Banzai

Heuvel 25 5038 CP Tilburg Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 26
|
31-132032060
8,4 /10
185 recensies

Foto's van gerechten

Over het restaurant Banzai

Welkom bij Japans restaurant Banzai, gelegen aan de Heuvel 25 in het centrum van Tilburg. Geniet van verse Japanse Sushi en Grill gerechten in een sfeervol restaurant. Service staat bij Banzai hoog in het vaandel, dus voel je vrij om voor al je vragen terecht te komen bij het personeel.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 26
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Banzai

Openingstijden

MAANDAG: 12:00 – 22:00
DINSDAG: 12:00 – 22:00
WOENSDAG: 12:00 – 22:00
DONDERDAG: 12:00 – 22:30
VRIJDAG: 12:00 – 22:30
ZATERDAG: 12:00 – 22:30
ZONDAG: 12:00 – 22:00

Services

  • Mastercard , Pin
Zeer goed
8,4 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    40
  • 9
    38
  • 8
    59
  • 7
    32
  • < 7
    16
Eten
8,7
Service
8,2
Decor
8
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Kort
90/185 recensies

Jouw recensie over het restaurant Banzai

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Ginny V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2020
  • Online gereserveerd
Altijd vriendelijk geholpen, ook met kleine kinderen. Zeker toen ons dochtertje ineens ziek werd (heel fijn, in een restaurant) en moest spugen was het personeel super behulpzaam en lief. Dat kan je ook anders treffen! Erg fijn dat ze een binnenspeeltuin hebben, daarom komen we hier tegenwoordig extra vaak, anders is uiteten gaan met kinderen onder de 4 een uitdaging. Slim gedaan! Verbeterpuntje zijn de toiletten en dat de vloer toch wel snel plakkerig is.
Randy L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Altijd lekker eten bij Banzai. Veel keuze en vriendelijk personeel. Alleen stond het muziek wel heel hard vandaag. Buiten dat top
Eyleen K.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Weer een top service en heerlijk gegeten.
BvdHenEvdB V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
10
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Bij binnenkomst ondanks reservering niet opgevangen. Lang moeten wachten. Veel te veel gasten aangenomen, het personeel kon dit totaal niet aan. Toen we aan tafel zaten hebben we nog een keer drie kwartier moeten wachten. Gasten om ons heen werden niet geholpen ondanks meerdere verzoeken waardoor er gasten zonder te betalen weg liepen. Lachwekkend was deze ervaring. De kwaliteit van het eten was prima maar het duurde heel erg lang voordat er eten en drinken geserveerd werd. Tip voor Banzai: neem aan wat je aankunt want dit kan zo echt niet. Jullie sturen heel veel betalende gasten teleurgesteld naar huis.
Rob T.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Het eten was van erg goede kwaliteit en de bediening was zeer vriendelijk.
Annemie V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Goed restaurant, goede gerechten, maar servicegericht zou beter kunnen
Cristel V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2020
  • Online gereserveerd
Lekker gerechten sommige waren niet echt warm en sommige duurde erg lang. Maar voornamelijk vriendelijk personeel, en lekkere gerechten. Voor herhaling vatbaar
Annemie V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2020
  • Online gereserveerd
We hebben al vaker bijj Banzai gegeten, echter gisteravond waren we toch wel erg teleurgesteld. In plaats van 5 bestellingen per ronde mochten we er maar 4 bestellen; dit in verband met drukte en anders kan de keuken het niet aan! Echter, diverse keren werden de hapjes te laat geserveerd of niet, dan maar opnieuw bestellen, of te koud. Jammer!
Ashley V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
4
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2020
  • Online gereserveerd
Ik kwam maandelijks bij Banzai en normaal erg tevreden. Nu voor mijn verjaardag mijn ouders en vriend uitgenodigd, bleek er een probleem te zijn met de airco/ventilatie/verwarming. Niemand die dit ons heeft gemeld bij aankomst. Na een tijdje werd de kou echt vervelend, kregen we een andere tafel en de mededeling dat ze ermee bezig waren en het zo warmer ging worden. Echter werd het steeds kouder, mensen zaten met hun jassen aan te eten en het probleem werd niet verholpen. Uiteindelijk na twee uur in de vrieskou te hebben gezeten, hebben we de rekening maar gevraagd. Tot onze grote verbazing werd er niks van compensatie geboden, niet eens een drankje van het huis. Toen wij dat aangaven werd er gezegd: ja volgende keer krijg je wel een drankje van het huis. Ik heb een dag later nog gebeld om mijn klacht neer te leggen, maar de eigenaar kon helaas geen compensatie bieden omdat het geen menselijke fout was?! Schandalig dat je het probleem van je zaak het probleem van je (vaste) gasten maakt. Ik kom er niet meer!!
Eyleen K.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2019
  • Online gereserveerd
Sinds vandaag gebruik gemaakt van de “nieuwe” tablet. Hierbij bestel je ook je drinken en vraag je om service of de rekening. Maakt het wel een beetje onpersoonlijk. Eten is nog steeds top!
Jan-Tjerk S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten! Goede bediening ondanks de drukte. Wel waren de kinderen in de speelhoek wat luidruchtig, maar daar hebben we ons niet aan gestoord. Zeker voor herhaling vatbaar!
Eyleen K.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, goede service en erg vriendelijk personeel. Als de tijd om is, word je niet weggekeken, maar mag je lekker lang natafelen. Komen hier zeker terug.
Eri K.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2019
  • Online gereserveerd
Sushi is goed. Bijgerechten minder. Biefstuk en garnalen zijn taai.verschillende bijgerechten geprobeerd. Helaas was ik er voor mn verjaardag en had 4
mensen mee. Dus dan is het duur wanneer je gerechten hebt die niet zijn gebakken. Helaas....
Mario K.
Meesterproever
(24 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Kwalitatief is het vermoedelijk de beste japanner/all you can eat in Tilburg. Zeker de warme gerechten zijn goed. Telkens vers bereid. Ook de sashimi zalm verdient lof! Bediening mag wat scherper, alerter. Het is grote zaak, daar is het altijd wat moeilijker een gezellige sfeer te creëren. Toch gaan gaan we zeker terug.
Célia H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Goede service, vers en goed eten en prima sfeer!
Marion D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was zondermeer goed te noemen en het bestelsysteem uitstekend. De bediening is vlot. De inrichting is rustig en biedt verschillende tafelopstellingen zodat je echt gezellig bij elkaar kunt zitten
Vanessa F.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Super restaurant met goede bediening.. supervriendelijk en lekker eten! Alleen er zou wat meer keuze in de toetjes mogen zijn,maar dat is dan het enige kritiekpunt
Manuel M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Sushi erg lekker, makkelijk bestellen via tablet. Wordt allemaal vlot en netjes uitgeserveerd.
Korting via Fork wel voor het afrekenen nog eens naar vragen maar wordt dan direct ook verrekend.
Ivo H.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Het is oké maar het lijkt allemaal niet echt vers, de keuze is ook minder groot dan bij andere sushi restaurants.
Peter L.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2019
  • Online gereserveerd
Geboekt via the Fork. Twee keer ook gezegd dat we via the Fork hadden geboekt. En ja hoor rekening zonder korting. Direct aangegeven dat rekening niet klopte en toen werd geëist een bewijs dat we via the Fork hadden geboekt, terwijl dat ook in hun computer stond. Je moet niet doen alsof je klant een laaielichter is. Uiteindelijk korting ingevoerd. Is dit klantvriendelijk en oprecht? Lijkt me niet...zie eerdere berichten...
Dus rekening controleren. Eten was verder goed
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.