Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 40
|
31-235121800
8,2 /10
399 recensies

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 40
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,25
    Halve fles mineraalwater
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie DenK

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Trein op 5 minuten lopen
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 07:00 - 23:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 18:00 - 22:00
- High Tea 12:00 - 16:00
- High Wine 15:00 - 18:00
- Bar 10:00 - 01:00

Services

Zeer goed
8,2 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    56
  • 9
    99
  • 8
    110
  • 7
    65
  • < 7
    70
Eten
8,5
Service
7,7
Decor
8,1
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
337/400 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie DenK

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Dinie S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Bij aankomst was er geen personeel, de kok ontving ons zeer vriendelijk en ging opzoek naar personeel. Uiteindelijk werden wij naar de buiten bar gestuurd. Daar werden wij ontvangen door een vriendelijke meneer en die wist gelukkig dat wij voor een high-tea kwamen. Plek mochten wij zelf uitzoeken.
De afspraak was 12:00 wij waren 11:50 op de locatie. De thee werd redelijk vlot gebracht enige tijd later de soepjes met een uitleg, prima. Toen begon het wachten, het terras liep al aardig vol en onze theepot al aardig leeg, na enige tijd kwam er een personeelslid lid vragen nog alles naar wens was wij zaten toen al drie kwartier te wachten.
Iedereen om ons heen kreeg zijn bestelling behalve wij. Maar wij hadden de tijd dus wachten! Rond 13:15 kregen wij dan eindelijk ons vervolg maar de thee kwam onze neus al uit dus hebben wij om iets anders gevraagd en ook gekregen. 14:15 liepen wij het terras af. Een eerder high-tea was de reden dat ik een tweede bezoek aan jullie bracht het liep allemaal anders. Maar prima kwaliteit hapjes! En vriendelijk personeel, prachtige locatie. Ik zie deze situatie als eenmalige soms loopt het zoals het loopt. Ik kom zeker nog een keer terug.
Misschien nog een tip, wespen vangers onder de pergola. Met vriendelijke groet.
Leen B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Voor mijn verjaardag hier gegeten met het gezin 2 volwassenen en 2 kinderen. Was prima, Word ook rekening gehouden met de wensen van de kinderen.
Maikel B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Prima gegeten. Was een erg drukke avond maar ondanks dat bleeft het personeel zeer correct en vriendelijk. We moesten soms iets langer wachten maar als je lekker met een wijntje zit is dit geen enkel probleem zeker als je ook een kamer in het hotel hebt.
Erika O.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was op zich prima maar we moesten ontzettend lang wachten op de kaart en ons eten. De ober stond alleen. De gastheer was een ontzettend pedant mannetje die beweerde dat het eten voor een van ons absoluut glutenvrij was maar dat bleek bij elke gang toch niet zo te zijn. Niet voor herhaling vatbaar.
Rene and Jose B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Eten goed. Echter bij voorgerechten cocquiles en gambas en hoofdgerechten zeewolf en corvina garnituur gort. Beetje eenzijdig? Sfeer niet heel bijzonder. Geen behoefte om langer te blijven zitten voor koffie of dessert.
Dorien B.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Super lekker gegeten, topbediening en prachtig hotel. Wij logeerde en dineerde hier al een paar keer. Wij namen een verrassingsmenu en deze was hemels. Stettenkwaliteit voor 35euro per persoon
Restaurant
Beste Dorien B.,

Het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw diner en dat u de service en locatie zeer gewaardeerd heeft.

Wij hopen u in de nabije toekomst weer op Landgoed Duin & Kruidberg te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Mirjam Swart
Management Assistent
Corrie B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie plek, vooral bij droog weer en goede temperatuur wanneer je kunt lunchen of dineren op het terras dan zit je op een toplocatie!
Restaurant
Beste Corrie B.,

Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten en dat u de service en locatie zeer gewaardeerd heeft.

De zomer komt weer terug dus hopelijk kunnen wij u in de nabije toekomst weer in onze Brasserie verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Mirjam Swart
Management Assistent
Joke D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Om 18.30 uur kunnen wij het aperitief niet meer op terras nuttigen. De tafel stond weggedrukt in een hoekje. De bestelde wijn, bedoeld voor de 2degang, kwam nadat het eten op was. Het eten smaakte goed.
Restaurant
Geachte Joke DeWolff,

Bedankt voor het plaatsen van een review over Brasserie DenK. Tot onze spijt lezen wij dat uw ervaring in onze brasserie niet naar uw verwachting is verlopen. Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring deelt, dit zorgt ervoor dat wij onze producten en service kunnen verbeteren.

Wij hopen u wederom nogmaals te mogen ontvang bij ons in de Brasserie.

Met vriendelijke groeten,
Wendy de Goederen
Marketing medewerker
Monique M.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Onkundige of ongeïnteresseerde bediening die weinig oog had voor ons. Nadat we mochten plaatsnemen moesten we zelf om de wijnkaart vragen. En vervolgens ook nog om de menukaart. Het eten kwam voldoende op tijd. De dorade was goed, de hamburger slecht. Mijn vraag om de burger niet te rauw te serveren resulteerde in een zwartgeblakerde droogdoorbakken hamburger. Nauwelijks te eten. De smaak viel ook tegen: het vlees smaakte naar lever. De brioche was zo krokant dat hij in gruis uiteenviel bij elke hap. De courgette voegde niets toe en het armetierige blaadje sla ging de burger ook al niet redden. Het dessert van gebakken watermeloen was goed. De bonbons voor de koffie waren echter 10 minuten na de koffie nog niet ter tafel. Die ging men serveren met de watermeloen maar ondertussen stond mijn kop koffie koud te worden. Wij zaten aan een tafel direct links naast de deur. Daar waren zo’n drie a vier tafels gesitueerd die niet bijzonder prettig of gezellig zaten.
Restaurant
Geachte Monique Muller,

Wij willen u allereerst graag bedanken voor uw feedback, wij gaan hier zeker mee aan de slag. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit die wij normaliter serveren. Wij gaan hier zeker intern mee aan de slag om dit voorval in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK om u te laten zien dat wij uw feedback serieus hebben genomen.

Met vriendelijke groeten,
Wendy de Goederen
Marketing medewerker
A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Prettige sfeer, vlotte bediening, heerlijke lunch die in alle opzichten super verzorgd en smakelijk was. De locatie is verrassend, je waant je in een andere eeuw. Kortom een aanrader!
Restaurant
Geachte Ankum,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de Brasserie. Het doet ons een groot plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw lunch.

Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in onze Brasserie.

Met vriendelijke groeten,
Wendy de Goederen
Marketing medewerker
Derek R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Wanda J.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Op een schitterende locatie op het teras gezeten. De bediening liep chaotisch, men leek niet te weten wie wat deed en voor dat de drankjes kwamen duurde lang. Na het duidelijk vermelden van een allergie en navraag bij uitservering, bleek het na de eerste hap toch mis te zijn gegaan. Het bord werd zonder iets te zeggen weer meegenomen en enige tijd later weer uitgeserveerd, er bleek nu echter het belangrijkste deel van het gerecht te zijn weggelaten. De hoofdgerechten waren voor ons teleurstellend, flauwe puree, vis doordrenkt van limoen. Dessert was smakelijk.
Restaurant
Geachte Wanda,

Wij willen u allereerst graag bedanken voor uw feedback, wij gaan hier zeker mee aan de slag.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,
Wendy de Goederen
Marketing medewerker
Richard B.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2019
  • Online gereserveerd
De locatie is op een zonnige dag vrijwel niet te overtreffen, de bediening is beleefd en enthousiast. Heerlijke lunch, sla vooral het dessert niet over (gekarameliseerd witte chocolade taartje, smaakvol opgemaakt). De wijn lekker maar niet erg bijzonder (voor 6-7 euro per glas drink ik vaak wijnen die mij beter smaken)
Restaurant
Geachte Richard,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de Brasserie. Het doet ons een groot plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw lunch.

Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in onze Brasserie.

Met vriendelijke groeten,
Wendy de Goederen
Marketing medewerker
P H.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Klaas O.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Fantastisch lekker gegeten bij Denk. Ook de wijn was erg goed. Prijs-kwaliteit verhouding is top! Deskundig, attent en vriendelijk personeel. En de lokatie.... een verborgen juweel in het Santpoortse groen!
Restaurant
Geachte Klaas,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de Brasserie. Het doet ons een groot plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest. Fijn om te horen dat u de locatie zo waardeert.

Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in onze Brasserie.

Met vriendelijke groeten,
Wendy de Goederen
Marketing medewerker
Simone H.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk avondeten. De bediening vervulde onze wensen precies, ook als ze een beetje ongewoon waren. In plaats van een bonbontrio, vroegen we er vier met een mes. Ach ja, moeilijk is het niet, maar met een glimlach werd aan onze wens voldaan. Het eten was heel lekker, de salade met echt veel gamba's. We zaten in een rustige hoek van de brasserie, kortom: een geslaagde avond, mede door de bediening en de kwaliteit van het eten. En oh ja, de wijn was ook heel lekker.
Restaurant
Geachte Simone H.,

Wat fijn om uw review te lezen op Tripadvisor. Hartelijk dank hiervoor! Wij willen u graag hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaringen bij Brasserie DenK. Wij willen iedereen de service geven die zij gewenst zijn, daarbij horen ook ongewone vragen natuurlijk.

Wij hopen, vanuit het gehele team, u snel opnieuw te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,
Wendy de Goederen
Marketing medewerker
Annie B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was prima
We wilden buiten dineren dit was toegezegd
Was bij aankomst niet mogelijk
We voelden ons niet welkom
Weinig personeel, de dagaanbieding bleek na een uur niet meer mogelijk
Moesten toen snel iets anders bestellen
Restaurant
Geachte Annie B,

Wij streven ernaar om onze service te blijven verbeteren. Ondanks uw uitgebreide omschrijving zouden wij het erg op prijs stellen als u ons zou willen contacteren via ons e-mailadres (info@brasseriedenk.nl). Wij komen graag direct met u in contact om dit voorval in de toekomst te kunnen voorkomen.

Met vriendelijke groeten,

Amber Timmers - Marketing Coordinator
Bobby V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2019
  • Online gereserveerd
5 kwartier wachten op je voorgerecht zonder excuses, weer 3 kwartier wachten op het hoofdgerecht, verkeerde bon laten afrekenen. het betrof niet alleen ons, maar ook beide buren was hetzelfde. Ik heb van zeker 5 verschillende tafels mensen op zien staan om te vragen of ze hun eten uberhaupt nog kregen. We hebben zelden zo'n slechte service meegemaakt, het was bijna vermakelijk om te aanschouwen
Restaurant
Geachte Bobby V. ,

Allereerst onze oprechte excuses. Het betreurt ons zeer te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen waarop wij kunnen reageren? Dan komen wij graat met u in contact.

U kunt ons bereiken per e-mail via: info@brasseriedenk.nl

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij Brasserie DenK.

Met vriendelijke groeten,

Amber Timmers - Marketing Coordinator
Lidewij V.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Wij bezoeken brasserie Denk met enige regelmaat, en zijn altijd erg te spreken over de nette bediening en het heerlijke eten. Afgelopen maandag was echter een tegenvaller: er was veel nieuw personeel, en het personeel met ervaring was erg jolig tegen de gasten. Niet heel passend bij zo'n net restaurant. De kwaliteit van het eten was erg goed!
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.