8,6 /10
1006 recensies

Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 37
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 6,2
    Fles mineraalwater
  • € 5
    Glas wijn
  • € 25
    Fles wijn
  • € 13,95
    Glas champagne
  • € 90
    Fles champagne
  • € 2,85
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Maastricht

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Station van Maastricht ligt op loop afstand van Brasserie FLO Maastricht
  • : Parkeerplaatsen in de Alexander Battalaan of in Q-Park "de Colonel"

Openingstijden

- Lunch vrijdag & zaterdag 12:00 - 15:00
- Diner maandag t/m zondag vanaf 17:30-22.00

Services

Fantastisch
8,6 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    176
  • 9
    304
  • 8
    328
  • 7
    133
  • < 7
    66
Eten
8,9
Service
8,6
Decor
8,3
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
777/1007 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Joyce G.
Meesterproever
(23 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2020
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Marius V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Hier weer heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Komen zeker terug.
Raymond W.
Meesterproever
(18 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Blijft een geweldig restaurant!
John L.
Meesterproever
(17 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Heel prettige bediening. Op onze vraag of er een Spaanse wijn per glas te krijgen was werd er speciaal een fles opengemaakt om er 2 glazen uit te serveren.
Charlie C.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Professionele service en vriendelijke bediening. Goede fruits de mer en verse oesters. Mis alleen ambiance van een echte Franse brasserie.
Restaurant
Beste Charly,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen een review te plaatsen.
Goed om te horen dat onze fruits de mer zo goed in de smaak is gevallen!

Graag tot de volgende keer!

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
R. V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Had een voorgerecht met Konijn. Alleen de konijn was men vergeten.
Hoofdgerecht geen overmatige porties.
Restaurant
Beste R,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen een review te plaatsen.
Wat vervelend dat ons voorgerecht van konijn niet in de smaak is gevallen.

Ik zal jullie feedback met onze chefkok bespreken.

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Erik F.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Dit is een heel goed restaurant.
Service was goed, vriendelijke bediening en het eten was zeer lekker.
Het was geen probleem dat we vroegen of we tussen de gerechten wat meer tijd mochten.
Restaurant
Beste Erik,

Hartelijk dank voor deze mooie review.
Ik ga deze woorden delen met het team.

Graag tot een volgende keer in Brasserie FLO!

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Saskia V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Super lekker gegeten!! Sfeer was top! Fijne bediening..
Restaurant
Beste Saskia,

Hartelijk dank voor deze mooie review!
Tot de volgende keer.

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Hans N.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Ik had hier gereserveerd vanwege de recencies op Tripadvisor, maar ik denk dat die als het ware te gunstig zijn geweest om de eigen keuze voor dit restaurant te rechtvaardigen. Het eten was niet bijzonder, deels flets van smaak en de prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. De inrichting en sfeer in het restaurant zijn niet erg van deze tijd, wel netjes.
Restaurant
Beste Hans,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen een review te plaatsen.
Vervelend om te horen dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Zou je me een mail willen sturen die iets specifieker is betreffende het eten? Dan kan ik deze feedback intern oppakken. loes.tinnemans@edenhotels.nl.

Alvast bedankt!

Loes, namens team FLO
Sandra B.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten in een warme, vriendelijke omgeving
Restaurant
Beste Sandra,

Dank voor deze mooie beoordeling.
Graag tot een volgende keer in Brasserie FLO!

Loes, namens team FLO
Jan V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2019
  • Online gereserveerd
De kwaliteit van het diner en bediening was prima alleen het hoofd menu was niet echt warm toen het werd geserveerd en de extra bestelde slagroom bij het dessert werd gebracht toen het dessert op was
Restaurant
Beste Jan,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven. Vervelend om te horen dat het hoofdgerecht niet warm genoeg was, we zullen dit intern dan ook oppakken met het team. Hartelijk dank voor de feedback en graag tot een volgende keer in Brasserie FLO.

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Tineke D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hebben genoten van het eten. De ontvangst en de gastvrijheid viel ons tegen, totaal geen aandacht. De meditairane uitstraling was er niet.
Restaurant
Beste Tineke,

Dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven.
Fijn om te horen dat het diner goed gesmaakt heeft, vervelend echter om te horen dat het je aan de aandacht ontbrak van onze collega's in de bediening. We gaan deze feedback intern bespreken, zodat we het plaatje volgende keer aan beide kanten kunnen waarmaken!

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Jos S.
Meesterproever
(45 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Als trouwe klant, weer zeer tevreden vandaag! Mijn gast genoot eveneens! Persoonlijke aandacht wordt zeer gewaardeerd.
Complimenten!!
Ga zo door.
Restaurant
Beste Jos,

Hartelijk dank voor deze mooie review! Tot de volgende keer in Brasserie FLO.

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Arno G.
Meesterproever
(22 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Eten was goed, maar kleine porties. Heel vervelend was, dat de Engelssprekende obers niet konden vertellen wat er op je bord lag. Zo wist een absoluut niet wat voor kaas er op het kaasplankje lag. We konden wel, als we dat wilden, een uitleg op papier krijgen. Maar voor een zaak waar je best een behoorlijke prijs voor je eten betaalt, wil je wat meer service.
Restaurant
Beste Tineke,

Hartelijk dank dat de tijd heeft genomen een review te schrijven.
Fijn om te horen dat het eten lekker was, vervelend echter om te horen dat u de porties aan de kleine kant vond. We gaan uw feedback intern bespreken. Dank daarvoor.

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Manon W.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Al een aantal keren voortreffelijk gegeten bij Flo, deze keer viel het echter heel erg tegen. Er werd van alles vergeten, het was moeilijk “contact” met het personeel te krijgen, en het hoofdgerecht was veel te zout. Hierdoor was het all over gevoel heel teleurstellend ondanks het feit dat ze nog erg hun best deden het goed te maken door de broodplank en de koffie niet in rekening te brengen.
Al met al erg jammer we hadden ons verheugd op dit avondje uit waar toch een stevig prijskaartje aan hangt.
Restaurant
Beste Manon,

Na ons persoonlijk contact verwelkomen wij u graag een volgende keer bij brasserie FLO!

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Jos S.
Meesterproever
(45 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Zoals altijd top ontvangst, service en hospitality.
Flo blijft in een goede flow! Zeer goede kwaliteit!! Laat dit zo blijven!
Kom snel weer!!!!
Restaurant
Beste Jos,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Tot de volgende keer in Brasserie FLO!

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Monique S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Bediening niet goed op elkaar afgestemd. Met hoofdgerecht als je net aan voorgerecht zit. Chaotische bediening. Jammer met goede coördinatie zou het veel beter zijn!
Restaurant
Beste Monique,

Wat vervelend om te horen dat uw avond uit niet naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor.
We gaan uw feedback intern bespreken en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Jac H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Zie boven.
Restaurant
Beste Jac,

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans, namens team FLO
Maria S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Niet erg vriendelijk of voorkomend.
Bij voorgerecht met bouillon geen brood als bijlage. Reactie negatief.
Restaurant
Beste Maria S,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven.
Graag zou ik in contact met u komen om iets duidelijker te begrijpen wat u precies bedoeld.

Wilt u mij een mail sturen zodat we telefonisch contact kunnen hebben?
loes.tinnemans@edenhotels.nl

Met gastvrije groet,

Loes Tinnemans, namens team FLO
Jos S.
Meesterproever
(45 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Prima restaurant.
Restaurant
Beste Jos,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Tot de volgende keer.

Met gastvrije groet,
Loes Tinnemans , namens team FLO
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.