Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 45
|
31-205700000
8,3 /10
362 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 45
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 8,5
    Fles mineraalwater
  • € 7
    Glas wijn
  • € 30
    Fles wijn
  • € 18
    Glas champagne
  • € 99
    Fles champagne
  • € 6
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

Hoe kom je er?

  • : Valet parking

Openingstijden

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:30 - 11:00
- Lunch 12:30 - 17:30
- Diner 17:30 - 23:00
- Afternoon tea Zaterdag - Zondag 15:00 - 17:30

Services

Zeer goed
8,3 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    48
  • 9
    65
  • 8
    97
  • 7
    69
  • < 7
    83
Eten
8,1
Service
8,1
Decor
8,7
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
272/362 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
d.g. V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Voor vegetariërs is de kaart in de afgelopen jaren steeds teleurstellender geworden. En voor wat er geboden wordt is de prijs de afgelopen tijd pijnlijk snel gestegen.
Jos S.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Een gezellig eten met echtgenote en schoonzus voordat we naar een concert gingen, heerlijk eten, goede sfeer, fijne bediening, kortom een heerlijk begin van een mooie avond.
Restaurant
Geachte Jos S.,

Bedankt voor uw fijne woorden!
Ik kan u er van verzekeren dat uw positieve review wordt gedeeld met het keuken- en serviceteam van de Brasserie.

Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen in het Conservatorium Hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Nanda V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie plek met goede bediening, eten goed en mooi verzorgd. Jammer dat ze de toegankelijker geprijsde hoofdgerechten (zoals de burger) van de dinerkaart hebben gehaald.
Restaurant
Geachte Nanda V.,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.We zijn erg blij dat u een fijne ervaring in de Brasserie hebt gehad en hopen u spoedig weer te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Sol A.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Leuk zo een fish market in de zaak. De kabeljauw was lekker. Maar de gamba's met meloen en de ceasar salade waren niet bijzonder. De prijskwaliteit verhouding klopt niet als je een aardig centje voor betaald en het niet veel anders dan bij andere goeie restaurants smaakt.
De jongeman die bij het terras serveerde, kwam eerder geïrriteerd over toen we op het terras wilden zitten en binnen konden we zitten waar we wilden. Maar toe we er zaten mochten we weer opstaan, omdat de plekken vergeven waren. Dat was apart, omdat dit restaurant bij binnenkomst en vertrek amper half vol zat. De heer die ons in het restaurant hielp was daarentegen behulpzaam.
Restaurant
Geachte Sol A.,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw uitgebreide feedback. Wij zijn verheugd te horen dat u genoten heeft genoten van de kabeljauw en behulpzame service heeft ervaren.

Desalniettemin wil ik u mijn excuses aanbieden voor de minder prettige ervaring die u heeft ervaren bij aankomst op het terras. Uw feedback over de gamba’s met meloen en de caesar salade zullen, aansluitend met de service feedback, worden besproken met het team.

Wij zijn van mening dat de allerbeste service-ervaringen oprecht, anticiperend en gepersonaliseerd zijn en we zullen blijven werken om ervoor te zorgen dat onze gasten dat serviceniveau vinden in ons hotel. Uw feedback helpt ons om onze trainingsprocessen te blijven verbeteren.

Bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld en we hopen u binnenkort toch weer als onze gast te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Roy V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2019
  • Online gereserveerd
W ehbben met zijn vieren aan de hoge tafel gezeten achterin het restaurant.
Dat geeft iets afgeslotens en exclusiefs.
We hebben een heerlijke avond gehad, met goed eten.
Ik naam de verse vis en die werd heel mooi opgediend.
Alles afgerond met een fijne bediening in een prachtige omgeving.
Restaurant
Geachte Roy V.,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Het is fijn om te horen dat u een mooie en aangename ervaring heeft gehad bij ons in de Brasserie.

Uw positieve feedback zal ook zeker met het team worden gedeeld.

Wij kijken er naar uit u spoedig weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Rob Zonneveld
Brasserie & Lounge Assistant Manager
rob.zonneveld@conservatoriumhotel.com
Flora H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2019
  • Online gereserveerd
HEt eten was heel erg lekker, bediening zorgzaam en specialistisch, heel bbehulpzaam. Echt een ervaring deze avond. Wijnen paste heerlijk bij de gerechten
Henriette M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2019
  • Online gereserveerd
geweldige locatie, uitermate vriendelijke ontvangst en bediening, uitstekende kwaliteit diner, persoonlijke bejegening, sfeervolle omgeving, ruimte
Restaurant
Geachte Henriette maassenvandenbrink,

Ik verzeker u dat uw vriendelijke woorden ervoor zorgen dat veel mensen zich goed voelen over het werk dat zij verrichten in het Conservatorium Hotel. Deze woorden worden ook zeker weten gedeeld met ons team. Uw gevoel is precies hoe we willen dat onze gasten zich voelen wanneer ze hier zijn, fijn en ontspannen.

Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Rob Zonneveld
Brasserie & Lounge Manager
rob.zonneveld@conservatoriumhotel.com
Annerie B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2019
  • Online gereserveerd
bediening is ronduit slecht, bestelling van fles water komt niet door, pas als we zijn uitgegeten en zeggen dat niet meer nodig is bieden ze aan alsnog te brengen. Enige dat snel kwam was de rekening.
Restaurant
Geachte Annerie B.,

Het spijt ons dat we u tijdens uw recente ervaring niet de kwaliteit van de service hebben kunnen bieden die u verdient. We streven naar een weergaloze ervaring in ons hotel en we zijn altijd op zoek naar manieren om ervoor te zorgen dat elke gast het beste ervaart van wat we te bieden hebben.

Na aanleiding van uw feedback hebben we aanvullende trainingsoefeningen uitgevoerd om onze service op dit belangrijke gebied te verbeteren. Uw feedback helpt ons om onze trainingsprocessen te blijven verbeteren.

Namens ons F&B Managementteam wil ik onze oprechte excuses aanbieden voor het slechte niveau van service en wij hopen u alsnog in de toekomst te verwelkomen.

Twijfel dan ook niet om rechtstreeks contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Rob Zonneveld
Brasserie & Lounge Manager
rob.zonneveld@conservatoriumhotel.com
Marc V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2019
  • Online gereserveerd
Ondanks de vriendelijkheid van de medewerkers is het toch ongezien dat de medewerkers van het onthaal en de persoon die ons bediende , geen woord nederlands spraken. Het was aan de klant om zich aan te passen ... de wereld op zijn kop .
Patrick C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2019
  • Online gereserveerd
Prachtige locatie, luxueus, zeer vriendelijke bediening, originele keuken. Een oase in het drukke stadscentrum van Amsterdam.
Philip S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2019
  • Online gereserveerd
Mooie ambiance, maar muziek staat te hard. Ook voor een zaterdagavond tamelijk leeg. Ook blijft prijs=kwaliteit een probleem. Een hele kreeft voor 64 euro die bedolven is onder kaas is niet zoals een kreeft thermidor hoort te zijn. Ook is 71 euro voor een gewone tarbot aan de prijs. Anderzijds zijn er heel goede gerechten zoals de Akasha salade. Kortom, te duur voor wat het biedt; kan beter in deze mooie omgeving
Marina A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2019
  • Online gereserveerd
mooie locatie maar wel een beetje aan de dure kant. ................................................................................................................
Pieter K.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2019
  • Online gereserveerd
Altijd prettig om hier te eten, meestal voorafgaand aan een concert. Het was rustig, maar soms was de achtergrondmuziek te onrustig en te hard.
Marcia S.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2019
  • Online gereserveerd
Prima locatie voor een zakelijke, snelle lunch. Parkeren in de nabijheid. Prettige ambiance. Vriendelijk personeel.
Menu kaart voor de lunch wat beperkt.
Nick V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2019
  • Online gereserveerd
We ontvingen de asperges zonder de Hollandaise saus, achteraf maakte we daar een opmerking over dat we dat vreemd vonden/ iets vonden missen. Vervolgens als reactie van de bediening dat het hen ook was opgevallen maar we toen al aan het eten waren. Bizarre reactie, en verder ook geen excuses. Twijfel of we nog terugkomen.
Alex S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Bij bestelling hoofdgerecht aangegeven twee maal kabeljauw waarvan 1 zonder paprika ivm allergie. Hoofdgerecht werd geserveerd met twee maal paprika bij de kabeljauw. 1 hoofdgerecht teruggestuurd.
Voor het diner een apperatief gedronken (2 Malbec). Stonden niet op de rekening dus de serveerster hierop geattendeerd. Voorgerecht parmazaanze kaassoep en een bieten/geitekaassalade. Samen meer dan 40 Euro voor een voorgerecht. Totaalrekening 185 euro voor 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten en een paar wijntjes. Prijs/kwaliteitverhouding ver te zoeken. Eerlijk is eerlijk, 2 koffie is niet in rekening gebracht.
Al met al geen aanrader deze Brasserie.
Carla J.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2019
  • Online gereserveerd
goed,maar duur
Ronald B.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Prachtige locatie en prima ontvangst. Opmerkzaamheid service kan wat beter, komt wat chaotisch over. Eten is van (zeer) goede kwaliteit, maar de prijs-kwaliteit verhouding met de aparte geprijsde hoofd- en bijgerechten is niet in balans. Doordat je ook alle mogelijke combinaties van hoofd-en bijgerechten kunt bestellen ontstaan er rare combinaties en komt niet alles tegelijkertijd op tafel, wat zonde is van het (hoofd)gerecht. Verschillende prijzen zijn echt te hoog. Bijvoorbeeld eenvoudig water (€ 9,50/fles), koffie (€7) en klein dessert (€ 15). Stoelen voor de hoge tafels zijn te hoog of tafel te laag. Lastig zitten. Lage tafels veel beter met comfortabele stoelen. Overal goed met potentie voor zeer goed.
M V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Zeer attent, vriendelijk en adequaat personeel.
Heel aangenaam.
Zal u zeker aanbevelen.


Een klein minpuntje was het vele brood bij de sandwich Akasha Sandwich .Te grote, vooral te dikke stukken.
Door twee van ons vier besteld. De saus op de sandwich en de groenten zeer smakelijk maar wij hebben het van onze sandwich afgeschoven en een gedeelte van het brood erbij gegeten.
Brent W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Eten was prima maar niet bijzonder. Bloemkool leek eerder gekookt dan gegrild. Gerechten heel basis. In deze prijsklasse zijn er genoeg restaurants waar je vele malen beter kunt eten.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.