Alan Bar & Bistro

Posthoornstraat 524 3011 Rotterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 20
|
31-102373244
7,2 /10
49 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 30%, 40% of 50% op het eten. De korting is niet van toepassing op drankjes. Restaurants kunnen er tevens voor kiezen keuzemenu’s uit te sluiten. Dit is vermeld op de restaurantpagina en in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via TheFork, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op TheFork wordt weergegeven. Promoties via TheFork zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 20
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Fles mineraalwater
  • € 3
    Glas wijn
  • € 17
    Fles wijn
  • € 2,6
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Alan Bar & Bistro

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    op loopafstand van Rotterdam Station Blaak en/of Beurs
  • : In de straat en een parkeergarage om de hoek

Openingstijden

Maandag t/m Zondag: 11:00 tot 23:00 uur

Services

7,2 /10
Alleen gasten die via TheFork hebben gereserveerd en hun reservering zijn nagekomen, kunnen een recensie plaatsen.
  • 10
    3
  • 9
    5
  • 8
    16
  • 7
    6
  • < 7
    20
Eten
7,5
Service
6,9
Decor
7,1
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
26/50 recensies

Jouw recensie over het restaurant Alan Bar & Bistro

Vanaf 18 februari 2019 kun je alleen een beoordeling schrijven als je via TheFork hebt gereserveerd en in dit restaurant hebt gegeten. De reservering kan gemaakt worden via de TheFork-app, website of via onze partnerwebsites en TheFork reserveringsmodule op de website van het restaurant.
Piet R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2019
  • Online gereserveerd
Tafelbediening kon iets beter, maar is niet haar schuld. Wordt als enige bediende ingezet in een vrij drukbezet restaurant. De uitbreiding van de kaart ten opzichte van vroeger (toen het nog puur kippenrestaurant was) komt de kwaliteit niet ten goede. Er lagen op 1 tafel ook 4 verschillende menu's. Slordig.
Wilma R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
De avond dat wij er zaten ging er nogal wat mis. Ruim 3 uur gedaan over vorgerecht (salade), hoofdgerecht en op nagerecht moesten wij 45 minuten wachten terwijl het restaurant nog maar voor 25% gevuld was. Thuisbezorgd liep continu binnen in de zaak en ik geloof dat je thuis veel sneller je eten kreeg dan in het restaurant. Als de bediening goed ingespeeld was, hadden ze ook meer omzet kunnen genereren op het drinken. Het eten was goed, maar doordat je ruim 3 uur binnen zit voor een simpele maaltijd zeker niet voor herhaling vatbaar
Francis V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Was geen goede avond voor Alan. Heel lang wachten op ons eten, bediening die het te druk had, chocoladesaus die zuur was ('iets mis gegaan met mixen'), rekening die niet klopte en dat ook bij gasten om ons heen. Was de 2e x dat we er waren, komt helaas geen 3e.
Deborah S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
De keuken ging pas om 17.15u open terwijl wij hadden gereserveerd om 17.00u. Voor ons gezin met twee kinderen van 2 en 3 zijn die 15 minuten best cruciaal, gelukkig lang leven de wifi! Het eten was overigens wel lekker en zeker wanneer je gebruik maakt van de korting.
René B.
Meesterproever
(27 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
De airco stond wel erg koud...niet fijn
Jan K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Huislijke sfeer, ruw houten tafels. Gerechten precies wat we verwachten.


verbeterpunten: routebeschrijving bv vanaf Beurs of Blaak.
Mark V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2019
  • Online gereserveerd
Erg gezellig restaurant.
Super gegeten
Yiting Y.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Eten is een stuk achteruit gegaan. We hadden de kip met truffeljus en kip spareribs. Dat laatste was erg raar: geen mals vlees en sticky saus erop. Niet echt naar onze smaak.. toetje (brownie) was ook niet erg lekker..
Menno L.
Meesterproever
(31 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was niet goed. De groenten zelfs zuur. Bij de schnitzel een pe
persaus die nergens op leek. Ook de rest van het eten was karig of zeer matig. De bediening was beter en het eten kwam snel. Ook moest ik trouwens nog 2x verzoeken om de juiste korting..
D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Tijdens het bezoek bleek de verwarming uitgevallen. De jas kon worden aangehouden.
Het was echt koud in de zaak. Geen sfeer door de kou.
Als ondernemer huur je dan een of twee heaters om je gasten toch een warme en gezellige avond te geven.
gemiste kans!
Benjamin N.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
10
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Eten was goed en service was top! Alleen de tafels wiebelden heel de tijd echt niet ideaal om erop te eten. En vond ze ook te klein. Dat is echt een dikke minpunt. Zou nog een keer langskomen als ze de tafels vervangen.
FP L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
  • Online gereserveerd
De bediening was niet heel goed helaas. Zeker vriendelijk maar totaal geen benul van wat er aan de hand was. Hoofdgerecht gelijktijdig aan het voorgerecht uitgelopen, verkeerde bon, verkeerde drankjes etc. Zit echt potentie in de tent want het eten is zeer smakelijk, maar wanneer je de sfeer / niveau bediening niet omhoog krijgt wordt het echt lastig.
Claudia P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Het meisje wat ons hielp aan tafel was zeer vriendelijk, het overig bedienend personeel heb ik niet zien lachen. Ook had ik tijdens het reserveren iets aangevinkt over 50% korting op het eten, probeerde de voorwaarden hiervan te.vinden maar het enige wat ik las was dat de drankjes er niet bij inbegrepen waren en dat de menu's daar ook niet voor golden. Heb alles moeten betalen en toen ik vroeg hoe dat zat toen werd er gezegd dat we dan een menu hadden moeten kiezen. Snapte er helemaal niets meer van. Ik heb betaald en ben een beetje teleurgesteld weggegaan.
Jacco V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
  • Online gereserveerd
De kip was heerlijk! Wel viel mij op dat de kerstversiering er nog hing. Maar wat betreft het eten ontzettend genoten.
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Helaas weet de bediening niet wat goede service is...........De bediening liep er sago rond en kon ook niet eens normaal het eten serveren.
Bianca N.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten en we vonden de bediening erg aardig voor de kinderen die met ons mee waren!
Roel B.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Een heerlijke kipburger gegeten.
Francis V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten met ticketveilingvoucher. Vlotte bediening, keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 dessers, prima eten.
D.P. S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten ,we komen zeker terug
Jochem G.
Meesterproever
(20 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Beestje standaard
  • 1
  • 2
TheFork maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.