Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 45
|
31-713651302
8,6 /10
275 recensies

Over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Neemt u wat meer tijd voor uzelf, al dan niet in gezelschap van familie en/of vrienden, en geniet van een borrelmoment met een brede selectie aan bites en begeleidende wijnen. Voor ieder wat wils. Onze terrassen zijn ook in de herfst en winter geopend wanneer het weer het toelaat!

Naast de activiteiten in Breakers zijn er tal van mogelijkheden binnen het hotel Huis ter Duin en de andere restaurants. Niet alleen op culinair vlak maar ook in de vorm van diverse arrangementen met overnachtingen en gelegenheid tot ontspanningen in onze MC Wellness. Kortom, voldoende reden voor een weekend weg, samen of met de familie.

Maak gebruik van de Breakers shuttle dienst wanneer U het wenst!

Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant binnen, voor het buitenterras van Breakers reserveren wij geen tafels.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 45
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,5
    Halve fles mineraalwater
  • € 6,5
    Fles mineraalwater
  • € 5,5
    Glas wijn
  • € 27,5
    Fles wijn
  • € 13,5
    Glas champagne
  • € 85
    Fles champagne
  • € 3,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
    https://www.breakersbeachhouse.nl/nl-nl/contact
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50. Indien u slecht te been bent, bieden wij een shuttle service vanaf het hotel naar Breakers Beach House en terug.

Openingstijden

Breakers Beach House is het gehele jaar geopend van;

April t/m Maart; maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00 uur, zaterdag en zondag 11.00 - 22.00 uur
Juni, Juli en Augustus; 10:00 - 23:00 uur
September; maandag t/m vrijdag

Services

Fantastisch
8,6 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    74
  • 9
    59
  • 8
    69
  • 7
    36
  • < 7
    38
Eten
8,4
Service
8,4
Decor
9,1
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
190/276 recensies

Jouw recensie over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Erik V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Prima locatie aan zee, wolkenvelden aan de kust, maar aan het strand prachtig weer. Uit de wind (wat prima kan op het terras) was het heerlijk in de zon!
Marceline P.
Proever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Cocktail niet zoals anders, schol niet vers, patat matig geen groente of sla bij schol kortom niet zoals we het gewend zijn
Chris L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2019
  • Online gereserveerd
Bediening super en vriendelijk ,eten super en goede uitleg wat het is wat je op je bord hebt liggen .Ligging aan zee super top alles. We komen zeker weer een keer terug.
Restaurant
Dank voor uw review, graag tot een volgend bezoek!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Willem W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2019
  • Online gereserveerd
Jammer dat de mooie gerechten die uit de keuken komen zo ongeïnteresseerd aan tafel worden gebracht. Het oester plateau wordt ergens op tafel tussengefrommeld en als we vragen of het niet op een standaard wordt gezet, wordt er gezegd als we dat graag willen dat gehaald wordt. De bediening is erg ongeïnteresseerd en doet z'n riedeltje maar er lijkt geen contact te zijn met de gasten. De gastheer doet met een gemaakte lach zijn werk. Kortom het is voorlopig de laatste keer dat we weer langskomen. Sinds een jaar heb ik dit gevoel. Daarvoor was de bediening veel actiever en attenter. Jammer voor de keuken brigade.
Restaurant
Geachte heer mevrouw, de wisselwerking tussen keuken en bediening brengt de ervaring bij u aan tafel. Beide expertises brengen wij bij elkaar en realiseren ons goed dat dit een belangrijk onderdeel van het succes is. Die mix blijkt bij u aan tafel niet optimaal te zijn geweest. Zonder daar online over uit te wijden geniet het ons te voorkeur daar met u persoonlijk over te praten. wij zijn bereikbaar op nummer 0713651270.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Adriane V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, maar de sfeer slaat alles. Zo relaxed, en dan ook nog getrakteerd worden op een bijna volmaakte zonsondergang (in de wolkenlaag boven zee)! Of het zo moest zijn! De bediening is professioneel, vriendelijk en eerlijk, goed advies over de wijn! Kortom, het was wederom genieten!
Restaurant
Dank voor uw review, leuk om te lezen!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Hans Peter F.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2019
  • Online gereserveerd
Goed gegeten. Niet meer en niet minder. Breakers Kapsalon origineel bedacht, maar niet spannend of heel bijzonder. Bediening keurig maar afstandelijk
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw review. Leuk dat u onze kapsalon een hebt geprobeerd. Wel jammer dat u deze in smaak niet bijzonder vond. Van origine is het ook geen bijzonder gerecht maar met onze Oosterse Breakers stijl lijkt dat ons een aangename variant. We gaan het recept nog eens kritisch bekijken :-) Ondertussen hebben ons nieuwe collega;s hun plek gevonden en gaan mee in onze informele maar doch correcte bedieningswijze.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Rixt B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2019
  • Online gereserveerd
Jammer dat de open haard niet aan is op deze sombere dag
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, ook zonder openhaard is het gezellig bij ons :-) Afijn wij nemen uw advies ten harte en steken de haard aan bij somber weer.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Walter V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2019
  • Online gereserveerd
Mooi restaurant, relaxte sfeer, op de kwaliteit van de producten valt niets aan te merken, maar de manier waarop de kok ze verwerkt kan wel veel beter. Bijvoorbeeld; bij zeebaars op het vel gebakken, hoort het vel krokant te zijn en niet grijs en moeilijk te verwijderen. Ook de de prijs-kwaliteit verhouding kan VEEL beter.
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw bezoek aan Breakers alsmede uw review. Jammer dat de kwaliteitsverhouding in product en bereiding niet op elkaar aan sloot. De kaart is recent gewisseld en de gerechten qua presentatie en bereiding vernieuwd. Wij kijken uit naar een nieuw bezoek.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Willem C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2019
  • Online gereserveerd
Vriendelijk personeel, waren echt uit. Heerlijk geheten
Restaurant
Geachte mevrouw, heer, dank voor uw bezoek aan Breakers. Een avond uit, onbezorgd kunnen genieten, fijn dat u dat bij ons hebt mogen ervaren. Een goede week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
E.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2019
  • Online gereserveerd
Mooie plek, mooi uitzicht, bijna met je voeten in de branding.
Zeer attente en vriendelijke bediening die het de gasten graag naar hun zin maken.
En ook nog heerlijk gegeten.
Restaurant
Geachte mevrouw, heer, dank voor uw bezoek aan Breakers. Fijn te vernemen dat u onze collega's als attent en vriendelijk heeft ervaren. De complimenten zijn overgebracht. Tot een volgende keer!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Bastiaan B.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2019
  • Online gereserveerd
Fantastische lokatie. Prijs kwaliteit dik in orde. Goede wijnen.
Kortom voor herhaling vatbaar
Restaurant
Geachte mevrouw, heer, wij hebben uw bezoek graag verzorgt! Dank voor uw compliment en als mede wijnliefhebber informeren wij u ook graag over onze restaurant Latour; www.restaurantlatour.nl.
Een goede week gewenst!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Jeannette D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Fijne locatie !! Lekker gegeten!!
Prijs /kwaliteit 7
Restaurant
Geachte mevrouw, heer, dank voor uw bezoek aan Breakers. Fijn te vernemen dat u de locatie en het eten als goed heeft ervaren. Voelt u zich vrij ons te informeren over uw ervaring met ontvangst/service en de prijs/ kwaliteit verhouding. Wij zijn bereikbaar op onderstaand nummer. Een goede week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
0713651270
H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Ik ben blij dat ik heb het leren kennen de sfeer en bediening was zeer prettig en relaxt.
Super gegeten en een heerlijke wijn gedronken.


Ga het zeker weer bezoeken en anderen aanbevelen.


Groet Marten Hulsteijn.
Restaurant
Geachte mevrouw, heer, dank voor uw bezoek aan Breakers alsmede uw complimenten. Leuk dat u ons bij anderen gaat aanbevelen. Vanaf 1 juni zijn we overigens vanaf 10u in de ochtend open. Uit uw bericht te lezen bent u liefhebber van lekker eten en goede wijn. In dat opzicht raden wij u aan om ons restaurant Latour een keer te bezoeken. Die bevindt zich in het hotel, www.restaurantlatour.nl. Komende maanden hebben we daar oa bijzondere lunches op de zondagen, absoluut de moeite waard! Altijd handig om te weten. Een goede week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Hans D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Prima kaart, gerechten en service! Unieke locatie met goede en attente bediening. On-Nederlands. Een aanrader voor privé en of zakelijk bezoek.
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw bezoek en uw mooie compliment. Wij hebben het graag verzorgd!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Rafat D.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten bij een top locatie
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw bezoek aan Breakers en fijn te vernemen dat uw bezoek zo naa het zin is geweest! Een goede week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Maurice V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Onvoorstelbaar gerecht wat absoluut niet past in deze sfeervolle ambiance. Zéér slecht gegeten,helaas
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, vervelend te vernemen dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Uw boodschap is duidelijk. Bij voorkeur lossen wij dit direct met u op. Uw review geeft niet aan of dit gelegenheid er is geweest. Indien gewenst staan wij u graag persoonlijk te woord en zijn bereikbaar op 0713651270.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Annette F.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Met 20 personen genoten van een heerlijk shared-dining diner, bedankt team van Breakers voor de gastvrijheid en de gezellige avond!
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, fijn te vernemen dat uw shared dining ervaring zo goed is geweest. Wij hebben dit graag voor u en uw gezelschap verzorgd!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Mascha N.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw mooie review!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
pieter V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2019
  • Online gereserveerd
fles wijn en een lunch van verschillende kleine gerecht. echt een prima middag buiten op het terras.
op de eerste mooie zondag van 2019.
Wij komen zeker snel terug.
Restaurant
Geachte heer, dank voor uw bezoek aan Breakers. Fijn te vernemen dat u genoten heeft en voornemens bent spoedig weer bij ons op bezoek te komen. Mogen wij u erop attenderen dat u via de website van Breakers direct een tafel kunt reserveren? Tot snel!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Eduard O.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2019
  • Online gereserveerd
De hoofdgerechten zijn niet zeer royaal, het is verstandig om wanneer je een normale porite gewend bent er iets (groenten oid) bij te bestellen.
Restaurant
Geachte heer, dank voor uw bezoek aan Breakers. Vervelend dat de portionering niet toereikend genoeg was voor u. Tussen royaal en zeer royaal is wat lastig af te stemmen wat voor iemand wel of niet toereikend genoeg is. Het klopt dat we diverse supplements bieden maar als blijkt dat een portie te klein geserveerd is passen wij dat bij voorkeur direct voor u aan.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.