7,9 /10
201 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

50% korting met TheFork Festival

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bar & Kitchen - Hotel De la Bourse

Aan een van de mooiste pleinen van Maastricht is het genieten geblazen! De sfeer is heerlijk ongedwongen, je voelt je helemaal thuis. De attente bediening schenkt graag nog een drankje voor je in en zorgt dat je met een grote glimlach weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant Bar & Kitchen - Hotel De la Bourse

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Vanaf station Maastricht brengt de bus je snel en gemakkelijk naar hartje stad. De bus stopt op de markt waar De la Bourse hotel is gesitueerd. Vanaf het treinstation is De la Bourse op 10 minuten loopafstand te bereiken.
  • : Wij raden aan om te parkeren in de parkeergarage van het Mosae forum of, de iets verder en goedkopere optie, parkeerplaats van de Cabergerweg.

Openingstijden

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 17:00
- Diner 17:00 - 21:30

Services

7,9 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    19
  • 9
    35
  • 8
    66
  • 7
    54
  • < 7
    28
Eten
8
Service
7,8
Decor
7,8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
176/202 recensies

Jouw recensie over het restaurant Bar & Kitchen - Hotel De la Bourse

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Monique S.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Geert V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2019
  • Online gereserveerd
We waren met 2 personen . We hadden 6 gerechtjes om te delen en dat was meer dan genoeg . Een heel prettig restaurant
Louise L.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Alles gezellig en fijn, heel aardige bediening, het interieur zou iets knusser kunnen.
Heleen S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Vriendelijke bediening, ruime keus op menukaart, heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Geert K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Leuke setting, vriendelijk personeel en lekker eten. Ik zou het niet direct aanprijzen maar met korting was het goed. Ik moest wel zelf om de korting vragen. Als ik met meer ruimte was neergezet en een meer gezellige setting dan had ik m beter beoordeeld want het eten was heel goed.
Agnita F.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2019
  • Online gereserveerd
Bij het afrekenen was men vergeten dat we 50% korting hadden, was jammmer. Verder heerlijk gegeten.
Anja V.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2019
  • Online gereserveerd
We hadden vitello tonnato vooraf. Deze viel tegen. Het vlees was te droog, te weinig tonijnmayonaise en teveel kaas en kapperappeltjes. Daarna hadden we verachillende kleine gerechten om te delen. Wat was dat lekker zeg!! De sate en ossenhaas spiesjes, de Bruschetta’sm en de rest., het was allemaal super lekker. Vriendelijke bediening, anar wel erg rumoerig.
Restaurant
He Anja,

Wat een uitgebreide reactie, super fijn. Bedankt hiervoor.
Altijd prettig om te horen dat, op de carpaccio na, alles naar wens is geweest. Uiteraard is ons doel dat al het eten helemaal naar wens voldoet dus we gaan hier zeker even naar kijken.

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Yves A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was heerlijk en goed bereid.
Al met al een aanrader (vooral de chocolade mousse) !
Enige minpuntje is dat de bediening (binnen) niet alert is op lege glazen/borden. Het bestellen van extra eten of drinken duurde daardoor lang, omdat een hand niet snel werd opgemerkt.
Restaurant
Hallo Yves,

Bedankt voor de oprechte en positieve review!
We zullen ons personeel erop aanspreken sneller te handelen. Blij dat alles naar wens is geweest!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis,
Eigenaar
Loes V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Fijn restaurant om te eten! Goede service en gastvrijheid! De carpaccio was vooral smullen. We komen hier zeker nog eens terug. Dit is een aanrader
Restaurant
He Loes,

Super fijn om te horen dat jullie ons aanbevelen! Hier krijgen wij energie van!
Tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Patrick Lexis,
Eigenaar
Kees H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Heel gezellig, goed eten, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Restaurant
He Kees,

Dat is super om te horen zeg, hier doen we het voor!
Tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Patrick Lexis,
Eigenaar
Charlotte P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en zeer gezellig ingericht.
Restaurant
Hallo Charlotte,

Bedankt voor de positieve reactie!

Met vriendelijke groet,

Patrick Lexis,
Eigenaar
Clementine W.
Meesterproever
(16 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Gistermiddag hier aangekomen voor 2 nachten. Voor de avond hier gereserveerd voor dinner. We wilden graag buiten eten. Ze konden geen tafel reserveren maar als er een vrij was dan mochten we daar zitten. Om 18.00 uur zaten wij al op terras. Toen werd ons verteld dat buiten geen dinner werd geserveerd. ????????Dus toen om 19.00 naar binnen. We konden een tafel uitzoeken. Zogezegd zogedaan. Na 20 min nog niemand die kwam vragen wat we wilden. Totaal geen aandacht. We zijn ergens anders gaan eten helaas. Zeer teleurgesteld! Want toen wij weg liepen zagen wij dat andere gasten wel bestelden van de kaart op terras. Erg onduidelijk. Waren zo benieuwd naar de kleine hapjes.
Restaurant
Hallo Clementine, heel jammer om dit te moeten lezen. Dit is absoluut niet onze bedoeling geweest en mag ook zeker niet gebeuren. Het is wel zo dat de social deals binnen moeten worden genuttigd dus dat zou het verschil van het geserveerde diner op het terras kunnen verklaren? Onze oprechte excuses voor het ongemak. Indien jullie hier nog behoefte aan hebben mogen jullie een e-mail sturen naar patrick@hoteldelabourse.nl zodat we voor een passende oplossing kunnen zorgen.
Meggie V.
Meesterproever
(17 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Gewoon lekker gegeten bij De la Bourse. Concept is beetje onduidelijk. Tapas gerechten of beperkt groot menu. Van alles wat geprobeerd. Prijs naar onze mening wel iets te hoog.
Restaurant
Hallo Meggie en Peter,

Bedankt voor de leuke reactie! Altijd welkom bij De la Bourse :)

Hartelijke groet,

Patrick Lexis,
Eigenaar
Guus O.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Nieuwe menu kaart.Het eten en tafeldekking is een drama.Bij frites en spies GEEN bestek,frites gegeten met houtje vd spies geen mes voor hetbtaaie vlees etc.Helaas ons zien ze er NOOIT meer.Voorheen was het er voortreffelijk.
56€ weg gegooid geld.ik zal eea ook ruim ventileren.
Restaurant
Hallo Guus,

Erg spijtig om dit te moeten lezen. Het is ons doel om iedereen tot tevredenheid te bedienen en van zulke signalen worden wij uiteraard niet blij. Onze oprechte excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Patrick Lexis,
Eigenaar
Ruud V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2019
  • Online gereserveerd
Kwalitatief zoals altijd zeer goed. Jammer dat op de vernieuwde kaart het Limburgs plankje is verdwenen. Ook de mogelijkheid om tijdens de lunch een grote of kleine kom soep te nemen kan niet meer. Dit was ideaal om juist met iets anders te combineren.
Restaurant
Hey Ruud,

Bedankt voor je review en compliment! Inderdaad het plankje is verdwenen maar eigenlijk kun je nu veel meer gerechten zelf kiezen om te delen. De hele nieuwe menukaart is hiervoor bedoelt :). Maar hierbij stiekem alvast wat achtergrond info: zoals bij ieder nieuw concept is het altijd even afwachten hoe het gaat en willen we luisteren naar onze gasten. We zijn er dus mee bezig om toch wat plankjes / combinaties op de kaart te krijgen zodat mensen gemakkelijker 1 ding kunnen bestellen en toch kunnen delen! Hou onze facebook in de gaten en dan hoor je vanzelf wanneer de nieuwe kaart gelanceerd wordt. Tot de volgende keer!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Eigenaar
Guido N.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
2
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2019
  • Online gereserveerd
Hadden geen fatsoenlijke kaart om van te eten allemaal kleine gerechten geen hoofdgerechten erg teleurgesteld in la bourse is niet meer wat het geweest is jammer
Restaurant
Hallo Guido,

Spijtig om dit te moeten lezen. Het concept is zo te merken niet helemaal goed uitgelegd of over gekomen. Heel jammer want eigenlijk is er niet zo heel veel veranderd. Het is nu zo dat je alle smaken van De la Bourse zelf kan combineren en delen met elkaar in tapas vorm! Een gedeelte van de oude gerechten staan er nog op. Je kunt bijvoorbeeld spiesjes, frites en salade los bestellen en dan heb je hetzelfde hoofdgerecht als ervoor. Hoe dan ook, we luisteren uiteraard wel naar dit soort berichten en we zijn dan ook bezig met wat aanpassingen op de kaart. Als je onze Facebook in de gaten houdt, hoor je vanzelf wanneer er weer een update is van de menukaart.

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Eigenaar
Anton U.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Toevallig hier terecht gekomen, maar zeer tevreden! Attent, vriendelijk en betrokken personeel, heerlijk gegeten. Echt een aanrader!
Restaurant
He Anton,

Bedankt voor je leuke reactie! Heel fijn om te horen dat je ervaring zo positief is geweest. We hebben inmiddels een geheel nieuw concept: tapashapjes en dus ook een geheel nieuwe menukaart! Kom je nog eens langs? Wie weet tot ziens!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Karin F.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Echt lekker gegeten tegen een mooie prijs(50% actie the Fork).We waren er op zaterdagavond.De zaak was tot aan het laatste tafeltje bezet.De personeelsbezetting was daar niet op afgestemd.Het hoofdgerecht liet meer dan 1uur op zich wachten.Jammer want het wel aanwezige personeel deed erg hun best om het de gasten naar hun zin te maken.
Restaurant
He Karin,

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat het goed is bevallen. Jammer dat jullie zo lang hebben moeten wachten op het hoofdgerecht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling maar daar hebben we nu een oplossing voor! We zijn inmiddels gestart met een geheel nieuw concept waarbij foodsharing centraal staat. Een soort tapas met een regionaal karakter! Deze hapjes worden veel sneller geserveerd. Wel blijft het feit dat we momenteel met personeel tekort zitten dus onze excuses hiervoor.

Wellicht tot nogmaals in de toekomst.

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Aart Jan K.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Prima persoonlijke bediening. Mooie locatie met uitzicht op de markt. Stevige porties, kortom een aanrader!
Restaurant
He Aart,

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat we als een aanrader worden gezien. Wellicht tot nogmaals in de toekomst!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
Ine M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Top!!
Restaurant
He Ine,

Je bent zelf top! ha-ha. Bedankt voor de review!

Hartelijke groet,

Patrick Lexis, Hotel Eigenaar
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.