Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 45
|
31-713651303
8,7 /10
156 recensies

Over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanuit Brasserie La Terrasse (BLT) kijk je uit over duin, strand en zee. Het aangrenzende terras wordt in april geopend en biedt de gelegenheid om ook buiten te zitten. Je kunt bij ons lunchen, dineren of borrelen. Voor je plezier of zakelijk. Met de familie, vrienden of samen maar vooral lekker en gezellig tafelen! BLT is onderdeel van Grand Hotel Huis ter Duin en bevindt zich op de begane grond.

Met culinaire groet,

Team Brasserie La Terrasse

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 45
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,5
    Halve fles mineraalwater
  • € 6,5
    Fles mineraalwater
  • € 5,5
    Glas wijn
  • € 27,5
    Fles wijn
  • € 13,5
    Glas champagne
  • € 85
    Fles champagne
  • € 3,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
    https://www.restaurantlaterrasse.nl/nl-nl/contact
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Openingstijden

Brasserie La Terrasse is het gehele jaar geopend van;

April t/m September terras open
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-23 Diner

Oktober t/m Maart terras gesloten
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-22 Diner

Services

Fantastisch
8,7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    51
  • 9
    36
  • 8
    31
  • 7
    18
  • < 7
    20
Eten
8,7
Service
8,6
Decor
8,8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
130/156 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Gerechten zijn zeer basic, op zich prima, maar wellicht voor de setting was uit het lood. De setting is heel mooi, net als het hotel.
Ulla V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2019
  • Online gereserveerd
High tea genoten met moeder en zus. Gevraagd of we een leuk tafeltje met uitzicht op de zee konden krijgen. dat was perfect geregeld. Alle gerechtjes die we kregen waren erg lekker en goed bereid. De presentatie was top. Ik vond de service van de twee jonge gastheren bijzonder prettig en professioneel. Dikke pluim. We hadden de variant met Prosecco genomen. Dat glaasje was heeeeel erg lekker! Bij elke gang kregen we een bijpassende thee, die steeds werd toegelicht. We voelden ons echt verwend! Dank jullie wel voor deze leuke middag!
Tom O.
Meesterproever
(25 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2019
  • Online gereserveerd
We bestelden het 3 gangen speciale keuze menu. Iedere gang erg lekker met goede variatie en ruim voldoende!
Hete borden, vriendelijke service en redelijk snelle bediening. Goed advies wat betreft de wijn.
Komen zeker terug!
V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Beetje lang wachten.Verder prima bediening en sfeervol.Kiezen van gerechten uit dinerkaart geen probleem.Komen zeker nog eens terug.
M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2019
  • Online gereserveerd
We hadden er meer van verwacht! Bediening erg jong en die vergaten tussendoor te vragen of we wat wilden drinken. Het eten was lekker, maar niet heel erg speciaal. Wat je wel verwacht voor die prijs! Ook hing er weinig sfeer.
Marianne A.
Meesterproever
(22 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten op het terras. Het vegetarisch voorgerecht is een aanrader. Het lamsvlees ook. De kalfsbiefstuk was iets te ver doorbakken. De bediening was attent en correct. Een paar schoonheidsfoutjes: ijs zonder slagroom werd met slagroom gereserveerd. Het kalfsvlees kon worden vervangen maar er werd uitgelegd dat het zo hoorde te zijn. Beter om gelijk terug te nemen en te vervangen. Prima wijn. Dessert op verzoek in de lounch gereserveerd. Kortom top avond.
Restaurant
Geachte Marianne A.,

Dank u wel voor uw bezoek en uw recensie.
Fijn om te horen dat de aubergine kaviaar (vegetarisch voorgerecht) goed bevallen is, en het lamsvlees ook.
Wel moeten wij u gelijk geven betreffende de kalfsbiefstuk.
Wanneer onze gasten vinden dat deze te ver doorbakken is (of dit nou zo hoort, of niet), moet het gerecht gelijk mee terug naar de keuken worden genomen, en een nieuwe worden geserveerd, excuses ervoor dat dit niet zo verlopen is.
We hebben het inmiddels intern besproken en opgenomen met de betreffende collega.
Bedankt voor uw opmerking, hiermee kunnen wij onszelf verbeteren.

Wel fijn dat u wederom een bezoek heeft gebracht aan het hotel en onze brasserie, graag tot snel!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Namens Team La Terrasse,

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Yvette R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hebben heerlijk op het terras gezeten met prachtig uitzicht op zee. De ontvangst was allervriendelijkst en het eten heerlijk. De huiswijn was ook helemaal top. We werden bediend door onze eigen dochter Evanne en we kregen ook veel aandacht van het overige personeel. We werden echt verwend! Complimenten aan alle medewerkers.
Restaurant
Beste Yvette R.,

Dank u wel voor uw fijne schrijven, en bedankt voor de complimenten, ze zijn overgebracht aan het gehele team!
Jullie zijn natuurlijk van harte welkom om nog een keer langs te komen, en groeten aan Evanne, jammer dat ze niet meer werkzaam is bij ons!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Namens Team La Terrasse,

Derek Zonjee
Restaurant Manager
G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Een prachtige locatie met uitzicht op de zonsondergang boven de zee. Uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding en een verrassend en verfijnde keuken. Ik kom hier zeker nog een keer terug
Restaurant
Geachte G.,

Fijn om te horen dat onze keuken u positief verrast heeft, met verfijnde gerechten!
U bent natuurlijk van harte welkom om nog een keer de zonsondergang te bewonderen onder het genot van een goed diner.
Tot binnenkort!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Namens Team La Terrasse,

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Harry H.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Wat belachelijk is dat je voor een liter kraanwater € 7,00 moet betalen. En bij de bediening zijn de mannen het vriendelijkst de dames lopen er een beetje ongeïnteresseerd bij.
Restaurant
Geachte Harry H.,

Dank u wel voor uw schrijven en uw bezoek aan onze brasserie.
Graag komen wij persoonlijk met u in contact, om uw ervaring te bespreken.
Mocht u hier ook behoefte aan hebben, zou ik dan uw telefoonnummer mogen ontvangen via het volgende emailadres: d.zonjee@huisterduin.com.

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Namens Team La Terrasse,

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Bert B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Op de warmste augustus maand allertijden heerlijk buiten gelunched. Kregen buiten mooie tafel "aan het raam" en genoten lekker van schaduw (gastheer Max had voor ons drie parasols geplaatst). We kozen voor het drie-gangen-diner, waarbij er keuze was uit twee gerechten per gang. Prachtige wijnkaart, we vielen voor een mooie MiP roséwijn. Een fantastische start van een stranddag in Noordwijk aan Zee.
Restaurant
Beste Bert B.,

Goed om te horen dat de lunch bevallen is, en bedankt voor het fijne bericht.
Graag tot snel!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Namens Team La Terrasse,

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Desiree V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Een vernieuwde kennismaking en weer voortreffelijk gegeten. Het diner was heerlijk, de bediening super en de locatie onovertroffen op zo’n prachtige zomerdag. Het weerzien met Derek en zijn hartelijke ontvangst maakten dat wij ons “thuis” voelden.
Restaurant
Beste Desiree V.,

Wederom bedankt voor uw bezoek en uw positieve feedback!
Graag ontvangen we u beiden binnenkort weer!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Namens Team La Terrasse,

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Gerrie B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Het was in 1 woord super goed,kon niet beter.We hebben 3 avonden super gegeten!!!!!!!!En we komen zeker terug .We bevelen het ook aan anderen aan.
Restaurant
Beste Gerrie B.,

Fijn om te horen dat u 3 dagen goed bij ons hebt gegeten.
En bedankt voor de aanbeveling!
Graag verwelkomen wij u weer de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Namens Team La Terrasse,
Derek Zonjee
Restaurant Manager
Sandra L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Het was de 2e keer dat we in dit fantastische restaurant ontvangen werden door uiterst vriendelijke professionele bediening.
Het eten en de wijn waren wederom uitstekend, de entourage op deze prachtige plek is niet te evenaren.
Een echte aanrader als je echt lekker wilt eten in Noordwijk.
Restaurant
Beste Sandra L.,

Dank u wel voor uw bezoek en uw positieve feedback.
Graag tot de 3e keer!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Namens Team La Terrasse,
Derek Zonjee
Restaurant Manager
HGJ W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijke middag met een High Tea met mijn moeder. Met fijn uitzicht op het terras en daar achter de zee. Heerlijke hapjes met bijpassende thee. Vriendelijke bediening, al was de een duidelijk kundiger en meer bedreven dan de ander. Prachtig hotel, met de grandeur en atmosfeer van weleer.
Restaurant
Geachte HGJ W.,

Allereerst bedankt voor uw bezoek, en fijn te horen dat de hapjes en bijpassende thee in de smaak gevallen zijn.
Uw opmerking over de wisselvalligheid van de service nemen wij zeer ter harte, aangezien wij een leerbedrijf zijn en meerdere leerlingen en stagiaires in ons team hebben rondlopen, welke wij opleiden, is het heel goed mogelijk dat u twee personen aan tafel hebt gehad, waarbij de een vaardiger en meer bedreven is in zijn of haar vak, dan de ander.
Desalniettemin moeten wij een constantheid van service en kwaliteit kunnen waarborgen, waar wij in uw geval niet aan hebben voldaan, onze excuses hiervoor.
Wij hebben dit inmiddels intern opgenomen en besproken, zodat wij hieruit kunnen leren.

We hopen u wel een volgende keer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Maureen A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hebben heerlijk gegeten , het personeel was heel aardig en aangenaam. De sfeer rustig in het restaurant. Ik vond het voorgerecht iets duur dezelfde prijs dan een hoofdgerecht.
Restaurant
Beste Maureen A.,

Bedankt voor uw bezoek aan onze Brasserie.
Goed om te vernemen dat u ons personeel als aardig en aangenaam hebt ervaren.
Uw opmerking over de prijzen van onze voorgerechten, hebben wij inmiddels besproken.
We zullen dit meenemen in de besprekingen over onze volgende kaart.

Een fijne dag verder gewenst.

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Derek Zonjee
Restaurant Manager
D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hebben van onze lunch enorm genoten alsmede van de wijn. Bediening was attent en zeer korrekt.
Wij komen zeker terug.
Restaurant
Beste D.,

Bedankt voor uw bezoek en positief bericht!
Volgende keer laten wij u graag weer genieten van onze gerechten, service en niet te vergeten de wijn!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Willem H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2019
  • Online gereserveerd
de ambiance en het het uitstekende weer was al top. het ontvangst bij de ingang van het restaurant was zeer gastvrij en zeer vriendelijk wij werden naar onze plaatsten gebracht buiten op het terras. binnen enkele ogenblikken werd de kaart gebracht en werd ons gevraagd wat we wilden drinken. na onze bestelling werd al het heerlijke gerechten naar ons gebracht en het was verrukkelijk dan team La Terras . de kaart biedt voor ieder wat wils ook qua allergieën werd gevraagd. echt een aanrader.
Restaurant
Beste Willem H.,

Dank u wel voor uw recensie.
Het is goed om te horen dat uw bezoek van ontvangst tot vertrek naar wens verlopen is.
Zien we u een volgende keer weer terug?

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Marianne A.
Meesterproever
(22 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben na een minder goede ervaring met een grote groep weer in de brasserie gegeten. De manager Derk was op de hoogte van onze klachten en heeft ons het diner ter compensatie aangeboden. Daarbij werden wij uitstekend ontvangen en bediend. Het voor- en hoofdgerecht was zorgvuldig en smakelijk bereid. Het dessert viel wat minder in de smaak. We bedanken Derk hartelijk voor de goede service en komen graag nog een terug.
Restaurant
Beste Marianne A.,

Fijn om te horen dat uw diner naar wens is verlopen.
Uw opmerking over het dessert, hebben wij opgenomen met het keukenteam, zodat wij ons kunnen blijven verbeteren.

Leuk om te horen dat u nog een keer terug komt, wij verwelkomen u graag!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Derek Zonjee
Restaurant Manager
C. .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2019
  • Online gereserveerd
We werden wederom gastvrij ontvangen
Uit eerdere reserveringen hadden ze onze voorkeur voor een ronde tafel onthouden .Heel prettig.
Het eten was prima ,de sfeer en het uitzicht uitstekend
Er werd zelfs een wijnfles uit de kelder tevoorschijn getoverd terwijl deze niet meer op de kaart staat.
Dat is pas service !
Toch ook nog 2 tips de Vegetarische mogelijkheden mogen vergroot worden en wat zou het prettig zijn als de wat zoetere mousserende wijn weer op de kaart kwam
Tot ziens
Familie de Langen-Turpijn
Restaurant
Beste familie de Langen-Turpijn,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie!
Fijn om te horen dat onze manier van service u goed bevallen is.
Volgende keer doen we graag weer hetzelfde voor u!
Ook nog bedankt voor de tip over onze vegetarische gerechten, we hebben het opgenomen met het keukenteam en gaan er aan werken.

Graag ontvangen wij u weer een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Derek Zonjee
Restaurant Manager
Wim S.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Voorgerecht smakeloos en slecht opgemaakt. Hoofdgerecht werd gebracht tijdens het voorgerecht, ging terug naar de keuken en werd 20 minuten later weer opgediend ( niet vervangen) duidelijk warm gehouden.
Restaurant
Geachte Wim S.,

Hartelijk bedankt voor uw review.
Ook bedankt dat u mij persoonlijk te woord hebt willen staan.
Zoals telefonisch besproken, zullen wij bij uw volgende bezoek er zorg voor dragen dat het volledig naar wens zal verlopen.
U kunt mij persoonlijk benaderen voor een toekomstige reservering via het volgende email adres: d.zonjee@huisterduin.com, dan kan ik u zelf verwelkomen en de reservering voor u plaatsen.
Graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Derek Zonjee
Restaurant Manager
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.