Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|
31-235121800
8,2 /10
449 recensies

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,25
    Halve fles mineraalwater
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie DenK

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Trein op 5 minuten lopen
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 07:00 - 23:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 18:00 - 22:00
- High Tea 12:00 - 16:00
- High Wine 15:00 - 18:00
- Bar 10:00 - 01:00

Services

Zeer goed
8,2 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    69
  • 9
    108
  • 8
    126
  • 7
    70
  • < 7
    77
Eten
8,5
Service
7,7
Decor
8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
375/450 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie DenK

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Marian V.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2020
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
D G.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Eten was goed en lekker. Stoelen waren erg lekker om in te zitten. Bediening was erg vriendelijk, maar duurde erg lang steeds om wat te bestellen. Werd niet goed opgelet of er nog drinken was.
Sanne R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Wij hadden er meer van verwacht. Bij binnenkomst in het landgoed werden wij naar de brasserie in de kelder gewezen door een medewerker en dat klonk allemaal netjes. Eenmaal beneden was er echter niemand die ons ontving, waardoor wij na 5 minuten zelf maar ergens naartoe liepen waarvan wij dachten dat het de bedoeling was.
De tafel was klaargezet, maar het waren drie aaneen geschoven tafeltjes (behoorlijk verschil in hoogte, wat er niet netjes uitziet als een geheel). Daarnaast waren de tafels al duidelijk oud/gebruikt (slijtage) en de vloer rondom de tafel, evenals de stoelzittingen, zagen er niet schoon uit (overal krummels). Wij bestelden voor 3 personen een bijpassend wijnarrangement. Het was duidelijk dat er weinig kennis over de wijn bestond, dus ze konden er beter niks over 'uitleggen'. Bij het tweede gerecht moesten we om de wijn vragen, want die waren ze vergeten. Bij het dessert werden er vervolgens 5 wijnglazen klaargezet, maar (gelukkig) wel 3 ingeschonken. Erg chaotisch kwam het over wat dat betreft. Aan het eind was er volgens de kaart de keuze voor een zoet dessert of een kaasplankje. Hier vroegen we uiteindelijk zelf om, omdat het bestek voor het dessert al werd klaargelegd. Een van de tafelgasten wilde liever kaas, maar na 5-10min. kwam de serveerster zeggen dat de kaas helaas op was (er was nog maar 1 kaas aanwezig). Dit kwam heel ongeloofwaardig over! Het leek er eerder op dat de toetjes al klaar stonden voor ons allen en het dus makkelijker was om geen kaas aan te bieden...
Wij hadden dit etentje cadeau gedaan aan onze (schoon)ouders, maar hadden er helaas meer van gehoopt!
Het eten was overigens wel lekker, behalve een wat droge parelhoen als hoofdgerecht.
Jammer...
Dorien B.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
10
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Super lekker gegeten. Bediening ondermaats een uur moeten wachten eer de bestelling opgenomen werd, bediening rampzalig. Personeelsbeleid ondermaa
Restaurant
Geachte Dorlem B,

Wij streven ernaar om onze service te blijven verbeteren. Ondanks uw uitgebreide omschrijving zouden wij het erg op prijs stellen als u ons zou willen contacteren via ons e-mailadres (info@brasseriedenk.nl). Wij komen graag direct met u in contact om dit voorval in de toekomst te kunnen voorkomen.

Met gastvrije groet,
Tess van den Nouwland
Medewerker Marketing
F.klundert V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
10
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Het bedienend personeel was ongeorganiseerd. Geven elkaar de schuld en kunnen de drukte niet aan. We moesten een uur wachten voor het voorgerecht en moesten zelfs vragen om ons drinken.
Matthijs M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Heerlijk eten, schitterende lokatie. Was een beetje te rustig. Muziek stond heel zacht.
Verassing menu was heerlijk en betaalbaar. Goede wijn
Restaurant
Geachte Matthijs M.

Wat fijn om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad bij ons in de brasserie.
Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen bij onze brasserie.

Met gastvrije groet,
Amber Timmers - Marketing Coordinator
Hannie Z.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten en prima bediening.
Minpunten: parkeerplek lastig te vinden in het donker. We werden goed opgevangen en geholpen door de receptie van t hotel. Deze dame heeft ons naar de brasserie gebracht, erg onduidelijk waar dit zat. En heel jammer dat we op dat moment de enigste gasten waren.
Restaurant
Beste Hannie Z,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review over Brasserie DenK.

Wij streven continu naar verbetering en zullen dan ook uw punt over de parkeerplaats en de bewegwijzering van Brasserie DenK intern bespreken.

Wij zien ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in een andere opstelling.

Met gastvrije groet,

Amber Timmers - Marketing Coordinator.
Emgbenoist B.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Voor het eerst gebruik gemaakt van het theatermenu. Wij vonden dit erg goed en zeker aan te raden. Enige minpuntje is de prijs van de koffie. € 3,95 voor een cappuccino is wel erg over de top.


Personeel heel vriendelijk en correct. Kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar.


Met vriendelijke groet,


Marlies Benoist
Restaurant
Geachte Marlies Benoist,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de Brasserie. Het doet ons een groot plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw diner.

Wij zien ernaar uit u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in onze Brasserie.

Met gastvrije groet,
Amber Timmers - Marketing Coordinator
Bianca S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Slechte bediening, geen uitleg bij gerechten. Geen gevoel van avond uit.
Eten op zich oké.
Restaurant
Geachte Bianca S,

Wij streven ernaar om onze service te blijven verbeteren. Ondanks uw uitgebreide omschrijving zouden wij het erg op prijs stellen als u ons zou willen contacteren via ons e-mailadres (info@brasseriedenk.nl). Wij komen graag direct met u in contact om dit voorval in de toekomst te kunnen voorkomen.

Met gastvrije groet,

Amber Timmers - Marketing Coordinator
Nina S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een fijne plek om te zijn.
Restaurant
Beste Nina S,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de Brasserie. Het doet ons een groot plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw ontbijt/lunch/diner.

Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in onze Brasserie.

Met gastvrije groet,

Amber Timmers - Marketing Coordinator
Cornelis S.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Prima gelegenheid om te lunchen en te diberen
Restaurant
Geachte Cornelis S,

Wat fijn om uw review te lezen op Tripadvisor. Hartelijk dank hiervoor! Wij willen u graag hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaringen bij Brasserie DenK.
Wij hopen, vanuit het gehele team, u snel opnieuw te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,

Amber Timmers - Marketing Coordinator
Peter J.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Wat een prachtige locatie. We waren verrast. Warm welkom. Geweldige bediening vriendelijk en gastvrij. Lunch was heerlijk. Tafeltje met uitzicht op de open keuken, wat de sfeer ten goede komt. Komen zeker terug. Team van restaurant Denk bedankt.
Restaurant
Geachte Peter J,

Wat fijn om uw review te lezen op Tripadvisor. Hartelijk dank hiervoor! Wij willen u graag hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaringen bij Brasserie DenK.
Wij hopen, vanuit het gehele team, u snel opnieuw te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,
Amber Timmers - Marketing Coordinator
Anneke H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben een heerlijke avond gehad! We waren echt ‘uit’! Lekker vertroeteld en heerlijk gegeten! Wat een fijne bediening! Tegen de Kerst komen we terug met onze dochters!
Restaurant
Geachte Anneke H,

Allereerst bedankt voor uw tijd om een reactie achter te laten, het is een eer om te lezen dat u heeft genoten van uw ervaring bij onze brasserie.

Met veel plezier verwelkomen wij u nogmaals bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,
Danique Mulder
Robert V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Eten is zeer smakelijk en er kookt een ECHTE kok. Goede uitleg vd gerechten en leuk zo ‘n open keuken. Chef is zeer bevlogen en komt ook even gedag zeggen. Heeft goed overzicht.
Een goede ervaren restaurant manager zou geen slecht idee zijn. Veel jong personeel / leerlingen.
Maar zeer vriendelijk!
Restaurant
Geachte Robert V,

Allereerst bedankt voor uw tijd om een reactie achter te laten, het is een eer om te lezen dat u heeft genoten van uw ervaring bij onze brasserie.

Met veel plezier verwelkomen wij u nogmaals bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,
Danique Mulder
RvS .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Prima restaurant, heerlijk gegeten in een gemoedelijke, vriendelijke atmosfeer. Prachtig gelegen aan de rand van het binnenduin. En dat op amper een half uur van Amsterdam en een kwartier vanaf Haarlem.
Restaurant
Geachte RVS,

Allereerst bedankt voor uw tijd om een reactie achter te laten, het is een eer om te lezen dat u heeft genoten van uw ervaring bij onze brasserie.

Met veel plezier verwelkomen wij u nogmaals bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,
Danique Mulder
Marleen H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Vriendelijk ontvangen. Restaurant zit in een prachtig pand in een schitterende omgeving.
Wij namen het 4-gangen Marktmenu en lieten ons verrassen met heerlijke bijpassende wijnen. De Corvina en de Parelhoen waren erg lekker.
Restaurant
Geachte Marleen H,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de Brasserie. Het doet ons een groot plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw diner.

Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in onze Brasserie.

Met gastvrije groeten,
Amber Timmers - Marketing Coordinator
K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Om te beginnen kwamen we aan bij de geweldige locatie, die erg mooi gelegen en sfeervol is. We werden gastvrij ontvangen en kwamen in een heel gezellig hoekje te zitten. Het restaurant ziet er mooi uit, niet te vol, sfeervol verlicht. Het eten was erg goed en mooi gepresenteerd. Het heeft ons aan niets ontbroken en ik weet zeker dat we nog een keer zullen gaan.
Restaurant
Geachte K,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over Brasserie DenK. Het is fijn te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad en dat u tevreden bent over de service die er is geboden.

Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,
Danique Mulder
Marketing Stagiaire
Paul O.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Verrassend goed
Restaurant
Geachte Paul O,

Wat fijn om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad bij ons in de brasserie.
Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen bij onze brasserie.

Met vriendelijke groeten,
Danique Mulder
koos H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Het was een prachtige herfstdag in een schitterende omgeving en een fraaie ambiance en een relaxte en smakelijke lunch. Kortom, een ook door mijn familie hoog gewaardeerd samenzijn.
Restaurant
Beste Koos H.,

Het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw lunch en dat u de service en locatie zeer gewaardeerd heeft.

Wij hopen u in de nabije toekomst weer in onze Brasserie te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Mirjam Swart
Management Assistent
Frits V.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
6
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Op de keuken na was ons bezoek aan DenK een teleurstellende ervaring.
De bediening was een grote chaos. Het was een ongecoördineerd komen en gaan van bedienend personeel waarvan sommigen zich eenmaal lieten zien en dan voor de rest van de avond niet meer in het restaurant terug kwamen. Wij hebben nog nooit zo vaak excuses ontvangen en ook aan de tafels om ons heen was het woord excuses continue te horen. Onder de gasten ontstond onderling een "lotgenotengevoel" wat weer leidde tot veel cynische humor. Er was één serveerster en een kok die hun best deden om de missers van hun collega's goed te maken.
Dit waas onze tweede negatieve ervaring met de bediening van DenK en we laten het hierbij.
Restaurant
Geachte Frits V,

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een reactie achter te laten. Wij zullen zo snel mogelijk met uw feedback aan de slag gaan.

We kijken er naar uit u binnenkort nogmaals te mogen ontvangen, om te tonen dat wij uw feedback hebben verwerkt.

Met vriendelijke groeten,
Danique Mulder
Marketing Stagiaire
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.