetafel. Dan zelf maar eentje gepakt. Dat is gewoon handiger, want er is best veel te lezen en om uit te kiezen. Water krijg je hier altijd op tafel en gratis. Mooi.
Gerookte zalm, venkel, Pernod, toast gekozen.
Dikke plakken zalm, vers en smakelijk, maar de venkel en de Pernod kon ik niet herkennen.
De toastjes kwamen uit een rol. Jammer hoor, ook geen roomboter, geen limoen, geen sausje, geen dille.
Seizoensgroente uit de oven was smakelijk, maar een wel erg kleine hoeveelheid.
Kaasplank, confiture, druiven € 12,50 was zeer overpriced. voor enkele stukjes doorsnee kaas.
Het eten is allemaal goed, maar te duur.
De bediening is nog en nog niet allemaal even ervaren, maar wel vriendelijk en behulpzaam.
De jonge dame die de bestelling opnam was goed op de hoogte van de gerechten en de wijnen.
Ciel H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Ten opzichte van een etentje eerder dit jaar was er een behoorlijke achteruitgang in kwaliteit. De bediening verliep niet soepel, terras zat vol, wij zaten binnen en kregen minder aandacht dan je redelijker wijs zou mogen verwachten. Jammer.
Nvanriet V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
  • Online gereserveerd
We hebben genoten van de bijzondere formule: mogelijkheid om gerechten te delen met elkaar, de variatie in het menu en de vriendelijke bediening. Zeker een reden om terug te keren.
tonvanhove .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Ik kom hier graag. Het is een prima locatie en bij mooi weer een heerlijk terras. Veel zon.
Uitstekend gegeten. En ja soms gaat er iets fout bij de bediening...... Nou en?
Als ik het grote aantal restaurants in Utrecht zie ben ik altijd al blij dat ik sowieso nog bediend word en het eten en drinken niet zelf hoef op te halen.
Gijs I.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Bediening staat te slapen heeft geen overzicht en wordt duidelijk niet aangestuurd.
Eten is niet bijzonder en niet echt op temperatuur.
Paul H.
Meesterproever
(41 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Franse gerechten geserveerd op zijn Spaans. Kleine schaaltjes die op tafel komen zodra beschikbaar en die je dus makkelijk kunt delen. Gerechten waren heerlijk, staartstuk was een topper. We zaten buiten op het terras, erg gezellig. Bediening is onervaren en dat ging mis met de wijn bij het dessert, maar dat werd door het personeel opgemerkt en werd netjes opgelost. Prijs is gunstig.
HJ D.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima bistro eten, kwaliteit in orde maar aan de dure kant voor de kwantiteit. Service erg wisselend. Een wijnsuggestie zat er niet in omdat we de 'beste wijn al gehad hadden'. De rekening splitsen in gelijke delen was onmogelijk in verband met 'te veel moeite'. Uitstekende locatie maar helaas geen aanrader.
Corinne D.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer smakelijk frans bistro-eten. Mmm confit de canard en entrecote en frietjes en gegrilde asperges. Veel aardige serveersters en obers die vrij nieuw en daardoor onzeker waren en ook niet altijd opletten maar dat gaat vast goed komen.
Geweldige prijs-kwaliteit verhouding. Plan = vaker er naar toe
Leny D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
  • Online gereserveerd
We kozen voor het terras. Direct werd aangeboden om een parasol te openen.
Bediening was zeer ontspannen.
Vera K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten is heerlijk! De service echter is teleurstellend. Het personeel is ongeïnteresseerd, heeft geen kennis van zaken en is soms ronduit onbeleefd. Erg jammer, want het eten en de locatie zijn top. Misschien goed om te investeren in het structuren en opleiden van de bediening.
Jan P.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
  • Online gereserveerd
Prima gegeten met een erg prettige bediening.
koos.spall .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wat een vreselijk slecht eten, bijna niet te geloven !!! Dat dit nog kan anno 2018.
Konden niet voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk bestellen want dan zou volgens de bediening alles tegelijk op tafel komen.
Toen maar apart besteld. Slakken waren smakeloos en koud, boullabaise zonder vis.
Aardappelgratine en geroosterde groeten om te huilen, bijbestelde krieltjes koud.
Hoofdgerecht maar niet afgewacht en zijn gevlucht. Volgens de bediening paniek in de tent en zij was ingehuurd bij de buren. Nooit meer heen dus !!
Nvanriet V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
  • Online gereserveerd
We hebben lekker gegeten in het frans aandoende restaurant. Het menu is verrassend zowel wat betreft de opzet (kleine gerechten die je eventueel kunt delen) als wat betreft de variatie in aanbod.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.