Bistrobar Indonesia

Zijlstraat 49 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 39
|
31-237370080
8,9 /10
234 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

50% korting met festival

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

op rijsttafel

Over het restaurant Bistrobar Indonesia

Beste gast, let op! Wanneer u vanwege gezondheidsredenen niet aan een hoge tafel kunt plaatsnemen, vermeld dit dan in de notities bij uw reservering. Alvast hartelijk dank

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 39
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 5
    Fles mineraalwater
  • € 4,5
    Glas wijn
  • € 24,5
    Fles wijn
  • € 6,5
    Glas champagne
  • € 60
    Fles champagne
  • € 3
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Bistrobar Indonesia

Hoe kom je er?

  • : Parkeergarage de Raaks

Openingstijden

Dagelijks: 17:30 tot 00:00

Services

  • Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Fantastisch
8,9 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    79
  • 9
    72
  • 8
    44
  • 7
    18
  • < 7
    22
Eten
9,1
Service
8,6
Decor
8,7
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
169/235 recensies

Jouw recensie over het restaurant Bistrobar Indonesia

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Otto V.
Meesterproever
(26 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Mangkon ..
Meesterproever
(36 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Eten:
Niet één van de betere rijsttafels die ik heb gehad. Vrijwel alles is pittig (veel te pittig voor de gewone Nederland) en er word teveel gebruik gemaakt van trassie. De sate udang in een trassie dressing was geen succes, overigens ook erg taai. Gerechtjes waren aan de kleine kant.


Service:
Bij ontvangst eerst tien minuten moeten wachten tot er een drankje werd aangeboden. Vriendelijk personeel maar niet bekend met de gerechten die worden geserveerd. Overigens wel erg beleefd en vriendelijk, pluspuntje.


Decor:
Prachtige zaak, tikkie donker. Mooie grote deuren maar dit zorgt er ook voor dat er een flinke koude tocht naar binnenglipt bij het openen ervan.


Conclusie:
Te hoge prijs voor wat je krijgt, rijsttafel gerechtjes niet optimaal en aan de service kan nog wat worden gesleuteld. Ik zal nog eens terugkomen om de streetfood uit te proberen.


Rijsttafel niet voor herhaling vatbaar.
Ruud V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Aparte ambiance. Echter erg luidruchtig. Bij (bijna) volle ruimte erg luidruchtig. Tafels wat aan de kleine kant. Is wat lastig bij uitserveren rijsttafel. Bediening goed. Willen wel graag dat je flesje water besteld (kijk uit: prijzig).
Vriendelijk personeel die goed weet om te gaan met informele groepen. Formele groepen wordt echter wat lastiger.
Yorieke B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Geweldig eten, spontane service en een top sfeer. Zelfs het bestel was fijn! Aanrader!
Ellen S.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Lekker eten, iets te koud. Vriendelijk personeel. Goede sfeer.
Rosanne W.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijke cocktails en 'streetfood'-hapjes vooraf, Indonesisch met een twist. Daarna kozen we voor de rijsttafel, die wat meer in de buurt kwam van het Indonesische eten zoals we dat kennen. Heerlijke smaken en qua hoeveelheid precies genoeg, niet te veel maar ook zeker niet te weinig. Natuurlijk ook nog wel een gaatje overgehouden voor het dessert, kue lapis in een modern jasje met abrikozensmaak en pandan-ijs. Al met al een gezellige avond in dit sfeervolle restaurant met heel goed eten.
J.w. V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Lekker voorgerecht loempia bekek ! Prima rijsttafel !
Ivonne V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Wederom voortreffelijk gegeten en zeer aardige bediening.
Komen snel terug.
Jan O.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Goede kwaliteit rijsttafel, niet te veel niet te weinig in combinatie met een prettige bediening.
Patrick A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
We hadden beide een indische rijstafel vis. Smaken waren vlak en bijna gelijk aan elkaar. Ook veel in de frituur. Was niet goedkoop en viel dus tegen. Dat doen we niet meer.
Piet J.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Prima eten en attente bediening. Wij hadden de korte shift 18.45 - 20.15 uur, althans volgens de website. Om 20.00 uur klaar om dessert te bestellen. Kan wel, maar of we dan svp dit aan de bar willen nuttigen want deze tafel moet nu ingeruimd worden voor de volgende shift. Dus niet tot 20.15 uur welkom, maar om 20.00 uur ‘weggestuurd’ worden. Dan maar geen dessert afrekenen en weggaan. Zeer ongastvrij en betekent voorlopig geen bezoek meer! Had prima anders opgelost kunnen worden.
Y V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2019
Modern, mooi nieuw restaurant!
Door de grote ruimte wel veel te lawaaierig. Je moet schreeuwt aan een tafel om elkaar te kunnen verstaan en ook de bediening is niet te verstaan. Dit geven ze ook toe, dat ze niet harder kunnen praten en dat het dus niet prettig is.
Het eten is lekker en de open keuken is leuk. Maar de porsies zijn veel te klein en naar verhouding dus ook veel te duur. Dit is echt on-Indonesisch!!!
Dus een hippe tent due te duur en te lawaaierig is.
Karin D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten in een stijlvol ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug!
Cor A.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Voor de vierde keer hier gegeten. Smaak en variatie van gerechten elke keer voortreffelijk. Uniek Indonesiscb restaurant in Haarlem. Bediening vriendelijk en attent. En dan hebben ze hier ook nog onze favoriete IPA van Jopen bier: Mooie Nel.
Marion V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Leuk e. Gezellig en heerlijk restaurand leuke en vriendelijke bediening
Sharon S.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Opnieuw ontzettend lekker gegeten. Wij komen vanuit Den Bosch hier naartoe. Wensen voor wat betreft tafelzitting doorgegeven en we hadden de beste plek net als voorgaande keer. Service en bediening was top, snel en uitgebreide info over wat er uitgeserveerd wordt. Goede wijnkennis. Rijsttafel mix gegeten en 3 vooraf gerechten en een nagerecht met de AH-actie was heerlijk! Zeker niet te weinig en rollend terug naar het hotel. Ambiance en sfeer erg gezellig, donkere inrichting met veel groen accenten. Lange bank met 2persoonstafels, hoge tafels en leuke hoekjes. Al met al zeer aan te bevelen!!
Nogmaals dank voor het lekkere eten en de goede service en tot snel..
Iris D.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
  • Online gereserveerd
We eten heel graag bij Bistrobar Indonesia, we zijn dol op de Indische keuken.
Gister was het met de AH Restaurantactie maar ook zonder gaan we er heen.
Een paar Street Foods vooraf, daarna een hapje van den gerechten.
Soms alleen alle 3 de smaken saté, kortom, smullen.
Ellen V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
10
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Gereserveerd via AH restaurantactie voor 2 personen, aangevuld met 1 regulier betalende gast. Hoewel de ontvangst en bejegening door de diverse personeelsleden uitstekend was, werd er verschillend geïnformeerd over het menu, de actie en de wijze waarop e.e.a. uitgevoerd zou worden. Verwarrend. Op advies een rijsttafel combi vlees/vis gekozen, bleek uiteindelijk alleen vlees te zijn. Voor drie personen rijsttafel besteld, er kwam er een voor 2 personen op tafel. Blijkbaar was de communicatie onderling en met de keuken niet optimaal. Er zijn excuses aangeboden en eerlijk is eerlijk, we kregen ter compensatie drie a la carte gerechtjes van het huis en een derde nagerecht. Heel netjes tegemoet gekomen dus. Logistiek verdient zeker verbetering, de kwaliteit van het eten was, wederom, uitstekend!
Toos V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Alles erg hoef alleen erg duur glaasje rosé 5.50 eur
P. N.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Er wordt hier voortreffelijk gekookt maar het is zo lawaaierig dat je de serveerster nauwelijks kunt verstaan. Misschien kan hieraan iets gedaan worden want voor het overige is het een top-restaurant.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.