Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 45
|
31-205700000
8,2 /10
395 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 45
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 9,5
    Fles mineraalwater
  • € 8
    Glas wijn
  • € 40
    Fles wijn
  • € 19,5
    Glas champagne
  • € 110
    Fles champagne
  • € 7
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

Hoe kom je er?

  • : Valet parking

Openingstijden

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:30 - 11:00
- Lunch 12:30 - 17:30
- Diner 17:30 - 23:00
- Afternoon tea Zaterdag - Zondag 15:00 - 17:30

Services

Zeer goed
8,2 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    58
  • 9
    69
  • 8
    105
  • 7
    73
  • < 7
    90
Eten
8,1
Service
7,9
Decor
8,6
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
284/395 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Saskia K.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2020
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Johan65 .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2020
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Hend S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Gerechten en producten van hoge kwaliteit, de prijs is dus erg naar behoren. Er werd piano gespeeld, wat wij erg mooi vonden. Helaas stopte dat op een gegeven moment en werd er geen muziek meer gedraaid. Dat is het enige aandachtspunt, voor de rest was alles erg goed!
Roel P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Verjaardags-diner met partner. Erg prettige sfeer. Uitstekende bediening.
Restaurant
Geachte heer Prins,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in de Brasserie & Lounge.

Ik ben blij te lezen dat wij u een prettig verjaardags diner bij ons hebt gehad. Ik kan u verzekeren dat uw fijne woorden met het service- en keukenteam zullen worden gedeeld!

Wij kijken er naar uit u spoedig weer te verwelkomen in het Conservatorium Hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
d.g. V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Wij hebben er in de afgelopen jaren vaak gegeten. Maar tegenwoordig nauwelijks leuk meer. Saladebar weg. Irritant verplicht engels spreken. Prijzen sterk gestegen. Een kopje thee kost €7! Niet gek dat het restaurant steeds vaker vrijwel leeg is. Jammer! Jammer!
Restaurant
Geachte D.G. van der Steen,

Bedankt voor het delen van uw ervaring in de Brasserie & Lounge.

Ik vind het spijtig om te lezen dat uw bezoek bij ons in het hotel minder aangenaam is geworden. Wij streven er elke dag naar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te geven en zijn altijd op zoek naar manieren om er voor te zorgen dat onze gasten het beste ervaren van wat het hotel te bieden heeft.

Ik betreur het dat u dit niet zo heeft ervaren. Ik kan u verzekeren dat uw feedback zal worden gedeeld met het Brasserie & Lounge Management team.

Desalniettemin hopen wij dat u terugkeert in het Conservatorium Hotel zodat wij u alsnog de echte Conservatorium Hotel ervaring kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Linda S.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Beleefd en betrokken personeel, heerlijk eten
Restaurant
Geachte mevrouw Linda,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!
Ik kan u verzekeren dat uw fijne woorden met het Brasserie Team gedeeld zullen worden.

Wij kijken er naar uit u spoedig weer te verwelkomen in het Conservatorium Hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Peter P.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Ik ben niet onder de indruk van de bediening, dan weer engels dan weer nederlands. Gevolg was dat een verkeerd gerecht werd geserveerd. Maar dat verkeerde gerecht stond ook wel op de nota. Dat is slordig.
Restaurant
Geachte heer Prein,

Bedankt voor het delen van uw feedback.

Ik vind het spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad bij ons in de Brasserie van het Conservatorium Hotel. Wij streven er naar om oprechte, gepersonaliseerde en uitmuntende service te verlenen aan al onze gasten. Mijn welgemeende excuses dat u dit niet ervaren heeft, in tegenstelling zelfs slordig en inconsistent.

Desalniettemin hopen wij u toch in de toekomst nog te verwelkomen in het Conservatorium Hotel. Twijfel dan ook niet om rechtstreeks contact met mij op te nemen zodat ik persoonlijk zorg kan dragen om u de echte Conservatorium Hotel ervaring te bieden.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Max S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2019
  • Online gereserveerd
De Bediening door horeca student was zeer behulpzaam informatief en correct, ondanks kassafoutje.
Erg jammer vonden wij de vreselijke achtergrond muziek/muzak.
Muziek is op zo een voortreffelijke locatie werkelijk misplaatst. Zelfs in deze tijd!!
Ook jammer dat de op de kaart en website vermelde witte wijn: Javier Sanz ‘Villa Narcisa’, Rueda, Spain 2018, Verdejo, niet voorradig was.
Ondanks voorgaande op/aanmerkingen kom ik graag weer lunchen op deze fantastische locatie.
Vriendelijke groet,


Max Speijer
Restaurant
Geachte heer Max

Bedankt voor het delen van uw ervaring in de Brasserie van het Conservatorium Hotel.

Ik ben positief gestemd te lezen dat u graag weer terugkomt bij ons en dat het Brasserie Team zorg heeft gedragen voor uw ervaring. Ik dank u ook voor uw feedback met betrekking tot de muziek en de menukaart. Dit zal ook zeker gedeeld worden met het team om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij kijken er naar uit u spoedig weer te verwelkomen in het Conservatorium Hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Johan R.
Meesterproever
(16 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Brasserie en fraai hotel. Zakelijke ontvangst. Lunch met twee gerechten goed, kleine porties. Bijgaand glas redelijk goede Barbera d’Alba dat eigenlijk veel te duur is (11 euro). Bediening correct. Vertrek vindt ongeïnteresseerd plaats, tot ziens of iets dergelijks kon er niet meer vanaf.
Kortom: eten goede kwaliteit, bediening matig tot goed, prijs-kwaliteit erg matig.
Restaurant
Geachte meneer,

Allereerst wil ik u bedanken voor het delen van uw recente ervaring in de Brasserie. Ik ben blij te vernemen dat u een goede lunch bij ons heeft gehad. Desalniettemin betreur ik het dat wij u niet de juiste prijs-kwaliteit ervaring hebben kunnen bieden die u van ons zou mogen verwachten.

Ik verzeker u dat uw opmerkingen met het Brasserie Management team zal worden gedeeld zodat wij onszelf op deze fronten kunnen verbeteren.

Wij hopen u alsnog spoedige weer te welkomen in het Conservatorium Hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Edwin D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2019
  • Online gereserveerd
prachtige locatie, goede gerechten al vind ik de kaart beperkt , zeker voor de uitstraling en standing van het Conservatorium. Er zou voorts wat meer ruimte mogen zijn , althans een aantal plekken, om zakelijke gesprekken meer te faccilieren.
Overigens hele goede en vriendelijke mensen in de bediening. Wat ik ook zeer waardeer is de mogelijkheid van valet parking.
Restaurant
Geachte Edwin D.,

Bedankt voor uw fijne feedback!
Ik verzeker u dat uw positieve review zal woorden gedeeld met het keuken- en service team van de Brasserie & Lounge.

Wij kijken er naar uit u spoedig weer te verwelkomen in het Conservatorium Hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Henno D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2019
  • Online gereserveerd
De gerechten, bediening en ambiance zijn van uitstekende kwaliteit. Lekker en stijlvol uit eten en een gevarieerde kaart.
Restaurant
Geachte Henno D.,

Bedankt voor uw positieve en fijne woorden!
Ik verzeker u dat uw goede review zal woorden gedeeld met het keuken- en serviceteam van de Brasserie.

Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen in het Conservatorium Hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Robbert B.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2019
  • Online gereserveerd
voorgerecht voortreffelijk, tonijn kwam niet warm op tafel, fout in de rekening. Bijdrage aan daklozen plompverloren op de nota, waarom niet even aangekondigd bij opvragen rekening?
Restaurant
Geachte B.,

Allereerst wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring in de Brasserie. We betreuren het dat we u niet de kwaliteit van service hebben kunnen bieden die u verdiende tijdens uw recente bezoek. Wij streven er naar om uw de ultieme Conservatorium Hotel ervaring te geven en zijn altijd op zoek naar manieren om ervoor te zorgen dat elke gast het allerbeste krijgt van wat we te bieden hebben.

Ik kan u verzekeren dat uw feedback zal worden gedeeld met het Brasserie Management team zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Wij hopen u alsnog spoedig te verwelkomen in het Conservatorium Hotel. Twijfel dan ook niet om direct contact met mij op te nemen zodat ik persoonlijk zorg kan dragen voor uw ervaring.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
d.g. V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Voor vegetariërs is de kaart in de afgelopen jaren steeds teleurstellender geworden. En voor wat er geboden wordt is de prijs de afgelopen tijd pijnlijk snel gestegen.
Restaurant
Geachte d.g.,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback. Ik kan u verzekeren dat uw opmerkingen met het keuken team worden gedeeld.

Wij hopen u spoedig weer te ontvangen en dan ook een betere ervaring te geven.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Jos S.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Een gezellig eten met echtgenote en schoonzus voordat we naar een concert gingen, heerlijk eten, goede sfeer, fijne bediening, kortom een heerlijk begin van een mooie avond.
Restaurant
Geachte Jos S.,

Bedankt voor uw fijne woorden!
Ik kan u er van verzekeren dat uw positieve review wordt gedeeld met het keuken- en serviceteam van de Brasserie.

Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen in het Conservatorium Hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Nanda V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Mooie plek met goede bediening, eten goed en mooi verzorgd. Jammer dat ze de toegankelijker geprijsde hoofdgerechten (zoals de burger) van de dinerkaart hebben gehaald.
Restaurant
Geachte Nanda V.,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.We zijn erg blij dat u een fijne ervaring in de Brasserie hebt gehad en hopen u spoedig weer te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Sol A.
Meesterproever
(17 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2019
  • Online gereserveerd
Leuk zo een fish market in de zaak. De kabeljauw was lekker. Maar de gamba's met meloen en de ceasar salade waren niet bijzonder. De prijskwaliteit verhouding klopt niet als je een aardig centje voor betaald en het niet veel anders dan bij andere goeie restaurants smaakt.
De jongeman die bij het terras serveerde, kwam eerder geïrriteerd over toen we op het terras wilden zitten en binnen konden we zitten waar we wilden. Maar toe we er zaten mochten we weer opstaan, omdat de plekken vergeven waren. Dat was apart, omdat dit restaurant bij binnenkomst en vertrek amper half vol zat. De heer die ons in het restaurant hielp was daarentegen behulpzaam.
Restaurant
Geachte Sol A.,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw uitgebreide feedback. Wij zijn verheugd te horen dat u genoten heeft genoten van de kabeljauw en behulpzame service heeft ervaren.

Desalniettemin wil ik u mijn excuses aanbieden voor de minder prettige ervaring die u heeft ervaren bij aankomst op het terras. Uw feedback over de gamba’s met meloen en de caesar salade zullen, aansluitend met de service feedback, worden besproken met het team.

Wij zijn van mening dat de allerbeste service-ervaringen oprecht, anticiperend en gepersonaliseerd zijn en we zullen blijven werken om ervoor te zorgen dat onze gasten dat serviceniveau vinden in ons hotel. Uw feedback helpt ons om onze trainingsprocessen te blijven verbeteren.

Bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld en we hopen u binnenkort toch weer als onze gast te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Bruin
F&B Guest Relations
fbguestrelations@conservatoriumhotel.com
Roy V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2019
  • Online gereserveerd
W ehbben met zijn vieren aan de hoge tafel gezeten achterin het restaurant.
Dat geeft iets afgeslotens en exclusiefs.
We hebben een heerlijke avond gehad, met goed eten.
Ik naam de verse vis en die werd heel mooi opgediend.
Alles afgerond met een fijne bediening in een prachtige omgeving.
Restaurant
Geachte Roy V.,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Het is fijn om te horen dat u een mooie en aangename ervaring heeft gehad bij ons in de Brasserie.

Uw positieve feedback zal ook zeker met het team worden gedeeld.

Wij kijken er naar uit u spoedig weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Rob Zonneveld
Brasserie & Lounge Assistant Manager
rob.zonneveld@conservatoriumhotel.com
Flora H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2019
  • Online gereserveerd
HEt eten was heel erg lekker, bediening zorgzaam en specialistisch, heel bbehulpzaam. Echt een ervaring deze avond. Wijnen paste heerlijk bij de gerechten
Henriette M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2019
  • Online gereserveerd
geweldige locatie, uitermate vriendelijke ontvangst en bediening, uitstekende kwaliteit diner, persoonlijke bejegening, sfeervolle omgeving, ruimte
Restaurant
Geachte Henriette maassenvandenbrink,

Ik verzeker u dat uw vriendelijke woorden ervoor zorgen dat veel mensen zich goed voelen over het werk dat zij verrichten in het Conservatorium Hotel. Deze woorden worden ook zeker weten gedeeld met ons team. Uw gevoel is precies hoe we willen dat onze gasten zich voelen wanneer ze hier zijn, fijn en ontspannen.

Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Rob Zonneveld
Brasserie & Lounge Manager
rob.zonneveld@conservatoriumhotel.com
Annerie B.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2019
  • Online gereserveerd
bediening is ronduit slecht, bestelling van fles water komt niet door, pas als we zijn uitgegeten en zeggen dat niet meer nodig is bieden ze aan alsnog te brengen. Enige dat snel kwam was de rekening.
Restaurant
Geachte Annerie B.,

Het spijt ons dat we u tijdens uw recente ervaring niet de kwaliteit van de service hebben kunnen bieden die u verdient. We streven naar een weergaloze ervaring in ons hotel en we zijn altijd op zoek naar manieren om ervoor te zorgen dat elke gast het beste ervaart van wat we te bieden hebben.

Na aanleiding van uw feedback hebben we aanvullende trainingsoefeningen uitgevoerd om onze service op dit belangrijke gebied te verbeteren. Uw feedback helpt ons om onze trainingsprocessen te blijven verbeteren.

Namens ons F&B Managementteam wil ik onze oprechte excuses aanbieden voor het slechte niveau van service en wij hopen u alsnog in de toekomst te verwelkomen.

Twijfel dan ook niet om rechtstreeks contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Rob Zonneveld
Brasserie & Lounge Manager
rob.zonneveld@conservatoriumhotel.com
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.