Ald Venlo

Kwartelenmarkt 5 5911 HZ Venlo Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 25
|
31-773517280

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 25
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Ald Venlo

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag 12:00 - 21:30

Services

Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    0
  • 9
    1
  • 8
    1
  • 7
    1
  • < 7
    1
4/4 recensies

Jouw recensie over het restaurant Ald Venlo

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Mm J.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten, asperges met kalfstong. Het enige minpunt was de grote van de portie: 3 asperges en 3 stukjes kalfstong, geserveert op een langwerpig klein bord, waardoor het meer op een voorgerecht leek. Maar het was enorm smakelijk!
Bert H.
Meesterproever
(24 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
7
Service
9
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Een schitterend all-you-can-eat concept. Met keuze uit 60 kleine gerechten een perfecte avond uit eten. Ald Venlo afficheert zich met 'simpel en goedkoop genieten'. Het resultaat beantwoord hier volledig aan. Op zich een goed en sfeervol (lijkend) restaurant, maar door de ons toegewezen tafel (bij de keuken) zaten wij (2 personen) geïsoleerd van de andere tafels/gasten. De gerechten boden een ruime keuze aan varianten, voor ieder wat wils en waren stuk voor stuk goed van smaak, alleen de garnalen in knoflooksaus viel in dat opzicht tegen. Verwacht echter geen hoogstandjes; een aantal gerechten waren duidelijk even opgewarmd. Een tip in dit verband: schrap de pizza uit de keuzelijst; die was klef. De bediening was vriendelijk en attent. De organisatie is goed aangepast aan het concept en zonder opdringerig/sturend te zijn werden de gekozen gerechten in een goed (eigen) tempo afgewisseld. Wat ons betreft is bij een bezoek aan Venlo ' uit-eten' bij Ald Venlo een aanrader.
Niels V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Afgelopen zondag hier genoten van de ambiance en de hapjes.
Allemaal kleine smakelijke gerechtjes,zeer leuke bediening en een prachtige zaak.
Ondanks de enorme drukte zijn we niets tekort gekomen!
Super,een aanrader,wij komen zeker terug!

Diane S.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
7
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Het eten was best goed. Echter zeer slechte ervaring met de bediening en vooral met de chef gehad.
Na ons voorgerecht hebben we 1,5 uur moeten wachten tot het hoofdgerecht eindelijk kwam. Blijkbaar was er van alles misgegaan in de keuken, zo hoorden we achteraf. Niemand van de bediening die ons kwam melden dat het langer kon gaan duren. Ze lieten ons wachten tot we een ons wogen.
Om een lang verhaal zo kort mogelijk te houden: we hadden door dit gedoe geen trek meer om op het dessert te wachten, we zaten inmiddels al 3 uur in het restaurant. We vroegen of er een schappelijke prijs gemaakt kon worden (omdat het toetje wel in de prijs van ons 3-gangenmenu inbegrepen zat). Hiertoe was de chef niet bereid. We moesten dan maar het voor- en hoofdgerecht los betalen. Waardoor we uiteindelijk even duur of zelfs nog duurder uit waren dan de prijs van het 3-gangenmenu! Het enige dat hij ons tegemoet wilde komen, was 1 gratis drankje, maar dat vonden wij onredelijk gezien de geleden frustratie.
Als toppunt kregen we toen ook nog te horen, dat het erg flauw van ons was dat we ons zo gedroegen en dat we geen begrip konden opbrengen voor de gemaakte fout in de keuken! Natuurlijk is fouten maken menselijk, maar als gastheer neem je dan toch zelf de verantwoordelijkheid daarvoor? Je wentelt dit dan toch niet af op je gasten?
Het zou heel anders geweest zijn, als iemand van de bediening even was komen melden dat het langer ging duren vanwege een gemaakte fout. Dat zou een heleboel frustratie bij ons weggenomen hebben. Helaas is dit niet gebeurd.
Jammer, want het eten was best goed. Ik zal hier echter niet meer zo gauw naartoe gaan.
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.