Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 45
|
31-713651303
8,7 /10
122 recensies

Over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanuit Brasserie La Terrasse (BLT) kijk je uit over duin, strand en zee. Het aangrenzende terras wordt in april geopend en biedt de gelegenheid om ook buiten te zitten. Je kunt bij ons lunchen, dineren of borrelen. Voor je plezier of zakelijk. Met de familie, vrienden of samen maar vooral lekker en gezellig tafelen! BLT is onderdeel van Grand Hotel Huis ter Duin en bevindt zich op de begane grond.

Met culinaire groet,

Team Brasserie La Terrasse

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 45
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,5
    Halve fles mineraalwater
  • € 6,5
    Fles mineraalwater
  • € 5,5
    Glas wijn
  • € 27,5
    Fles wijn
  • € 13,5
    Glas champagne
  • € 85
    Fles champagne
  • € 3,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
    https://www.restaurantlaterrasse.nl/nl-nl/contact
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Openingstijden

Brasserie La Terrasse is het gehele jaar geopend van;

April t/m September terras open
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-23 Diner

Oktober t/m Maart terras gesloten
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-22 Diner

Services

Fantastisch
8,7 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    36
  • 9
    29
  • 8
    25
  • 7
    18
  • < 7
    15
Eten
8,6
Service
8,6
Decor
8,7
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
105/123 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
NettyvLC .
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2019
  • Online gereserveerd
We zaten onder ideale weersomstandigheden op het terras. Bijzonder tevreden, zeer aardig en behulpzaam (parasols!) personeel, heerlijke gerechten en mijn opmerking over het geluidsniveau geldt de piano. In de buitenlucht overbodig, de klanken waaieren onmiddellijk uit en zijn bij het zeegeruis zelfs storend. Bovendien was het gebodene wel erg uit de oude doos.
Wij waren er oorspronkelijk naast geplaatst, maar konden gelukkig een tafeltje verder weg krijgen.
dvegmond .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Heel lekker gegeten en een prima service. Zaten eerst buiten, maar toen we tegen elkaar zeiden dat het toch wat frisser werd, werd dit direct opgevangen door het personeel en werd ons een tafel binnen aangeboden. De persoonlijke aandacht van de restaurantmanager Derek maakte ons diner tot een feestje
Reinard D.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Na een lekkere thee en koffie volgde de heerlijke M.I.P. rosé uit de Provence, tongstrelend lekker.
Met een welriekend boeket en beter op smaak dan de huis rosé uit het vorige jaar.
Voorger. de kalfspastrami, m truffelmeyonaise en een gepocheerd ei er bovenop en mooie smaken combi.
En als hfd ger. de bavette zo mals en juiste cuisson begel. m gele biet en romanesco sla, mooie portie.
Dessert 4 soorten kaas en ik had de witte choco mousse m framboos een prachtig zomergerecht bij deze mooie zomerdag op het mooiste terras van de Nederlandse kust. We komen heel graag nog eens terug!
Vooral ook vanwege het attente en voorkomende personeel, wat alleen al een 10+ verdient! Naast de kok!!
Leo R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Bijzonder vriendelijk bedient door een Spaanse ober.
Marinus D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Komen hier al jaren maar de kwaliteit gaat erg achteruit. Bediening was ziek, hoestend en proestend werden de gerechten opgediend. We kwamen om 2 uur aan, om 4 uur werd de tweede gang pas opgediend...Champagne was nagegenoeg zonder bubbels, oud dus. Regelmatig moesten we twee keer om iets vragen.
Bediening maakte ook nare fouten met zogenaamd aangegeven wensen en allergie. Niet professioneel!
Jammer! Vergane glorie!
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, wij betreuren uw ervaring. Inmiddels hebben wij diverse keren contact met u gezocht. Tot zover zonder resultaat dan wel reactie. Wij proberen het nogmaals.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Age S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Bediening matig, bestekwissel aanvulling slecht, bijschenken wijn niet, bestelde friet komt nadat iedereen hoofdgerecht al op heeft, wijn sancerre niet "geleverd" PF als alternatief. Vriendelijke maar zeer onervaren bediening. Pasta zeevruchten matig van smaak.
Restaurant
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw bezoek aan onze Brasserie. Onze restaurant manager heeft u te woord gestaan. De wens van de Sancerre en de teleurstelling van het alternatief is ons bekend. Wij delen die gedachte. Wat betreft de bediening weten wij wie de service heeft verzorgd en is dit inmiddels geevalueerd. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met u.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Jwf.de.boer S.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten is heerlijk maar........ gerechten koelen snel af en dan gaat de smaak etc. achteruit.
GAARNE aandacht voor het beter voorverwarmen van de borden.
Rob S.
Meesterproever
(25 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Prima terras met uitzicht over de Noordzee. Goede en vriendelijke bediening. Aanbevelenswaardig voor zowel zakelijke als familiebezoekjes.
Restaurant
Geachte, dank voor uw bezoek en attente review. een goede week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Het hoofdgerecht was een flop. tong genomen-Maar dit was helemaal geen tong (geproefd en laten staan)
Aperitief geen hapje bij , heel raar dat is nu bijna over al
De rest was goed.
Restaurant
Geachte heer van Damme, dank voor een nieuw bezoek aan Brasserie La Terrasse. Jammer dat wij elkaar niet kunnen vinden in de kwaliteit van de hoofdgerechten. De tongschar zoals deze bij u is voorgesteld wordt
goed ontvangen. Aan de naam van de vis kan ik niet veel veranderen maar het klopt dat het geen tong betreft. Die komst na april/mei weer.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Wij namen het menu all-in met § personen
Een teleurstelling met de vorige keer-héél wat minder.
De zeeduivel was niet te eten (stonden wel klaar om iets anders aan te bieden)
Geen aperitief hapjes
Geen uitgebreide desserts
Restaurant
Geachte heer van Damme, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse.
Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad. Tot volgende week!

Met vriendelijke groet,

Yuri Dries
F&B Service Manager
Rob D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Het all-in menu meer prijs is niet in verhouding met de aanvulling.
3 glazen wijn voor 19,50. Brood is niet geserveerd. zoetigheden bij koffie niet geserveerd.
Geen uitleg bij de geserveerde wijnen (alleen op verzoek).
Restaurant
Geachte heer Dietz, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse alsmede uw review. Wij hebben diverse malen contact met u gezocht en voicemail achtergelaten maar krijgen u tot zover niet aan de lijn. Graag staan wij u te woord gezien uw ervaringen.

Met vriendelijke groet,

Yuri Dries
F&B Service Manager
Ekaterina G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben echt van het diner genoten. Zeer vriendelijke sfeer, aardige personeel, goede service en heerlijke gerechten. Hertenbiefstuk is de aanrader!
Tom G.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Warme prettige ontvangst in een woord een heel fijn verblijf.
De balans van de gerechten was perfect.
Mooi uitzicht op de zee was de kers op de taart.
Restaurant
Geachte heer Gosselaar, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse. Fijn te vernemen dat uw bezoek naar wens is geweest. Tot een volgende keer.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Robbert V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Mooi restaurant dat klasse uitstraald.
Personeel zeer vriendelijk en eten was heerlijk. Borden zijn mooi opgemaakt, temperatuur en porties zijn precies goed. Heerlijke lunch gehad met mooi uitzicht!
Restaurant
Geachte heer van Velzen, dank voor uw bezoek aan onze Brasserie en uw attente review! Wij hebben het graag verzorgd.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Gonny T.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
  • Online gereserveerd
We hebben hier 2e kerstdag gegeten en vonden de kwaliteit op die dag zeker niet oké. Bleke fabrieksbroodjes om mee te beginnen. Echt smakeloos..... Er was geen zalm (stond ook niet op hun kaart) de oesters waren op.
Dan allebei alleen een hoofdgerecht. De 1 fish en chips de ander een vegatarisch gerecht met de naam gele biet. We hebben er 3 dagen daarvoor ook gegeten en toen had 1 van ons ook gele biet. Nu kreeg ik een matige hoeveelheid op het bord, weinig gele biet, meer ui, de wortels waren te rauw. Ik heb de buik vol gekregen door nog wat patat te eten.
Ook de patat Is niet altijd het zelfde. Wel moet ik toevoegen dat ik het tegen een ober heb gezegd en die vond het vervelend en werd ons gratis een dessert aangeboden. Die was lekker en goed.
Restaurant
Geachte mevrouw Timmerman, dank voor uw recente bezoek aan Brasserie La Terrasse. Kerst moet een feestje zijn en wij vinden het vervelend dat uw diner niet geheel naar wens is verlopen. Uw ervaring is bij ons bekend en wij nemen telefonisch nog even contact met u op. Voor nu een goede jaarwisseling gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Wij komen 10-12 per jaar bij U. Alles wat wordt voorgezet is smaakvol.Aangename ambiance, geeft luxe gevoel voor behoorlijke maar nog redelijke prijs. Vriendelijkheid van personeel zoals het hoort, maar daarom toch weer opvallend goed. Boven een bepaalde besteding in de restaurants zou ik parkeren altijd gratis maken: sympathie bij exit daar kan geen reclame/actie tegen op.
Therese V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
  • Online gereserveerd
de bediening was heel vriendelijk en eten was perfect ook dat er mensen bepaalde dingen niet lusten ,werd rekening mee gehouden
S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Prima diner gehad, vlotte en keurige bediening. Je voelt echt dat je aan het uit eten bent. Ontvangst prima, en ook de wijnen zijn heerlijk. Wij hebben genoten, en dit restaurant is aan te raden.
Restaurant
Geachte mevrouw, heer Soer, dank voor uw bezoek aan Brasserie La Terrasse en fijn te vernemen dat uw bezoek naar wens is geweest. Wij hebben het graag verzorgd. Tot een volgende keer!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Maarten S.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer gezellige ambiance met een uitstekend lunchmenu. Geen puntje van kritiek te leveren. Bediening was uiterst vriendelijk. Top!
Restaurant
Geachte heer Sirag, dank voor uw positieve reactie, leuk om te lezen! Wij hebben uw bezoek graag verzorgd. Dank namens team Brasserie La Terrasse en graag tot een volgend bezoek!

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager
Tom R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Ons familie~samenzijn in de sfeervol ingerichte van Herwaarde Lounge was weer zeer geslaagd mede door
de zeer attente , professionele en hartelijke ontvangst van Monique , Yuri , Carlo en de bediening.
Het lunch~menu hebben jong en oud zich goed laten smaken.
Grote klasse , waarvoor dank !
Familie Reidel
Restaurant
Geachte familie Reidel, dank voor uw leuke review! Wij hebben uw bijeenkomst graag verzorgd!
Tot een volgende keer.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.