Terug

Recensies Banzai

8,3/10

Zeer goed

Gebaseerd op 199 recensies
Alleen gasten die bij het restaurant hebben gedineerd nadat ze via TheFork hebben gereserveerd, mogen een beoordeling schrijven.

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en bij dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de app of website van TheFork of via onze partnerwebsite en reserveringsmodule van TheFork op de website van het restaurant.

  1. Moniek D.
    Moniek D.
    • 1 recensie
    4,5/10

    De bediening was onpersoonlijk en niet in staat om.klachten op te lossen. De ipad werkte niet naar behoren waardoor diverse gerechten niet door gevoerd werden naar de keuken (nadat we afgerekend hadden werden er nog gerechten gebracht) Ook waren veel gerechten niet meer voorradig. "Tja, het was druk" was de reactie op onze klacht

  2. Annette D.
    Annette D.
    • 7 recensies
    4/10

    Zeer teleurstellend etentje. Zeer rumoerig, kinderspeeltuin achterin met gillende kinderen. Geen sojasaus, geen schaaltje wasabi. Verkeerd bier gebracht. 2 uur gegeten en maar 2 rondes gehad. Eten kwam niet door door n storing met de printer blijkbaar. Geen oplossing aangedragen door de eigenaar. Zelfs toen hij persoonlijk de bestelling doorgaf kwam er niets. Na 2,5 uur de zaak maar verlaten en ergens anders gaan eten. Jammer, we kwamen hier regelmatig nu nooit meer! Voor ons score 1 vanavond!

  3. William v.
    William v.
    • 1 recensie
    4,5/10

    Duurde veel te lang het bestellen en er werden steeds producten vergeten. Meerdere keren bij personeel aangegeven, zou nageleverd worden, na 45min wachten uiteindelijk maar gegaan.

  4. Fleur d.
    Fleur d.
    • 5 recensies
    9,5/10

    Het eten was erg goed en kwam werd snel naar de tafel gebracht. Het duurde soms wel wat langer totdat de ober kwam nadat we heb opgeroepen hadden. Verder alles erg positief!

  5. Manuel M.
    Manuel M.
    • 2 recensies
    8,5/10

    Mooie zaak, goede kaart en ook lekker gegeten.

  6. Elvira D.
    Elvira D.
    • 4 recensies
    8/10

    Service was prima; vriendelijk, behulpzaam en snel. Eten was prima; nigiri zijn wat aan de grote kant, maar smaak overall genomen was prima. Moderne setting, maar wel gezellig. Ligging is ook leuk! Je kan zo verder om wat te drinken oid en parkeergarage op loop afstand.

  7. Daphne v.
    Daphne v.
    • 1 recensie
    7/10

    Het eten is goed en de service ook. Het is een groot restaurant en is een beetje rumoerig qua geluid.

  8. Imane e.
    Imane e.
    • 1 recensie
    8,5/10

    Personeel was heel gastvrij ! Goede sfeer en werd met open handen verwelkomt!. Hoefde niet lang te wachten tot onze eten kwam dat was fijn . Tot snel weer!

  9. Tom K.
    Tom K.
    • 1 recensie
    10/10

    Eten was heerlijk, bediening was super. Alles schoon en vlotte bediening. Je zit lekker ruim dus zeker een aanrader. Heb alle sushi restaurants al bezocht in Tilburg maar dit blijft toch de beste

  10. Wendy v.
    Wendy v.
    • 3 recensies
    5,5/10

    Totaal geen aandacht voor een verjaardag welke bij de reservering is doorgegeven. Personeel waar we mee te maken hadden was allesbehalve vriendelijk. Eten redelijk maar heb weleens sushi gegeten van een betere kwaliteit

  11. Ginny V.
    Ginny V.
    • 3 recensies
    9/10

    Altijd vriendelijk geholpen, ook met kleine kinderen. Zeker toen ons dochtertje ineens ziek werd (heel fijn, in een restaurant) en moest spugen was het personeel super behulpzaam en lief. Dat kan je ook anders treffen! Erg fijn dat ze een binnenspeeltuin hebben, daarom komen we hier tegenwoordig extra vaak, anders is uiteten gaan met kinderen onder de 4 een uitdaging. Slim gedaan! Verbeterpuntje zijn de toiletten en dat de vloer toch wel snel plakkerig is.

  12. Randy L.
    Randy L.
    • 1 recensie
    8,5/10

    Altijd lekker eten bij Banzai. Veel keuze en vriendelijk personeel. Alleen stond het muziek wel heel hard vandaag. Buiten dat top

  13. Eyleen K.
    Eyleen K.
    • 11 recensies
    10/10

    Weer een top service en heerlijk gegeten.

  14. BvdHenEvdB v.
    BvdHenEvdB v.
    • 2 recensies
    6/10

    Bij binnenkomst ondanks reservering niet opgevangen. Lang moeten wachten. Veel te veel gasten aangenomen, het personeel kon dit totaal niet aan. Toen we aan tafel zaten hebben we nog een keer drie kwartier moeten wachten. Gasten om ons heen werden niet geholpen ondanks meerdere verzoeken waardoor er gasten zonder te betalen weg liepen. Lachwekkend was deze ervaring. De kwaliteit van het eten was prima maar het duurde heel erg lang voordat er eten en drinken geserveerd werd. Tip voor Banzai: neem aan wat je aankunt want dit kan zo echt niet. Jullie sturen heel veel betalende gasten teleurgesteld naar huis.

  15. Rob t.
    Rob t.
    • 2 recensies
    9/10

    Het eten was van erg goede kwaliteit en de bediening was zeer vriendelijk.

  16. Annemie v.
    Annemie v.
    • 2 recensies
    7,5/10

    Goed restaurant, goede gerechten, maar servicegericht zou beter kunnen

  17. Cristel V.
    Cristel V.
    • 1 recensie
    8/10

    Lekker gerechten sommige waren niet echt warm en sommige duurde erg lang. Maar voornamelijk vriendelijk personeel, en lekkere gerechten. Voor herhaling vatbaar

  18. Annemie v.
    Annemie v.
    • 1 recensie
    6/10

    We hebben al vaker bijj Banzai gegeten, echter gisteravond waren we toch wel erg teleurgesteld. In plaats van 5 bestellingen per ronde mochten we er maar 4 bestellen; dit in verband met drukte en anders kan de keuken het niet aan! Echter, diverse keren werden de hapjes te laat geserveerd of niet, dan maar opnieuw bestellen, of te koud. Jammer!

  19. Ashley v.
    Ashley v.
    • 1 recensie
    3/10

    Ik kwam maandelijks bij Banzai en normaal erg tevreden. Nu voor mijn verjaardag mijn ouders en vriend uitgenodigd, bleek er een probleem te zijn met de airco/ventilatie/verwarming. Niemand die dit ons heeft gemeld bij aankomst. Na een tijdje werd de kou echt vervelend, kregen we een andere tafel en de mededeling dat ze ermee bezig waren en het zo warmer ging worden. Echter werd het steeds kouder, mensen zaten met hun jassen aan te eten en het probleem werd niet verholpen. Uiteindelijk na twee uur in de vrieskou te hebben gezeten, hebben we de rekening maar gevraagd. Tot onze grote verbazing werd er niks van compensatie geboden, niet eens een drankje van het huis. Toen wij dat aangaven werd er gezegd: ja volgende keer krijg je wel een drankje van het huis. Ik heb een dag later nog gebeld om mijn klacht neer te leggen, maar de eigenaar kon helaas geen compensatie bieden omdat het geen menselijke fout was?! Schandalig dat je het probleem van je zaak het probleem van je (vaste) gasten maakt. Ik kom er niet meer!!

  20. Eyleen K.
    Eyleen K.
    • 11 recensies
    10/10

    Sinds vandaag gebruik gemaakt van de “nieuwe” tablet. Hierbij bestel je ook je drinken en vraag je om service of de rekening. Maakt het wel een beetje onpersoonlijk. Eten is nog steeds top!

  21. Jan-Tjerk S.
    Jan-Tjerk S.
    • 2 recensies
    9,5/10

    Heerlijk gegeten! Goede bediening ondanks de drukte. Wel waren de kinderen in de speelhoek wat luidruchtig, maar daar hebben we ons niet aan gestoord. Zeker voor herhaling vatbaar!

  22. Eyleen K.
    Eyleen K.
    • 11 recensies
    10/10

    Heerlijk gegeten, goede service en erg vriendelijk personeel. Als de tijd om is, word je niet weggekeken, maar mag je lekker lang natafelen. Komen hier zeker terug.

  23. Eri k.
    Eri k.
    • 3 recensies
    7/10

    Sushi is goed. Bijgerechten minder. Biefstuk en garnalen zijn taai.verschillende bijgerechten geprobeerd. Helaas was ik er voor mn verjaardag en had 4 mensen mee. Dus dan is het duur wanneer je gerechten hebt die niet zijn gebakken. Helaas....

  24. Mario K.
    Mario K.
    • 30 recensies
    7/10

    Kwalitatief is het vermoedelijk de beste japanner/all you can eat in Tilburg. Zeker de warme gerechten zijn goed. Telkens vers bereid. Ook de sashimi zalm verdient lof! Bediening mag wat scherper, alerter. Het is grote zaak, daar is het altijd wat moeilijker een gezellige sfeer te creëren. Toch gaan gaan we zeker terug.

  25. Célia  H.
    Célia H.
    • 1 recensie
    10/10

    Goede service, vers en goed eten en prima sfeer!

  26. Marion D.
    Marion D.
    • 1 recensie
    9,5/10

    Het eten was zondermeer goed te noemen en het bestelsysteem uitstekend. De bediening is vlot. De inrichting is rustig en biedt verschillende tafelopstellingen zodat je echt gezellig bij elkaar kunt zitten

  27. Vanessa F.
    Vanessa F.
    • 9 recensies
    10/10

    Super restaurant met goede bediening.. supervriendelijk en lekker eten! Alleen er zou wat meer keuze in de toetjes mogen zijn,maar dat is dan het enige kritiekpunt

  28. Manuel M.
    Manuel M.
    • 2 recensies
    8/10

    Sushi erg lekker, makkelijk bestellen via tablet. Wordt allemaal vlot en netjes uitgeserveerd. Korting via Fork wel voor het afrekenen nog eens naar vragen maar wordt dan direct ook verrekend.

  29. Ivo H.
    Ivo H.
    • 14 recensies
    6,5/10

    Het is oké maar het lijkt allemaal niet echt vers, de keuze is ook minder groot dan bij andere sushi restaurants.

  30. Peter L.
    Peter L.
    • 3 recensies
    6,5/10

    Geboekt via the Fork. Twee keer ook gezegd dat we via the Fork hadden geboekt. En ja hoor rekening zonder korting. Direct aangegeven dat rekening niet klopte en toen werd geëist een bewijs dat we via the Fork hadden geboekt, terwijl dat ook in hun computer stond. Je moet niet doen alsof je klant een laaielichter is. Uiteindelijk korting ingevoerd. Is dit klantvriendelijk en oprecht? Lijkt me niet...zie eerdere berichten... Dus rekening controleren. Eten was verder goed

  31. HC d.
    HC d.
    • 19 recensies
    10/10

    Japans, Brabants geschoeid op Bourgondische leest met internationale bediening. Dus: vriendelijk, lekker veel, goeie kwaliteit en gezellig op een Tilburgs plein. We komen zeker terug!

  32. Danielle K.
    Danielle K.
    • 2 recensies
    8/10

    lekker gegeten!@ voor herhaling vatbaar

  33. Fem F.
    Fem F.
    • 4 recensies
    7,5/10

    Lekker gegeten en een mooie tent van binnen. Jammer dat de bediening niet vertelt welke sushi ze allemaal op tafel zetten op het moment dat ze het serveren. Daarnaast kregen we de 30% korting via the fork pas toen we hiernaar vroegen (mijn vriend had al afgerekend toen ik naar toilet was en kreeg geen korting terwijl we wel via the fork hadden gereserveerd). We kregen daarna wel het te veel betaalde geld terug. Al met al een geslaagd etentje.

  34. Linda Den Van B.
    Linda Den Van B.
    • 2 recensies
    8,5/10

    Heerlijk verse sushi, de zalm erg lekker en de pokebowl. Super lekker! Snelle bediening. Geen haast hoeven maken ivm volgende ronde. .............

  35. Jasper v.
    Jasper v.
    • 2 recensies
    7,5/10

    Lang moeten wachten om te kunnen starten met het arrangement, maar daarna kwamen de gerechten snel op tafel. Alles was erg vers en goed van smaak. Ruime keuze!

  36. Astrid v.
    Astrid v.
    • 9 recensies
    5/10

    Service was langzaam en niet echt klantvriendelijk. Iedereen was erg gehaast waardoor de klantvriendelijkheid ver te zoeken was. Lang wachten op drankjes en tablet. Het eten was minimaal. Weinig smaak en een aantal gerechten terug omdat ze koud of gewoon niet lekker waren. Gegeten met 30% korting door reservering bij the Fork.

  37. Nicky S.
    Nicky S.
    • 3 recensies
    8,5/10

    Supersnelle bediening en eten was erg goed. Moest alleen zelf wel aangeven dat we 30% korting kregen op het eten via TheFork (stond niet op de bon). Voor de rest zeker een aanrader!

  38. Margo B.
    Margo B.
    • 1 recensie
    8/10

    Het enige wat ik jammer vond was dat de vloer onder de tafel erg vies was en plakte....

  39. N d.
    N d.
    • 11 recensies
    9/10

    Diversiteit en versheid van de gerechten is prima. Snelle en vriendelijke bediening.

  40. Natasja d.
    Natasja d.
    • 15 recensies
    9/10

    Heerlijke sushi en andere gerechten en een vlotte bediening. Wij gaan hier graag eten en het is altijd voor herhaling vatbaar.